Случувања во Македонија (Генерална дискусија)

За кого би го дале вашиот глас на парламентарните избори во април 2020?

  • ВМРО-ДПМНЕ

    Гласови: 64 19,0%
  • СДСМ

    Гласови: 41 12,2%
  • ЛЕВИЦА

    Гласови: 58 17,2%
  • БЕСА

    Гласови: 1 0,3%
  • ДУИ

    Гласови: 8 2,4%
  • АЛИЈАНСА ЗА АЛБАНЦИТЕ

    Гласови: 1 0,3%
  • ДПА

    Гласови: 0 0,0%
  • МАКЕДОНСКИ КОНЦЕПТ

    Гласови: 5 1,5%
  • ИНТЕГРА

    Гласови: 8 2,4%
  • ЕДИНСТВЕНА МАКЕДОНИЈА

    Гласови: 3 0,9%
  • Некоја друга

    Гласови: 9 2,7%
  • Нема да гласам или ќе го поништам ливчето

    Гласови: 139 41,2%

  • Вкупно гласачи
    337
Статус
Затворена за нови мислења.

Klin

Колце
Член од
6 јануари 2014
Мислења
4.409
Поени од реакции
7.865
И без метро, Bus Rapid Transit со Трамвај, плус централно затоплување е доволно за Скопје, драстичен пад на емисии и подобрен сообраќаен систем.
Согорување на фосилни горива е причината, очигледно е.
Скопје нема ефикасен систем за Јавен Градски Патнички превоз.
Набавката на возилата тотална утка, не толку поради производителите колку типизација.
Во Битола има Сообраќаен факултет со катедра за ЈГПП, може добра сторија да се направи за пиздариите од епски размери.
Ова се вештачки создадени проблеми, резултат на корумпиран неефикасен и/или дисфункционален државен апарат.
А и тие дишат отров како и другите.
Оди мери им го умот сеа.


Вреди да се погледен видеото, може и некој арамија на функција ќе го ѕирни па ќе доживее мозочен шок, па сивата материја ќе му се декриминализра.
 
Последно уредено:

Ilumious

Патник, педер, поет, администратор, масон
Член од
29 јануари 2007
Мислења
84.962
Поени од реакции
195.498
Преѓе бев до Зегин маска да си купам се потрошени им биле дури и во главниот магацин.
И Зегин изгледа изненадени од загадувањево како Шиле што ќе биде изненаден за некоја недела кога ќе дојде снегот :)
 
Член од
2 јули 2009
Мислења
90
Поени од реакции
46
Скопје и метро немаат ниту шанса , ниту некаква логика. Од било кој аспект , освен фантазија.Нормално никој никому не може да забрани да кине зелени и треска глупости од политички или други причини. Загадувањето па е сосема друга работа иако имаат заеднички именител со метрото т.е се нерешиви проблеми. Да се иселат 200-300.000 жители секако е невозможно ,освен ако природата не го истресе ѓубрето кое се насобрало.
 

INDIJANEC123

Женкар, Илуватар
Член од
17 март 2014
Мислења
3.815
Поени од реакции
6.373
Скопје и метро немаат ниту шанса , ниту некаква логика. Од било кој аспект , освен фантазија.Нормално никој никому не може да забрани да кине зелени и треска глупости од политички или други причини. Загадувањето па е сосема друга работа иако имаат заеднички именител со метрото т.е се нерешиви проблеми. Да се иселат 200-300.000 жители секако е невозможно ,освен ако природата не го истресе ѓубрето кое се насобрало.
Е зошто да нема логика преоптоварен е со сообраќај. Во Германија има градови со 500-600 илјади жители и имаат метро. Илон од тесла истото го прави носи се под земја. Има логика итоа голема.
 
Член од
20 јули 2014
Мислења
3.267
Поени од реакции
8.637
До кохезија со амнезија за 27-ми април?

„Како што се зборува во партиски кругови, Иванов наводно се подготвува да аболира дел од обвинетите што учествуваа во крвавите настани што се случија на 27-ми април во Собранието. Нашите извори велат дека аболицијата се очекува да биде лансирана во последната недела од декември, односно по изборот на новиот партиски лидер на ВМРО-ДПМНЕ“, пишува „Слободен печат“. Според изворите, на тој начин, наследникот на Груевски во старт би требало да биде претставен како херој помеѓу членството и како заслужен за ослободувањето на притворените.
 

Klin

Колце
Член од
6 јануари 2014
Мислења
4.409
Поени од реакции
7.865
Пак со безврска муабети.
Скопје како град прво има предност во поглед на Битола да речиме, поради тоа шо чикмаци и типични башибозук градби кои останале од турско, српско и не знам кое време во голем дел исчезнале со земјотресот, воглавно тие се јадрото на Централното Градско Подрачје. Тука е предност шо ги нема.
Имало одличен развоен проект, кој сака да чита има на build.mk фељтон за тоа, и колку глупав е неокласицизмот во Скопје.
Сите големи градови како Мумбаи и Делхи да речеме, кои имаат висока стапка на загадување пред се, се индустриски центри, во Скопје освен Макстил шо друго е голем индустрицки капацитет?
Заклучокот е дека ако Скопје нема тешка индустрија а има проблем со загадување и презаситен сообраќане систем, изворот, етиолошки проблемот лежи во концентрацијата на активности, во превод тоа значи сите министерства, сите дирекции и сл шо се генератори на патувања се концентрирани во едно место, поради тоа и секој еден мал и среден бизнси гравитира во и околу генератори на активности т.е Скопје.
Пред се од овој аспект се гледа СК2014 како утка, настрана се друго, каде е логиката дирекцијата на ЕЛЕМ да е во СК а 83% од производството на електрична енергија е во Битола,или пак најголемта житница Пелагонија, а Минситерство за земјоделие пак во СК, и ред др работи...

А и вака, со добар, ефикасен сиситем за јавен градски патнички превоз заедно со централно греење СК нема да има ниту половина од штетните емисии како сега, а не е на одмет да се размисли за дисперзија на активности, може некој климоклавец на функција од БТ ќе се осмели да гугни нешто корисно за сите, ебаве гремлини.
 

курајбер

млад, потентен
Член од
29 јануари 2007
Мислења
16.716
Поени од реакции
49.091
Загадувањево е резултат на катастрофалното менаџирање на вмро со скопје, и со државава што практично ја преселија во Скопје- факт.

АЛИ... како за некој што цела кампања изгради на оваа тематика, некој што лани ова време вадеше луѓе по протести со триста перформанси и герила акции со гас маски, за да ни се долови колку е ова штетно- неопростиво СДС да не понуди, макар некоја шминкерска, фолирантска мерка колку да се рече- еве ги прават нешто, се трудат, пробуваат.
Кур, ништо. Разбирам дека распродавањето на државава е мачен и тежок процес што бара време и енергија, ама може бар тој пар-непар и гага автобус да се даде колку да се стекне впечаток дека нешто се прави.

Наместо тоа очекувам сами да излезат да протестираат за нешто што е нивна одговорност и Васиљ да им каже на неговите интернет пулени прикаска у која Мијалков шета со ќумбиња и не труе
 
Член од
23 ноември 2011
Мислења
14.322
Поени од реакции
32.863
До кохезија со амнезија за 27-ми април?

„Како што се зборува во партиски кругови, Иванов наводно се подготвува да аболира дел од обвинетите што учествуваа во крвавите настани што се случија на 27-ми април во Собранието. Нашите извори велат дека аболицијата се очекува да биде лансирана во последната недела од декември, односно по изборот на новиот партиски лидер на ВМРО-ДПМНЕ“, пишува „Слободен печат“. Според изворите, на тој начин, наследникот на Груевски во старт би требало да биде претставен како херој помеѓу членството и како заслужен за ослободувањето на притворените.
Не ми се верува дека Хорхе е толкава будала уште еднаш да го направи ова, ама ако го направи, очекувам да сноси и законски последици, па дури и кривична одговорност.
 
Член од
22 јули 2010
Мислења
32.528
Поени од реакции
81.967
Гасификација и електрични автобуси/трамваи со редовни линии, загаденоста драстично ќе се намали.
Исто, јас би ставил забрана за вршење градежни активности во зима од било каков карактер.

П.С. 50% од новите двокатни се во гаража и се користат за резервни делови.
П.П.С. Се неам возено во новите возови, кинескиве ама на мој другар татко му што работи во железници вика дека се чисто срање и не се ни користат зошто често се расипувале а немале делови. Ова можно е и да е малку преувеличено, не знам.

КИНЕСКИ АВТОБУСИ И ВОЗЕВИ:ROFLMAO::place::pos:
 
Член од
1 ноември 2005
Мислења
2.142
Поени од реакции
1.256
Golem udel vo zagadenosta ima i geogrfskata konfiguracija, skopska Kotlina ne se vka badijala. Oni mislat London ima nadleku poznata magla zoshto ne ja videle skopskata.
 

Ilumious

Патник, педер, поет, администратор, масон
Член од
29 јануари 2007
Мислења
84.962
Поени од реакции
195.498
Гасификација и електрични автобуси/трамваи со редовни линии, загаденоста драстично ќе се намали.
Исто, јас би ставил забрана за вршење градежни активности во зима од било каков карактер.

П.С. 50% од новите двокатни се во гаража и се користат за резервни делови.
П.П.С. Се неам возено во новите возови, кинескиве ама на мој другар татко му што работи во железници вика дека се чисто срање и не се ни користат зошто често се расипувале а немале делови. Ова можно е и да е малку преувеличено, не знам.

КИНЕСКИ АВТОБУСИ И ВОЗЕВИ:place::pos:
Не е преувелично, другар ми Дани го знаеш, се вози секоја недела со воз до Битола и назад и тој го потврдува истото. Пропала роба возовите.
 
Член од
2 јули 2009
Мислења
90
Поени од реакции
46
Е зошто да нема логика преоптоварен е со сообраќај. Во Германија има градови со 500-600 илјади жители и имаат метро. Илон од тесла истото го прави носи се под земја. Има логика итоа голема.
Реков дека не е забрането да се фантазира. Јас со фантазии не се бавам. Скопје н е м о ж е да има метро по многу основи.
 

Klin

Колце
Член од
6 јануари 2014
Мислења
4.409
Поени од реакции
7.865
Реков дека не е забрането да се фантазира. Јас со фантазии не се бавам. Скопје н е м о ж е да има метро по многу основи.
Може, меѓутоа под знак прашање е економската оправданост, изводливост на таков проект, cost/benefit.

Што се се изградило низ светот, метро во Скопје не е ништо.
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

На врв Bottom