Повеќе звучи како проблем со штелање на некој од дереилерите, одма да скокаш на мењање касета поради сменет ланец е непотребно екстремен потег.Здраво јас сум нов на темава. Барам совет од поискусни. Се работи за касета на МТБ. Имам касета Shimano Alivio 9s 11-32t треба да ја менувам бидејки сменив ланец и сега кога вртам под оптеретување ланецот прерипува. Е сега сакам да прашам дали може освен оваа Alivio да се стави и друга марка на касета, пример Sram исто 9s дали ке пасува на главината бидејки таа ми е исто така shimano. Благодарам однапред. Поздрав
Не знам што се дереилери ако може потедално да ми објасниш што е тоа и како се штела. Дали ке можам сам да средам или ке мора да се носи на мајстор. ПоздравПовеќе звучи како проблем со штелање на некој од дереилерите, одма да скокаш на мењање касета поради сменет ланец е непотребно екстремен потег.
Да, можеш да ставиш касета произведена од SRAM, или пак да се одлучиш за касета од Shimano, но уште пониска класа од Alivio (поефтино ќе ти дојде). Shimano и SRAM се монтираат на ист тип на главина, изворно развиена од Shimano.Здраво јас сум нов на темава. Барам совет од поискусни. Се работи за касета на МТБ. Имам касета Shimano Alivio 9s 11-32t треба да ја менувам бидејки сменив ланец и сега кога вртам под оптеретување ланецот прерипува. Е сега сакам да прашам дали може освен оваа Alivio да се стави и друга марка на касета, пример Sram исто 9s дали ке пасува на главината бидејки таа ми е исто така shimano. Благодарам однапред. Поздрав
Бидејќи за изразување користам многу физички движења, ако почнам да ти објаснувам на пишано како да ја „затегнеш“ главината, нема да се сфатиме. На кратко, за убаво да ја наштелуваш да лизга по лагерите, кај freewheel тип на главини самата касета мора да се извади за да се има подобар пристап до лагерите.Здраво, имам МТБ тежок 20 кг и имам проблем со задната главина. Велосипедот е со V-brake кочници и е со freewheel. Не се разбирам премногу во поправки, но изгледа имам проблеми со главината, чашките или лагерите бидејќи слушам континуирано крцкање (или како нешто да се крши) иако велосипедот е добро подмачкан внатре во лагерите. Целото тркало добива мала луфта после 1км возење, откако ќе го затегнам левиот конус (кој е капаче и конус) од левата страна. Моментално имам главина "од пазар", па се сомневам во квалитетот на главината. Дали некој може да ми препорача и од каде може да се набави поквалитетна-поцврста задна главина за шимано freewheel? Лагерите се сменети пред 2 месеци.. Секој совет за отклонување на проблемот е добредојден!
Поздрав
Благодарам многу. Инаку и предните запци не се баш во добра состојба доста се итрошени, но прво ке почнам од делови кои се условно поевтини(ланец и касета) доколку пак има проблем да прерипува тогаш ке мора да мењам и погонДа, можеш да ставиш касета произведена од SRAM, или пак да се одлучиш за касета од Shimano, но уште пониска класа од Alivio (поефтино ќе ти дојде). Shimano и SRAM се монтираат на ист тип на главина, изворно развиена од Shimano.
P.S. Можда треба да ги погледнеш и предните запчаници, чим стигнала работава до прерипнување запци
Бидејќи за изразување користам многу физички движења, ако почнам да ти објаснувам на пишано како да ја „затегнеш“ главината, нема да се сфатиме. На кратко, за убаво да ја наштелуваш да лизга по лагерите, кај freewheel тип на главини самата касета мора да се извади за да се има подобар пристап до лагерите.
Во твојов случај, ако долго време си го тркалал точакот така, крцкањето е можно поради:
1. Кршење на шољиците во самата главина, каде што лизгаат лагерите
2. Кршење на лагерчињата (ако се со „пазарски“ квалитет).
3. Најбезболната опција, само да треба нова маст и убаво штелување.
Најдобро ти е дијагнозата да ја постави некој точкар (ако не ти се трошат многу пари, барај постар, маалски точкар што може и да „закрпи“ работа, големите сервиси не крпат, само менуваат).
За возење по асфалт не ти треба МТБ. Да си земиш некој хибрид за тие пари на старо ќе најдеш солиден точак и сигурно ќе биде 4-5 кила полесен од МТБ.Здраво дечки, во план сум да купам точак следнава недела па разгледав викендов во неколку продавници што избор има. Освен тоа што ми кажаа дека ми треба величина S, неам некои посебни преференци, точакот ќе се користи главно за рекреација низ град и би било пожелно да можам да го возам до Водно по асфалт.
Знам дека се досадни вакви прашања од почетници ко мене, но би ви бил благодарен ако ми дадете некој предлог за велосипед од 20-30000 денари. Би ми користел совет и кај да барам освен во Про Спорт, Вучко и таа продавницата спроти Градски парк.
Најмногу око ми фати http://www.pro-sport.com.mk/Default.aspx?id=fa43991e-a1d5-4989-ba16-79a09e229ae6 со 10% попуст би искочил околу 26к. Вреди ли точаков за таа сума или да барам на друго место?
Препорака за некој конкретен модел?За возење по асфалт не ти треба МТБ. Да си земиш некој хибрид за тие пари на старо ќе најдеш солиден точак и сигурно ќе биде 4-5 кила полесен од МТБ.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Пиши колку си висок, за да може да се одреди големина на рамка.Препорака за некој конкретен модел?
Добар точак ако му одговара XL рамка.Еве нешто интересно
http://www.reklama5.mk/AdDetails?ad=2495843
Пишав горе дека ми треба најверојатно S според тоа што ми препорачаа во продавниците, 165cm сум висок.Пиши колку си висок, за да може да се одреди големина на рамка.
Добар точак ако му одговара XL рамка.