Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
кај сите коли е обично на страната кај совозачот, дали доле во фиоката или од напред под хаубата. Кај мене на астра се вади прво фиоката, па има еден капак и под него се наоѓа.
 
Mi treba mislenje za motorive sto se 1.4 TFSI 125konja 8P/8PA Audi A3 2008-2013 sto imaat prednosti, maani, defekti i dali e kompaktabilen so plinski ured ( bi stavil od plimont). ?
 
Едно прашање, пред малку на автопат кај Golf 5 1.9 TDI при 30 обртаи во 5та брзина почна моторот да трокира и да губи снага, како нагло кога се отпушта и притиска туражата, во што е проблемот?
 
Едно прашање, пред малку на автопат кај Golf 5 1.9 TDI при 30 обртаи во 5та брзина почна моторот да трокира и да губи снага, како нагло кога се отпушта и притиска туражата, во што е проблемот?
Кога го изгаси и запали се среди проблемот?
 
Не. Ја возев на мали обртаи 80км и кога ги зголемив обртаите над 30 пак почна да треси.
Во што е проблемот?
Однеси го да го уштекаат на компјутер у моментов минимум 30 причини можат да се наведат.
 
Дечки ќе можи малце помош?
Се работи за проблем со плинот, ќе се обидам да го објаснам. Колата пали на бензин, префрла на плин со притискање на гас, можи одма можи кога и да е. Инаку се работи за Nissan Micra 1998 год. Сега со овие температури гледам да поработи малце на бензин, па да ја префрлам на плин, а понекогаш и самата префла по некоја минута. И сега палам на бензин, работи малку па префрлам и возам на плин 5-6 километри, колата веќе загрева и наеднаш снемува сила и гасни. Пак палам на бензин и возам, работи нормално, на гаста сменвам на плин и како воопшто да нема плин гасни, не сака ни да повлечи, едноставно гасни. Првото прашање тука да го одговорам, имам плин, не ме прашвајте дали имам плин, има сигурно. Ова се случува веќе трет или четврт пат и секогаш, а плин имаш?!? И најчудно е дека по некое време возење на бензин, или па изгасена да седи, ако пробам пак на плин, префрла и работи нормално. Кога сака шо сака си прај.
Шо можи да е проблемот во ваков случај? Да прашам и тука освен кај плински уред, можи ќе се најди некој со сличен проблем.
Однесена е на сервис за штеловање на плинот пред да се случи ова првиот пат. Па нашле некое скинато цевче не знам шо, па менвале и од тогаш вака "поправена" е. Ќе ја носам пак најверојатно во друг сервис да ја видат, ама сакам барем да знам опции шо можи да е. Сигурно дека за инает во сервисот нормално ќе префрла и работи :tapp:
 
Може до ребрастиот каиш да е?
Евентуално да прерипал зуб ама тогаш и на ниски обртаи ке прави проблеми.Ако е 105 коња само да не е брегастата дајбоже.У место се слуша ни некаков звук на тропкање од моторот што го немало претходно?
 
Евентуално да прерипал зуб ама тогаш и на ниски обртаи ке прави проблеми.Ако е 105 коња само да не е брегастата дајбоже.Уместо се слуша ни некаков звук на тропкање што го немало претходно?

Во место не се слуша ништо поразлично од претходно. А евентуално ако е брегастата колку е поправката на таков квар?
 
Во место не се слуша ништо поразлично од претходно. А евентуално ако е брегастата колку е поправката на таков квар?
Чекај полека.Тоа им слаба точка на тие мотори ама може и ситница некаква да испадне околу довод на гориво,прљава нафта,инјектори,запушен филтер за гориво,усис,издув.Уштекај го на дијагностика.На еден човек у Грција вака му изгуби снага ама се слушаше и ѕвечкање од моторот испадна брегаста.Кај мене на ваков мотор исто сменета брегаста на 170 к у сервис у Италија.Турбинта ти потсвирнуваше ли у последно време?Ти свети ли некоја сијаличка на табла?
 
Последно уредено:
Чекај полека.Тоа им слаба точка на тие мотори ама може и ситница некаква да испадне околу довод на гориво,прљава нафта,инјектори,запушен филтер за гориво,усис,издув.Уштекај го на дијагностика.На еден човек у Грција вака му изгуби снага ама се слушаше и ѕвечкање од моторот испадна брегаста.Кај мене на ваков мотор исто сменета брегаста на 170 к у сервис у Италија.Турбинта ти потсвирнуваше ли у последно време?Ти свети ли некоја сијаличка на табла?
Не свети никаква сијаличка, а турбината се слуша како и секогаш кога работи. Ништо поразлично. Ја возев со 20 обртаи во 5та брзина со околу 90 км/ч, и никаков проблем не прави. Над овие лимити губи снага и сецка.
 
Едно прашање, пред малку на автопат кај Golf 5 1.9 TDI при 30 обртаи во 5та брзина почна моторот да трокира и да губи снага, како нагло кога се отпушта и притиска туражата, во што е проблемот?
Senzor na radilica... Pumpata ne mi se veruva da e problem posto ako e donea tesko ke pali. Zatnat naften filter e cest problem kaj ovie motori. Mozi da nema i dovolno izduv poradi zatnat katalizator. Za tocno da se znaj sto e problemot stavija na diagnostika.
 
Senzor na radilica... Pumpata ne mi se veruva da e problem posto ako e donea tesko ke pali. Zatnat naften filter e cest problem kaj ovie motori. Mozi da nema i dovolno izduv poradi zatnat katalizator. Za tocno da se znaj sto e problemot stavija na diagnostika.
Важи, ќе пишам утре што е проблемот. Благодарам.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom