Гуми (пневматици)

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Според Бриџстоун рокот на употреба на гумите доколку се складирани правилно е 10 години.

Истото ми го има кажано познаник што работи во сервис во Австрија. Вкупен рок на траење на подобрите гуми им е 10 години или 7 години од првото надувување, се разбира доколку се складирани по пропис.
Да ама гумата колку е постара толку е потврда и ги губи својствата.
А гума како гума може да трае и 20-25 години[DOUBLEPOST=1451338096][/DOUBLEPOST]
Zdravo,
Imam seat ibiza 1.4 i fabricka golemina na gumi e 195/55/15. Sakam da gi smenam so 185/60/15. Dali nekoj ima iskustvo so ova i koja bi bila najdobra guma so budjet do 3500 den po guma.
Нема да згрешиш со димензиите,освен што колата со помалиот прогфил на гума ќе се спушти 3-4 mm
 
195 x 0.55=107,25 mm visina

185 x 0,60=111 mm visina

Значи потесната гума има поголема висина на `месото` а со тоа подобро пригушување на ударите од нерамнините од асфалтот
 
Да ама гумата колку е постара толку е потврда и ги губи својствата.
А гума како гума може да трае и 20-25 години

Зависи, кај нас навиката да не се купуваат гуми со DOT постар од две години е од причина што се нема доверба во дистрибутерите и многу е веројатно дека гумата не била складирана по пропис како што треба или била префрлана од магацин во магацин и затоа ги изгубила својствата.
Таа ако е чувана како што треба (легната, покриена во темна сува просторија каде што нема големи варијации на температурата) ќе си биде добра и во возна состојба согласно периодот гарантиран од производителот.

Работата е само што од "премиум" брендовите како Bridgestone, Continental, Dunlop, Goodyear, Michelin е тешко дека ќе најдеш нова гума во продажба постара од две години. Ја барем до сега не сум сретнал таква. Они обично кога ќе произведат нова гума, им даваат насоки на овластените дистрибутери да ги дадат претходните генерации на гуми на акција, за да се направи простор за новиот производ на пазарот.
 
Не сум баш запознаен како работи бројчаникот на километражата и брзинометарот, но по логика со промена на големината на гумите би требало да се направи забуна и на километражата и брзинометарот?
Пример ако имаме фабрично препорачана 195/65/15, а дечкото промени 185/60/15 тогаш во моментот кога ќе му покажува брзинометарот 100ка тој реално би возел 95км/h, па реално би требало да се направи калибрација со новите димензии на гумите. Ако грешам поправете ме :)
 
Не сум баш запознаен како работи бројчаникот на километражата и брзинометарот, но по логика со промена на големината на гумите би требало да се направи забуна и на километражата и брзинометарот?
Пример ако имаме фабрично препорачана 195/65/15, а дечкото промени 185/60/15 тогаш во моментот кога ќе му покажува брзинометарот 100ка тој реално би возел 95км/h, па реално би требало да се направи калибрација со новите димензии на гумите. Ако грешам поправете ме :)
И јас сум во дилема ама секогаш кога ќе ме застане полиција за брзо возење покажува +10 km/h на радарадарот без разлика каква димензија е гумата[DOUBLEPOST=1451343336][/DOUBLEPOST]
Зависи, кај нас навиката да не се купуваат гуми со DOT постар од две години е од причина што се нема доверба во дистрибутерите и многу е веројатно дека гумата не била складирана по пропис како што треба или била префрлана од магацин во магацин и затоа ги изгубила својствата.
Таа ако е чувана како што треба (легната, покриена во темна сува просторија каде што нема големи варијации на температурата) ќе си биде добра и во возна состојба согласно периодот гарантиран од производителот.

Работата е само што од "премиум" брендовите како Bridgestone, Continental, Dunlop, Goodyear, Michelin е тешко дека ќе најдеш нова гума во продажба постара од две години. Ја барем до сега не сум сретнал таква. Они обично кога ќе произведат нова гума, им даваат насоки на овластените дистрибутери да ги дадат претходните генерации на гуми на акција, за да се направи простор за новиот производ на пазарот.
Да не рекламирам сега ама од кај што се снабдувам со гуми никогаш не сум забележал постара гума од 3-4 месеци[DOUBLEPOST=1451343431][/DOUBLEPOST]
195 x 0.55=107,25 mm visina

185 x 0,60=111 mm visina

Значи потесната гума има поголема висина на `месото` а со тоа подобро пригушување на ударите од нерамнините од асфалтот
А се добива и повискоко тежиште а помала стабилност
 
тоа е немерливо. такви работи постојат само во Ф1 и никој просечен возач не искористува ни 50% од потенцијалот на било која кола во кривини
 
Добра зимска гума, 225/45/17 а да не е претерано скапа?
 
Добра зимска гума, 225/45/17 а да не е претерано скапа?
Welcome to the club. И јас барам и заклучив дека попаметно ми е да си купам 4 челични бандажи и 4 гуми со 15" отколку да купувам 17".
 
Welcome to the club. И јас барам и заклучив дека попаметно ми е да си купам 4 челични бандажи и 4 гуми со 15" отколку да купувам 17".

Нехен 225 45 17 Зимски 4000 ден може и поефтино кје ги дадат.Топ гума.Карши Раде Кончар кај општина аеродром
 
Нехен 225 45 17 Зимски 4000 ден може и поефтино кје ги дадат.Топ гума.Карши Раде Кончар кај општина аеродром

Ne go falat mnogu toa Kinesko lajno.Za tie pari poarno da si zeme Tigar Wintera, 10 pati popameten izbor, oti Tigar sega sorabotuvaat so Michelin,a tamu nema utka.Inace dobri se i Pirelli,ama ne se bas eftini.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom