Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Во главном од затвори каде предходната власт ги држеше
Па види им ги самите водачи, Туѓман, осуден и затворан ради национализми ширења на омрази, Изетбеговиќ, осудуван и затваран ради верски национализам, кога дојдоа на влест нив им требаа кадри кои тие идеи ќе ги спроведат во дело, не им требаа правници и економисти туку убијци и кољачи, се појавија по градови и места, им се даде оружја и позиции и после се си течеше глатко и мазно.
Не ги имаш живеено тие времиња, не ги слушаше пропагандите не ги следеше настаните, не беше сведок на промените, се менуваше цел свет, се распадна варшавскиот блок, паднаа режими во куп социјалистички држави се случуваа револуции, се стрелаа и затвараа лидери... време на еуфорија, ние то го гледавме од страна пошто ниту бевме во пакт ниту на чело имавме некој омразен диктатор, живеевме најдобро од сите “комунистички“ земји а и подобро од многу капиталистички нарочно околу нас.Нели Туѓман бил генерал во ЈНА а Изетбеговиќ функционер некој? Милошевиќ бил на власт во Србија пред распадот и во сите републики на власт дојдоа поранешни членови на Комунистичка партија или ЈНА или и двете, приватизациите и грабежите ги извршиле поранешни членови на партијата, врвот на сите нови држави бил производ на поранешниот систем, а тие убијци и кољачи аркановци и хрватски рамбовци само одработувале на терен она што им го овозможил врвот.
Друго што е чудно после колку, 47 години живеење во тој систем како толку брзо и во толкаво огромно мнозинство граѓани на 4 од 6 републики на референдуми се одлучиле за одделување, мора да имало пропаганда тогаш колку што знам немало приватни медиуми значи припагандата морала да биде присутна на државните медиуми.
се гледа дека не си на возраст која се претставуваш ами штабски бот - постоеа преговори грција-србија за поделба на македонија на пола,им пропадна планот ради опасноста од вмешување на турција (турција веднаш ја призна македонија,испрати нешто помош од наоружување,нешто покасно македонските командоси беа обучувани во турски воени центри,дури имаше предлог за помош со нешто застарени ловци авиони кое го одбивме итн итн),па грчкиот претседател стави вето на таквите договори и одлуки.........испадна и противење на српски генерали со право мислејќи дека не можат да се справат на толку фронтови лесно и не бидна ништоКако и да било, факт е дека Србија сакаше да се зачува СФРЈ, од Македонија до Хрватска. Словенија не ја интересираше. Имаше неколкудневна „војна“, но Словенија не беше во рамките на „голема Србија“ и веднаш доби „дозвола“ за излез од СФРЈ. Хрватска и БиХ „надрљаа“. Ние бевме мирни и така куртуливме. Ако ние нешто скокневме против Србија, ќе бевме сега „ледина“.
Како и да било, факт е дека Србија сакаше да се зачува СФРЈ, од Македонија до Хрватска. Словенија не ја интересираше. Имаше неколкудневна „војна“, но Словенија не беше во рамките на „голема Србија“ и веднаш доби „дозвола“ за излез од СФРЈ. Хрватска и БиХ „надрљаа“. Ние бевме мирни и така куртуливме. Ако ние нешто скокневме против Србија, ќе бевме сега „ледина“.
И како то го замислуваш?Само се надевам дека Македонците извлековме поука од сето лудило за последниве 25 години и нема да наседнеме на провокации, режирани претстави со жртви, афери и слично, па да им дадеме повод да ни го растурат и ова парче земја што остана во наше владение...
Косово не беше „држава“Републиките беа „држави“ споени во федерација. И републиките имаа право на самоопределување. Не е исто со споредбата со правење на автономни области во една држава.
Пак ти со твоите бајки за СФРЈ во обновено и дополнето издание!СФРЈ произведуваше возила по лиценца и во партнерски односи, значи по нацрти и спецификации дадени од самите фабрики а некои од моделите се склопуваа овде со делови произведени во матичните фабрики, и тоа модели на возила кои тогаш биле нови и актуелни и се произведувале и во европски земји, али таа информација или не си ја знаел или не ти дозволиле во штабот да ја кажиш
Во Копер се склопуваше СИТРОЕН Ајкула, ДС, во тоа време најсофистицирана кола во сончевиот систем, се произведуваше и спачек и АМИ, и GS Виса, АХ, СХ, Дијана
Во Ново Место беа погони на АУСТИН и тука се правеа и се склопуваа МИНИ 1000, Остин 1300, Остин Макси 1500 и Остин Макси 1750
РЕНО се произведуваа модели 4, 5, 12, 16, 18
ВОЛКСВАГЕН, во СФРЈ се правеа модели Буба и тоа 1200, 1300, 1303, Голф, Кеди, Џета,
НСУ Принц
ФИАТ 1400, 1300, 128 (101), 600, 750, 850,
ОПЕЛ, Кадет, Сенатор, Омега, Аскона
Да не збораме за камиони и автобуси Икарус, ФАС, ТАМ. ФАП, за авиони, бродови, хелихоптери
Денес ни појас за в кола не можеме да направиме.
То за увоз не си разбрал добро прикаските од постарите, повратник од странство можел да донесе без царина и давачки возило, исто така и лице со инвалидитет, за другите важеше до 3 години старо возило и до 1600 кубици се плаќаше помала царина а над 1600 поголема, а нова кола си можел кога сакаш и каква сакаш доколу си платиш давачки.
Во СФРЈ беше златно доба за народот, сега е време на страдања и апокалипса АМИН!
Ти си медицински жив пошто ти работат срце бели дробови и мал мозок за рамнотежа, али не ти функционира разумот и големиот мозок, во СФРЈ се произведуваша и Рено модели и 4 и 5 и 12 и 16 и Ситроени неколку модели меѓу кои и Ајкула и Волксваген во Сараево и тоа Голф, Буба, Џета, Кеди, и Аустин меѓу кои и моделот Мини 1000, и ЀФиати и Опел, СФРЈ беше за ова шо сме ние денес Звездани патеки, технологија и производство за кое не сме повеќе ни кадри да го разбереме а камоли направиме, сега сортираме кабли кои ги носат од некаде и заедно со профит си ги враќаат назат, од коли сега знаеме само лепенка на гума да ставиме (и таа е турска, пошо тука има технологија за производња која не сме ја совладале)Еве ти жив пример од тоа време - јас!
Заеби ги овие југоносталгични бајки кои се далеку од реалноста со повеќе од половината напишано! За Цитроените знам точно дека е така како што ти напишав! За Опелите не сум многу сигурен кои модели беа произведувани ама знам и зашто ги правеа едвам само 3 години и ти го напишав тоа. Застава правеше лоши копии и модифицирани модели од Фиат и беа жива лајнарија во споредба со Италијанскиот Фиат, Фолксвагените од Вогошќа ги имаше, Голфови, Џети и можеби Кејдито го правеа, Бубите во варијанта 1200, 1302-С и ниедна друга, 1300 и 1303-С не се правеа во СФРЈ! НСУ се произведуваше кус период додека и самата фабрика од Германија не пропадна. А за реноата со гаранција дека осве 4-ката не се произведе ништо друго! Моделите што овде ги набројуваат никогаш не ги произведоа Словенците. Мини Морис е чиста лага со гаранција. Ако беше вистина, СФРЈ ќе беше преплавена со Мини Мориси на место со скапанине Фќовци! Никој не ќе беше будала Фиќо да вози ако може да купи Мини Морис!!!!![DOUBLEPOST=1457958438][/DOUBLEPOST]Ти си медицински жив пошто ти работат срце бели дробови и мал мозок за рамнотежа, али не ти функционира разумот и големиот мозок, во СФРЈ се произведуваша и Рено модели и 4 и 5 и 12 и 16 и Ситроени неколку модели меѓу кои и Ајкула и Волксваген во Сараево и тоа Голф, Буба, Џета, Кеди, и Аустин меѓу кои и моделот Мини 1000, и ЀФиати и Опел, СФРЈ беше за ова шо сме ние денес Звездани патеки, технологија и производство за кое не сме повеќе ни кадри да го разбереме а камоли направиме, сега сортираме кабли кои ги носат од некаде и заедно со профит си ги враќаат назат, од коли сега знаеме само лепенка на гума да ставиме (и таа е турска, пошо тука има технологија за производња која не сме ја совладале)
Прегледај го приврзокот 141497
eве ти со тро слики да може тој атрофиран мозок да совлада барем некоја информација, и да му вратиш сендвичо во штабо пошо не успеа овде да не убедиш како денес се живеело подобро!
Лет, здравството не било бесплатно во Југаславија.
Е како не? Бесплатно беше лежење во болница, ама Господ да не ти даде ни да помислиш да одиш во нејзе, а лековите беа бесплатни доколку ги имаше воопшто! Увозен лек ако треба да земаш, си наебал, не се обидувај да го бараш ако немаш начин да го набавиш од странство!Лет, здравството не било бесплатно во Југаславија.
А денес сме преплавени со кабли од Џони и Шопен шо ги праи?Заеби ги овие југоносталгични бајки кои се далеку од реалноста со повеќе од половината напишано! За Цитроените знам точно дека е така како што ти напишав! За Опелите не сум многу сигурен кои модели беа произведувани ама знам и зашто ги правеа едвам само 3 години и ти го напишав тоа. Застава правеше лоши копии и модифицирани модели од Фиат и беа жива лајнарија во споредба со Италијанскиот Фиат, Фолксвагените од Вогошќа ги имаше, Голфови, Џети и можеби Кејдито го правеа, Бубите во варијанта 1200, 1302-С и ниедна друга, 1300 и 1303-С не се правеа во СФРЈ! НСУ се произведуваше кус период додека и самата фабрика од Германија не пропадна. А за реноата со гаранција дека осве 4-ката не се произведе ништо друго! Моделите што овде ги набројуваат никогаш не ги произведоа Словенците. Мини Морис е чиста лага со гаранција. Ако беше вистина, СФРЈ ќе беше преплавена со Мини Мориси на место со скапанине Фќовци! Никој не ќе беше будала Фиќо да вози ако може да купи Мини Морис!!!!!