88ми американски филмски награди (Оскари 2015, 28 Февруари)

  • Креатор на темата Креатор на темата Zlatikevichius
  • Време на започнување Време на започнување

Кој е вашиот фаворит?


  • Вкупно гласачи
    93
  • Гласањето е завршено на .
А што, Вил Смит и жена му најмногу квичеле за големата неправда над црнците, така?
Тој па само Пурсуит оф Хепинес му го поштувам, кој фактор се замислува бе? Нафрлете ми имиња на глумци/познати личности што исто се бунтувале, да ги ставам на ЦРНА листа кај мене.
Вил - зашто не беше номиниран за Concusion. Жена му (убаво и го плесна Крис Рок: „Ќе го бојкотирала доделувањето. Пфф. Ко божем некој ја покани. Исто ко јас да ги бојкотирам гаќичките на Ријана. А не бев ни поканет”). Рајан Куглер, ако не се лажам. И Спајк Ли.

А Вупи Голдберг беше најголем гласноговорник против овие горе. Се сеќавам дека им рече: „Наместо да бојкотирате, направете филмови што вредат. Како сакате да ве номинираат кога филмовите ви се срање”.[DOUBLEPOST=1456776439][/DOUBLEPOST]P.S. Ете им го до година The Birth of a Nation, победникот на Санденс. Се обложувам уште од сега дека ќе земе номинација за најдобар филм.
 
А влече некоја парична награда оскарот , или само статуетката им останува за сатисфакција? Не дека им се кусо де овие сите се мултимилионери , али колку и да е престижна нема толку да се препираат ако нема некој долар со неа.
 
Хич e закон филм со Вил Смит и Бед Бојс ама дека јадеше лајна, да.
 
Кога има реприза? За другар прашувам... али озбилно... :D
 
Еден од најдобрите композитори на сите времиња за првпат добива оскар на 87 години,а цел свет е свртен кон Ди Каприо (n) .Еби се свету
 
По мое мислење ептен беше тесно original score, гението John Williams компонира епски албум за SW 7.
Кој и да добиеше од овие две легенди немаше да биде незаслужено, ама редно беше Мориконе да земе.

Priceless.
 
Еден од најдобрите композитори на сите времиња за првпат добива оскар на 87 години,а цел свет е свртен кон Ди Каприо (n) .Еби се свету
То е така зато шо оскарот е посрано признание од Америте. И со него и без него, Енио бил и ќе остане цариште во музиката.
 
Go gledav francusko-turskiot film Mustang i moe mislenje e deka kamermanot e pedo.Nekolku nezgodni bliski kadri .

Cist prosek.
 
Ги симнав Red Carpet и манифестацијата да ги гледам на раат пошто заспав предходната вечер. Шоуто беше интересно и Chris Rock ми се допадна како водител. Имаше добри фори, можеше и помалку зезанции на сметка на расизмот но ОК. Ептен му беше заразно она негово смеење/гиглање. :D

За филмовите во глобала мислам дека сите награди беа поделени на најзаслужните освен две. За визуелни ефекти доби Ex Machina (одличен филм!) покрај филмови како Star Wars и Mad Max, ова мислам дека е првата грешка. Второ за најдобар филм Spotlight за мене иде во друштво на просеци кои освоиле оскар од типот на The Hurt Locker, 12 Years a Slave, Argo и остали од заднава деценија. За мене морален победник беше Mad Max, но научна фантастика беше тој да добие оскар за најдобар филм па мило ми е што растури во техничките категории. Се гледа колку само труд се има вложено.

Се на се убаво оскаровско шоу но слаба филмска година за мој вкус.[DOUBLEPOST=1456823239][/DOUBLEPOST]
By far the best in his realm.
Да да ѕвер е. Во друштво со Howard Shore, Hans Zimmer и John Williams.[DOUBLEPOST=1456823337][/DOUBLEPOST]
Па и не е баш изненадување, многу добро изглуми во Собата.

Мене малиот ми е омилен бе, не можам да му се изнагледам. :vozbud:
Посвој си го. :D
 
Последно уредено:
Сѐ, сѐ, ама јас не се сложувам дека годинава беше слаба на филмски план. Напротив - самата изедначеност меѓу филмовите и „поделбата“ на само по едно оскарче за секој доволно говори како многу филмови годинава имале барем по малку добро што да понудат. И - не се сеќавам кога последен пат било до толку неизвесно до сам крај, да не се знае кој филм ќе земе Оскар за најдобар филм, а во конкуренција да не се само 2, како лани Boyhood и Birdman. Годинава освен на трите главни фаворити, им даваа шанси дури и на Room и Mad Max. Значи само Brooklyn, Bridge of Spies и The Martian беа „аутсајдери“.

BTW, ќе успееме да го гледаме Son of Saul до следните Оскари? :P
 
Хич e закон филм со Вил Смит и Бед Бојс ама дека јадеше лајна, да.
Има добри од поозбилните Seven Pounds и The Pursuit for Happyness му се супер. Од блокбастерите I Am Legend, Independance Day, Bad Boys и Men in Black. Ама пак има и многу срање филмови како Wild Wild West и Hancock.

Јас повеќе мислам дека типот не се замара толку туку жена му замара пошто сака да се фрцка на црвен тепих. Он си добива улоги во секаков тип на филмови и му чуе.[DOUBLEPOST=1456826236][/DOUBLEPOST]
Сѐ, сѐ, ама јас не се сложувам дека годинава беше слаба на филмски план. Напротив - самата изедначеност меѓу филмовите и „поделбата“ на само по едно оскарче за секој доволно говори како многу филмови годинава имале барем по малку добро што да понудат. И - не се сеќавам кога последен пат било до толку неизвесно до сам крај, да не се знае кој филм ќе земе Оскар за најдобар филм, а во конкуренција да не се само 2, како лани Boyhood и Birdman. Годинава освен на трите главни фаворити, им даваа шанси дури и на Room и Mad Max. Значи само Brooklyn, Bridge of Spies и The Martian беа „аутсајдери“.

BTW, ќе успееме да го гледаме Son of Saul до следните Оскари? :P
Да ама изедначеност на слаби филмови. Колку од овие филмови ќе ги спомнуваме како филмишта во дискусии наредните години?

Би рекол дека само во техничките категории беше квалитетна година и секако во перформансот на актерите. Кога викам слаба мислам на квалитетот на филмовите, мене сите ми беа седмици или осмици. Немаше она 10/10 филм без размислување.

Мое мислење.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom