Anon
/b/ House /b/
- Член од
- 13 декември 2007
- Мислења
- 16.742
- Поени од реакции
- 27.741
Покрај Ленче?признајте колку од вас го измававте на Фатиме Фетаи.
Да не имаш температура?
Покрај Ленче?признајте колку од вас го измававте на Фатиме Фетаи.
Диоптерот е погрешенПокрај Ленче?
Да не имаш температура?
Така, оди речи му на Србин да се ожени со некоја од Косово да те видам. Не знам што толку ви е чудно за ваквите предрасуди, се знае поради што ние имаме омраза кон нив и зошто осудуваме вакви работи. Кај нас не проаѓаат стварите ко либералност, демократија, кој што сака прави, негов избор, дрн дрн јариња... Јебига, Балкан е ова, такво било и ќе биде.И замисли ситуација... Излегуваш една вечер, сретнуваш топ девојка. Се запознавате, разговарате, пиете, се смеете, чувствуваш огромна хемија и некоја конекција како никогаш досега. Сфаќаш дека имате слични размислувања, очекувања во животот и многу заеднички работи воопшто. Никогаш досега не си сретнал таква девојка... На крајот од вечерта се договарате да се видите повторно затоа што си заинтересиран за неа многу. Во целиот тој занес сфаќаш дека не си ја ни прашал како се вика. Таа ти го подава ливчето со телефонскиот број и на него пишува „Теута“. Што ќе правиш?
П.С. Еманципирана, образована, нерелигиозна и нејзините од дома не прават никаква разлика дали си Македонец или не.[DOUBLEPOST=1470047563][/DOUBLEPOST]И за волја на вистината, признајте колку од вас го измававте на Фатиме Фетаи.
Албанец/ка не значи под дифолт муслиман/ка.Диоптерот е погрешен
@Agda Beata самото тоа што е Албанец/ка во старт ми прави проблем во стомак. А второ, малку ли нации и религии има по светов? Мора баш муслиман?!? Сами си ја ставате главата во торба...ама, ако!
Во Македонија, значи! Или требаше Шипо да напишам, подобро да се разбереме?Албанец/ка не значи под дифолт муслиман/ка.
Како тоа си ја ставаме главата во торба, ај те молам објасни.
Ама овака нема прогрес, нели?Јебига, Балкан е ова, такво било и ќе биде.
Небитно тоа, кажи ми како си ја ставаме главата во торба, многу ме интересира.Во Македонија, значи! Или требаше Шипо да напишам, подобро да се разбереме?
Не ни сакам да има таков прогрес на кој алудираш. Ете што донесе “прогресот“ во Германија и останатите западни земји со овие од Сирија. Абе што ви е луѓе, зар сеуште има некој што мисли дека демократијата е добар систем?Ама овака нема прогрес, нели?
Небитно тоа, кажи ми како си ја ставаме главата во торба, многу ме интересира.
Демократијата е најлош систем, но нема подобар.Не ни сакам да има таков прогрес на кој алудираш. Ете што донесе “прогресот“ во Германија и останатите западни земји со овие од Сирија. Абе што ви е луѓе, зар сеуште има некој што мисли дека демократијата е добар систем?
Друже ти збориш за случај кој ти е комшиски, и тука нема никаква врска дали се работи за национална или пак верска релација. И да сте македонец и македонка, секогаш ќе има негодување од страна на родинините/родителите бидејќи традиционалноста (онаа фамилијарната) е уште поголем проблем кој ќе бара изговори на тема верска и национална нетрпеливост. Е токму таа традиционалност е рак рана во целиов проблем. Ако ти утре запознаеш некоја Нора во дискотека и живеете на малку поголемо растојание и не се познавате онолку добро колку што би се познавал со некоја Марија што ти е комшивка но ете татко и` е некој традиционален тип, секако дека ќе игра друга улога работава.@Daedalus , причина која би била толку објективна за да го задоволи твоето прашање, немам. И не само јас, никој Македонец не би можел да ти даде таква. Дури и да се најде таков што ќе ти рече дека има загубено член од фамилијата во 2001, бил протеран од своето огниште или е еден од Мавровските работници, ти би рекол нешто во стилот "па не се сите Албанци такви. Било па поминало. Треба да се сакаме, не да се мразиме" и други излитени фрази. Затоа моите субјективни причини ќе си ги оставам за себе, а ти слободно рамни ме со хомофоби, шовинисти и расисти.
@Agda Beata,
Убаво изгледа твојот пример овака на форум, виртуелно, но малку е поразлично во живо. Тоа да се случи е рамно на нула. Но, бидејќи обожаваш да даваш хипотетички примери, замисли го следново:
Имам комшии Албанци со кои имаме взаемна почит и добро се слагаме. Честитање на верски празници, делење на јајца/баклава, пиење комшиско кафе. Со нивниот син заедно сме растеле и сме добри пријатели. Никогаш не сме влегле во сукоб, затоа што теми како Смилковско, 2001, Ангел, Шкендија-Вардар, па еве сега најново и ситуацијата во Турција и Ердоган се помеѓу нас забранети. Знаеме и двајцата ако ги начнеме нема истото да заврши добро, затоа ги одбегнуваме. Истиот тој ќе биде прв кој ќе ми "зарие нож" во случај на нова војна, без разлика на се. Во таква ситуација или си со твоите или си против нив. (најдобар пр. Војната во Босна)
Он има и сестра, убава, еманципирана, со завршен факултет, поприлично западњачки ориентирана. Доколку јас и она имаме било што, иако тоа не е можно, никогаш, значи НИКОГАШ нема нејзините да го прифатат тоа и истата ќе биде отфрлена од својата фамилија, а и сигурно ќе јадам ќотек од брат и и компанијата иако ме знаат цел живот.
Едноставно такво нешто нема шанси да дозволат. (доколку би била обратна ситуацијата не би им сметало)
Но, еве хипотетички да претпоставиме дека нејзината фамилија ме прифаќа, тогаш ќе бидеме осудени од нејзините/своите роднини, од околината и веројатно ќе треба да се преселиме на друго место за да би можеле да живееме нормално. (ова се случува со доста мешани бракови во Босна за време на војната)
За мене е тоа преголем залак и никаква Теута не би можела да ме натерала да се откажам од се и одам со неа на крај на светот каде што нема ниеден наш и нивни. Доколку ти можеш да преминеш преку тоа, слободно, премини. Последиците ги знаеш, претпоставувам.
Сеќавањата од 2001 се сеуште свежи, а и секојдневно се обновуваат со по некоја случка кај двете страни за да се шири омразата помеѓу нас. Ќе треба да поминат години, години за да може да се премине преку тоа и да се зближиме со нив на таков начин да може слободно да има врски/бракови меѓу нас иако сум скептик за тоа.
Социјализам во СФРЈ, еден куп мешани бракови и братство и единство. Ме примале на гости и католици и муслимани без да прашат кој сум и шо сум.Демократијата е најлош систем, но нема подобар.