Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Gore mnogu fakja kumplugot

Дали може да се штелува кумплугот ?, зш и кај мене у последно време фаќа горе,ги нема некои знаци кои ги имав на предходната кола, како што се, да шлафува ламелата на угорница, да шлајфува ламелата на нагло забрзување со 3-та или 4-та над 3 илјади вртежи
 
Дали може да се штелува кумплугот ?, зш и кај мене у последно време фаќа горе,ги нема некои знаци кои ги имав на предходната кола, како што се, да шлафува ламелата на угорница, да шлајфува ламелата на нагло забрзување со 3-та или 4-та над 3 илјади вртежи

Тоа може да биде и до пумпата за кумплугот,незнам за што кола е,има горна и долна пумпа,и тие треба да прават притисок..Може и до глицеринот да е,глицеринот што е за кочници е истиот и за кумплугот.Ако е на сајла мислам дека може да се штелува..Кај мене се осеќа при забрзување,над 2000 обртаи некогаш шлајфува,обртаите растат,а колата не забрзува..
 
И кај тие со хидраулика кај некои можи да се штелува, доколку тоа вретеното(шрафот) има на него навои за штелување. Тие со сајла би требало исто така да се штелуваат.

А истрошена ламела се пробува така што се става мењачот во трета, се стега кочницата и се пушта кумплугот. Ако колата угаси, ламелата е добра, а ако почни да шлајфува.....бед њууз
 
Еве и тука да си питам... Барам совет од поискусните.. Скоро положив и сега планирам да си купам некое количе.. Количе докај 3000евра, дизел, не ногу скапи делови, мала потрошувачка....До сега разгледував Голф 4, Фиат Пунто/Стило, Форд фокус/фиеста, Alfa Romeo. Тие така ми се по свиѓат.. Позз
 
На опел корса б имам ставено плин и задниот дел на колата е спуштен, како да го подигнам-гледам некои гумици за спирали-дајте друг предлог или нешто?
 
На опел корса б имам ставено плин и задниот дел на колата е спуштен, како да го подигнам-гледам некои гумици за спирали-дајте друг предлог или нешто?

задните гуми стави ги со повисок профил. ем ќе ги смениш гумите, ем ќе завршиш работа. наместо 65 или 70 стави 80 профил. ионака со плин ненамераваш да рушиш брзински рекорди[DOUBLEPOST=1467754053][/DOUBLEPOST]
Еве и тука да си питам... Барам совет од поискусните.. Скоро положив и сега планирам да си купам некое количе.. Количе докај 3000евра, дизел, не ногу скапи делови, мала потрошувачка....До сега разгледував Голф 4, Фиат Пунто/Стило, Форд фокус/фиеста, Alfa Romeo. Тие така ми се по свиѓат.. Позз


пунто, корса или поло дизел
 
2. Моите амортизери 2 месеци еве веќе одат без никаков проблем, пред 5-6 дена почна ова да ми скрца, така да не верувам дека не се легнати уште.
3. За антифризот, застанав денес да и погледнав дали има нешто истечено - немаше. Ама има оздоле под колата еден ко плех и ако тече некаде од под хауба си велам сигурно се собира во тој метал што е заштрафен оздола.[DOUBLEPOST=1467612793][/DOUBLEPOST]

Како се вика тоа флуросцентно средство и каде го има? Секој пат кога дотурам гледам да не видам од кај истекува, ама не се гледа, не пристапно е некако, цревото оди директно надолу под моторот и не може вака озгора гледано да се види што е и како е.

За средството, треба скроз да го испуштам антифризот и да му го ставам тоа средство? Е сега, треба и да ја повозам така некое време дури да истече, нема да направи тоа проблем, со клима, со мотор со што и да е?
а да земеш да си смениш водна пумпа најпаметно ќе ти биде зашто не ти тече оти на топол мотор одма испарува и не се гледа течноста значи менувај тоа и да си раат
 
Deneska na pladne sred zesko,probuvano vo interval od 2-3 saata edno 5-6 pati elektrikata na predni stakla mi rabotese bez kluc t.e bez kontakt... vo stoe moze da e problemot?
Inace popladne veke prikvecer go nemase toj problem znaci ne se otvaraa bez kontakt...
 
или бравата за палење и некое реле
 
2-3 дена веќе после стартување на моторот и едно 1-2 минути потоа, сијаличката што е на таблата за греачите почнува да трепка и не престанува се додека не го изгарнеш моторот...од искуство вака некој ако има да ми каже што може да е проблемот...инаку голф 4ка е дизел.
 
И кај тие со хидраулика кај некои можи да се штелува, доколку тоа вретеното(шрафот) има на него навои за штелување. Тие со сајла би требало исто така да се штелуваат.

А истрошена ламела се пробува така што се става мењачот во трета, се стега кочницата и се пушта кумплугот. Ако колата угаси, ламелата е добра, а ако почни да шлајфува.....бед њууз
И кај тие со хидраулика кај некои можи да се штелува, доколку тоа вретеното(шрафот) има на него навои за штелување. Тие со сајла би требало исто така да се штелуваат.

А истрошена ламела се пробува така што се става мењачот во трета, се стега кочницата и се пушта кумплугот. Ако колата угаси, ламелата е добра, а ако почни да шлајфува.....бед њууз
А евентуално трокирање на моменти при старт во прва? Е некој знак или?
 
трокирањето нема врска со ова туку со моторот или ако е кола (очично WV) со двомасен замаец, тој е проблемот
 
трокирањето нема врска со ова туку со моторот или ако е кола (очично WV) со двомасен замаец, тој е проблемот
Ахам, се работи за Опел бензинец 1,6 95-та, ќе ја однесам на сервис да проверат, се случува на моменти не секогаш.
 
Штом е од 1995 а е Опел, има шанса да има динамичко палење наместо статичко(разводник наместо електроника). Тука можеби има проблем, обично тоа е со пиксната на разводникот каде се јавува зјај и после тоа неравномерна работа на нагли додавања на туража.

Но има 1000 можни причини, треба да се прегледа
 
летните гуми што во моментов ги возам се прилично излижани и стари.
имам гуми м+с-што ги возам во зимскиот период, дали можам да ги возам и лето или тоа се стриктно зимски гуми?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom