Дискусија за Атеистите, Исламот, Христијанството и останати убедувања

  • Креатор на темата Креатор на темата kooperativa
  • Време на започнување Време на започнување
Битијата со Божја природа не умираат, а ти си смртен...Е па, толку од твојата божественост.[DOUBLEPOST=1469402666][/DOUBLEPOST]

Не; го чекав твоето раѓање за да дознаам...:pos:

Ако ме прашуваш мене ти си тука за да служиш на црковните догми и да го уназадуваш светот. Едноставно е. Инаку и Исус е смрттен, само немоќната му мајка го лажеше дека ќе се врати за да не го фати депресија поради смртта на млади години, па тој излажа цело племе, а никогаш не се врати! :D
 
@Мики1, ете ти наградата што не чека во Царството... од нас слушаат за Христос, па и тоа е нешто. Имате добри учители, тоа е барем очигледно... на добар пат сте. Бидете со Христос и не се плашете од пеколот.

Во кое царство? Ако дрвен сандак за тебе е царство тоа во ред... секој со своите визии за иднината. :D
 
Не си ласкај; не можеш да одговориш на моите прашања, но можеш да се прашуваш самиот себе и на самиот себе (точно!) да со одговориш...:pos:

На твоите прашања и Исус ќе ти се смее, ако се видите некогаш. :)[DOUBLEPOST=1469403046][/DOUBLEPOST]
Женка? Ти си?!!!

Јас сум Тој што Сум.
Патот, Вистината и Животот.

Оди сега кукај му на Ристос, зошто духот мој не е од него, а ти тука не можеш ништо. :)
 
Ако Бог нешто допушта, тоа им го допушта само на разумните битија, кои имаат слободна волја, а не на камењата, кои немаат абер од и за ништо.

Ако Бог допушта, не значи дека Он Е грешникот.
Што ќе допушта воопшто не е поената, ако тоа што го допуштил, потоа го доживува како зло или како грешка, тогаш значи дека не е совршен! Дека гледа грешка во сопствениот дизајн, во сопствената промисла.
Личните менија не можат да ја сменат створената реалност.
А реалноста е дека ако некој тврди дека се што создал е совршено, неможе потоа дел од тоа да го прогласува за зло или грешно.
Не си во позицијата Божја и не можеш да оценуваш и расудуваш од позиција на која не си.
Бог не вели дека згрешил, туку дека грешката е кај творенијата кои Он веќе ги створил.
Па ни ти не си во таа позиција!
За црвениов болд. Купуваш часовник, гледаш дека има некаква грешка и одиш кај производителот да се жалиш. Добиваш одговор дека тој не прави грешки, и дека грешката е на самиот часовник. Дали ќе го прифатиш тој одговор како разумен?
 
Што ќе допушта воопшто не е поената, ако тоа што го допуштил, потоа го доживува како зло или како грешка, тогаш значи дека не е совршен! Дека гледа грешка во сопствениот дизајн, во сопствената промисла.

Бог нема човечка сентименатлост, за да пати по нечија грешка. Никаде нема запис дека Бог погрешил, туку дека од Него створените нешта погрешиле.

Он допушта туѓи грешки, но и повикува на покајание, како коректив за нечија грешка/грев.
 
А реалноста е дека ако некој тврди дека се што создал е совршено, неможе потоа дел од тоа да го прогласува за зло или грешно.

Може и веќе напишав „како и зашто„.
 
Сега, ти преостанува уште да прејдеш на тезата дека „особината ја условува слободноволноста„, или, ш‘о би рекол јас, „последицата ја предизвикува причината„.
Факт е дека особината влијае на изборот, ти сам со свој пример го потврди тоа, примерот со чевлите.
 
Бог нема човечка сентименатлост, за да пати по нечија грешка. Никаде нема запис дека Бог погрешил, туку дека од Него створените нешта погрешиле.

Он допушта туѓи грешки, но и повикува на покајание, како коректив за нечија грешка/грев.[DOUBLEPOST=1469403330][/DOUBLEPOST]

С други зборој, не знаеш...

Знам, ако твојот немоќен госпот не знае не значи дека и другите живеат во незнаење. Не знаењето го оставам на неговите следбеници. Следбениците на немоќниот. :D
 
Добиваш одговор дека тој не прави грешки, и дека грешката е на самиот часовник. Дали ќе го прифатиш тој одговор како разумен?

Не, затоа што часовникот не е разумен и не е слободно волен, ама саатчијата кој го створил саатот, е и разумен и слободно волен па само кај/од него може да биде грешката во саатот...
 
Последно уредено од модератор:
Бог нема човечка сентименатлост, за да пати по нечија грешка. Никаде нема запис дека Бог погрешил, туку дека од Него створените нешта погрешиле.

Он допушта туѓи грешки, но и повикува на покајание, како коректив за нечија грешка/грев.
Ако не погрешил, тогаш и создаденото не е погрешно! Како може тој како креатор да не погреши, а сепак креацијата негова да е грешна?
 
Факт е дека особината влијае на изборот, ти сам со свој пример го потврди тоа, примерот со чевлите .

Примерот со чевлите значи априорно поставена можност за избор, иста како што им беше посочена на Адам и Ева. Тие не бираа според своите „особини„, туку слободно волно.
 
Ако не погрешил, тогаш и создаденото не е погрешно! Како може тој како креатор да не погреши, а сепак креацијата негова да е грешна?

Грешката е личен акт, не е пренослив и не може да стане туѓ. За моите грешки, јас сум одговорен, не е дедо ми покоен.
 
Грешката е личен акт, не е пренослив и не може да стане туѓ. За моите грешки, јас сум одговорен, не е дедо ми покоен.
Освен за праотечкиот, каде целиот род се здоби со гревот кој нѐ одведе до смрт...
 
Не, затоа што часовникот не е разумен и не е слободно волен, ама саатчијата кој го створил саатот, е и разумен и слободно волен па само кај/од него може да биде грешката во саатот...
Разумност, слободоволност и слично се особини! Како што часовникот има особини - аларми, водоотпорност и слично! Какви особини ќе има креацијата, зависи од креаторот! Ако креацијата има грешка, тогаш за тоа е одговорен креаторот, не креацијата.
 
Би ме радувало да имаше повеќе како него, луѓе кои успеваат да ви ги затнуваат муцките на нај достоинствен начин. :)

Од она кое можам да заприметам, устата нависитна не му се затнува, дури и ако е постојано во криво...и никако да му текне. :pos:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom