Дизел гасне ненадејно во лер или во возење во брзина.

  • Креатор на темата Креатор на темата NonameMacedonia
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
22 август 2012
Мислења
239
Поени од реакции
170
Здраво,

Конкренто имаме автомобил голф 4 (74кw 101hp) 2003 година. Последниот месец дена неколку пати почна да ми гасне во возење и во лер, откако ке изгасне несака да запале од неколку пати дури после некое време запале. Да напоменам дека ова ми се има случен и со ладна машина и со загреана. Исто така претхоно имав проблеми и со клемите на акомулаторот но сега го средив тоа. Значи откако ке ми изгасне во возење после има струја и вергла но не пале од неколку пати. Исто така да напоменам ујле и филтер за ујче сменив пред 10.000 км а филтер за воздух пред 20,000 км, Секој коментар е добро дојде.

Благодарам
 
Ја со голф 3ка имав сличен проблем. Мене у возење така ми гасеше или на тргнување на семафор и нејќеше да запали, а вергла.
На крајот ко шо памтам испадна дека разводникот бил проблем.
Не знам дали е истото решение и за твојот проблем.
 
Благодарам на коментарорт утре ја носам на мајстор, случајно да не знаеш од прилика што се цена е тој дел?
 
Maсло и филтер ако си сменил пред 10.000, а воздушен пред 20.000, моментално ти се за менување и двете.
 
да тие се за менување, но дали може од тоа да гасне автомобилот?
 
Ако си менувал или ако е за менување филтер за гориво дури знае да те заебава, а може и регулаторот за притисок на бошот да е отиден, на форд и рено од такво нешто ни гасеше како што ти си опишал. Најдобро на дијагностика да ја поминат и ќе ти кажат што е маката.
 
Мене на опелот бивши ми испадна сензор на радилица
 
Благодарам на коментарорт утре ја носам на мајстор, случајно да не знаеш од прилика што се цена е тој дел?

И што испадна дека и е? Ја однесе на мајстор нели?
 
Види таму тоа филтерот за воздух да не е полн запушен да неможе воздух да земе.
Ја уље у филтри мењам на 5000км максимум и тоа Total Quartz 9000 full sintetic, освен тој за нафта пошо е HDI па има поголем опсег на менување.
Ако пишува на уљето дека се менува на 10.000км немора да чекаш до последниот километар да го менуваш.
Кога правиш редовен сервис на машинчето, менуваш квалитетен потрошен материјал препорачан од производителот на возилото, проблеми скоро и ќе немаш, ко ја на пример. :P
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom