Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Decki , da prasam, imam puknata sofersajbna na punto2. polovna e nekade okolu 3000 den,
vo strumica avtostakla so lepenje kje me kosta nakade 80 evra. e sea sovet da kupuvam li polovna ili od prodavnica za avtostakla - vo vrska so kvalitetot. se izvinuvam na nekoj moze mu zvuci glupo prasanjeto.fala pozdrav
Novite se turski..i se so mnogu poslab kvalitet. Polovnata ako e original e so podobra zvučna izolacija i pootporna na temperaturni šokovi.

Od lično iskustvo ti kažuvam
 
Decki , da prasam, imam puknata sofersajbna na punto2. polovna e nekade okolu 3000 den,
vo strumica avtostakla so lepenje kje me kosta nakade 80 evra. e sea sovet da kupuvam li polovna ili od prodavnica za avtostakla - vo vrska so kvalitetot. se izvinuvam na nekoj moze mu zvuci glupo prasanjeto.fala pozdrav
Ако сакаш нова и поефтино да поминеш ... прашај во формула95
 
Decki , da prasam, imam puknata sofersajbna na punto2. polovna e nekade okolu 3000 den,
vo strumica avtostakla so lepenje kje me kosta nakade 80 evra. e sea sovet da kupuvam li polovna ili od prodavnica za avtostakla - vo vrska so kvalitetot. se izvinuvam na nekoj moze mu zvuci glupo prasanjeto.fala pozdrav

Edel Prom Skopje - 02 262 2888

Probaj javi se tuka,ako nisto drugo da soberes povekje informacii.
 
Можеби банално прашање но како почетник возач....
Имам Фиат Пунто 1.2 од 2000 година и би сакала да ја опишам ситуацијата по стартувањето на автомобилот. Нели кога ке дадам контакт се влкучуваат сите сијалички на контролната табла и по стартувањето на моторот сите се гаснат во ист момент додека индикаторот за масло со 1-2 секунди задоцнување по палењето на моторот. Ова е само при првото палење во денот. При наредните палења во текот на денот се гаси во истиот момент заедно со сите останати индикатори. Ве молам кажете ми дали ова е нормална работа
 
Ми треба помош да изберам помеѓу Голф 5 2006 1.9 со 250.000 км и Сеат Леон 2008 1.9 со 160.000 км. Се работи за иста цена, и двете од странство

Сеат Леон дефинитивно.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
I jas sum za Seat, imam 4 drugari sto imaat Seat Leon i se strasno zadovolni, edniot od niv ja donese od Germanija so 200 i nesto iljadi, nema maka, a drug drugar ja ima so 170ks Automatic edinstvena u MK. Ako e se kako sto treba zimaj bez da se mislis. Pozdrav
golf 5 nese pokazani bas naj naj makar i 1.9. toj so 250 000 e pred umiranje i odkako ke go zemes ke ti pocnat problemite. seatot ti e top kolice i plus podobra godina e :)
Istiot motor so pomalce km, nema sto da se mislis, plus leonot e sportski tip za razlika od golfot koj e apla dosadna kola a i sigurno e podobro i opremen od golfot.

Ве послушав :)

19029549_1791041964559196_2349535398026520301_n.jpg
 
Можеби банално прашање но како почетник возач....
Имам Фиат Пунто 1.2 од 2000 година и би сакала да ја опишам ситуацијата по стартувањето на автомобилот. Нели кога ке дадам контакт се влкучуваат сите сијалички на контролната табла и по стартувањето на моторот сите се гаснат во ист момент додека индикаторот за масло со 1-2 секунди задоцнување по палењето на моторот. Ова е само при првото палење во денот. При наредните палења во текот на денот се гаси во истиот момент заедно со сите останати индикатори. Ве молам кажете ми дали ова е нормална работа

Apsolutno normalno.Cim e laden motorot celo ulje e dole,pa zatoa sveti za sekunda podolgo.Ako ima dovolno ulje na sipkata nema nikakov problem so voziloto.
 
Kako da dojdam do broj za info od formula95
blagodaram na sovetite.
Доволно е десен клик Search google :)
http://www.abv.mk/company.aspx?id=17659[DOUBLEPOST=1497024099][/DOUBLEPOST]
Можеби банално прашање но како почетник возач....
Имам Фиат Пунто 1.2 од 2000 година и би сакала да ја опишам ситуацијата по стартувањето на автомобилот. Нели кога ке дадам контакт се влкучуваат сите сијалички на контролната табла и по стартувањето на моторот сите се гаснат во ист момент додека индикаторот за масло со 1-2 секунди задоцнување по палењето на моторот. Ова е само при првото палење во денот. При наредните палења во текот на денот се гаси во истиот момент заедно со сите останати индикатори. Ве молам кажете ми дали ова е нормална работа
Сасвим нормално
 
Можеби банално прашање но како почетник возач....
Имам Фиат Пунто 1.2 од 2000 година и би сакала да ја опишам ситуацијата по стартувањето на автомобилот. Нели кога ке дадам контакт се влкучуваат сите сијалички на контролната табла и по стартувањето на моторот сите се гаснат во ист момент додека индикаторот за масло со 1-2 секунди задоцнување по палењето на моторот. Ова е само при првото палење во денот. При наредните палења во текот на денот се гаси во истиот момент заедно со сите останати индикатори. Ве молам кажете ми дали ова е нормална работа

Сијаличето е поврзано со сензор за притисок на уљето во моторот. Кога се пали моторот ``на ладно`` маслото е погусто поради ниската температура, на пумпата за масло и треба неколку секунди да набие притисок. Кога притисокот на маслото во моторот ќе стани нормален, сијаличето се исклучува.

Во текот на денот маслото е повеќе втечнето, па пумпата полесно го постигнува адекватниот притисок.

После неколку секунди од стартувањето на моторот не треба да свети никакво црвено светло на таблата
 
Каде да најдам најефтини нови гуми
155-70 R13.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom