Руска ископирана технологија

Член од
28 август 2013
Мислења
4.134
Поени од реакции
12.589
СССР и Русија финансиски колабрираа па мораа да ја спасуваат уше пред 30 години а ни одалеку не се доближија на америка ни во квалитет ни во напредок ни во животен стандард.
70 години живееа од зелка репка и чај им беа забранети патувања, филмови рокенрол, литература уметност мода мастики за џвакање... и пак нишо не направија.
После двата 5 годишни плана за развој на тешка индустрија, механизација, инфраструктура итн, само што успеале колку толку да се стабилизираат, биле втурнати у војна со швабите...

Повторно уништена држава, повторно од минус почнале и повторно биле втурнати во војна....

Револуцијата траела од 1917 до 1992 и ја изгубиле, поради некој што сакал да носи фармерки и да џвака мастики :)
 

Zoran MKD

Мијак на квадрат.
Член од
11 септември 2010
Мислења
2.021
Поени од реакции
1.018
Koje kopija a koj orginal Tu-144 ili konkord !
Cisto da se zane Tu-144 poleta 3 meseci pred konkordot.( Tatkoto na Tu- 160)
Ushte edna dilema ?

[DOUBLEPOST=1473797537][/DOUBLEPOST]Use by NASA[edit]
In the early 1990s, a wealthy businesswoman, Judith DePaul, and her company IBP Aerospace negotiated an agreement with Tupolev,NASA, Rockwell and later Boeing. They offered a Tu-144 as a testbed for its High Speed Commercial Research program, intended to design a second-generation supersonic jetliner called the High Speed Civil Transport. In 1995, Tu-144D No. 77114 (with only 82.5 hours of flight time) was taken out of storage and after extensive modification at a cost of US$350million, designated the Tu-144LL (where LL is a Russian abbreviation for Flying Laboratory, Russian: Letayuschaya Laboratoriya, Летајуштаја Лабораторија). The aircraft made a total of 27 flights during 1996 and 1997. Though regarded as a technical success, the project was cancelled for lack of funding in 1999.

This aircraft was reportedly sold in June 2001 for $11M via an on-line auction, but the aircraft sale did not proceed. Tejavia Systems, the company handling the transaction, reported in September 2003 that the deal was not signed as the replacement Kuznetsov NK-321engines from a Tupolev Tu-160 bomber were military hardware and the Russian government would not allow them to be exported.[20]

In 2003, after the retirement of Concorde, there was renewed interest from several wealthy individuals who wanted to use the Tu-144LL for a transatlantic record attempt, despite the high cost of a flight readiness overhaul even if military authorities would authorize the use of NK-321 engines outside Russian Federation airspace.[citation needed]

The last two aircraft remain in Gromov Flight Research Institute in Zhukovsky, Nos. 77114 (the Tu-144LL) and 77115. In March 2006, it was reported that both aircraft would be preserved,[21][unreliable source?] with one erected to a pedestal near Zhukovsky City Council or above the Gromov Flight Research Institute entrance from Tupolev avenue.[DOUBLEPOST=1473797679][/DOUBLEPOST]
[DOUBLEPOST=1473798170][/DOUBLEPOST]
 
Последно уредено:

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
..и двата се резултат на желба за докажуење кому му е поголем.., ништо друго.... :) И двата авиона немаат, ама баш никаква логика, освен спомнатата..., ако ја исклучиме констатацијата : на некои луѓе ..толку им сече..
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.275
После двата 5 годишни плана за развој на тешка индустрија, механизација, инфраструктура итн, само што успеале колку толку да се стабилизираат, биле втурнати у војна со швабите...

Повторно уништена држава, повторно од минус почнале и повторно биле втурнати во војна....

Револуцијата траела од 1917 до 1992 и ја изгубиле, поради некој што сакал да носи фармерки и да џвака мастики :)
Швабите уште покасно почнаа со развој, некаде после 1930 кога Хитлер дојде на власт. Тие беа поразени во прва светска војна им беше забрането и да имаат голема војска и забрането да имаат авијација и морнарица и тенкови и им беа одземени делови од територии и мораа да плаќаат огромни суми на име на воени штети и тешко ги погоди светската економска криза.

од друга страна, и пред да ги “втурнат“ во војната русите самите си се “втурнаа“ во војна со малата Финска и таму претрпеа катастрофални губитоци, околу 150.000 мртви, уништени преку 3.000 тенкови и соборени скоро 500 авиони[DOUBLEPOST=1473839718][/DOUBLEPOST]
Koje kopija a koj orginal Tu-144 ili konkord !
Cisto da se zane Tu-144 poleta 3 meseci pred konkordot.( Tatkoto na Tu- 160)
Ushte edna dilema ?

Тупољев никогаш не стана успешен авион и брзо ојде во пензија после само неколку летови, поради бројни дефекти и несреќи
Конкорд леташе без проблем до 2003 и имаше една несреќе која не беше резултат на дефект на авионот туку на парче метал на аеродромска писта кое го зафати со тркалата при полетнување и го проби резервоарот во крилото
 
Последно уредено:

Zoran MKD

Мијак на квадрат.
Член од
11 септември 2010
Мислења
2.021
Поени од реакции
1.018




Уште една сказна

Tokom operacije Linebacker II dogodilo se i jedno obaranje bombardera B-52 od strane lovca MiG-21. Događaj se odigrao 27. decembra 1972. godine u noćnim časovima. Pilot Phạm Tuân nalazio se u kabini svog lovca MiG-21MF ev. br. 5121 i čekao naredbu operativnog centra da poleti. Avion je bio naoružan sa dve PRS rakete vazduh-vazduh K-51 (RS-2US) na unutrašnjim nosačima i sa dve ICS rakete vazduh-vazduh R-3S na spoljnim nosačima. Na dobijeno odobrenje da poleti pilot je u svom lovcu napustio aerodrom baziranja i posle navođenja sa zemlje,na nekih 8-9 km u 22.16 časova uočio je veliku formaciju bombardera B-52. U tom trenutku pilot Phạm Tuân je vertikalno usmerio svoj lovac prema uočenom cilju i pri brzini od 1200 km/h, proleteo pored dva lovca F-4 iz pratnje koji nisu reagovali. Na visini od 10000 metara sa udaljenosti od dva kilometra od bombardera B-52D, lansirao je obe rakete R-3S, a zatim je preturio lovac na leđa i pri brzini od preko 1000 km/h uputio se nazad prema svojoj bazi. Prilikom izvlačenja aviona iz napada, pilot je video pogodak i pad aviona B-52D. Već sledećeg dana, general Đap (Võ Nguyên Giáp) lično mu je čestitao na postignutom uspehu.

- Poreklo fotografije iz Muzeja RV Vijetnam (The Vietnam People's Air Force Museum, Hanoi or Bảo Tàng Phòng Không - Không Quân is located on Truong Chinh Street in the Bach Mai District of Hanoi).

Pilot Phạm Tuân pored lovca MiG-21MF ev. br. 5121 sa kojim je oborio američki strategijski bonbarder B-52D. Jula 1980. godine kao član tročlane posade Sojuz 37, lansiran je sa kosmodroma u Bajkonuru prema svemirskoj stanici Saljut 6, samim tim postao je prvi vijetnamski astronaut.
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.088
Поени од реакции
4.740
матијас секогаш летал по цивилна рута и со уредно пополнети пријави.
2 недели летал од град до град од аеродром до аеродром, уредно слетувал некаде се задржувал еден ден некаде неколку дена и немаше никакв проблем со совршениот систем на контрола нба лет на западниот свет.
Кога влезе во руски воздушен простор се покажа сосема друга прикаска, ни цивилните ни најсовремените руски воени системи не успеале да го откријат Матеас и неговата стара цесна
Затоа и русите после направиле најголема чистка во нивната армија уште од времето на сталин кога биле отпуштени сменети и под истрага стотици офицери од најниски чинови па се до генерали адмирали маршали и министри

Во орбитата стигнале и 45 тона тешката опрема за аполо и 100 тони тежок степен на сатрун со се гориво. Ракетните степени не стигнуваат во орбита, го горат горивото и се откачуваа, кај генијалните американци во орбита на крај имавме 145 тони терет лансиран без никаква мака пред 50 стина години
Уредно, неуредно, летал во забранет воздушен простор на НАТО без да биде пресретнат, додека во СССР соодветно реагирале. Бил следен од ПВО и биле пратени ловци да го пресретнат.

При скоро секое лансирање, последниот степен (втор, трет, четврт) оди до орбитата каде ќе биде сателитот. Последниот степен може да биде од 20 тони нагоре. Ефективноста на ракетата се пресметува колку корисен товар може да крени во одредена орбита, а не колку тежи последниот степен...
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.275
Уредно, неуредно, летал во забранет воздушен простор на НАТО без да биде пресретнат, додека во СССР соодветно реагирале. Бил следен од ПВО и биле пратени ловци да го пресретнат.

При скоро секое лансирање, последниот степен (втор, трет, четврт) оди до орбитата каде ќе биде сателитот. Последниот степен може да биде од 20 тони нагоре. Ефективноста на ракетата се пресметува колку корисен товар може да крени во одредена орбита, а не колку тежи последниот степен...
Матијас летал по редовни авионски рути од град до град од аеродром до аеродром, каде слетувал пополнувал документи, престојувал и по неколку дена па продолжувал со лет, секогаш пратен од цивилните радари
Кога навлезе во Русија тој завзеде правец кон моква кој водеше над тајни руски бази, аеродроми полни со најмодерни руски пресретнувачи, најразновидни радарски системи, противавионски ракетни и артилериски положаји, руски дивизии, корпуси и армии... леташе на висина од 800 метра и секој можеше и со око да види дека се работи за западногермански авион, летало со ознаки на земја членка на НАТО и која на своја територија имаше атомско оружје, но никој не реагираше, ниту го принудија да слета ниту воспоставија радио врска со него ниту испалиа на него куршум, граната или проектил.
Од 50тите, небото над москва беше забрането за прелет а одбраната на москва ја чинеа неколку кругови на најмодерна руска ПВО опрема и оружје. Трилиони долари вредни системи градени со децении беа распоредени така да не може ништо незабележано да се доближи до главниот град и седиштата на сите владини и воени структури. Постојано небото го осматраа стотици најнови радари, по аеродроми вооружени и полни со гориво дежураа последните типови на руските ловци а во воздух беа насочени бројни противавионски ракети и артилериски орудија.
Но никој не реагираше кога малолетниот Матијас со својата половна цесна се наближува кон челичниот одбрамбен круг - гордоста на руската наука и армија, па го надлетува тој круг, па врти сат време над москва и на крај се спушта во најстрогиот центар веднаш до зградите на генералштаби, влади седишта на партии централата на КГБ....
Никоја државна институција не знаеше дека во самиот центар е слетан аавион од НАТО земја, Матијас се шеташе по црвениот трг, делеше автограми, се сликаше со граѓаните на Москва и дури после 2 сати се појавија војници кои го опколија и уапсија.
Поради неспособноста да се открие еден најобичен спортски авион кој летал бавно и ниско и по убаво време и со часови летал над најстрого чувани и бранети тајни постројки на русија за да слета во центарот на забранет град за слетување и прелетување, беа казнети, отпуштени и сменети стотици офицери, од водници па се до генерали маршали и министри.

Инаку третиот степен служи да се однесе терет во орбита, тој во лет троши гориво, му дава забрзување на товарот, станува се полесен и кога ќе го потроши горивото се окачува.
Последниот степен на сатурн заедно со Аполо 17 беше однесен во орбитата како терет. Со се гориво. Немаше никаква улога во подигање на товарот, тој си беше самиот товар, Вкупно 145 тони американците лесно лансираа во 70 десети во вселената шо беше историски настан за целото човештво.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
24.191
Поени од реакции
39.930
Лет нe потече више со овој Матијас, темава е за ископирана руска технологија а не за некој таму што летал со цесна.[DOUBLEPOST=1473893367][/DOUBLEPOST]Нешто интересно околу Ту-160 копијата на Б-1Б Лансер, кој не само што е најдобар у својата работа туку ќе стане уште подобар. Новата модернизирана варијанта Ту-160М2 ќе влезе у производство во 2021ва а првиот лет и тестовите ќе почнат за 2 години и се очекува да бидат произведени 50 парчиња, скромно според мене.
Можам да замислам која сила ќе бидат тие 50 авиони, секој со по 6 крстосувачки ракети тоа се 300 ракети, нато сериозно треба да се засекира, што викаш @Let 3 на ова?
 
Последно уредено:

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.275
Лет нe потече више со овој Матијас, темава е за ископирана руска технологија а не за некој таму што летал со цесна.[DOUBLEPOST=1473893367][/DOUBLEPOST]Нешто интересно околу Ту-160 копијата на Б-1Б Лансер, кој не само што е најдобар у својата работа туку ќе стане уште подобар. Новата модернизирана варијанта Ту-160М2 ќе влезе у производство во 2021ва а првиот лет и тестовите ќе почнат за 2 години и се очекува да бидат произведени 50 парчиња, скромно според мене.
Можам да замислам која сила ќе бидат тие 50 авиони, секој со по 6 крстосувачки ракети тоа се 300 ракети, нато сериозно треба да се засекира, што викаш @Let 3 на ова?
страшна работа!
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Матијас летал по редовни авионски рути од град до град од аеродром до аеродром, каде слетувал пополнувал документи, престојувал и по неколку дена па продолжувал со лет, секогаш пратен од цивилните радари
Кога навлезе во Русија тој завзеде правец кон моква кој водеше над тајни руски бази, аеродроми полни со најмодерни руски пресретнувачи, најразновидни радарски системи, противавионски ракетни и артилериски положаји, руски дивизии, корпуси и армии... леташе на висина од 800 метра и секој можеше и со око да види дека се работи за западногермански авион, летало со ознаки на земја членка на НАТО и која на своја територија имаше атомско оружје, но никој не реагираше, ниту го принудија да слета ниту воспоставија радио врска со него ниту испалиа на него куршум, граната или проектил.
Од 50тите, небото над москва беше забрането за прелет а одбраната на москва ја чинеа неколку кругови на најмодерна руска ПВО опрема и оружје. Трилиони долари вредни системи градени со децении беа распоредени така да не може ништо незабележано да се доближи до главниот град и седиштата на сите владини и воени структури. Постојано небото го осматраа стотици најнови радари, по аеродроми вооружени и полни со гориво дежураа последните типови на руските ловци а во воздух беа насочени бројни противавионски ракети и артилериски орудија.
Но никој не реагираше кога малолетниот Матијас со својата половна цесна се наближува кон челичниот одбрамбен круг - гордоста на руската наука и армија, па го надлетува тој круг, па врти сат време над москва и на крај се спушта во најстрогиот центар веднаш до зградите на генералштаби, влади седишта на партии централата на КГБ....
Никоја државна институција не знаеше дека во самиот центар е слетан аавион од НАТО земја, Матијас се шеташе по црвениот трг, делеше автограми, се сликаше со граѓаните на Москва и дури после 2 сати се појавија војници кои го опколија и уапсија.
Поради неспособноста да се открие еден најобичен спортски авион кој летал бавно и ниско и по убаво време и со часови летал над најстрого чувани и бранети тајни постројки на русија за да слета во центарот на забранет град за слетување и прелетување, беа казнети, отпуштени и сменети стотици офицери, од водници па се до генерали маршали и министри.

Инаку третиот степен служи да се однесе терет во орбита, тој во лет троши гориво, му дава забрзување на товарот, станува се полесен и кога ќе го потроши горивото се окачува.
Последниот степен на сатурн заедно со Аполо 17 беше однесен во орбитата како терет. Со се гориво. Немаше никаква улога во подигање на товарот, тој си беше самиот товар, Вкупно 145 тони американците лесно лансираа во 70 десети во вселената шо беше историски настан за целото човештво.
..се читаш, околу оној Матијас??, ај прочитај уште еднаш.... :) :) :)
 
Член од
8 септември 2008
Мислења
11.840
Поени од реакции
10.208
Летко шо не ја рокнат Русија од воздух јенкиве шом се е нивно..... на пример ако?
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.088
Поени од реакции
4.740
Матијас летал по редовни авионски рути од град до град од аеродром до аеродром, каде слетувал пополнувал документи, престојувал и по неколку дена па продолжувал со лет, секогаш пратен од цивилните радари
Кога навлезе во Русија тој завзеде правец кон моква кој водеше над тајни руски бази, аеродроми полни со најмодерни руски пресретнувачи, најразновидни радарски системи, противавионски ракетни и артилериски положаји, руски дивизии, корпуси и армии... леташе на висина од 800 метра и секој можеше и со око да види дека се работи за западногермански авион, летало со ознаки на земја членка на НАТО и која на своја територија имаше атомско оружје, но никој не реагираше, ниту го принудија да слета ниту воспоставија радио врска со него ниту испалиа на него куршум, граната или проектил.
Од 50тите, небото над москва беше забрането за прелет а одбраната на москва ја чинеа неколку кругови на најмодерна руска ПВО опрема и оружје. Трилиони долари вредни системи градени со децении беа распоредени така да не може ништо незабележано да се доближи до главниот град и седиштата на сите владини и воени структури. Постојано небото го осматраа стотици најнови радари, по аеродроми вооружени и полни со гориво дежураа последните типови на руските ловци а во воздух беа насочени бројни противавионски ракети и артилериски орудија.
Но никој не реагираше кога малолетниот Матијас со својата половна цесна се наближува кон челичниот одбрамбен круг - гордоста на руската наука и армија, па го надлетува тој круг, па врти сат време над москва и на крај се спушта во најстрогиот центар веднаш до зградите на генералштаби, влади седишта на партии централата на КГБ....
Никоја државна институција не знаеше дека во самиот центар е слетан аавион од НАТО земја, Матијас се шеташе по црвениот трг, делеше автограми, се сликаше со граѓаните на Москва и дури после 2 сати се појавија војници кои го опколија и уапсија.
Поради неспособноста да се открие еден најобичен спортски авион кој летал бавно и ниско и по убаво време и со часови летал над најстрого чувани и бранети тајни постројки на русија за да слета во центарот на забранет град за слетување и прелетување, беа казнети, отпуштени и сменети стотици офицери, од водници па се до генерали маршали и министри.

Инаку третиот степен служи да се однесе терет во орбита, тој во лет троши гориво, му дава забрзување на товарот, станува се полесен и кога ќе го потроши горивото се окачува.
Последниот степен на сатурн заедно со Аполо 17 беше однесен во орбитата како терет. Со се гориво. Немаше никаква улога во подигање на товарот, тој си беше самиот товар, Вкупно 145 тони американците лесно лансираа во 70 десети во вселената шо беше историски настан за целото човештво.
Абе Матијас фино бил забележан и пресретнат од Советите, но не и од НАТО кога влегол во НАТО забранетиот воздушен простор.
Проблемот со Матијас и популарноста околу него е тоа и само тоа што слетал на Црвениот плоштад. Тоа предизвикало низа реакции кај Советските власти. Доколку слетал на било кој аеродром, никогаш немаше да знаеме за него.

А Сатурн 5 има три степени. Третиот степен го внесува леталото во орбита на Месечината. Корисниот товар е 45 тони. Добар дел од ракетите кои носат сателити до повисока орбита еквивалентна на потребната енергија за пат до Месечината, последниот степен е со сателитот се до постигнувањето на орбитата. Но никој во пресметките не го смета последниот степен.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.275
Абе Матијас фино бил забележан и пресретнат од Советите, но не и од НАТО кога влегол во НАТО забранетиот воздушен простор.
Проблемот со Матијас и популарноста околу него е тоа и само тоа што слетал на Црвениот плоштад. Тоа предизвикало низа реакции кај Советските власти. Доколку слетал на било кој аеродром, никогаш немаше да знаеме за него.

А Сатурн 5 има три степени. Третиот степен го внесува леталото во орбита на Месечината. Корисниот товар е 45 тони. Добар дел од ракетите кои носат сателити до повисока орбита еквивалентна на потребната енергија за пат до Месечината, последниот степен е со сателитот се до постигнувањето на орбитата. Но никој во пресметките не го смета последниот степен.
Русите појма немале дека при убав ден на 800 метри висина со јасно обележани ознаки на земја членка на НАТО пополека им зуи неовластен и непознат авион право кон Москва.
го пресретнале - хахахаха која бедна лага, и ако го пресретнале шо направиле???
1 - дали воспоставиле радио врска со него ?
2 - дали го принудиле да смени насока ?
3 - дали го следеле по патот и му јавиле на некого насока каде оди, со која брзина и на која висина?
4 - дали го собориле?

Никој појма немал ни каде оди ни кој оди ни што оди, да го пресретнале, ќе имало информација, ќе го чекале на земја веќе спремни војници, полиција.... Матијас зуел над москва сат време, барал кај е црвенио трг, неколку пати го надлетувал, па слетал, па 2 сати сечекал таму разговарал со граѓани, делел автограми се сликал со нив... додека не дојдоа да го уапсат.
Во ни еден момент русите не знаеле дека некој странски авион од НАТО земја каде имаше стационирано нуклеарно оружје поминува низ нивни радарски системи, надлетува нивни штабови команди тајни бази воени коплекси индустриски центри
Стотици и стотици казнети, сменети отпуштени офицери, генерали маршали поради тој настан јасно докажува дека затаила целокупната руска ПВО на сите нивоа и во сите сегменти.
Над Европа, Матијас никаде не слетал ни полетал без дозвола ни без уредно пополнети документи за лет и во секој момент бил точно воден и следен од прецизните радари и системи на водење на западниот свет.


Вкупна тежина на мисијата на Аполо 17 која беше однесена во вселената е 145 тона. Тоа беше грандиозен потфат на америчката наука и технологија и тоа уште пред 50 години. Толку тежеше севкупниот товар кој беше донесен во орбитата околу земјата. Од како постоеше вселената, тоа беше најголемиот товар кој човештвото, благодарение на Америка го однесе во орбитата.
 
Последно уредено:

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.088
Поени од реакции
4.740
Русите појма немале дека при убав ден на 800 метри висина со јасно обележани ознаки на земја членка на НАТО пополека им зуи неовластен и непознат авион право кон Москва.
го пресретнале - хахахаха која бедна лага, и ако го пресретнале шо направиле???
1 - дали воспоставиле радио врска со него ?
2 - дали го принудиле да смени насока ?
3 - дали го следеле по патот и му јавиле на некого насока каде оди, со која брзина и на која висина?
4 - дали го собориле?

Никој појма немал ни каде оди ни кој оди ни што оди, да го пресретнале, ќе имало информација, ќе го чекале на земја веќе спремни војници, полиција.... Матијас зуел над москва сат време, барал кај е црвенио трг, неколку пати го надлетувал, па слетал, па 2 сати сечекал таму разговарал со граѓани, делел автограми се сликал со нив... додека не дојдоа да го уапсат.
Во ни еден момент русите не знаеле дека некој странски авион од НАТО земја каде имаше стационирано нуклеарно оружје поминува низ нивни радарски системи, надлетува нивни штабови команди тајни бази воени коплекси индустриски центри
Стотици и стотици казнети, сменети отпуштени офицери, генерали маршали поради тој настан јасно докажува дека затаила целокупната руска ПВО на сите нивоа и во сите сегменти.
Над Европа, Матијас никаде не слетал ни полетал без дозвола ни без уредно пополнети документи за лет и во секој момент бил точно воден и следен од прецизните радари и системи на водење на западниот свет.


Вкупна тежина на мисијата на Аполо 17 која беше однесена во вселената е 145 тона. Тоа беше грандиозен потфат на америчката наука и технологија и тоа уште пред 50 години. Толку тежеше севкупниот товар кој беше донесен во орбитата околу земјата. Од како постоеше вселената, тоа беше најголемиот товар кој човештвото, благодарение на Америка го однесе во орбитата.
Да, Руските ловци го пресретнале, заклучиле дека се работи за мал цивилен авион и не претставува закана.

Вториот степен на Енергија кој оди до орбитата на сателитот тежи 770 тони. Кога би го вкличиле и товарот од 100 тони, тогаш масата преминува 870 тони. Значи според твојава логика, Руската Енергија може да крени 870 тони во орбита. Тоа е неколку пати повеќе од Сатурн 5.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.275
Да, Руските ловци го пресретнале, заклучиле дека се работи за мал цивилен авион и не претставува закана.

Вториот степен на Енергија кој оди до орбитата на сателитот тежи 770 тони. Кога би го вкличиле и товарот од 100 тони, тогаш масата преминува 870 тони. Значи според твојава логика, Руската Енергија може да крени 870 тони во орбита. Тоа е неколку пати повеќе од Сатурн 5.
Не ги разбираш основните работи, значи како терет во вселената Американците подигнаа грандиозни 145 тони. Без да рачунаме степените на ракетата кои по пат се откачуваа кога ќе достигнеа одредена висина и потрошеа гориво.
Модулот аполо 17 со последен степен на сатрун полн со гориво како терет беше однесен во орбитата и тоа гориво после послужи за придвижување и лет на аполио до месечината.

Ловци пролетаа покрај Матијас али не го приметија поради слабостите и маните на руските радари. Како мислиш дека “заклучиле дека не преставува опасност????“ ти воопшто дали служеше војска некаде и некогаш
Стражар не спречил чоек да влезе во касарна оти заклучил дека не преставува опасност???
Самиот факт дека после монументалниот успех на малолетниот матијас се казнет отпуштени и сменети стотици и стотици маршали, генерали, полковници, мајори, капетани, поручници водници, комесари, највисоки службеници во руската одбрана кажува дека никој не беше свесен ниту примети ниту знаеше дека над руско небо, преку тајни бази аеродроми ракетни и радарски системи положаји на пво, команди на армии... лета неовластено непријавено летало со јасни ознаки на НАТО земја.
Матијас можеше комотно во цесна да носи 40 килотонска боева глава, можеше да носи опрема за сотографирање и снимање можеше да носи биолошко или хемијско оружје и да го распрска над москва....
Русите појма немале, дури 2 сати од како слетал на црвениот трг, се појавиле војници и полицајци, и тоа сигурно по некоја телефонска пријава од загрижен московјанин дека под џамот на претседателот на русија слетал авион од НАТО земја....[DOUBLEPOST=1474115016][/DOUBLEPOST]
Да, Руските ловци го пресретнале, заклучиле дека се работи за мал цивилен авион и не претставува закана.

Вториот степен на Енергија кој оди до орбитата на сателитот тежи 770 тони. Кога би го вкличиле и товарот од 100 тони, тогаш масата преминува 870 тони. Значи според твојава логика, Руската Енергија може да крени 870 тони во орбита. Тоа е неколку пати повеќе од Сатурн 5.
Не ги разбираш основните работи, значи како терет во вселената Американците подигнаа грандиозни 145 тони. Без да рачунаме степените на ракетата кои по пат се откачуваа кога ќе достигнеа одредена висина и потрошеа гориво.
Модулот аполо 17 со последен степен на сатрун полн со гориво како терет беше однесен во орбитата и тоа гориво после послужи за придвижување и лет на аполио до месечината.

Ловци пролетаа покрај Матијас али не го приметија поради слабостите и маните на руските радари. Како мислиш дека “заклучиле дека не преставува опасност????“ ти воопшто дали служеше војска некаде и некогаш
Стражар не спречил чоек да влезе во касарна оти заклучил дека не преставува опасност???
Самиот факт дека после монументалниот успех на малолетниот матијас се казнет отпуштени и сменети стотици и стотици маршали, генерали, полковници, мајори, капетани, поручници водници, комесари, највисоки службеници во руската одбрана кажува дека никој не беше свесен ниту примети ниту знаеше дека над руско небо, преку тајни бази аеродроми ракетни и радарски системи положаји на пво, команди на армии... лета неовластено непријавено летало со јасни ознаки на НАТО земја.
Матијас можеше комотно во цесна да носи 40 килотонска боева глава, можеше да носи опрема за сотографирање и снимање можеше да носи биолошко или хемијско оружје и да го распрска над москва....
Русите појма немале, дури 2 сати од како слетал на црвениот трг, се појавиле војници и полицајци, и тоа сигурно по некоја телефонска пријава од загрижен московјанин дека под џамот на претседателот на русија слетал авион од НАТО земја....
 

Kajgana Shop

На врв Bottom