Кинеските моторчиња

  • Креатор на темата Креатор на темата Мистичен
  • Време на започнување Време на започнување
Ајде бе.... 125-ката моја не палеше електронски па ја палев на курбла 3 години (тој што ја зеде уште ја пали така). Се кинеле патики како ми не. Да земиш 4-тактен 600 кубици, или 2 тактен 500... да видиш како се пали, потпираш на ногара, се качуваш цел на курбла (не слегува никако) и рипаш со надеж дека курблата ке слези. И можи да направи туф-туф-туф 2-3 пати и да незапали. Е тогаш се билдаат мускули а не вие со 125....

ОК сезнајко
 
Не те бришам ке оставам да сотои.... А не ти текнало дека некој може да знае нешто повеќе од тебе? :smir:
Не викам дека знам се ама не си ти тој кој што го искусил тоа...
Искинати патики и ојачана нога Ок? без навреда и лутење
 
Зависи од мотор до мотор. Кај мене 4ворица пробуваа да го запалат на курбла неможеа :) А замислете еден од нив е билдер 2 на 2:pos2: Ја го научив како му е цаката и сеа без проблем го палам. За тоа што збори зеленото, точно е...Дегенски тешто се пали на курбла ова нашево, за разлика од некои други моторчиња (50ки) што имаат другари. Таму да ја погледнеш љуто курблата, ке запали :)
 
Ајде бе.... 125-ката моја не палеше електронски па ја палев на курбла 3 години (тој што ја зеде уште ја пали така). Се кинеле патики како ми не. Да земиш 4-тактен 600 кубици, или 2 тактен 500... да видиш како се пали, потпираш на ногара, се качуваш цел на курбла (не слегува никако) и рипаш со надеж дека курблата ке слези. И можи да направи туф-туф-туф 2-3 пати и да незапали. Е тогаш се билдаат мускули а не вие со 125....


Тачно
 
Ајде бе.... 125-ката моја не палеше електронски па ја палев на курбла 3 години (тој што ја зеде уште ја пали така). Се кинеле патики како ми не. Да земиш 4-тактен 600 кубици, или 2 тактен 500... да видиш како се пали, потпираш на ногара, се качуваш цел на курбла (не слегува никако) и рипаш со надеж дека курблата ке слези. И можи да направи туф-туф-туф 2-3 пати и да незапали. Е тогаш се билдаат мускули а не вие со 125....

Tocno e seto toa ama kazi mi kaj ke najdes 600 ili 500 sho ima kurbla....
I 125 vise ne gi praat so kurbla....
Inaku tocno e deka za palenje na kurbla tolkava kubikaza malku nevozmozno e ama znam ja samo edno enduro 600 kubika mislam bese i toa odamna mnogu i mu se kacuvaa dvajca na kurbla i taka edvaj go palea...
ama pretezno golemi kubikazi se na alanser.
500 kubika dvotaktna e pojaka od 1000 kubika 4taktna,znaete li vie toa???
a ste videle li Yamaha Jog skuter4e malo da mine Hayabusa 1340 kubika???
Stajte mu i vie na skuter samo da bide neshto firma ko yamaha aprilia gilera...a ne voa kinezive,stajte mu polini evolution full da bide toa ti e 1800 evra i ke vidis kolku moze da odi skuter4e od 50 kubika....160km/h minimum...a 160 ne e malce neli???
 
Tocno e seto toa ama kazi mi kaj ke najdes 600 ili 500 sho ima kurbla....
I 125 vise ne gi praat so kurbla....
Inaku tocno e deka za palenje na kurbla tolkava kubikaza malku nevozmozno e ama znam ja samo edno enduro 600 kubika mislam bese i toa odamna mnogu i mu se kacuvaa dvajca na kurbla i taka edvaj go palea...
ama pretezno golemi kubikazi se na alanser.
500 kubika dvotaktna e pojaka od 1000 kubika 4taktna,znaete li vie toa???
a ste videle li Yamaha Jog skuter4e malo da mine Hayabusa 1340 kubika???
Stajte mu i vie na skuter samo da bide neshto firma ko yamaha aprilia gilera...a ne voa kinezive,stajte mu polini evolution full da bide toa ti e 1800 evra i ke vidis kolku moze da odi skuter4e od 50 kubika....160km/h minimum...a 160 ne e malce neli???

ДЕЧКО ТИ СИ САМО ЗА ЕДНО МЕСТО
што е битно дали е кинеско итаљанско или британско МАШИНА Е !
 
ДЕЧКО ТИ СИ САМО ЗА ЕДНО МЕСТО
што е битно дали е кинеско итаљанско или британско МАШИНА Е !


сака да каже дека најдобрите тунинг делови се прават за бренд скутери ...што е тачно
 
@zelenoto daj ne ja tupi. Merakot ke ti bide pogolem so gilera,aprilia ili so nekoe skapano kinesko motorce? Ne za dzabe razlikata vo cenata e tolku golema. Cenata se si kazuva...
 
Blazzer сите кросови, ендура имаат двоен систем за старт. Електричен и крубла, но сите претежно се еден цилиндар, поретко два. Многу јасно е дека 600 кубици 1 цилиндар, и 600 кубици 4 цилиндри има разлика во компресијата. Тоа погоре беше напишано за ендура, и тоа 500 кубици дво-тактното беше Јамаха ендуро со еден цилиндар.

Инаку во контекст на брзината, Сузуки РГ Гама 500 (дво тактен 4 цилиндричен) развива околу 95 кс, додека Сузуки ГСХ 1100Р (4 тактен 4 цилиндричен) развива некои 30 кс повеќе од двотактниот. Е кој е појак пресуди ти сам.
 
@zelenoto daj ne ja tupi. Merakot ke ti bide pogolem so gilera,aprilia ili so nekoe skapano kinesko motorce? Ne za dzabe razlikata vo cenata e tolku golema. Cenata se si kazuva...

1.Насловот на оваа тема е КИНЕСКИ МОТОРЧИЊА
2.Ти за мене си дефинитивно глуп чим го живееш мотото ако не знаеш што е најдоброто купи го најскапото.За цена од 1 Априлија ке земам 3 кинески .. ке поминам 3 пати повеќе километри,ке ги земам у 3 различни бои,секој различно ке го истјунирам па и да ми срока (недајбоже да паднам) и да ми се деси нешто на машината нема да ме боли
3.Дефинитивно не си запознаен што се се продава низ градов какви китови и какви чуда има направено со КИНЕСКИТЕ СКАПАНИЦИ,бујрум у кисела вода кај цујо па види
 
Blazzer сите кросови, ендура имаат двоен систем за старт. Електричен и крубла, но сите претежно се еден цилиндар, поретко два. Многу јасно е дека 600 кубици 1 цилиндар, и 600 кубици 4 цилиндри има разлика во компресијата. Тоа погоре беше напишано за ендура, и тоа 500 кубици дво-тактното беше Јамаха ендуро со еден цилиндар.

Инаку во контекст на брзината, Сузуки РГ Гама 500 (дво тактен 4 цилиндричен) развива околу 95 кс, додека Сузуки ГСХ 1100Р (4 тактен 4 цилиндричен) развива некои 30 кс повеќе од двотактниот. Е кој е појак пресуди ти сам.
ТАЧНО ! ЧИСТА ЛОГИКА
 
Blazzer сите кросови, ендура имаат двоен систем за старт. Електричен и крубла, но сите претежно се еден цилиндар, поретко два. Многу јасно е дека 600 кубици 1 цилиндар, и 600 кубици 4 цилиндри има разлика во компресијата. Тоа погоре беше напишано за ендура, и тоа 500 кубици дво-тактното беше Јамаха ендуро со еден цилиндар.

Инаку во контекст на брзината, Сузуки РГ Гама 500 (дво тактен 4 цилиндричен) развива околу 95 кс, додека Сузуки ГСХ 1100Р (4 тактен 4 цилиндричен) развива некои 30 кс повеќе од двотактниот. Е кој е појак пресуди ти сам.

Znam deka krosovite imaat kurbla,ama krosovite se mnogu mnogu retki zatoa shto nemozes da gi vozis vo grad,zabraneto e so zakon,a enduroto se vozi ama ja nemam videno enduro niz grad odamna.Inaku mislev na brzinskive motori deka ne se na kurbla.a 500 kubika 2taktno brzinsko imas li prestava shto e toa? imam vozeno do 250 kubika 2taktna oti fazla nema u gradov i nema i da ima.500 kubika 2taktno Valentino Rossi vozeshe, i tesko da imam/imas prilika da vozis takvo cudo.
 
1.Насловот на оваа тема е КИНЕСКИ МОТОРЧИЊА
2.Ти за мене си дефинитивно глуп чим го живееш мотото ако не знаеш што е најдоброто купи го најскапото.За цена од 1 Априлија ке земам 3 кинески .. ке поминам 3 пати повеќе километри,ке ги земам у 3 различни бои,секој различно ке го истјунирам па и да ми срока (недајбоже да паднам) и да ми се деси нешто на машината нема да ме боли
3.Дефинитивно не си запознаен што се се продава низ градов какви китови и какви чуда има направено со КИНЕСКИТЕ СКАПАНИЦИ,бујрум у кисела вода кај цујо па види

Ako namesto aprilia poarno ti e da si zemes 3 kinezi,oti ne si si zemal tri tuku imas samo eden...?????....

A znaes li ti oti apriliata/gilera/yamaha, eve ke go zememe Yamaha Aerox e poskap od kineskite potocno oti e od 2800 evra pa nagore...

1.Poubav lik.
2.Fabricki se pet pati pobrzi.
3.Aj ke tjunirame Aerox i kinesko pa da vidime koj ke bide pobrz
4.Fabricki se kupuva motorot so michelin gumi i gaseni amortizeri shto pridonesuvaat da e skoro nevozmozno da prolizga motorot vo krivina, a odi vidi gi na kinezive sho gumi ima(plasticni)...
5.Sto pati po izdrzlivi
6.Delovi za Yamaha Aerox ima sekakvi(malossi,polini...)
7.Poubav zvuk.
8.Imidz ( site gledaat koj ke pomine so aprilia/gilera/yamaha/honda/suzuki/kawasaki a ne so kinez)
9.Se na niv e firma na pr. kocnici.Site poznati firmi stavaat Brembo kocnici oti se podobri,poprefineti,posigurni,poizdrzlivi...
...i ne e samo voa uste milion raboti mozam da gi nabrojam oti se podobri i ete zatoa e 2800 evra Aeroxot a 500 evra toa kineskite sranja.
Nema fazla sho muabet da se pravi.Mene kinez taka da mi davaat ne go vozam ne se brukam poarno Yamaha Jog takvo malo ke vozam toa e 500 evra polovno kolku sho se kinezive novi e,od kolku kinez da vozam...
 
jas imam kupeno od HELENA.....
KANTA!!!
ic ne kupuvaj kinesko. Imam dadeno eden kup pari samo za popravki.
podobro kupisi nekoe italjansko od kolku kinesko. Ke se turis od davanje pari samo za popravki.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom