Совети за избор на прв автомобил

Skylake

proseCUTE
Член од
7 јули 2016
Мислења
1.078
Поени од реакции
1.711
Како што кажува и насловот, неодамна ја земав возачката па сега сакам и да си купам кола ама не се разбирам премногу и незнам што од прилика е како за мене. Меркам по огласи на интернет нешто од следново :

- Opel Corsa C, D
- Peugeot 207
- Renault Clio
- VW Polo
- Ford Focus

Или некој ваш совет, што да се купи, до колку пари да се даде, зошто да се купи а зошто не. Ако сакате постирајте и линкови од огласи. Буџетот ми е околу 3к евра, па ми треба нешто стабилно што не е склоно на расипување и често сервисирање и е економично, пожелно дизел.
 

Skorp

That guy...
Член од
30 јуни 2010
Мислења
1.173
Поени од реакции
2.112
Како што кажува и насловот, неодамна ја земав возачката па сега сакам и да си купам кола ама не се разбирам премногу и незнам што од прилика е како за мене. Меркам по огласи на интернет нешто од следново :

- Opel Corsa C, D
- Peugeot 207
- Renault Clio
- VW Polo
- Ford Focus

Или некој ваш совет, што да се купи, до колку пари да се даде, зошто да се купи а зошто не. Ако сакате постирајте и линкови од огласи. Буџетот ми е околу 3к евра, па ми треба нешто стабилно што не е склоно на расипување и често сервисирање и е економично, пожелно дизел.
Најубаво точак да си купиш :angel:
 

Ron0n

The Mercedes Guy
Член од
16 август 2009
Мислења
351
Поени од реакции
198
Како што кажува и насловот, неодамна ја земав возачката па сега сакам и да си купам кола ама не се разбирам премногу и незнам што од прилика е како за мене. Меркам по огласи на интернет нешто од следново :

- Opel Corsa C, D
- Peugeot 207
- Renault Clio
- VW Polo
- Ford Focus

Или некој ваш совет, што да се купи, до колку пари да се даде, зошто да се купи а зошто не. Ако сакате постирајте и линкови од огласи. Буџетот ми е околу 3к евра, па ми треба нешто стабилно што не е склоно на расипување и често сервисирање и е економично, пожелно дизел.
За да биде евтино за одржување би те советувал да бараш бензинец и одма да инвестираш едно 400 евра во убав модерен секвентен плински уред. Ем ќе возиш поевтино и од дизел (гарантирано!), ем нема толку механички делови што можат да се расипат. Кај дизел имаш: турбина, дизни, грани, лептири, вентили, моторчиња, rail и уште триста курови карики и тоа е бесконечен циклус на поправки: напрај едно, расипи друго. На пример Корса на плин е супер комбинација, веројатно ќе потврди и некој на форумов што се занимава со вакви возила. Исто така и Поло, Пежо.

Среќно во изборот! Само не брзај да ја купиш првата кола што ќе ја видиш на оглас, нема да се потрошат колите и сигурно ќе најдеш и поубава :)
 
K

kicodarker

Гостин
К

Или некој ваш совет, што да се купи, до колку пари да се даде, зошто да се купи а зошто не. Ако сакате постирајте и линкови од огласи. Буџетот ми е околу 3к евра, па ми треба нешто стабилно што не е склоно на расипување и често сервисирање и е економично, пожелно дизел.


Типичен избор за македонче. Корса поло пежо 207 и дизел да е. Фиат го скока а најефтини делови има од сите овие. Ако имаш 3000 евра за кола, тогаш купувај кола до 2000 евра. Имај си вџеб 1000 евра да и ги удриш првите основни сервиси масло,филтри каиши па и амортизери, гуми, а кој ќе завлечиш нога на механичар пак ќе го посетиш, како еден вид казино се, нон стоп кај нив врти парата. Земај бензинец,погоре убаво ти кажа и по можност стискај заби на бензин возија. Од финансиски аспект бензинецот е едноставен и поефтин за одржавање, на сметка на тоа горивото е нешто поскапо од дизелот ама ако си се расправал со дизел кола, ќе знаеш дека и 100тка литар бензин е ефтино ако колата ти е исправна. И кога заминуваш од механичар, никогаш ама никогаш не вели му “позз,се гледаме, догледање, и сл“. Се нешто ќе испадни дека пак ќе се видите. Кажи му отсечно ЗБОГУМ како да е последно видување и дај боже да е.
И за колава, кажи што те влечи па ние вака што ни е досадно на форум и листаме реклама5 успат да ти предложиме некое количе.

За да биде евтино за одржување би те советувал да бараш бензинец и одма да инвестираш едно 400 евра во убав модерен секвентен плински уред. Ем ќе возиш поевтино и од дизел (гарантирано!), ем нема толку механички делови што можат да се расипат. Кај дизел имаш: турбина, дизни, грани, лептири, вентили, моторчиња, rail и уште триста курови карики и тоа е бесконечен циклус на поправки: напрај едно, расипи друго. На пример Корса на плин е супер комбинација, веројатно ќе потврди и некој на форумов што се занимава со вакви возила. Исто така и Поло, Пежо.

Среќно во изборот! Само не брзај да ја купиш првата кола што ќе ја видиш на оглас, нема да се потрошат колите и сигурно ќе најдеш и поубава :)
За дизелот во право си, а плинот е слично на ова што го кажа. И плинот си бара мапирање од време навреме, ќе се изремети нешто па ќе почни сама колата да крева обртаи да гасни да работи нерамномерно или најрелано кажано да го силува моторот. Краен проблем ја оптеретува електрониката,бобини поскапи свеќици, па некогаш да чепка по клапна степ моторче (ако е променливо) изгорени вентили...
 
Член од
23 јуни 2011
Мислења
10.341
Поени од реакции
3.846
На плин ако стави ќе треба секој втор ден на бензинска да дреме, но помалце пари ќе дава за гориво.
И дизелите не се лоши. И со бензин и со дизел ќе дреме кај механичари.
 
Член од
25 февруари 2018
Мислења
104
Поени од реакции
26
Еми вака...
Мора да имаш вишак пари, едно 800-1000 евра настрана, особено за дизел, пошто е половен автомобил...
Прво што треба да приметиш кај автомобило, ентериерот, да не е излитен, да ја носиш на различни мајстори за мислење, да се провери подвозјето...
Јас би одел на Голф 4 1.4 или 1.6 бензин, одат накај 1500-1800 евра, ќе се изнавозиш... Исто така, ќе си провериш километражата на клучевите... :d :)
 
D

Deleted member 12196

Гостин
Да беше пред 20 години (не, не се шегувам) ќе Ви препорачав ФИЌО. Мало е, ефтино е...
Почетникот нема искуство, па затоа препорачував ваков автомобил. Ако го слупа, малку го платил. Не мора да го слупа, доволно е што почетникот нема доволно искуство, грубо поаѓа, грубо менува брзини, не го „осеќа“ моторот, па не префрла навремено во пониска или повисока брзина. Со еден збор, ги малтретира моторот, менувачот, ламелата.
Кога ќе помине неколку илјади километри фиќото е прилично оштетено, ама возачот има прилично искуство па може да помине на поскап автомобил.
Ако има сега пандан на фиќо, јас го препорачувам него.
 

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
17.698
Поени од реакции
20.962
Nekoja kanta i toa po moznost eftina kanta. Taka ke naucis osnovni raboti od mehanika, elektrika, sam svoj majstor. Normalno i ke steknis nekoe prakticno iskustvo za vozenje vo realni uslovi i taka.
 
Член од
3 март 2013
Мислења
2.678
Поени од реакции
1.357
Најдобро ти е на бензин да бараш, и да си вложиш за плин, на плин да си ја тераш.
 
Член од
8 јули 2017
Мислења
107
Поени од реакции
81
Како што кажува и насловот, неодамна ја земав возачката па сега сакам и да си купам кола ама не се разбирам премногу и незнам што од прилика е како за мене. Меркам по огласи на интернет нешто од следново :

- Opel Corsa C, D
- Peugeot 207
- Renault Clio
- VW Polo
- Ford Focus

Или некој ваш совет, што да се купи, до колку пари да се даде, зошто да се купи а зошто не. Ако сакате постирајте и линкови од огласи. Буџетот ми е околу 3к евра, па ми треба нешто стабилно што не е склоно на расипување и често сервисирање и е економично, пожелно дизел.
Кажи колку километри планираш да возиш годишно и дали ќе возиш повеќе во град или на отворено

За да биде евтино за одржување би те советувал да бараш бензинец и одма да инвестираш едно 400 евра во убав модерен секвентен плински уред. Ем ќе возиш поевтино и од дизел (гарантирано!), ем нема толку механички делови што можат да се расипат. Кај дизел имаш: турбина, дизни, грани, лептири, вентили, моторчиња, rail и уште триста курови карики и тоа е бесконечен циклус на поправки: напрај едно, расипи друго.
Не знам баш дали може да се вгради убав секвентен плински уред кај нас за 400 евра со сите давачки, можеби може да се вгради некој бугарски или турски уред кој можеби нема да работи како што треба на возилото за кое би се одлучил креаторот на темава. Најефтиниот секвентен уред Lovato Smart кој е наведен на веб страната на Плимонт чини 423 евра и на тоа додај плус пари за торусен резервоар и за атест и ќе добиеш сума од околу 500 евра, а поквалитетните уреди на AC Stag и Landi Renzo ќе те чинат околу 600 евра, ако не и повеќе. Тоа баш и не е мала сума на пари да се одвои за возило со вредност од 2-3 илјади евра, а со тие пари би можело да се поправи било каков поголем квар на некој просечен дизел мотор кој може а може и нема да настане. Возењето на плин е поефтино од дизел за некои 10-15% ако споредиме две возила од иста класа со слична снага и тежина, но не значи дека ако колата е на бензин или плин дека нема никад ништо да се расипе (свеќици, кабли, бобини, потопна пумпа, катализатор, бензински/плински дизни, плински компјутер, кај некои модели страдаат вентили и лежишта, кај други гори дихтунг на глава итн.) а исто така не значи дека ако е колата дизел дека цело време мора да се расипува све и свашта, најбитен фактор кај купувањето на половен автомобил е едноставно да се има среќа при изборот.

Типичен избор за македонче. Корса поло пежо 207 и дизел да е. Фиат го скока а најефтини делови има од сите овие. Ако имаш 3000 евра за кола, тогаш купувај кола до 2000 евра. Имај си вџеб 1000 евра да и ги удриш првите основни сервиси масло,филтри каиши па и амортизери, гуми, а кој ќе завлечиш нога на механичар пак ќе го посетиш, како еден вид казино се, нон стоп кај нив врти парата. Земај бензинец,погоре убаво ти кажа и по можност стискај заби на бензин возија. Од финансиски аспект бензинецот е едноставен и поефтин за одржавање, на сметка на тоа горивото е нешто поскапо од дизелот ама ако си се расправал со дизел кола, ќе знаеш дека и 100тка литар бензин е ефтино ако колата ти е исправна.
Ако е канта колата не прави разлика на кое гориво оди, секако ќе биде бунар без дно. Имав и бензин и дизел кола, бензинецот ем не беше на плин ем све што можеше да се расипе на него се израсипа, едно ќе направиш друго одма се расипува, еден куп пари фрливме и никад не го оправивме целосно. Дизелчево што го имам сега, да не го урочам, мака нема, скоро 50 илјади км за нецели 3 години, доказ дека секогаш има отстапки од секое правило. Башка оди вози 20 и кусур илјади км годишно на чист бензин да те видам дали ќе можеш, па макар била и скрос исправна колата без ниедна мана.

Еми вака...
Мора да имаш вишак пари, едно 800-1000 евра настрана, особено за дизел, пошто е половен автомобил...
Прво што треба да приметиш кај автомобило, ентериерот, да не е излитен, да ја носиш на различни мајстори за мислење, да се провери подвозјето...
Јас би одел на Голф 4 1.4 или 1.6 бензин, одат накај 1500-1800 евра, ќе се изнавозиш... Исто така, ќе си провериш километражата на клучевите... :d :)
За тие пари тикви варени шо ќе се изнавозиш со Голф 4. Башка тој 1.4 16v мотор троши уље колку и гориво. Од друга страна 1.6 8v е добар мотор и многу погоден за на плин, само тешко да има асален таков испод 2000-2500 евра.

Да беше пред 20 години (не, не се шегувам) ќе Ви препорачав ФИЌО. Мало е, ефтино е...
Почетникот нема искуство, па затоа препорачував ваков автомобил. Ако го слупа, малку го платил. Не мора да го слупа, доволно е што почетникот нема доволно искуство, грубо поаѓа, грубо менува брзини, не го „осеќа“ моторот, па не префрла навремено во пониска или повисока брзина. Со еден збор, ги малтретира моторот, менувачот, ламелата.
Кога ќе помине неколку илјади километри фиќото е прилично оштетено, ама возачот има прилично искуство па може да помине на поскап автомобил.
Ако има сега пандан на фиќо, јас го препорачувам него.
Помодерни варијанти на фиќо се тико, твинго, чинквеченто, сеиченто итн. Такво возило можеби е и најдобро за почеток дури не стекнеш некое искуство, под услов да се најде некое што не е ептен утепано. Дрндај го дури е во возна состојба па после него ќе си купиш поубава кола.
 
Член од
25 февруари 2018
Мислења
104
Поени од реакции
26
Ако е за мала километража, нема потреба од плин, а и плинот го суши на моторот, а и тоа со Голф 4, продаваше еден VW 4 1.6 за 1800 евра, стакло сочуван, му се брзаше... Така да за почетник има некои спуштаат на цена...
И да троши улје, нема да троши литар на сто... Се дотура по потреба... 20 години се... -.-'
 
Член од
29 септември 2015
Мислења
241
Поени од реакции
317
Убаво рече членот @Sega Dreamcast . Голф 4 1.4 не се купува. Троши уље како и гориво.

Пежо 307 1.4 е убаво ауто или 1.6 хди дизел.
Опел Мерива 1.6 бензин или 1.7 ЦДТИ ( идеална кола за почетник) Слично на корса ама многу покомфорно.
Фиат Гранде Пунто ти е исто добра варијанта за тие пари и релативно евтини делови и покажани коли.
 
Член од
28 февруари 2014
Мислења
35
Поени од реакции
7
Каков автомобил би предложиле за женско возач почетник?
Што мислење имате за автоматик?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom