Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Bertone

Автомобилски Дизајнерски Гуру
Член од
1 октомври 2007
Мислења
808
Поени од реакции
6


Alek...еве малце се зезав со Photoshop и напраив еден tuning на твојот Спарк :) Моделов е со 1.6 DOHC 4 цилиндричен мотор со два турбо полначи од 1.5 бар што значи ефективни скоро 5000 кубика зафатнина, 450КС и еден трајбл :)
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Чекај чекај... Како викаш? еднаш 1.6 dohc и 450 кс или ??? Шо мешаш 5000 кубици?
Или сакаш да кажеш дека е еднаков на обичен мотор што има 5.000 кубици?
Енивеј би прокоментирал дека 450 коња за ова возило е премногу. не за друго, туку има јак мотор кој не вервам дека шасијата ке го крепи. Башка овие се од лим како книга, може и да се фрлиш во некој ендек со голема брзина на прав пат :)
 

Bertone

Автомобилски Дизајнерски Гуру
Член од
1 октомври 2007
Мислења
808
Поени од реакции
6
Чекај чекај... Како викаш? еднаш 1.6 dohc и 450 кс или ??? Шо мешаш 5000 кубици?
Или сакаш да кажеш дека е еднаков на обичен мотор што има 5.000 кубици?
Енивеј би прокоментирал дека 450 коња за ова возило е премногу. не за друго, туку има јак мотор кој не вервам дека шасијата ке го крепи. Башка овие се од лим како книга, може и да се фрлиш во некој ендек со голема брзина на прав пат :)
Џиш...смири се...кај излета.. :) абе се зезав демек тунинг му напрајв на Спаркот :) :pos2: Шо се спопали...шасии спонуваш... :):pos2::pos2::helou:
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
:kesa:... Ми иде да ги бришам сега мислењата ама ајде ке ги оставам. Сега сватив дека се драпаш :uvo:. Ајде не е страшно, само не ми текнува кај ти дојде идејата за 5000 кубици :)
 

Bertone

Автомобилски Дизајнерски Гуру
Член од
1 октомври 2007
Мислења
808
Поени од реакции
6
Турбо полначите де.. 1.5(бари секој)*2=3(бари)= 3*1600=4800ccm3 :)
 

Alek_rjk

Za prviot vpecatok nema vtora sansa
Член од
14 март 2006
Мислења
387
Поени од реакции
4
Турбо полначите де.. 1.5(бари секој)*2=3(бари)= 3*1600=4800ccm3 :)
:pos2: фала многу за спарко, не е лош ај у фото шоп ако моес земи некоја од моиве слики и браниците офарбајги у истата боја да видам како ќе личи ?
Фала однапред

иначе ја купујам од макпетрол еден концентрат специјален за бришење на стакло (се раствара у 2.5 л дестилирана вода)

иначе 2л дестилирана вода - 40 ден . концентратот 60 или 70 ден беше.

и топ е, и убаво мирише
 

Bertone

Автомобилски Дизајнерски Гуру
Член од
1 октомври 2007
Мислења
808
Поени од реакции
6
:pos2: фала многу за спарко, не е лош ај у фото шоп ако моес земи некоја од моиве слики и браниците офарбајги у истата боја да видам како ќе личи ?
Фала однапред

иначе ја купујам од макпетрол еден концентрат специјален за бришење на стакло (се раствара у 2.5 л дестилирана вода)

иначе 2л дестилирана вода - 40 ден . концентратот 60 или 70 ден беше.

и топ е, и убаво мирише
Ако веруваш тоа е првото нешто што го направив, ама сјајот е многу различен (оти е мат браникот). Ама имам видено во живо како изгледа и е МНОГУ МНОГУ подобро отколку вака. Во БТ грците што доаѓаат со Спарк сите им се во боја браниците, многу менува верувај.

Тоа од Макпетрол јас веќе 2-3 зими со ред го користам и сум презадоволен. Битолската зима е -30 :) и не замрзнува, ама во возење знае да замрзни :) онака си шприцнуваш на паркинг и само гледаш како кристализира во возење:pos2: и си гледаш различни шарки ова она...уметничко дело во рок од 5 секунди :)
 

Alek_rjk

Za prviot vpecatok nema vtora sansa
Член од
14 март 2006
Мислења
387
Поени од реакции
4
Значи во Грчка има браници у боја. ОК :vozbud: ке се распрашам, дека ако ја се нафатам да ги фарбам ке ми испукаат....и налет после
 

Bertone

Автомобилски Дизајнерски Гуру
Член од
1 октомври 2007
Мислења
808
Поени од реакции
6
Значи во Грчка има браници у боја. ОК :vozbud: ке се распрашам, дека ако ја се нафатам да ги фарбам ке ми испукаат....и налет после
E вака сега. Во Србија знам дека имаат прајмер за пластика, да не ти се лупи бојата. НО, имаш варијатна сигурен сум прашај од таму каде што си го зел Спаркот претпоставувам Аутомакедонија, да ти донесат браници во боја. Сигурно не е голема доплата. Знам за Daewoo Matiz е 60 евра.

Ако неможиш да најдиш, трк до овие што се продавниците и речи им дека сакаш да фарбаш браници и дали имаат прајмер за пластика! Ако земиш за обично (лим) ќе се лупи. Тоа ќе се лупи ако ја гребнеш...а бидејки за тоа се браниците (иначе зошто ќе ги имавме ?) ќе ти биди честа појава.

Е така...


Еве како изгледа!
 

deXterche

тадаммм
Член од
12 февруари 2006
Мислења
4.920
Поени од реакции
942
Ако фарбаш браници, фарбај и лајсни, ретровизори, кваките на вратите (како таа на сликата)...тогаш се добива комплетен лик :) Барем јас планирам тоа да го правам на фиестата за некоја година. BTW како може да се најде точната нијанса за бојата? Се нарачува од производителот или?
 

Bertone

Автомобилски Дизајнерски Гуру
Член од
1 октомври 2007
Мислења
808
Поени од реакции
6
Ако фарбаш браници, фарбај и лајсни, ретровизори, кваките на вратите (како таа на сликата)...тогаш се добива комплетен лик :) Барем јас планирам тоа да го правам на фиестата за некоја година. BTW како може да се најде точната нијанса за бојата? Се нарачува од производителот или?
Или така (со името на бојата - можиш да си порачаш таква боја)...бидејки колата е нова и бојата е сеуште свежа (непечена) што се поправа со машинско полирање ако колата е стара...или го земаш да речеме капачето за полнење бензин одиш до продавница за Бои и Лакови и ти ја тонираат бојата во однос на капачето!
 

deXterche

тадаммм
Член од
12 февруари 2006
Мислења
4.920
Поени од реакции
942
Едно прашање до поупатените. Кога ја земав Фиестата имаше повеќе мотори за избор. Јас земав 1.3i (8 вентилски) со 70 коња, а имаше и мотор малце поскапата варијанта 1.25i (16 вентилски) со 75 коња. По каталог потрошња, брзина и забрзување им се исти. Е сега која е разликата и кој би бил подобриот избор, и зошто?
 

Bertone

Автомобилски Дизајнерски Гуру
Член од
1 октомври 2007
Мислења
808
Поени од реакции
6
Подобар е 1.3 литрениот чисто заради оптеретувањето на моторот да речиме кога возиш со поголема брзина или угорница. Исто и помала бучава во 1.3 отколку во 1.25! Мада не би требало да е голема разликата меѓу нив 1242 е мислам 1.25 а ова да е...што знам...1280...

Мада, 1.25 е 16V што значи повеќе полезен мотор од 1.3 8V ...кој е SOHC мотор. Како и да е...1.3 8V е поубав при одржување :) помалку вентили, немаш една брегаста,...помалку работи да ти се заебат, поефтини поправки.
 

deXterche

тадаммм
Член од
12 февруари 2006
Мислења
4.920
Поени од реакции
942
Подобар е 1.3 литрениот чисто заради оптеретувањето на моторот да речиме кога возиш со поголема брзина или угорница. Исто и помала бучава во 1.3 отколку во 1.25! Мада не би требало да е голема разликата меѓу нив 1242 е мислам 1.25 а ова да е...што знам...1280...

Мада, 1.25 е 16V што значи повеќе полезен мотор од 1.3 8V ...кој е SOHC мотор. Како и да е...1.3 8V е поубав при одржување :) помалку вентили, немаш една брегаста,...помалку работи да ти се заебат, поефтини поправки.
Фала :)
Него гледав по земји, во некои се продаваше исклучиво 1.3(Германија мислам), а во некои исклучиво 1.25(Англија). Имам читано дека потрошњата била помала на 1.25...него нема врска, сепак фала за одговорот
 

Kajgana Shop

На врв Bottom