Диле Јоргачев
Одделение за заштита на народот
- Член од
- 3 април 2017
- Мислења
- 8.693
- Поени од реакции
- 28.205
Оваа мерка е најголемата глупост.Никакво подобрување нема да има во загаденста на воздухот нема да има.Толку е големо загадувањето на воздухот што нема да се примети разлика воопшто.Можеби е успешно во Германија каде што се работи за нијанси"Граѓаните сами ќе ги плаќаат налепниците во црвена, жолта и зелена боја која ги најави Владата. Заменик министерот за животна средина Јани Макрадули. очекува налепниците да придонесат за намалување на аерозагадувањето, бидејќи како што вели транспортот е втор најголем загадувач.
Макрадули вели – оваа мерка мора да се воведе со оглед на фактот што во Скопје секојдневно влегуваат околу 30 илјади возила од внатрешноста на земјава.
Налепницата ќе ја утврдува овластена техничка служба која доколку утврди спротивно на законот ќе има соодветни санкции и казни, но парично казнети ќе бидат и возачите за кој ќе се утврди дека возат со налепница која е забранета за тој ден. Износот на казната ќе се движи од околу 300 евра за физички, до илјада евра за правни лица.
Надлежните се уште не располагаат со точни податоци колку точно возила ќе бидат етикетирани со црвена, а колку со жолта или зелена налепница.
Инаку освен еколошките налепници за старите возила, надлежните ќе се даваат и субвенции за купување електрични автомобили."
Абе доста ги кривите луѓето од внатрешноста. Како прво автобусите на ЈСП и на приватните се сите на нафта, Како второ за тие издувни гасови да избегаат треба провев кои сите градоначалници до сега работе и работат да го затнат со згради. И што сега криви биле 30 000 коли од внатрешноста што секој ден влегувале во Скопје. Јас колку што го разбрав тие што ќе имаат црбена налепница не ќе можат ни да влезат во главниот град, ајде нека е така но исто така и тие што живеат во Ск треба да не ги палат односно да ги фрлат возилата со црвена налепница.
1.Ако сакате навистина да имате ефект треба да забраните увоз на возила пред 2010 година.
2. Намалување на акциза за бензинот и ддв за плиниот или регулирајте го да не надмине 30 ден плинот.
3. Замена за јавниот превоз во вид на метро или трамвај.
4.Центарло греење за периферијата на Ск или гасификација каде сеуште се греат на дрва.
5. Контрола над Дрисла и модернизација како и проверка на сите филтри по фабриките.
Замислете воведоа мерка за комбињата да неможат да прават дотур на роба. Па побогу од тие работи живее државата од компаниите. Кој парадокс некој со комбе 2018 година и најнови стандардни не смее да оди во центар пред 18:00 часот додека некој со Мерцедес дизел крнтија од 2000 година може да оди на кафе да се курца и да загадува 10 пати повеќе од тој со новото комбе.