Правна помош и совети

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Здраво. Многу пати сте ми помогнале па се надевам дека и сега ќе ми дадете корисен совет. Моето прашање е поврзано во врска со вештите лица. Би сакала да кажам дека јас како оштетена страна не сум задоволна од вештачењето на вештото лице односно вештакот даде лажен писмен вешт наод којшто истиот го образложи на рочиште. Моето прашање во врска со ова би било како би можела јас да приговарам на ова вештачење и каде би можела да се жалам од тоа вешто лице при што би сакала да напоменам дека имам и вешт наод од повисока установа и двете вештачења се целосно разликуваат.
 
Здраво. Многу пати сте ми помогнале па се надевам дека и сега ќе ми дадете корисен совет. Моето прашање е поврзано во врска со вештите лица. Би сакала да кажам дека јас како оштетена страна не сум задоволна од вештачењето на вештото лице односно вештакот даде лажен писмен вешт наод којшто истиот го образложи на рочиште. Моето прашање во врска со ова би било како би можела јас да приговарам на ова вештачење и каде би можела да се жалам од тоа вешто лице при што би сакала да напоменам дека имам и вешт наод од повисока установа и двете вештачења се целосно разликуваат.
Kolku sto jas znam ti mozes da baras vtoro vestacenje.

ROMA ROMA ROMA
 
Здраво. Имам еден проблем и се надевам дека тука има некој кој што е повеќе правно образован и кој би ми помогнал и посочил што да правам. Се работи за мобилен телефон кој што ми е оставен на сервис веќе 35 дена. Уште на 31-от ден, бидејќи не ме контактираа ниту да го земам поправен ниту дека треба нешто да се направи, отидов таму и ми кажаа дека ќе добијам нов уред ама имало некои административни работи кои требало да се завршат бла бла бла, и дека ќе ме контактираат за ден два да подигнам потврда за замена на уредот. Нормално, не ме контактираа, па денеска отидов пак и се расправавме таму како требало да почекам уште нареднава недела, како од овластениот сервис требало да добијат потврда или не знам што, да не сум се нервирал и да не сум одел да барам тие ќе ме контактирале и слични глупости. Излегов изреволтиран од таму и ѕвонев во Организација за заштита на потрошувачите и не ми крена никој, после ѕвонев во Државен пазарен инспекторат каде ми кажаа да се јавам понеделник после 8:30.
Е сега, дури чекам до понеделник да видам што ќе ми кажат тие, сакав да прашам и други што ќе ми кажат. Дали воопшто смеат така да постапуваат? Нели после 30 дена сервис ако не е поправен уредот треба да добијам нов или да ги добијам парите што сум ги платил? Дали од правен аспект сум во право јас и дали можам да ја тужам фирмата?
Однапред да ви заблагодарам на одговорите.
 
Здраво. Имам еден проблем и се надевам дека тука има некој кој што е повеќе правно образован и кој би ми помогнал и посочил што да правам. Се работи за мобилен телефон кој што ми е оставен на сервис веќе 35 дена. Уште на 31-от ден, бидејќи не ме контактираа ниту да го земам поправен ниту дека треба нешто да се направи, отидов таму и ми кажаа дека ќе добијам нов уред ама имало некои административни работи кои требало да се завршат бла бла бла, и дека ќе ме контактираат за ден два да подигнам потврда за замена на уредот. Нормално, не ме контактираа, па денеска отидов пак и се расправавме таму како требало да почекам уште нареднава недела, како од овластениот сервис требало да добијат потврда или не знам што, да не сум се нервирал и да не сум одел да барам тие ќе ме контактирале и слични глупости. Излегов изреволтиран од таму и ѕвонев во Организација за заштита на потрошувачите и не ми крена никој, после ѕвонев во Државен пазарен инспекторат каде ми кажаа да се јавам понеделник после 8:30.
Е сега, дури чекам до понеделник да видам што ќе ми кажат тие, сакав да прашам и други што ќе ми кажат. Дали воопшто смеат така да постапуваат? Нели после 30 дена сервис ако не е поправен уредот треба да добијам нов или да ги добијам парите што сум ги платил? Дали од правен аспект сум во право јас и дали можам да ја тужам фирмата?
Однапред да ви заблагодарам на одговорите.
Nisto nema da napravis i da zvonis vo zdruzenieto na potrosuvaci, niti vo pazaren inspektorat. Ako ti rekle deka kje ti dadat nov aparat, znaci kje ti dadat. Samo tocno e deka ima procedura da dobijat odobruvanje od servisot deka ne se pravi i deka treba da ti dade prodavnicata nov. Toa site kje ti go kazat. E sega ako ne ti davaat nov toa e vekje druga pesna.

ROMA ROMA ROMA
 
Добро е што ти ветиле дека ќе ти дадат нов. Знаат и да те одјебат. [emoji16] Внук ми купил мобилен и после еден месец му цркнал. Му рекле дека не се поправа. Има гаранција, а не му даваат нов ни пак му вратиле пари. Дали некој е имал ваков случај, дали може да ги тужи?
 
Добро е што ти ветиле дека ќе ти дадат нов. Знаат и да те одјебат. [emoji16] Внук ми купил мобилен и после еден месец му цркнал. Му рекле дека не се поправа. Има гаранција, а не му даваат нов ни пак му вратиле пари. Дали некој е имал ваков случај, дали може да ги тужи?
Prvo moras da pomines preku pazarna inspekcija, odnosno da gi prijavis pa posle kje vidis sto i kako. Iako sto kje te krsti pazarna toa i na sud kje bide. Ako e stvarno nov bez nikakov udar (nedajboze da padnal) togas mozes da se povikas na pazarna vo sekoj drug slucaj kje kazat deka e tvoja vina.

ROMA ROMA ROMA
 
Nisto nema da napravis i da zvonis vo zdruzenieto na potrosuvaci, niti vo pazaren inspektorat. Ako ti rekle deka kje ti dadat nov aparat, znaci kje ti dadat. Samo tocno e deka ima procedura da dobijat odobruvanje od servisot deka ne se pravi i deka treba da ti dade prodavnicata nov. Toa site kje ti go kazat. E sega ako ne ti davaat nov toa e vekje druga pesna.

ROMA ROMA ROMA

Претпоставувам дека нормално има некоја процедура, меѓутоа колку дена би требало да трае таа процедура? Нели после 30 ден треба да потпиши „еве, помина рокот, не успеавме да го поправиме, дајте нов“? Затоа што повеќе од недела дена за некаква потврда од сервис ми изгледа многу и ме плаши да не се одолговлекуваат работите со цел да се направи телефонот и да го добијам стариот. Или после 30 дена во секој случај законски треба да добијам нов и можам да барам да добијам нов?
И уште едно прашање. Дали мобилен телефон се смета за уред со постојана употреба? Затоа што законот колку што сум читал вели дека за таков уред додека е на сервис мора да се обезбеди замена.
 
на 2 септември сум одјавен од фирмата АрцелорМиттал и пријавен во завод.
Добив отказно решение во мај-јуни месец но до 2 септември имав отказен рок,за кое време не одев на работа бидеиќи ќе сум ги вознемирувал? 3-4 месеци бев платен.
Не тужев,ниту пак се консултирав некаде за тоа.
После колку време по престанок на работниот однос може да поднесам тужба во суд.
Може да препорачате и адвокат или правник.
На последниот приговор до фирмата за случајов не добив од нив одговор.
Благодарам.
 
Претпоставувам дека нормално има некоја процедура, меѓутоа колку дена би требало да трае таа процедура? Нели после 30 ден треба да потпиши „еве, помина рокот, не успеавме да го поправиме, дајте нов“? Затоа што повеќе од недела дена за некаква потврда од сервис ми изгледа многу и ме плаши да не се одолговлекуваат работите со цел да се направи телефонот и да го добијам стариот. Или после 30 дена во секој случај законски треба да добијам нов и можам да барам да добијам нов?
И уште едно прашање. Дали мобилен телефон се смета за уред со постојана употреба? Затоа што законот колку што сум читал вели дека за таков уред додека е на сервис мора да се обезбеди замена.
Nemoze da ti go dadat stariot bidejki izminale tie 30 rabotni dena, samo kaj nas e se slozeno pa zatoa i tolku se vlecat rabotite. Dodeka za vtoroto prasanje si vo pravo, po pravilo i po zakon ti sleduva zamena telefon pa makar i nekoja cigla od 90 godini. Istoto vazi i za avtomobil koga ti e na servis povekje od 48h. No nasa mila Makedonija vo koja sistemot funkcionira obratnoproporcionalno retki se tie servisi koi kje ti dadat mobilen tel na koristenje.

ROMA ROMA ROMA
 
Здраво. Многу пати сте ми помогнале па се надевам дека и сега ќе ми дадете корисен совет. Моето прашање е поврзано во врска со вештите лица. Би сакала да кажам дека јас како оштетена страна не сум задоволна од вештачењето на вештото лице односно вештакот даде лажен писмен вешт наод којшто истиот го образложи на рочиште. Моето прашање во врска со ова би било како би можела јас да приговарам на ова вештачење и каде би можела да се жалам од тоа вешто лице при што би сакала да напоменам дека имам и вешт наод од повисока установа и двете вештачења се целосно разликуваат.
Доколку твоето вештачење било приложено како доказ во постапката и доколку твоето и вештачењето на спротивната страна драстично се разликуваат тогаш судот дава наредба за изготвување на супервештачење, тоа е трето вештачење кое го составуваат тројца вештаци од струката и го даваат последниот збор за фактичката состојба која била предмет на вештачењето.
Можно е судот да не го прифатил твоето вештачење, али тоа ке си го знаела бидејќи изрично наведува зошто не го прифаќа.
Обрати се до судот сепак со писмен приговор, побарај да се направи супервештачење.
 
Доколку твоето вештачење било приложено како доказ во постапката и доколку твоето и вештачењето на спротивната страна драстично се разликуваат тогаш судот дава наредба за изготвување на супервештачење, тоа е трето вештачење кое го составуваат тројца вештаци од струката и го даваат последниот збор за фактичката состојба која била предмет на вештачењето.
Можно е судот да не го прифатил твоето вештачење, али тоа ке си го знаела бидејќи изрично наведува зошто не го прифаќа.
Обрати се до судот сепак со писмен приговор, побарај да се направи супервештачење.
Прашањето е дали ако вештачењето на нивниот вештак (овој што вештачел лажно/неточно) во најголем дел се согласува со вештачењето на противниците, судот ќе дозволи/ќе смета дека има потреба од супервештачење... зашто у принцип со две исти прашања работата не е спорна па да треба да се прави експертиза...
 
Прашањето е дали ако вештачењето на нивниот вештак (овој што вештачел лажно/неточно) во најголем дел се согласува со вештачењето на противниците, судот ќе дозволи/ќе смета дека има потреба од супервештачење... зашто у принцип со две исти прашања работата не е спорна па да треба да се прави експертиза...
Како што спомнав во минатиот одговор - доколку драстично се разликуваат вештачењата. Прифатливи се разлики во одреден обем сепак, во тој случај нема потреба од супервештачење. Ако дојде до случај да има големи разлики, како што напомена корисничката што го постави прашањето, тогаш може да се врати вештачењето за исправка или да се одреди супервештачење за да се отстранат разликите.
 
Ок, моево прашање повеќе беше од хипотетички аспект, не за конкретниот случај туку општо.
Што ако вештакот намерно вештачи слично на вештакот од противниците?
- Испаѓа дека тој наод е точен (а не е)
- Судијата нема зошто да бара супервештачење, за нив работата не е спорна
- Странката го влече најдебелиот крај,а неможе да преземе ништо во врска со тоа....
 
Имам едно прашање од лично искуство а и случајно наидов на ова на интернет, ама истово му се случи на брат ми лани на ГП Петровец:
...на граничниот премин Делчево му бил одбиен излез од Република Македонија поради сомнение дека е можен барател на азил.

Дали е уставно и законски да се одбие излез од Македонија на Македонски граѓанин под сомнение за барање на азил?

Колку шо можев да прочитам во Уставот имат 3 можности за одбивање на излез од Републиката и тоа:
Член 27
(1) Секој граѓанин на Република Македонија има право слободно да се движи на територијата на Републиката и слободно да го избира местото на своето живеалиште.
(2) Секој граѓанин има право да ја напушти територијата на Републиката и да се врати во Републиката.
(3) Остварувањето на овие права може да се ограничи со закон, единствено во случаите кога е тоа потребно заради заштита на безбедноста на Републиката, водење на кривична постапка или заштита на здравјето на луѓето.

Во законите не најдов ништо за оваа проблематика освен дека е забрането помагање и ветување за барање на азил во ЕУ и Шенген земјите (што не е случај).

Ако знаете дека постои таков закон или подзаконски акт ве молам да ме информирате.
 
@macedon89 ете ти. Заштита на безбедноста, па ти буни се до 101но. Мене кога ми кажуваа луѓе дека ги враќаат од аеродром и гранични премини, мислев дека изводат. Законски не смеат да ти ограничат влез излез, освен, ако си криминалец, припадник на војска/полиција...бла бла... Само сети се кога "нашиве" сами се понудија да бидат "европски џандари". Да не сме ја преплавеле Европа со баратели на азил.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom