Ова ти е како да кажеш дека од возило признаваш само мерцедес.Od guma priznavam samo michelin,se drugo e samo neuspesna kopija
Се согласувам во поголем дел од постот..Најголема иронија е што гумите играат АПСОЛУТНО мала улога во управувањето на возилото..И златни гуми стави,и два пара Мишелин,ако не возиш како што треба,ако не држиш растојание,бадијала..Ајде види Савата што ја фалиш каде е произведена,ако е во Словенија,во ред е,ама ако е во Полска,Унгарија,Турција,драпај си ташаците..Ова ти е како да кажеш дека од возило признаваш само мерцедес.
Мишелин се одлични, јас ги користев 3 сезони (пролет, лето, есен) Energy Saver, а пред мене италјанецот ги имаше возено 12 000 км според километрите што ги имаше напишано, се на се истерав 46 000 со нив и бев задоволен и со ниво на бучност и како лепеа на дожд, али кога отидов да купувам испаѓаше дека ќе земам 4 сава или дејтон за истите пари од две мишелинки, јбг и таа ќе истера 40к и оваа, али стандард срање, па си зедов поефтина варијанта.
За на зима за наш стандард се сосема добри и Сава Ескимо, еве вечерва на Плетвар беше подмрзнато, на возилото имам сава ескимо, колата спиеше во секоја кривина, а влегував прилично брзо, не осетив никаде да пролизгува.
Исто како и за возилата според нашиот стандард е „гледај да брка работа“, а од искуство и други модели бркаат работа, кој има подлабок џеб ќе вози мишелин, данлоп, континентал, вредестеин, семперит....
Kaj moze da se proveri toa, pisuva na gumata?Се согласувам во поголем дел од постот..Најголема иронија е што гумите играат АПСОЛУТНО мала улога во управувањето на возилото..И златни гуми стави,и два пара Мишелин,ако не возиш како што треба,ако не држиш растојание,бадијала..Ајде види Савата што ја фалиш каде е произведена,ако е во Словенија,во ред е,ама ако е во Полска,Унгарија,Турција,драпај си ташаците..
Пишува..Мора да пишува Made in ...... Исто така пишува и недела и година на производство,според некој стручњаци гумата не треба да биде постара од 4-5 максимум години ако се става на кола..Овака како на сликата е објаснето за недела и година на производство..Значи 38-ма недела скоро 10-ти месец,значи Октомври месец,2005 година.Kaj moze da se proveri toa, pisuva na gumata?
Пневматиците играат апсолутно најголема улога во стабилноста и управливоста на возилото, особено при лоши услови на патна подлога. Тие се единствениот дел од возилото кој е во допир со подлогата.Се согласувам во поголем дел од постот..Најголема иронија е што гумите играат АПСОЛУТНО мала улога во управувањето на возилото..И златни гуми стави,и два пара Мишелин,ако не возиш како што треба,ако не држиш растојание,бадијала..Ајде види Савата што ја фалиш каде е произведена,ако е во Словенија,во ред е,ама ако е во Полска,Унгарија,Турција,драпај си ташаците..
Топ инфо, фала ти. Баш ќе проверам утре.Пишува..Мора да пишува Made in ...... Исто така пишува и недела и година на производство,според некој стручњаци гумата не треба да биде постара од 4-5 максимум години ако се става на кола..Овака како на сликата е објаснето за недела и година на производство..Значи 38-ма недела скоро 10-ти месец,значи Октомври месец,2005 година.
Се согласувам во поголем дел од постот..Најголема иронија е што гумите играат АПСОЛУТНО мала улога во управувањето на возилото..И златни гуми стави,и два пара Мишелин,ако не возиш како што треба,ако не држиш растојание,бадијала..Ајде види Савата што ја фалиш каде е произведена,ако е во Словенија,во ред е,ама ако е во Полска,Унгарија,Турција,драпај си ташаците..
Од кај ги купи?
Ново возило е купено од салон од Фиат пред нецела година, не сум ги купувал на страна.Од кај ги купи?
Моите се произведени во Полска
П.с која димензија се ?
Засили ја колата 140 km/h и пробај на снег или на мраз закочи.Се е во психата и начинот на возење.Ако ти не го прилагодиш возилото на условите на патот се е џабе.Пневматиците играат апсолутно најголема улога во стабилноста и управливоста на возилото, особено при лоши услови на патна подлога. Тие се единствениот дел од возилото кој е во допир со подлогата.
Во горниот дел од постот и јас се согласувам, АЛИ.. Гледај да ти брка работа?! Па очигледно не си возел лоша гума или не знаеш што значи премиум гума за едно возило..Ова ти е како да кажеш дека од возило признаваш само мерцедес.
Мишелин се одлични, јас ги користев 3 години за сува сезона (пролет, лето, есен) Energy Saver, а пред мене италјанецот ги имаше возено 12 000 км според километрите што ги имаше напишано, се на се истерав 46 000 со нив и бев задоволен и со ниво на бучност и како лепеа на дожд, али кога отидов да купувам испаѓаше дека ќе земам 4 сава или дејтон за истите пари од две мишелинки, јбг и таа ќе истера 40к и оваа, али стандард срање, па си зедов поефтина варијанта.
За на зима за наш стандард се сосема добри и Сава Ескимо, еве вечерва на Плетвар беше подмрзнато, на возилото имам сава ескимо, колата спиеше во секоја кривина, а влегував прилично брзо, не осетив никаде да пролизгува.
Исто како и за возилата според нашиот стандард е „гледај да брка работа“, а од искуство и други модели бркаат работа, кој има подлабок џеб ќе вози мишелин, данлоп, континентал, вредестеин, семперит....
Мала улога? Единствено нешто измеѓу тебе и асфалтот е гумата, ИТОА како гумата игра најголема улога во управувањето на возилото.Се согласувам во поголем дел од постот..Најголема иронија е што гумите играат АПСОЛУТНО мала улога во управувањето на возилото..И златни гуми стави,и два пара Мишелин,ако не возиш како што треба,ако не држиш растојание,бадијала..Ајде види Савата што ја фалиш каде е произведена,ако е во Словенија,во ред е,ама ако е во Полска,Унгарија,Турција,драпај си ташаците..
Само неискусен возач се потпира на гумата, не ме сфаќаш што сакам да кажам,деца сте уште ќе научите.Во горниот дел од постот и јас се согласувам, АЛИ.. Гледај да ти брка работа?! Па очигледно не си возел лоша гума или не знаеш што значи премиум гума за едно возило..
Дека Мишелин се феноменални гуми, нема збор, кој може да си ги дозволи уште поарно.. Али дека Мишелинот и Савата после 40 000 км ќе изгледаат исто, мало сутра.[DOUBLEPOST=1483021033][/DOUBLEPOST]
Мала улога? Единствено нешто измеѓу тебе и асфалтот е гумата, ИТОА како гумата игра најголема улога во управувањето на возилото.
Очигледно ти си неискусен, возач кој што поминува долго време во возилото и сака сигурно возење, се потпира на добар пнеуматик, СЕКОГАШ! А ти со треторазредни гуми дека ќе имаш квалитетен контакт со подлогата, само сонувај.Само неискусен возач се потпира на гумата, не ме сфаќаш што сакам да кажам,деца сте уште ќе научите.