Gandradelic
Banderash
- Член од
- 31 март 2014
- Мислења
- 1.297
- Поени од реакции
- 782
Компас за мирен сон.
Дали ги има овие дефекти кај педери, проститутки или радикални исламисти? Ако нема податоци, очекуваш ли овие луѓе да имаат дефекти во глаата?Овие дефекти се статистички многу присутни кај психопати, аутисти, луѓе со деменција итн. што дава добро сознание за поврзаноста на тие региони со моралното расудување, а проучувањето на етиологијата на овие болести (во склоп со генетика, невронаучни сознанија и молекуларната неврофармакологија) и како тоа резултира со проблеми со моралното расудување и други симптоми ќе расветли многу од работите што не се познати.
Ова се сите технички детали. Ако утре ги разбереш сите овие како функционираат, кое клучно прашање ќе го одговориш?Основниот проблем во невропсихологијата е проблемот на редукционизмот.
Ние гледаме дека кога личност А носи морални одлуки, се активирани тие центри, но дали моменталната активност на тие центри е самото морално резонирање, дали активноста на тие центри доведува до определена „хармонска" состојба на целиот мозок и тоа е донесувањето на морални одлуки и колку „видови" на морално размислување постојат и кои се квалитативните разлики во однос на активација на тие центри е уште нејасно.
Немам никакви очекувања за невробиолошките модели на ниту една од категорииве што ги наведе, а ниту пак пробувам да го сведам муабетот на некаков редукционизам. Што е морално, а што не, ако воопшто ми ги прочита минатите постови, во голема мера е културолошка компонента и „психолошки здрави луѓе" може да бидат „неморални" во определен културолошки наратив.Дали ги има овие дефекти кај педери, проститутки или радикални исламисти? Ако нема податоци, очекуваш ли овие луѓе да имаат дефекти во глаата?
Автоматски споено мислење:
Ова се сите технички детали. Ако утре ги разбереш сите овие како функционираат, кое клучно прашање ќе го одговориш?
Не верувам дека е така.Немам никакви очекувања за невробиолошките модели на ниту една од категорииве што ги наведе, а ниту пак пробувам да го сведам муабетот на некаков редукционизам.
Не те прашав за психолошки здрави или нездрави, прашав за невро-анатомско-физиолошки здрави ((во склоп со генетика, невронаучни сознанија и молекуларната неврофармакологија).Што е морално, а што не, ако воопшто ми ги прочита минатите постови, во голема мера е културолошка компонента и „психолошки здрави луѓе" може да бидат „неморални" во определен културолошки наратив.
Зошто синестезија е аномалија, а психопатија болест, на пример, е во голема мера етичка дилема (Фуко).
Штом цитираш видни мислители во ова поле, не заборавај да го цитираш Џафери со неговиот придонес во мултиетничката феноменологија.Ставањето гејови, проститутки и Алаху Акбр у иста група е неумесно затоа што стануе збор за различни феномени.
Никаде не пишав дека се исти, слични или какви и да е, ниту барам некаква поврзаност меѓу нив. Ме интересира дали за било кој од нив ти гледаш можност да не се арни во главата, во смисол на невро-анатомско-физиолошки нездрави?Склоноста да се биде фанатичен можеби корелира со прифаќање екстремно фанатични верувања, но и нормални луѓе прифаќаат такви верувања поради други фактори, културолошки на пример, иако првиве имаат поголема шанса, земено се' исто. Причините за проституција, религиозен фанатизам и хомосексуалност се сосема различни, како и самите феномени квалитативно и кој фактор колку е значаен за појавата на истите е работа која треба да се испитуе. Само затоа што сите овие три појави се „морални" или „неморални" во различни општества, тоа не значи дека делат ист етиолошки фактор кој вклучува исти „мозочни аномалии", ако ги има воопшто.
Штом ти ги наоѓаш овие фронтотемпоралните за морално неарни, и притоа уште наоѓаш што им се пореметило во неврофизиологијата, ти имаш етичка рамка во која ги судиш овие кутри луѓе не само како неморални, туку и дефектни во главата да направат добро морално расудување. Ако не земаш никакви претпоставки, аксиоми или етички стојалишта, не можеш да кажеш ништо за моралното поведение и уште помалку за нарушување на менталното расудување. Ти знаеш како требало да расудуваат, и знаеш дека утнале во судот, и ги демонизираш кутрите луѓе. За бадијала ти е покајанието подолу.Психолошките дијагнози се малку поклимави од медицинските и самите вклучуваат етика у нив (ноу пан интендед). Зошто синестезија е аномалија, а психопатија болест, на пример, е во голема мера етичка дилема (Фуко). Но кога потенцијалот да се носат морални одлуки е сјебан, се забележуваат значителни проблеми во моралното расудување, а пример за тоа е нарушувањето на моралното расудување кај оболени од фронтотемпорална деменција, невропатологија со појасен клинички профил. Примерите погоре ми беа дадени во тој контекст.
Да се покаеме за нашите предрасуди и болката која истите им ја нанесуваат на нашите алтернативно морални сограѓани. Сенки знаеме ја и ти што е добро а што лошо, па на други ќе им судиме!Така што нема што ја да заклучуем и претпоставувам работи, тоа е доста погрешен пристап бидејќи и ја, како и ти, сум склон кон предрасуди.
Знаеш примери за луѓе што се психолошки здрави, а невро-анатомско-физиолошки нездрави, во рамките на лимбичен систем и неокортекс?Не верувам дека е така.
Не те прашав за психолошки здрави или нездрави, прашав за невро-анатомско-физиолошки здрави ((во склоп со генетика, невронаучни сознанија и молекуларната неврофармакологија).
Пробај да ми поставиш прашање што има некаква функција во дискусијава. Кога поставуваш прашање како: „Дали гледам можност тие категории да не се арни во главата?" тоа прашање нема поента. Секако дека гледам можност да имаат некои нерегуларности и гледам можност да немаат статистички значајни нерегуларности. Колкава е шансата за едното наспроти другото, не знам. Арни/неарни се набојни зборови.Никаде не пишав дека се исти, слични или какви и да е, ниту барам некаква поврзаност меѓу нив. Ме интересира дали за било кој од нив ти гледаш можност да не се арни во главата, во смисол на невро-анатомско-физиолошки нездрави?
Не. Само затоа што некој како тебе, законот или ДСМ става определена категорија луѓе во неморална, тоа не значи дека нивната неморалност е продукт на атипична неврофизиолошка состојба. Од друга страна, некои атипични неврофизиолошки состојби доведуваат до поведение кое во повеќето култури се смета за неморално.Потенцијалот за да се носат морални одлуки е сјебан поради извесна невропатологија кај категориите што ги наброја. Ако некој затуцан како мене тентативно ги стави курвите, педерите и исламистите во категорија на “морално дисфункционални”или можеби “шаренолико и атипично морални”, мислиш ли дека нивната шаренолика и атипична моралност е продукт на атипична неврофизиолошка состојба?
ајГледав културно да ти одговорам на секое прашање.
За промена, одговори ми и ти неколку прашања:
Најблизок сум до неутралниот монизам на Џејмс. Цврст монизам, но самата монада е квази-дуална, како во хиндуистичката смисла на адваита. Ова е многу луда идеа зошто немаме таква традиција на мисла на запад, но Витгенптајн добро го доловува ова во трактатот: таму “надвор” од нашата глава е светот и тој очигледно оперира според физичките законитости, но “внатре” е некој чуден микс на емоции, мисли, квалиии, или што и да е, само ја нема цврстата физика на “надворешноста” . Ако универзумот е монистички (а јас не гледам друга идржана опција), монадата мора да има две страни, за да универзумот изгледа онака како што е опишан во трактатот.Која школа на филозофија на ум ја прифаќаш ако има таква?
Цврста деонтологија, налик на онаа на Кант. Тука се слагам со него дека има интринзично добри и лоши работи, и тие се добри и лоши определени од природниот закон. Но она што е добро или лошо за еден човек (или животно) не е нужно добро за друг, и тоа зависи од интринзичните својства на организмот, примарно генетиката, но и бивањето на организмот во просторот и времето, во смисол на Хајдергеровиот дазајн. На пример, добар волк е оној кој има дебел врат и самиот си коле овца; добра офца е онаа што дава многу волна месо и млеко, а воедно знае да избега од волкот.Кое е твоето морално стојалиште, од кои премиси почињеш?
Да сосема е можно да си психички растроен. Психичко растроство е она што твојата поширока околина го смета за растројство, и тоа во широк општествен консензус (согласно со етичката рамка дадена од културата, и ултимативно, религијата), без гласање, без совет на мудреци, како што и било до 19ти век. Дозволувам да постојат растројства кои човек може да ги скрие од околината, но тоа едноставно значи дека околината има развиено некаков репресивен систем со кој ги држи таквите луѓе под контрола, на пример општественаа стигма кон педери, проституција и сл. Ова е одличен начин да се одржи здрав опшествен поредок, без нормалните да ги сносат последиците на абнормалните девијанти. Само така може заедничките ресурси да бидат инвестирани во добрите индивидуи ( дефинирано погоре), што дава еугенична позитивна повратна спрега.Која ти е демаркацијата помеѓу психолошко растројство и нормална психа? Симптоми, невролошки аномалии, когнитвни маркери... Дали воопшто веруеш во феноменот на психолошко растројство?
Недостатокот на сива маса е депресија и депресијата е недостаток на сива маса. Црвот е зачин и зачинот е црвот. Ако поради некоја причина (телесна повреда) ти скокне котизолот, ќе ја спречи неурогенезата и васкуларизацијата, и ќе имаш помалку сива маса — депресија. Ако од некакви интринзички причини го депримираш мозокот, мозокот ќе прати сигнал дека му треба кортизол поради траумата која ја регистрира, и вишокот кортизол ќе ти даде помалку неурони и депресија.Дали пристапот ти е редукционистички или мислиш дека дефицититот на сива маса у орбитофронтален корекс на фаци со униполарна депресија е само друг начин за гледање на тоа како изглеа некој што е депресивен, на пример? Или нешто друго? (елаборирај).
Замисли дека гледаш како ф1 болид вози по патеката со мултикамери. Од било кој агол да гледаш, се дешава нешто многу интересно, некаква динамичка промена со какви се не детали. Од друга страна, замисли да си инжењир во падокот, и единствено имаш пристап до телемтријата што го мери протокот на бензин во моторот. Ти можеш да кажеш нешто малку од тоа што се случува со болидот на патеката (дали забрзува или успорува) но појма немаш каде е болидот, колкава брзина има, и се останато што се случува а е очиглено од камерите. Подеднакво со фмри, имаш еден единствен корелат за енергетската потрошувачка на ткивото, и тоа сигурно е поврзано со интензитетот со кој невронската мрежа функционира, но тоа кажува многу малку за функционалноста на невронската мрежа, исто како во примерот со болидот.Што мислиш дека се случува кога некој им пушта пулсови на регионите кои највише цицаат крв додека носиме морални одлуки и зошто се случува истото?
Ако техничарот што ја следи телеметријата на горивото (и ништо друго) регистрира застој на потрошувачката, тогаш сигурно се случило нешто битно на патеката, и уште посигурно е дека моторот престанал да работи. Меѓутоа тој не може да знае дали моторот зарибал, дали болидот се парчосал или можеби трката завршила и моторот е едноставно исклучен. Толку можеш да заклучиш и од телеметеријата на мозокот. Ако некој мотор (мозок) користи помалку енергија од друг, или од просекот, не значи дека не е ефективен или помалку ефективен. Но ако моторот (или било кој битен придружен елемент) има механички проблеми и неможе да дигне вртежен момент, секако ќе троши помалку гориво, што е видливо од телемтеријата. Она што е физички оштетено е отпано од господа, и секако ќе приметиш огромна девијација во однесувањето, исто како и во енергетската потрошувачка.Што мислиш дека се случува со луѓе кои имаат физички оштетувања на истите региони и зошто се случува истото?
