Животот и подвизите на Александар Македонски

Член од
26 јули 2007
Мислења
Поени од реакции
Доколку некој сака да почитува личности од античката историја на Македонија, тогаш на прво место треба да биде Филип II, а не Александар III. Општо познато е дека со доаѓањето на власт на Александар започнува хеленизацијата на Македонија и токму тој факт го користат Грците во својата пропаганда.

Голема грешка е што ние толкаво внимание посветуваме на Александар, а го занемаруваме Филип. Доколку јас се прашувам и доколку аеродромот во Скопје требаше да има име на личност од антиката, тогаш требаше да го крстат Филип Втори, наместо Александар "Велики".

Член од
28 јануари 2007
Мислења
Поени од реакции
Se soglasuvam Filip e osnovacot na nasata drzava i covekot koj napravil golema reforma vo vojskata..treba poveke da se zbori za nego

Член од
19 јули 2006
Мислења
Поени од реакции
Potpolno se slagam so tebe. Grevot na Alexandar ne e helenizacija kako shto ti velish (koja i nikogash ne e dokazhana - iako taka ne uchat) tuku shirenjeto na makedonskata drzhava do prepuknuvanje i upropastuvanjeto na makedonskata ekonomija, vojska i drzhava. Aleksandar e ubedlivo najcrnata lichnost vo makedonskata istorija, mnogu polosh od site komunisti zaedno.

Filip II e makedonskata prolet, tatko na nacijata, toa shto e Ataturk za Turcija.

ivana87

magic is everywhere
Член од
7 јуни 2007
Мислења
Поени од реакции
А.Македонски си е македонец:helou: ЖИВЕЛА МАКЕДОНИЈА:back: :back: :back:

Член од
14 јули 2007
Мислења
Поени од реакции
Potpolno se slozuvam,
Site licnosti koi bile vodecki, se do vremeto na Filip 2, treba da se cenat mnogu poveke.
Aleksandar bil skoluvan od Grk i kako da mu go isprale mozokot, no sepak site se lepat na podvigot koj go napravil, iako i spored mene ne e dobar za Makedonija.

Член од
30 јули 2007
Мислења
Поени од реакции
Neznam dali tocno toa e misijata na Aleksandar ama znam za nekoi slicnosti pomegju Aleksandar Makedonski i Isus kako na pr Aleksandar imal 12 generali a Isus isto imal 12 apostoli, i dvajcata se predadeni od nivni bliski, i dvajcata ne umiraat od prirodna smrt. Neznam moze da e koincidencija...a mozebi i ne:toe:

Член од
30 јули 2007
Мислења
Поени од реакции
Заборави уште нешто . и двајцата се умрени на 33 годишна возраст ;)

Член од
30 јули 2007
Мислења
Поени од реакции
:) Tocno ... i sega ke mi kazish deka e samo koincidencija i deka nema nishto....ne mi se veruva. Povrzano e samo nemoze da se dokaze shto, zoshto i kako.

A

anaveno

Гостин
2345-ГОДИШНИНА ОД БИТКАТА КАЈ ХЕРОНЕЈА

На втори август 2007 година се навршуваат 2345 години од битката кај Херонеја водена помеѓу цар Филип II и Атина, во 338 година пред Христа.

A

anaveno

Гостин
2345-ГОДИШНИНА ОД БИТКАТА КАЈ ХЕРОНЕЈА

На втори август 2007 година се навршуваат 2345 години од битката кај Херонеја водена помеѓу цар Филип II и Атина, во 338 година пред Христа.

Член од
14 јули 2007
Мислења
Поени од реакции
Koga veke odime vo toj pravec.

329 BC
Alexander the Great records two great silver shields, spitting fire around the rims in the sky that dived repeatedly at his army as they were attempting a river crossing. The action so panicked his elephants, horses, and men they had to abandon the river crossing until the following day.
http://www.ufoevidence.org/cases/case491.htm

[/URL][/img][/IMG]

Ovie letecki objekti se naslikani vo crkvata Sv. Ilija vo Kratovo 1836g.

The Chilam Balaam, is even more explicit and states "Beings descended from the sky in flying vessels...white men in flying rings, who can touch the sky."

Ezekiel's Wheel

The relevant text in the Book of Ezekiel (King James Version, 1:15-23) is:
Now as I beheld the living creatures, behold one wheel upon the earth by the living creatures, with his four faces. The appearance of the wheels and their work was like unto the colour of a beryl: and they four had one likeness: and their appearance and their work was as it were a wheel in the middle of a wheel. When they went, they went upon their four sides: and they turned not when they went. As for their rings, they were so high that they were dreadful; and their rings were full of eyes round about them four. And when the living creatures went, the wheels went by them: and when the living creatures were lifted up from the earth, the wheels were lifted up. Whithersoever the spirit was to go, they went, thither was their spirit to go; and the wheels were lifted up over against them: for the spirit of the living creature was in the wheels. When those went, these went; and when those stood, these stood; and when those were lifted up from the earth, the wheels were lifted up over against them: for the spirit of the living creature was in the wheels. And the likeness of the firmament upon the heads of the living creature was as the colour of the terrible crystal, stretched forth over their heads above. And under the firmament were their wings straight, the one toward the other: every one had two, which covered on this side, and every one had two, which covered on that side, their bodies.

Ima uste mnogu raboti povrzani so temava a spagaat vo 50%-50% vistina - nevistina

Dali Aleksandar imal pomos od nadvor?

Kako i da e, ostanuva faktot deka Aleksandar ja istostil Makedonija so negoviot pohod.

Член од
30 јули 2007
Мислења
Поени од реакции
Toa sto i dvajcata umrele na 33 god vozrast mislam deka ne e koincidencija. Brojot 3 go pretstavuva svetoto trojstvo (znaci pak religiozno povrzano) Ima tuka nesto sto nemoze da se definira ama sepak...kako sto Tumax rece ne e za dzabe misterija:toe:

Insomniac

Evil Macedonian
Член од
27 мај 2007
Мислења
Поени од реакции
уф како забегувате со муабетов

Kajgana Shop

На врв Bottom