Мислење околу BMW 320d e46 136hp

  • Креатор на темата Креатор на темата an0n
  • Време на започнување Време на започнување
Set lamela i EGR ako menuva ke go kosta posekako 500 evra

Епа затоа ЕГР-от се блиндира, се затвора со плочка и е исклучен.
Море гледај и држачи на мотор да не менува..:P:P па и ламела
 
Епа затоа ЕГР-от се блиндира, се затвора со плочка и е исклучен.
Море гледај и држачи на мотор да не менува..:P:P па и ламела

Taka ako se zatvarase EGR...ako menuva se toa togas gledam kolku stegnata kola zemal... jas koga ja prodadov kolata edno 30 minuti ja vozea niz grad i na otvoreno... neznam dali i go ima poglednato motorot toj pred da ja kupi
 
друже јас за прва кола си одбрав калибра од 1993. до сега (1 година ја имам) ме чини 3000 евра колата, и пак е далеку од совршена, ама немаше кој да дојде со мене да ми помогне... и така. од грешките се учи, давајќи пари ќе го научиш принципот на работа на колата и можеби ќе почнеш да чепкаш сам.. сега за сега само среќа ти посакувам, читај истражувај многу на интернет бидејќи ќе си ги фрлаш парите за џабе. гарант имал некој како тебе со исти симптоми.
 
... и така. од грешките се учи, давајќи пари ќе го научиш принципот на работа на колата и можеби ќе почнеш да чепкаш сам.. сега за сега само среќа ти посакувам, читај истражувај многу на интернет бидејќи ќе си ги фрлаш парите за џабе. гарант имал некој како тебе со исти симптоми.
Фала ти брат... Ја однесов на сервис, испадна дека некое вакуум црево беше напукнато, променето, истотака, ЕГР-то имаше премногу талог, премногу, јас сам го исчистив темелно и веднаш се осети разликата, значо се реши проблемот :) . На сервис рекоа дека треба и усисна грана чистење, ама за тоа на пролет/лето. Ламела е ОК и Турбина ОК, :D, фала ви на сите!
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom