- Член од
- 14 август 2018
- Мислења
- 4.986
- Поени од реакции
- 11.350
Ај прво ти пробај ја процедурата,па јави ми кај ќе те донесе... на прозор е доволноОва ти го прави вирусот на русофилијата, необјаснива болест.
Јас мислам факт да те погоди ко граната од 30мм нема да го препознаеш. Не мислам да те навредам, само така делува
Оди сеа на гугл на најди Швалбе. Ќе пишеш Ме-262 и ќе отидеш на имиџис и ќе ти излезат слики.
После оди и побарај Боинг 737. И види ги крилата и моторите, каде се поставени. Ако се на исто место и имаат иста закосеност како Швалбе, тогаш, оди до тераса, отвори врата и...не, ова последново немој
Какви авио-шоуа, Јак-3 е просечен авиони наменет за фронтовска заштита, затоа што СССР свесно им препуштиле воздухот на 4000м на непријателот, за таквата одлука со глава платиле илјадници советски пилоти кои ја нашле својата смрт незнаејќи дека кон нив доаѓа непријателски авион.
Војната ја доби копнената војска на РККА, авјацијата има ништожен придонес, близок до нула, more an liability than an asset, другата војна, онаа стварна во воздух, каде Хатрман, Бар, Кител, Крупински, Фудорфер не масакрирале илјадници советски пилоти, била на запад при огромните, 1000+бомбардерски мисии на сојузниците.
Првиот млазен авион полетал во 1939, некаде во исто време кога РККА го воведува во вооружување двокрилецот И-153, може и во ист месец. Двокрилец
Можеме да сме среќни што политичкото водство на рајхот не било кадарно да ги максимизира напорите на своите научници и конструктори, пошто сега светот ќе беше многу поинаков.
Сојузниците можеле гол курац, и тоа како работеле на млазен погон и соодветен авион, но резултатите биле прескромни, освен бркање на Фау-1 со Метеори, нема ништо друго, и ќе нема док немачки документи добро не се проучат (Хукбајн посебно). Само еден авион бил цел универзитет на знаења за сојузничките конструктори, не е тоа некоја тајна, ги земале на ангро и едни и други, кознае зошто илјадници немачки конструктори, научници и техничари биле собрани од двете страни и аболицирани, па чак некои стигнаа до високи позиции.
Focke-Wulf Ta 183 (Huckebein)
Page details technical specifications, development, and operational history of the Focke-Wulf Ta 183 (Huckebein) including pictures.www.militaryfactory.com
Ова е Хукбајн. Јадни Мустанзи и Спитфаери вс. овој.
Лесно се препознава од каде позајмувале за Ф-86 и МиГ-15.
Автоматски споено мислење:
Слепо црево си ти можеби правен операција, види на претходни одговор и запази каде се крила и мотор на Ме-262 и рандом Б-737. Ме-262 е голем исчекор во авијацијата, значаен по многу елементи.
Не се брукајте со мизерии како објаснувањето за катапулт седиште, толку е проблематично и наголемува тежина што до денес не може да се замисли борбен авион без него.
Знам, паметни руси немале нит во МиГ-15 такво седиште, но тие и така не воделе многу грижа за пилотите.
Ајде да го видиме тој руски млазен мотор кој постоел "pred nemackite hehe" , да се научи нешто барем, освен фиксна русофилија која е ментална состоба која не би посакал да страда пријател од неа.

Изгуглај sweept wings,и види чудо германците дали ги измислиле...

Тоа што швалбе ги користел е последица,а не причина.На големи брзини се потребни,а тоа до сега го повторивме стопати,Швалбе бил брз.Единствена допирна точка со Б737 му е што бил тромав и во pitch и во roll и во вртење.
СССР како ја користел авијацијата и со кои последици е нивни проблем.Ама вермахтот нижел победи на копно исклучиво кога ЛФ имала воздушна супериорност,и никако поинаку

Така да прикаските за more liability than asset... историјата си има кажано
Млазниот мотор како концепт не бил нов,ни па научна-фантастика во инжињерски кругови. Имало добра причина зошто тие прототипови не излегле од лабараторија. Металургија

наци-ракововодството можело да ги максимизира напорите колку сака,и со кој научници сака,ама легура за млазен мотор никогаш не развиле! (Англичаните 45-46 први развиваат). Со оваков факт можеш да си играш дури и "шта би било кад би било",и пак нема да ти успее.
А дека бил универзитет за знаење бил! Се што знаеле сојузниците(или имале по лабаратории и институти),конечно можеле да го видат во пракса.И да бидат среќни што не тргнале 40-42' по тој пат

Наци-научниците се друга тема за дискусија..
Овој Хукбајнов полетал некогаш или како камп-приколка си го влечеле?
Последно уредено: