ВИП оператор продава дефектни телефони

  • Креатор на темата Креатор на темата paraglajder
  • Време на започнување Време на започнување
Тикви.

Или ми го дале истиот телефон само со лепенки за да мислам дека е нов, или СИТЕ Samsung A5 телефони се дефект во ВИП.

Пак се случува истиот дефект.

Утре одам во пазарна инспекција повторно, им го враќам телефонот и ке си ги побарам парите назад.

Вип мизеријата продолжува.
[DOUBLEPOST=1464125085][/DOUBLEPOST]Дали некој има земано Samsung A5 од Вип? Или да знаете таков човек?

Би било одлична информација да знаеме дали сите Samsung A5 им се со истиот (по се изгледа софтверски) дефект, или ми матат вода и пак ми го дале истиот телефон.

Благодарам однапред.
па провери преку имеи, сериски дали ти го дале истиот телефон.
 
па провери преку имеи, сериски дали ти го дале истиот телефон.

IMEI е ист, али наводно друг бил телефонот. Наводно од сервисот така направиле, му го направиле тој стариот IMEI да бил.
 
Овластен сервис легално менува IMEI. :icon_lol: Интересени се вака кога ги поценуваат корисниците и мислат, дека сите се глупи и никој не се разбира од ништо. За ваков потценувачки однос кон корисниците на запад операторите јадат големи казни. :coffee:
 
Денес ми го вратија телефонов. Ако се немате насмеано до сега, еве ви можност:

iaiai.jpg


Candy Crush, Speedtest, Zedge итн можеле да допринесат телефонот да не работи добро :D :D :D :D 5 дена го тестирале жими куров, како тоа кај мене се јавува дефектот еднаш двапати дневно. Го уклучиле, провериле дека е океј, мавнале Factory Reset и дај друго дете... А му напишав 500 пати дека дефектот е повремен.

Ништо, дигнав раце од овие педериве, самиот ке пробам да си го сменам софтверот на телефонот, така веројатно се ке е ОК. Не сум го правел до сега ама ке се научам. Ако може некој да ми даде линк од туторијал ке е од голема помош.

Така нема да ми важи гаранцијата, ама како што ме заебава еден мој добар пријател, и онака немам гаранција :D

Господ нека му е напомош на секој еден што си купил или ке си купи телефон од ВИП.
 
колку се само неписмени, како делат збор кога пренесуваат во друг ред. :tapp::tapp::tapp::tapp:


за софтвер види прво точно кој модел го имаш
одбери некој софтвер, дали oфицијален или модификуван
http://www.sammobile.com/firmwares/search/galaxy a5/
http://forum.xda-developers.com/samsung-a-series/development

и преку один флешувај го, 5мин работа е, кликаш pdа одбираш firmware и start
http://odindownload.com/
 
Ај шо се неписмени, па и дрски арогантни се во салон, контакт центар итн.Каква услуга нудат, па и персоналот им е ебиветар.
ОК, мање више сите оператори и слични големи фирми(банки, ЕВН) не се цвеќиња, ама негде разбран персонал човече , да ти е мерак да те украдат:D, ама овие...:tapp:
 
Така е кај нас пријатели.
Пробуваат да те ебат и ако си почутиш ќе ти го свирнат без око да им трепне.
 
Денес ми го вратија телефонов. Ако се немате насмеано до сега, еве ви можност:

iaiai.jpg


Candy Crush, Speedtest, Zedge итн можеле да допринесат телефонот да не работи добро :D :D :D :D 5 дена го тестирале жими куров, како тоа кај мене се јавува дефектот еднаш двапати дневно. Го уклучиле, провериле дека е океј, мавнале Factory Reset и дај друго дете... А му напишав 500 пати дека дефектот е повремен.

Ништо, дигнав раце од овие педериве, самиот ке пробам да си го сменам софтверот на телефонот, така веројатно се ке е ОК. Не сум го правел до сега ама ке се научам. Ако може некој да ми даде линк од туторијал ке е од голема помош.

Така нема да ми важи гаранцијата, ама како што ме заебава еден мој добар пријател, и онака немам гаранција :D

Господ нека му е напомош на секој еден што си купил или ке си купи телефон од ВИП.
Даден е на сервис на 06-06-2016, издаден е од сервис на 07-06-2016 - сервисиран е вкупно 5 дена. o_O
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom