Интернет радио и телевизија (стримови, прашања, генерална дискусија...)

• Креатор на темата Креатор на темата alekjov
  • Време на започнување Време на започнување
Vidis sta skeneri naprave od ljudi bolje ti je bez njih vjeruj uzivaj u zivotu
Автоматски споено мислење:

distriburiralo se izgleda sleperima hahah i eto rezultata
Jbg, kako kazu: Pazi sta pozelis! :)
Momci, nemojte mi zamjeriti na zajebanciji, ja jutros otisao na kavu a sad sam na petoj zuji, kavu nisam ni popio. :D
Jeb'o liste, toga ce uvijek biti, budite mi sretni, veseli i debeli i sorry ako sam nekog naljutio svojim postovima, nije mi bila namjera, ugodan ostatak vikenda. ;)

A šta su to ,,skeneri,,
Može li to neko da mi objasni?
nemojte zamjeriti, ja sam početnik....

:)

Attachments

• Screenshot_20191110_124633_co.wuffy.player.jpg
    Screenshot_20191110_124633_co.wuffy.player.jpg
    420,3 KB · Прегледи: 68
A šta su to ,,skeneri,,
Moze, evo odma.
Neki su ovde godinama i jos nemaju nikakve skenere al ti su tu dan i odma si zapeo za skenere. Al ne brini polako sam, dovoljno se uvuci pojedinima u bulju pa ce da ti daju sve kao sto su drugima dali, onda ces da se usrecis kad skontas da sve sto ti imas ima i neko drugi, doduse, ako si dovoljno strucan, uporan.

Jbg, kako kazu: Pazi sta pozelis! :)
Momci, nemojte mi zamjeriti na zajebanciji, ja jutros otisao na kavu a sad sam na petoj zuji, kavu nisam ni popio. :D
Jeb'o liste, toga ce uvijek biti, budite mi sretni, veseli i debeli i sorry ako sam nekog naljutio svojim postovima, nije mi bila namjera, ugodan ostatak vikenda. ;)
Čim ti i dsuki pišete jebo liste odma znam da ste na toj zuji haha ,ako sam dobro shvatio zuja vam je neka vrsta alkohola.
Pozz

pan je najbolje pivo ,jako je pa ljudima ne paše ,dok se razrijedi onda je ko žuja

kao kanali,
A šta su to ,,skeneri,,

Vidi ovako, imaš pretragu na ovom forumu i lepo upišeš šta želiš i iskoči Vam sve što vas zanima, ovaj je forum pun svega tako da Vam bukvalno nije potreban nijedan drugi. :kafence: