Руска ископирана технологија

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.279
Wiki bash Verodostojno.
fakte deka preterav toa e nekoja nishka na ovoj topic.
Имам јас доста литература дома за авијација али ми е полесно на википеија да ти копирам од колку да сликам од книга па средам во фотошоп па прикачам.....
 

Zoran MKD

Мијак на квадрат.
Член од
11 септември 2010
Мислења
2.021
Поени од реакции
1.018
veruvam
I jas imam knigi za vozduhoplovstvo od prof Andonovic Vladimir!
za toa shto go napisha se soglasuvam !
Zborot mie da se prezentira od poveke kredibilni izvori inaku propaganda ima kolku sakash ![DOUBLEPOST=1473691736][/DOUBLEPOST]Poaptno ushte edno video so cel da zapochneme debata
Ju-71 ( nato nik KOALA)
koje Amerikanskiot pandan ili mozhebie unikatna.

[DOUBLEPOST=1473692924][/DOUBLEPOST]Ushte eden UNIKAT
Kaspiski Monstrum

[DOUBLEPOST=1473692981][/DOUBLEPOST]


nosi isti raketi kako krstosuvachot SLAVA raketi P-700[DOUBLEPOST=1473693071][/DOUBLEPOST]Ekranollanite se seigurno edno od chudata na avijacijata so nosivost vo iljada toni !

 
Последно уредено:

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
...баш е многу монструозен монструм, типичен претставник на нарком иновативна логика и како товариш политком и пратечка инжињерска група дупелисци замишљаат... :) :)
 

Zoran MKD

Мијак на квадрат.
Член од
11 септември 2010
Мислења
2.021
Поени од реакции
1.018
eve eden interesen proekt





Designed by World War I aviator Konstantin Kalinin with a wingspan greater than a B-52's and a much greater wing area, the K-7 was one of the biggest aircraft built before the jet age. It was only one engine short of the B-52 as well, having the curious arrangement of six pulling on the wing leading edge and one pushing at the rear. The K-7's very brief first flight showed up instability and serious vibration caused by the airframe resonating with the engine frequency. The solution to this 'flutter' was thought to be to shorten and strengthen the tail booms, little being known then about the natural frequencies of structures and their response to vibration. On the 11th flight, during a speed test, the port tailboom vibrated, fractured, jammed the elevator and caused the giant aircraft to plough into the ground, killing 15. Undaunted by this disaster, Kalinin's team began construction of two further K-7s in a new factory, but the vicissitudes of Stalin's Russia saw the project abandoned, and in 1938 the arrest and execution of Kalinin on trumped up espionage and sabotage charges.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.279
eve eden interesen proekt





Designed by World War I aviator Konstantin Kalinin with a wingspan greater than a B-52's and a much greater wing area, the K-7 was one of the biggest aircraft built before the jet age. It was only one engine short of the B-52 as well, having the curious arrangement of six pulling on the wing leading edge and one pushing at the rear. The K-7's very brief first flight showed up instability and serious vibration caused by the airframe resonating with the engine frequency. The solution to this 'flutter' was thought to be to shorten and strengthen the tail booms, little being known then about the natural frequencies of structures and their response to vibration. On the 11th flight, during a speed test, the port tailboom vibrated, fractured, jammed the elevator and caused the giant aircraft to plough into the ground, killing 15. Undaunted by this disaster, Kalinin's team began construction of two further K-7s in a new factory, but the vicissitudes of Stalin's Russia saw the project abandoned, and in 1938 the arrest and execution of Kalinin on trumped up espionage and sabotage charges.
Ова горе не е К-7
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
...авионите на Калинин ,па Дорние ИКС, па многу такви англиски и американски преоекти или прототипови повеќе се резултат на стим-панк логиката , и убедувањето да бидеш комунист е доволно за се , па и најголем на свет авион...отколку на здрава наука и техника... :)
Инаку она чудовиште од погоре е само реалистична 3D сличка направена пред некое време..у некој CAD на основа шта би било кад би било....
Калинин никогаш не би можел такво нешто ни да визуелизира подалеку од цртеж на кулман табла за цртање...
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.279
[DOUBLEPOST=1473691736][/DOUBLEPOST]Poaptno ushte edno video so cel da zapochneme debata
Ju-71 ( nato nik KOALA)
koje Amerikanskiot pandan ili mozhebie unikatna.
Мислиш да најдеме некое непостоечко америчко оружје кое хипотетички би било подобро од ова непостоечко руско?
Аман бе Зоки сега да ти постирам видео од Супермен филм и да кажам еве шо имаат Американците
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.480
Поени од реакции
5.183
Иркут е од 2004, Локид вложи 400 милиони долари во Јак во 1990[DOUBLEPOST=1473625926][/DOUBLEPOST]
Mатеас руст немал свој клуб, тој членувал во клуб и бил неискусен пилот, НАТО немало шо да се интересира за цесна која сосем легално си летала од еден град до друг во тек на две недели, и си слетувала по аеродроми, полнела гориво продолжувала понатаму уредно пријавена и водена.

Над руска територија, Матијас прелетал неколку радарски станици, кои требаше да видат дека непознат авион ненајавен лета кон самото срце на руската империја - Москва. Во тек на лет Матејас бил на висина од 800 метри и јасно обележани западно германски ознаки на неговиот авион така да било кој офицер или генерал или војник со двоглед можел да го идентификува и визуелно.

Али иако летал над руски армии и корпуси, низ сите слоеви на руски најмодерни радарски системи и противавионски ракетни положаји, прелетувал бази и аеродроми и иако одел директно кон москва, никој не реагирал. Од 50 сетите години русите околу москва имаат градено нивен најмодерен систем за противвоздушна одбрана, неколку кругови со најновите и најможните руски противавионски ракетни системи и под постојан надзор на најсовремени радарски ситеми кои ги развија русите кои коштаа трилиони долари и беа постојано модернизирани а на околните аеродроми постојано дежураа ескадрили мигови и сухои во одбрана на главниот град и сите важни институции, над сама москва беше најстрого забранет секаков лет и прелет на било какви авиони, но малолетниот Матејас во половна Цесна ги помина незабележан сите тие системи кружеше пола сат над москва и се пушти во самиот центар одма до седиштата на врховната рууска власт. Дека русите појма немале за матејас се гледа и од то шо:

никогаш не стапиле во контакт со авионот преку радио
Никогаш не го принудиле да смени правец или слета иако одеше директно на москва
никогаш не испукале ни ракета ни граната ни куршум на него
и дури после 2 сати од како слетал дојдоа руски војници да го уапсат, дури од кога некој московјанин по телефон се јавил да им каже дека имаат западен авион пред вратите на кремљ и пилот кој дели автограми и се слика со руси кои се израдуваа на слободата.

И на кај, после срамот кој им го нанесе Матејас, во риуската војска се напрви најголемата чистка после онаа на талин, го сменија и отпуштија и министерот за одбрана и главниот командант на целата руска армија и неколку стотици офицери од најниските па се до маршали

Во 70 десети Американците лансираа 145 тони тешка опрема на Аполо 17 во вселената а после лансираа преку 100 тони со спејс шатлови
As the radar blip headed south and then east across the water, passing through restricted Finnish military airspace, controllers tried to contact him and failed.

Soviet controllers continued to monitor the unidentified airplane’s progress. Now that it was well inland, army units in the area were put on high alert and two fighter-interceptors at nearby Tapa air base were scrambled to investigate. Peering through a hole in the low clouds, one of the pilots reported seeing an airplane that looked similar to a Yak-12, a single-engine, high-wing Soviet sports airplane that from a distance looks very similar to a Cessna. The fighter pilot, or his commander on the ground, perhaps thinking the airplane must have had permission to be there, or didn’t pose any threat, decided the airplane did not require a closer inspection.
Spacecraft properties
SpacecraftApollo CSM-114
Apollo LM-12
ManufacturerCSM: North American Rockwell
LM: Grumman
Launch mass48,607 kilograms (107,161 lb)
Landing mass5,500 kilograms (12,120 lb)
Crew
Crew size3
MembersEugene A. Cernan
Ronald E. Evans
Harrison H. Schmitt
CallsignCSM: America
LM: Challenger
EVAs1 in cislunar space
Plus 3 on the lunar surface
EVA duration1 hour, 5 minutes, 44 seconds
Spacewalk to retrieve film cassettes
Start of mission
Launch dateDecember 7, 1972, 05:33:00 UTC
RocketSaturn V SA-512
Битно пропагандата да врви...
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.279
Битно пропагандата да врви...
A бе деца,

Прво фински цивилен радар на аеродромот од каде полетал матиас го следел се додека матиас не го исклучил транспордерот, намалил висина и се упатил на историскиот лет кон Москва.
Финците ангажираа спасувачка мисија која престанала кога стигнала вест дека малолетниот германец во половна цесна пролетар безбедно низ безбројните најсовремени руски ракетни, радарски и ловечки штитови и се спуштил на црвениот трг веднаш до симболите на руската сила и моќ.

Матијас летал на идеална висина за секоја ПВО, на 800 метра, денски по убаво време визуелно можел да го забележи секој дека е авион со ознаки на западна земја - членка на НАТО можеше да биде соборен со митролез, ПВО артилерија, преносни ракетни системи, мобилни ракетни системи, стационарни ракетни системи, ловечки авиони..... но ни едно зрно ни ракета не полетале кон него и ниту еднаш не е контактиран од русите по радио, значи бил за нив невидлив. Да го гледале русие на радари, ќе видоа дека се упатил кон Москва и или ќе го принуделе да скршне или слета или ќе го собориле. Само неколку години пред тоа руски ловци без око да им трепне собориле јужно корејски патнички авион и убиле стотици патници цивили само затоа шо како шо велат тие навлегол во руски воздушен простор а камоли не ќе рушат цесна која им прелета цела територија и слета среде москва. Небото над москва било строго забрането за прелети на било какви авиони, а околу москва се наоѓале неколку кругови на најмодерна и најнова руска ПВО опрема, радари, центри, ракети аеродроми кои постојано биле на штрек за евентуален напад, тие кругови ги нарекувале “челичен прстен“ непробоен за било какво летало и го создавале 40 години и потрошиле трилиони долари и пак не успеале да видат дека се доближува па дека ги надлетува и на крај в центар на град слетува неискусе пилот среде ден и одлична видливост. 2 сати седел матиас среде москва крај цесната со ознаки на држава членка на НАТО додека дошле војници и го уапсиле, шо е уште еден доказ дека никој ни го следел на радар ни појма немал дека некакво летало слетало на 50 метра од президиумот и генералштабот на русија.
Дека русите покажале страотна неефикасност и неспособност покажува и тоа што после тој настан сменети и отпуштени беа и министер за одбрана и командантот на армијата и надолу неколку стотици офицери од маршали па до поручници, сите оние кои утнале да сфатат видат откријат дека земјата им ја прелетува неовластено и ненајавено авион од НАТО држава.
Тој настан го забрза и распадот на СССР и варшавскиот договор и еднаш за секогаш го урна митот за некакво ефикасно руско оружје и опрема (која вистина после се потврди и во низа војни и конфликти)

Аполо 17 ттежел 46 тона но заедно со него во вселена е лансиран и третиот степен на сатурн со се гориво кое се користело за пат кон месечината и кој тежел 100 тона. Значи вкупен терет лансиран во вселената беше 145 тона уште во 70 десетите.

Ај малце заозбили се не сум должен јас да ти кажувам општо познати факти и вистини
 
Последно уредено:
Член од
29 јуни 2014
Мислења
26.455
Поени од реакции
43.322
Аполо 17 ттежел 46 тона но заедно со него во вселена е лансиран и третиот степен на сатурн со се гориво кое се користело за пат кон месечината и кој тежел 100 тона. Значи вкупен терет лансиран во вселената беше 145 тона уште во 70 десетите.
страшно:shook:
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.480
Поени од реакции
5.183
A бе деца,

Прво фински цивилен радар на аеродромот од каде полетал матиас го следел се додека матиас не го исклучил транспордерот, намалил висина и се упатил на историскиот лет кон Москва.
Финците ангажираа спасувачка мисија која престанала кога стигнала вест дека малолетниот германец во половна цесна пролетар безбедно низ безбројните најсовремени руски ракетни, радарски и ловечки штитови и се спуштил на црвениот трг веднаш до симболите на руската сила и моќ.

Матијас летал на идеална висина за секоја ПВО, на 800 метра, денски по убаво време визуелно можел да го забележи секој дека е авион со ознаки на западна земја - членка на НАТО можеше да биде соборен со митролез, ПВО артилерија, преносни ракетни системи, мобилни ракетни системи, стационарни ракетни системи, ловечки авиони..... но ни едно зрно ни ракета не полетале кон него и ниту еднаш не е контактиран од русите по радио, значи бил за нив невидлив. Да го гледале русие на радари, ќе видоа дека се упатил кон Москва и или ќе го принуделе да скршне или слета или ќе го собориле. Само неколку години пред тоа руски ловци без око да им трепне собориле јужно корејски патнички авион и убиле стотици патници цивили само затоа шо како шо велат тие навлегол во руски воздушен простор а камоли не ќе рушат цесна која им прелета цела територија и слета среде москва. Небото над москва било строго забрането за прелети на било какви авиони, а околу москва се наоѓале неколку кругови на најмодерна и најнова руска ПВО опрема, радари, центри, ракети аеродроми кои постојано биле на штрек за евентуален напад, тие кругови ги нарекувале “челичен прстен“ непробоен за било какво летало и го создавале 40 години и потрошиле трилиони долари и пак не успеале да видат дека се доближува па дека ги надлетува и на крај в центар на град слетува неискусе пилот среде ден и одлична видливост. 2 сати седел матиас среде москва крај цесната со ознаки на држава членка на НАТО додека дошле војници и го уапсиле, шо е уште еден доказ дека никој ни го следел на радар ни појма немал дека некакво летало слетало на 50 метра од президиумот и генералштабот на русија.
Дека русите покажале страотна неефикасност и неспособност покажува и тоа што после тој настан сменети и отпуштени беа и министер за одбрана и командантот на армијата и надолу неколку стотици офицери од маршали па до поручници, сите оние кои утнале да сфатат видат откријат дека земјата им ја прелетува неовластено и ненајавено авион од НАТО држава.
Тој настан го забрза и распадот на СССР и варшавскиот договор и еднаш за секогаш го урна митот за некакво ефикасно руско оружје и опрема (која вистина после се потврди и во низа војни и конфликти)

Аполо 17 ттежел 46 тона но заедно со него во вселена е лансиран и третиот степен на сатурн со се гориво кое се користело за пат кон месечината и кој тежел 100 тона. Значи вкупен терет лансиран во вселената беше 145 тона уште во 70 десетите.

Ај малце заозбили се не сум должен јас да ти кажувам општо познати факти и вистини
Ефективноста на ракетата се смета во тоа колку тони корисен товар може да крене во орбита, не сметајќи ја тежината на самата ракета.
Ако одиме по твоиве критериуми, корисниот товар плус последниот степен, тогаш бројката од 300 тони за Русите е никаков предизвик.

Матијас влегол во забранет воздушен простор на НАТО без да биде интервенирано. Во СССР било соодветно интервенирано.

Џабе спинувањето, фактите не можеш да ги смениш.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.279
би се зачудил колу имаше несреќи и инциденти со атомско оружје од 40 сти наваму, сепак се работеше за иљадници и иљадници парчиња кое често се тестираше пренесуваше вежбаше... има многу случаеви кои не се ни објавени, паѓале авиони со бомби пажале бомби од авиони потонувале подморници со реактори и со нуклеарни проектили....
Но нуклеарното оружје е релативно безбедно се додека не се реши и даде дозвола за негова употреба и подготви за боева употреба (цлично како шо артилериски или авио бомби се сигурни во магацини или при транспорт пошто се без запалки а и кога се запалки има низа на сигурносни механизми кои осигуруваат да не дојде до несакана детонација пред време така да немаше никогаш детонација или нуклеарна експлозија, се случуваше да експлодира класичното полнење во проектил - бомба но не и атомската боева глава.[DOUBLEPOST=1473711112][/DOUBLEPOST]
не се плаши, американци се тие, добри момци
 

Zoran MKD

Мијак на квадрат.
Член од
11 септември 2010
Мислења
2.021
Поени од реакции
1.018
Мислиш да најдеме некое непостоечко америчко оружје кое хипотетички би било подобро од ова непостоечко руско?
Аман бе Зоки сега да ти постирам видео од Супермен филм и да кажам еве шо имаат Американците
@Let 3
Iskreno se nasmeav.
Mislev dali imalo panadan na kolata X-51 ne mi lichi na neshto takvo.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.279
Ефективноста на ракетата се смета во тоа колку тони корисен товар може да крене во орбита, не сметајќи ја тежината на самата ракета.
Ако одиме по твоиве критериуми, корисниот товар плус последниот степен, тогаш бројката од 300 тони за Русите е никаков предизвик.

Матијас влегол во забранет воздушен простор на НАТО без да биде интервенирано. Во СССР било соодветно интервенирано.

Џабе спинувањето, фактите не можеш да ги смениш.
матијас секогаш летал по цивилна рута и со уредно пополнети пријави.
2 недели летал од град до град од аеродром до аеродром, уредно слетувал некаде се задржувал еден ден некаде неколку дена и немаше никакв проблем со совршениот систем на контрола нба лет на западниот свет.
Кога влезе во руски воздушен простор се покажа сосема друга прикаска, ни цивилните ни најсовремените руски воени системи не успеале да го откријат Матеас и неговата стара цесна
Затоа и русите после направиле најголема чистка во нивната армија уште од времето на сталин кога биле отпуштени сменети и под истрага стотици офицери од најниски чинови па се до генерали адмирали маршали и министри

Во орбитата стигнале и 45 тона тешката опрема за аполо и 100 тони тежок степен на сатрун со се гориво. Ракетните степени не стигнуваат во орбита, го горат горивото и се откачуваа, кај генијалните американци во орбита на крај имавме 145 тони терет лансиран без никаква мака пред 50 стина години
 

Kajgana Shop

На врв Bottom