Да, има луѓе на кои им фали голем дел од мозокот поради излив, тумор или механички повреди. Некои од овие се комплетно паралзирани и неспособни да зборуваат и комуницираат, а се соема луцидни внатре. Сигурно се малку на број, зошто е тешто здрав дух да пребива во болно тело, но е можно.Знаеш примери за луѓе што се психолошки здрави, а невро-анатомско-физиолошки нездрави, во рамките на лимбичен систем и неокортекс?
Ако знаеш, опиши ја патогенезата на невро-анатомско-физиолошко ниво.
Ти ги поставувам прашањата со надеж дека ќе ти светне во главата дека ти си заглавен во овој ќор морален релативизам, и самиот си ставаш пранги во умот, дотолку што мораш да се правиш на триипол кога треба да направиш некој најбенгнен морален суд.Пробај да ми поставиш прашање што има некаква функција во дискусијава. Кога поставуваш прашање како: „Дали гледам можност тие категории да не се арни во главата?" тоа прашање нема поента. Секако дека гледам можност да имаат некои нерегуларности и гледам можност да немаат статистички значајни нерегуларности. Колкава е шансата за едното наспроти другото, не знам. Арни/неарни се набојни зборови.
Не си искрен тука. Не те прашав дали се тие ненормални затоа што јас викам дека се. Наједноставно, прашувам дали мислиш дека нивните специфични сексуални и бихејвројални склоности се резултат на специфична невро-анатомско-физиолошка состојба, која пак е различна од невро-анатомско-физиолошката состојба на луѓе кои ги немаат овие сексуални и бихејвројални склоности.Не. Само затоа што некој како тебе, законот или ДСМ става определена категорија луѓе во неморална, тоа не значи дека нивната неморалност е продукт на атипична неврофизиолошка состојба. Од друга страна, некои атипични неврофизиолошки состојби доведуваат до поведение кое во повеќето култури се смета за неморално.
Откога ќе го решиш ова, не мислиш ли дека ќе можеш да лечиш ампутирци со шуруп? Најозбилно.Сознанието за овие технички работи ќе доведе до подобро разбирање за тоа како мозокот ги произведува моралните чувства и когниции во свеста и во контекст на етика, до подобро рехабилитирање криминалци и лекување луѓе со антисоцијално личносно растројство, психопати, социопати и сл.
1. Можеш да дадеш добри причини зошто монадата нема три, четири или повеќе од две страни откако ќе објасниш нешто повеќе за „страните“? Не можеш.Најблизок сум до неутралниот монизам на Џејмс. Цврст монизам, но самата монада е квази-дуална, како во хиндуистичката смисла на адваита. Ова е многу луда идеа зошто немаме таква традиција на мисла на запад, но Витгенптајн добро го доловува ова во трактатот: таму “надвор” од нашата глава е светот и тој очигледно оперира според физичките законитости, но “внатре” е некој чуден микс на емоции, мисли, квалиии, или што и да е, само ја нема цврстата физика на “надворешноста” . Ако универзумот е монистички (а јас не гледам друга идржана опција), монадата мора да има две страни, за да универзумот изгледа онака како што е опишан во трактатот.
Не само што ќе приметиш девијација во однесувањето, туку во таа ситуација, не е само прашање на тоа кои постапки се етички, а кои не, нешто за што треба да поставиме морална рамка и да го пресудиме. Овие луѓе не можат да распознаат кои етички правила се во игра во системот у кој живеат и немаат капацитет да расудуват морално. Нормални луѓе може да ја разберат етиката когнитивно и емоционално, па да ломотат за релативноста на нивните етички системи, да бидат реакционери, нацисти и слично. Луѓето со патологиите што ги наведов имаат проблем со поимањето на овие работи, нивните „неморални акции" се секундарни и нус продукт. Ние можеме, на пример, да филозофираме до сабајле за ограниченоста на јазикот и Витгенштајн и како никогаш нема да се разбереме вербално, ама немаме Вернике тип на афазија. На крајот од денот, на ултимативно ниво, ние луѓето ја креираме демаркацијата помеѓу патологија и здрава состојба и определени отстапки од нормалата произволно ги нарекуваме аномалии, па поставуваме морални критериуми за тоа кои состојби се пореметувања (ти праи стрес, те праи опасен итн.) и пробуеме да најдеме заеднички симптоми кај луѓето со тие појави и заеднички појави на ниво на мозок за да ги разјасниме етиолошките фактори и да најдеме иљач.Она што е физички оштетено е отпано од господа, и секако ќе приметиш огромна девијација во однесувањето, исто како и во енергетската потрошувачка.
Пошто те следам одамна на форумов, забележав дека имаш склоност кон тоа да си комплетно убеден во етичката позиција која моментално ја застапуваш. Кога мислеше дека деонтологијата е срање и беше утилитарист, вака самоуверено ја напаѓаше истата како што сега ја браниш. Дали мислиш дека напредуваш или вртиш кругови зависно од твоите моментални сентименти, верувања и сл.? Деонтологијата не може да важи на ниво на региони/култури/народи и деонтолошките вредности треба да бидат универзални за сите. Можеби моралните и културолошките вредности се одраз на природните наклонетости кои ги имаат народите што ги ствараат, но исто така истите определуваат како ќе тече природната селекција и ја менуваат природата на луѓето. Формирањето на општествените вредности земајќи ги предвид сите фактори е комплексна работа за опишување, а уште покомплексна за поставување нормативи, за разлика од твоите симплификации. Во Киргистан е пракса да се киднапираат девојки и тоа е така поради сите фактори кои хипотетички ќе ги наведеме. Како треба да биде и дали пустите девојки треба да се ебат со тој што ги киднапирал пошто нивните вредности се такви и такви, поради нивната природа, до каква генетика ќе доведе сето тоа и дали таа е „добра“ или „лоша“ генетика, Господ знае, а и ти очигледно. Околинските услови определуваат какви гени ќе продужат и „добри“ и „лоши“ гени не е некоја апсолутна интринзична вредност на гените, туку е ситуациона, зависно од околината. Христијанските вредности не донеле до напредок на западната цивилизација така како што ти и Питерсон си замислувате, историјата е троа покомплексна, за што само можам да ти препорачам историски учебници бидејќи ова е долго за пост од неколку параграфи.Цврста деонтологија, налик на онаа на Кант. Тука се слагам со него дека има интринзично добри и лоши работи, и тие се добри и лоши определени од природниот закон. Но она што е добро или лошо за еден човек (или животно) не е нужно добро за друг, и тоа зависи од интринзичните својства на организмот, примарно генетиката, но и бивањето на организмот во просторот и времето, во смисол на Хајдергеровиот дазајн. На пример, добар волк е оној кој има дебел врат и самиот си коле овца; добра офца е онаа што дава многу волна месо и млеко, а воедно знае да избега од волкот.
За деонтологијата да функционира воопшто во едно општество, потребно е да има извесен пресктиптивен етички систем кој сите луѓе ќе го следат. Тоа, пак е возможно ако според природниот закон она што е добро или лошо за еден, е добро или лошо за сите, што е возможно ако и само ако сите тие индивидуи се доволно слични еден на друг (слична ѓенетика, слични развојни траектории и ултимативно сличен дазајн). Бидејќи е многу тешко самите да најдеме таква етичка рамка (Ниче во “потака од добро и зло”) мораме да усвоиме некаква традиционална етика која што го издржала тестот на времето и се покажала доволно блиска на природниот закон. Тука, за мене е неспорно дека Христијанската етика довела до цивилизацискиот напредок во Европа и тоа е етичкиот кодекс кој најдобро одговара на генетичкиот и околински профил на Европјаните. Мене ми се најблиски презвитеријанците и калвинистите, но не гледам некоја голема разлика со останатите рисјани.
На ист начин, мислам дека исламот е добар за говедата од блискиот исток, бидејќи со нивната слаба контола на импулсот, суровост и општа идиотштина, имаат потреба од рестриктивен етички систем за да не се потепаат меѓусебе околу небитни работи. Најдобар пример е денешен Ирак, каде имаш сунити, шиити и курди на едно место. Единствен начин за мирен живот е владееење на крволочен тиранин како Садам кој ќе сече глава на секој што се бунтува, зошто ако ги оставиш да се самоорганизираат во демократија, инстантно добиваш племенска војна.
Добро е што дозволуваш да постојат некои растројства што се репресирани од општеството. Поддржувањето на категории што не може да се размножат не ја менува евгеничната повратна спрега во никаква насока. А и да може да се размножат (со ин витро), бидејќи нема никакви сознанија за гени кои праат педери, а ниту за околински влијанија кои конвертираат ебачи ко тебе у педери, нема никаква разлика дали ќе им дадеш да се ебат или ќе ги бесиш. Но тоа прави разлика за позитивната евгенична спрега на луѓе со карактеристики на емпатија и нејзино околинско потенцирање, а репресирање на фанатици што не можат да резонираат надвор од нивните инхерентни темпераментни карактеристики на невротичност, затвороумност и склоност кон судење, па ја користат логиката за да си ги оправдаат субјективните пориви кои им помогнале на нивните предци да ебат повише, па продужиле ко артефакти кои денес немаат функција во либерални општества.Да сосема е можно да си психички растроен. Психичко растроство е она што твојата поширока околина го смета за растројство, и тоа во широк општествен консензус (согласно со етичката рамка дадена од културата, и ултимативно, религијата), без гласање, без совет на мудреци, како што и било до 19ти век. Дозволувам да постојат растројства кои човек може да ги скрие од околината, но тоа едноставно значи дека околината има развиено некаков репресивен систем со кој ги држи таквите луѓе под контрола, на пример општественаа стигма кон педери, проституција и сл. Ова е одличен начин да се одржи здрав опшествен поредок, без нормалните да ги сносат последиците на абнормалните девијанти. Само така може заедничките ресурси да бидат инвестирани во добрите индивидуи ( дефинирано погоре), што дава еугенична позитивна повратна спрега.
Разликите помеѓу луѓето постојат поради различни генетски, пренатални и околински фактори. За некои фенотипи, генетските фактори имаат поголем удел за разлика од околинските, за други помал. Некои академици на хуманистичките науки (многумина ги земаат) не ги земаат генетските фактори предвид и све препишуваат на социоекономски причини и вековни неправди што не е точно и е обичен ад хок чијашто причина е социо-политички мотивиран светоглед. Од друга страна, латентни нацисти све препишуваат на генетски фактори, што исто така не е точно. Генетскиот материјал не е апсолутно добар или лош бидејќи секој генетски материјал е „добар“ ако продужил даље. Толку е просто. Околинските фактори кои селектираат добар/лош генетски материјал одлучуваат што е добар материјал.1. После ратот, целиот свет се откажа од социјалниот дарвинизам, но социјалниот дарвинизам не се откажал од нас, туку си продолжил да работи колку и да ја тураме главата во песок. Ова резултира со комплетно погрешна идеја за природата на човекот, на кој е накалемен еден куп квазинаука и софизам, за што најдобар пример е “бленк слејт”. Оваа будалаштина е сега доминантна парадигма во хуманистичките “науки”, кои се воглавно запоседнати од неписмени женишта кои разликите помеѓу луѓето ги препишуваат на социоекономски причини или некаква вековна неправда. Тие не само што не разбираат дека физичките и менталните способности се во најголем дел предетерминирани од генетиката, туку се убедени дека нашле начин да го оправат светот, преку присилно израмнување на луѓе кои се разликуваат како небо и земја. Бидејќи не можеш лошиот гентски материјал да го подобриш преку ноќ, единствен начин за израмнување е да го дегенерираш добриот генетски материјал, што се случува рапидно во последниве 70 години. Не тврдам дека ова некој што разбира генетика го смислил намерно (но не го ни отфрлам), туку е резултат на лошата дисгеничка политика која следува од бленк слејт светогледот (социјална држава).
Социјален дарвинизам? Опасна наука.“Убавината” на либералната демократија и мултикултурата не е постоењето на повеќе култури на едно место, туку непостоење не една единствена доминантна култура, а со тоа и непостоење на една доминантна религија и етичка прескриптивна рамка. Ова лудило може да опстои само ако луѓето се откажат од стриктното придржување кон нивната религија, култура и следствено, етика , та да бидат воук инклузивни кон секој ајван кој им се доселил во комшии.
Ова ти нема смисла. Не ти е јасна аргументацијата. „Има морален релативизам поради тоа што нема доминантна култура и луѓе нема да изградат етички систем пошто не се способни, а ако изградат етички систем тоа ќе им помогне на луѓе со разлчна генетика и интереси да имаат пропсеритет, како што се случува во мултикултуралните општества?????“ Што по ѓаволите зборуваш?Ова практично води во морален релативизам и нихилизам, во кој најголем дел од луѓето не можат да функционираат, бидејќи не се способни самите да изградат етички систем кој ем ќе биде во согласност со природниот закон, ем ќе овозможи просперитет на луѓе со различна генетика и различни интереси како што тое е случај во мултикултурните општества.
Само затоа што поддржувам мултикултурализам, тоа не значи дека поддржувам сакатење деца транџи или други глупости кои отидоа во екстреми и може да се дебатираат од аспект на биоетика. Не сите што поддржуваат мултикултурализам се хомогена банда со исти морални принципи, не симплифицирај.Затоа и ја гледаме оваа идиотштина каде феминистите увезуваат муџахедини, и родители со предумисла ги сакатат своите деца (деца транџи) само за да бидат дел од прогресивната раја. Библијата е потполно во право дека човекот е крајно гнасно суштество, способно за најмрачни дејанија.
Ти ги поставувам прашањата со надеж дека ќе ти светне во главата дека ти си заглавен во овој ќор морален релативизам, и самиот си ставаш пранги во умот. Неќеш да земеш некакви најосновни претпоставки (кои се тестирани од нашите предци со милениуми), зошто ако згрешиш, може да повредиш некој педер, транџа или була со 9 деца, а сите знаеме дека тоа не е убаво во нашата ценета мултикултурна армонија .Како што ти претпазливо го срочи, Арни/неарни се набојни зборови, затоа пиши нешто помлако, како нерегуларности (небаре регулар не е нормално, арно).
Non sequitur „Ако веруваш во ова и ова, си одвеан“.Ја не верувам дека си ти толку одвеан стварно да веруваш во ова, ниту дека стварно посакуваш да имаш дете педер, но ти не можеш да се оттргнеш од синџирот со кој самиот си се врзал. Затоа мислам дека ти активно правиш лошо, на пример со вајт најтање на педерите кога ја почнав таму дискусија а ти молеше да ја прекинеме зошто немаш аргументи за да ја одбраниш твојата бесмислена позиција.
Не реков дека хомосексуалноста е корисна, но ти не го разбра тоа што го кажувам. Единствено што можам да направам е да те замолам повнимателно да го прочиташ тоа што сум го напишал. Галилео, идиотите што се наводно SJW се расисти и конзервативни ко тебе, само што нивниот гнев е насочен кон хетеросексуалните бели мажи. Политиката на идентитет е расистичка, само наративот е сменет. Серејќи за културолошко присвојување, се оддалечуваат од мултикултурализмот. Но секташите што се у хуманистичките науки нема да ја сјебат генетиката на социјалниот поредок, не плаши се. Колку и да го лимитираат репродуктивниот успех на белиот хетеро маж со тоа што го серат (што нормално е да те плаши коа ти си у таа категорија) со нивниот расизам, и колку неспособните Мексиканци да ви ги плескаат ариевските жени и да го загадуваат американскиот генетски базен со мексикански гени, ко што прават црнците, ќе опстане чистата ариевска раса, земи рисперидон и ќе ти стане јасно.Ова е дотолку полошо што ти гледаш аргумент во дарвинизмот, дека хомосексуалноста е некако корисна штом се протнала низ еволуцијата, а самиот незнаеш како. Тука ти се молиш на богот на непознаницата (год оф д гапс) да ти резервира аргумент во темнината и незнаењето, идентично како евангелистичките рисјани кога се притиснати од научен аргумент. Да живееше во времето на Бруно и Галилеј, ти прв ќе ги туреше на клада со овој ум.
Обид за сериозен муабет настрана зезање и сарказам... ја спомна емигдулата....Немам никакви очекувања за невробиолошките модели на ниту една од категорииве што ги наведе, а ниту пак пробувам да го сведам муабетот на некаков редукционизам. Што е морално, а што не, ако воопшто ми ги прочита минатите постови, во голема мера е културолошка компонента и „психолошки здрави луѓе" може да бидат „неморални" во определен културолошки наратив.
Ставањето гејови, проститутки и Алаху Акбр у иста група е неумесно затоа што стануе збор за различни феномени. Склоноста да се биде фанатичен можеби корелира со прифаќање екстремно фанатични верувања, но и нормални луѓе прифаќаат такви верувања поради други фактори, културолошки на пример, иако првиве имаат поголема шанса, земено се' исто. Причините за проституција, религиозен фанатизам и хомосексуалност се сосема различни, како и самите феномени квалитативно и кој фактор колку е значаен за појавата на истите е работа која треба да се испитуе. Само затоа што сите овие три појави се „морални" или „неморални" во различни општества, тоа не значи дека делат ист етиолошки фактор кој вклучува исти „мозочни аномалии", ако ги има воопшто.
Психопатијата и аутизмот се манифестации позади кои најверојатно има различни етиологии, со што некои нерегуларности во мозокот (пр. vmPFC и амигдала) корелираат со клинички симптоми на психопатија на пример, но не кај секој што котира високо на мрачната тријада. Психолошките дијагнози се малку поклимави од медицинските и самите вклучуваат етика у нив (ноу пан интендед). Зошто синестезија е аномалија, а психопатија болест, на пример, е во голема мера етичка дилема (Фуко). Но кога потенцијалот да се носат морални одлуки е сјебан, се забележуваат значителни проблеми во моралното расудување, а пример за тоа е нарушувањето на моралното расудување кај оболени од фронтотемпорална деменција, невропатологија со појасен клинички профил. Примерите погоре ми беа дадени во тој контекст.
Така што нема што ја да заклучуем и претпоставувам работи, тоа е доста погрешен пристап бидејќи и ја, како и ти, сум склон кон предрасуди.
Таа спрега е доста комплицирана. Амигдалата е генерално задолжена за процесирање страв. При носење алтруистични одлуки, повише спреги се активираат. Но тоа е невролошкото ниво на објаснување, не е релевантно на еволуционото бидејќи се различни парадигми.Обид за сериозен муабет настрана зезање и сарказам... ја спомна емигдулата....
Колку верувате во чист Алтруизам?
Докинс не убедува во генетски детерминизам дека сите носиме себичен ген... па Алтруизмот е фејк, социолошка игра која во позадина ја има себичноста како погон... ју скреч мај бек ај скреч јорс....
Но што се случува со луѓе кои делуваат чисто алтруистички?
Очигледно е дека си запознаен со физиолошките промени кај емигдулата, па нели алтруизмот е спротивното од психопатија во однос на големината на истата....
Но дали емигдулата може да расте или да се намалува поттикната од промена на парадигмата... мисловен процес... ?
Колку е испитана таа спрега денеска... мисла врз материја.... бидејќи научно е докажано дека алтруистите се посреќни во животот ... и подолговечни...
Како еволуциските психологии го објаснуваат феноменот на медитацијата, да не барам ако знаеш на кратко...tnx.Таа спрега е доста комплицирана. Амигдалата е генерално задолжена за процесирање страв. При носење алтруистични одлуки, повише спреги се активираат. Но тоа е невролошкото ниво на објаснување, не е релевантно на еволуционото бидејќи се различни парадигми.
Според еволуционата психологија, секоја алтруистичка постапка ти ја зголемува шансата за опстанок/продужување ген, на ваков или онаков начин, поради што сме еволуирале да бидеме алтруистични.
Но тоа не значи дека е лошо да биде алтруистичен.