Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Za muabetot so km, eve edno video od auto analiza
Ова е рекорд мислам на видеово.Другар има фирма за брза пошта у Немачка,тоа едно кеди што го имаа вика дека уопште не го гасат освен за гориво или сервис.Прва смена вика го возат,завршуваат се паркираат и влага втора смена без да го угаснат.Значи едни влагаат други излагаат, вика го утепаа.Го продаде со преку 480к вика тој што го купил одма го однел да го вратат на 180к у Македонија.Вика како ново беше никој нема да познае километражата зашто за толку кратко време му ја натепале што не успеале да го изгребат и унатре да го арабатисаат.Како ново беше и внатре и од надвор.Пред да го продаде го возеле 50к без сервис уопште
 
а шо имам едно другарче, нова кола лом ја направи за 30.000 км :toe:



за мојата кола од 2004 шо ја имам скоро 4 год имам дадено едвај околу 200 евра за поправки до сега, али солено ја платив колата
Kola e ko kocka ili ke ja bide ili ne, imam prijatel vozese bmw 320d od 2001(vo anglija) go zema za 800 funti, u 3 godini samo ulje i filti menjase. Ja prodade kolata i zamina za germanija kade kupi 320d od 2009ta, u edna godina site mozni defekti mu se pojavija.

Vcera na pat volvo xc90 od 2019 godina go blokira patot, pa slep sluzba dojde da go sobere. Znaci nova kola ali nesto otkazalo.

Usput kolku km imas izvozeno za tia 4 godini? Poso ne e isto ako vozis 5000km i 50.000km godisno :D.
 
Kola e ko kocka ili ke ja bide ili ne, imam prijatel vozese bmw 320d od 2001(vo anglija) go zema za 800 funti, u 3 godini samo ulje i filti menjase. Ja prodade kolata i zamina za germanija kade kupi 320d od 2009ta, u edna godina site mozni defekti mu se pojavija.

Vcera na pat volvo xc90 od 2019 godina go blokira patot, pa slep sluzba dojde da go sobere. Znaci nova kola ali nesto otkazalo.

Usput kolku km imas izvozeno za tia 4 godini? Poso ne e isto ako vozis 5000km i 50.000km godisno :D.
Се случува и тоа ама се многу помали шансите
 
Па службените џети што не возеа во 90ти, имаа 300, 500 па некои и накај 800000 км. Коска беа. Порано VW ги праеше магариња колите. Сеуште, ако е нормално одржувано, се возат голф тројки па негде гледам и двојки уште се тркалаат.
Најновите кај нас 7 голф мислам дека се, не знам какви се ама за делови се оф леле. Имаат кодиран акумулатор o_O
 
Последно уредено:
Za muabetot so km, eve edno video od auto analiza
Скроз истиов го имам горе хахахаа значи шала настрана не знам што е со колава, сем сменети гуми, буквално ништо се нема ни расипано :S
 
Мерцедесите немаат мака, пишав пред некое време брат ми продаде со 320.000км, а возен 10 години, а пред тоа којзнае колку е враќан, може дупло. :D

Decki mislenje za mazda 3? Gledam se dvizat okolu 3000-3500 evra sho mi e budzet za kola za majka mi. Mozebi i jas ke ja vozam nekolku dena vo godinata koga se vrakjam vo mk za da ne ja traskam mojata po dupkite niz grad plus nekoi od ivicnjacite se visoki za mojata i zakacuva dolu :D.
Druga opcija bi bile nekoja korsa ili astra a mozebi i zafira(ali ne znam ovie dali se pogodeni). Bitno mi e da e so pomala kilometraza, primer nekoj maksimim od 160-170k kilometri. Povekje sum za benzinec, ali ne mi smeta i da e dizel .
Зошто најбитна километражата? Подобро да одржувана и редовно сервисирана, отколку километражата која може и да е вратена, а сигурно е, освен ако не е купена од салон и има прв сопственик.
На буџетот додај си уште 500 евра за сервис.
 
Проста маса не чита постови до крај и бамка од ракав. И затој не заслужујев да работи повише од пумпаш. Толко имав с'га да кажују.

#фалачаопријатно
Глупоќа е тешка болест, ароганција се лечи.
 
За Ауто Велт имам читано доста позитивни искуства демек досега ништо немаат сменето, а извозиле уште 100.000км.
Се гледа дека продават релативно нови коли и по нивно извозени под 200.000км и просечна цена 20.000 евра.
За километражата не знам може е реална и да не се замара со вакви превари, нели некои имаат проверено и било се точно, ама пак плац е. :unsure:

Сликите се превземени и се од еден пост од 2015 година, така да за 1-2 години колку км имаат поминато. Не се симнати од автопат.
Има многу нови коли со над 300.000км и цена од 10.000 евра. Тие ќе ги качат и ќе ги однесат на ремонт во БГ може и книшка ќе им направат, па после во Кочани на плац и ќе имаат 160.000км и некој ќе помисли дека го има заебано Германецот што си ги продал Мерцедесот и Пасатот за 10.000 евра (20.000 евра ќе биде во Ауто Велт - давачки 6000-8000 евра), за некој од Кочани да го вози. :D

rzOMT3A.png

sioylcD.png
 
Па службените џети што не возеа во 90ти, имаа 300, 500 па некои и накај 800000 км. Коска беа. Порано VW ги праеше магариња колите. Сеуште, ако е нормално одржувано, се возат голф тројки па негде гледам и двојки уште се тркалаат.
Најновите кај нас 7 голф мислам дека се, не знам какви се ама за делови се оф леле. Имаат кодиран акумулатор o_O
Џети од 90-те години.....се кажа.

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk
 
Џети од 90-те години.....се кажа.

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk
У тоа време таква кола да возиш имало многу поголемо значење од сега да имаш нова џета.Ко сега што се вртат по ферари кога ке помине така у тоа време по џета,голф,кадет или ескорт пошто 99% од колите биле застава и лада
 
добро чувана веројатно, затоа си платил повеќе како што велиш. Ама, поправките од друга страна те чинеле помалку, компензација плус поголемо задоволство заради помалку кварови.

Поарно тоа него да трчаш по поефтина кола, испод секој просек, а потоа цел ден да лежиш под неа. Се губи и кејфот. Лани продадов 2 такви, само бааги постари коли (едно југо 1990та, еден опел 1996та). Повеќе ќе давав на мајстори неголи што ќе ги возев.

го јадев еднаш кикирикот со крш кола, знам како е, едно нешто ќе поправиш, друго одма се расипува

Kola e ko kocka ili ke ja bide ili ne, imam prijatel vozese bmw 320d od 2001(vo anglija) go zema za 800 funti, u 3 godini samo ulje i filti menjase. Ja prodade kolata i zamina za germanija kade kupi 320d od 2009ta, u edna godina site mozni defekti mu se pojavija.

Vcera na pat volvo xc90 od 2019 godina go blokira patot, pa slep sluzba dojde da go sobere. Znaci nova kola ali nesto otkazalo.

Usput kolku km imas izvozeno za tia 4 godini? Poso ne e isto ako vozis 5000km i 50.000km godisno :D.

57.000 км до сега (околу 15.000 годишно)
и среќата е исто голем фактор при купување на половна (а богами и нова) кола
 
Џети од 90-те години.....се кажа.

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk
не џети од 90ти, погрешно си сфатил. Не знам кога биле произведени, веројатно пред 90та за време Ѕидот. Ние користевме во 90ти такви џети. Пасатот врска нема со сегашниов, посебно пред 90ти.
А дека е џета, а не пасат или мерцедес, за илустрација за вас помладите, фиат 132 беше функционерско возило, мерцедес беше само за највисоки функционери. Во 80ти голф беше премија и многу поредок ...секоја генерација свои модели. Некое дете ќе се чуди од кај тојота корола или голф осмица е фалено возило оваа деценија. Опел Кадет, рекорд и Омега беа поим за издржливост, астри и мериви не постоеја.
А поентата не беше марка него производител, издржливоста на vw праени од тој период. Германец беше поим за возило
 
Последно уредено:
А и да не се лажеме зависи од човекот што ја вози. За некој најмало тропање да има, го рачуна за дефект и бара чаре (дава пари).

На друг пак дефект му е кога не пали колата (после 10 верглања) или тркалото кога ќе го претекне на автопат.
 
А и да не се лажеме зависи од човекот што ја вози. За некој најмало тропање да има, го рачуна за дефект и бара чаре (дава пари).

На друг пак дефект му е кога не пали колата (после 10 верглања) или тркалото кога ќе го претекне на автопат.
Јас сум у првите.Крцне ли,тропне одма 200-300€ :D
 
Еве интересна постапка за чистење на моторот, сум правел декарбонизација но ова делотворно ми изгледа без да се ставаат адитиви во гориво и дувањето на автопат имало свој термин (Italian tune up).
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom