Мигрантите низ Македонија

Член од
31 март 2008
Мислења
2.580
Поени од реакции
1.885
Што мислите за видеово од Џон Оливер?

Моето мислење е дека тој живее во некоја предобра бајка, за да го види насилството кое гомнава го прават.
 
Последно уредено:
Член од
16 април 2010
Мислења
2.558
Поени од реакции
1.503
Уууууууу го усовршиле или рамката е поголема па собира повеќе куршуми
ОФФ ТОПИК

Убаво ти објасни Зоран, еве ти пример ако теоријата сакаш да ја примениш во пракса, оквирите треба да бидат споени така што без престан да испукаш 600 куршуми во минута

Еве пример

 
Член од
16 април 2010
Мислења
2.558
Поени од реакции
1.503
Што мислите за видеово од Џон Оливер?

Моето мислење е дека тој живее во некоја предобра бајка, за да го види насилството кое гомнава го прават.

Не налетал да му искршат наочарите, ваквите како него први го јадат;)

Би му препорачал да иде да прошета во тој квартот во Малме (тој во видеото постирано погоре), а не да седи во студио и да јаде г*мна и со тоа да изиграва како комедијант.:)
 

Zoran MKD

Мијак на квадрат.
Член од
11 септември 2010
Мислења
2.021
Поени од реакции
1.018
Холи и ја носам очила не зезај.
 
Член од
16 декември 2013
Мислења
1.856
Поени од реакции
1.203
Германски Велт: Исламистите ги малтретираат христијаните и другите малцинства во бегалските центри
http://www.mkd.mk/svet/analizi/germanski-velt-islamistite-gi-maltretiraat-hristijanite-i-drugite-malcinstva-vo
Саид е христијански кикбоксер со потекло од Иран. Тој ја препешачил цела Турција за да стигне до Германија, каде што повторно се соочил со ситуацијата поради која избегал. „Во Иран, Револуционерната гарда го уапси мојот брат во домашната црква. Јас избегав од иранските разузнавачи бидејќи мислев дека во Германија конечно ќе можам да ја живеам својата религија. Но во прифатилиштето за азиланти не можам отворено да кажам дека сум христијанин бидејќи тогаш ми се закануваат“, изјави мажот за германскиот весник Велт.

Саид Есаид е сместен во центар за азиланти на југот на покраината Бранденбург. Станува збор за едно од низата прифатилишта што го носат прекарот „џунгла“ и до кои нема автобуски линии. Центарот е дом за голем број бегалци од Сирија, повеќето сунитски муслимани што се предале. „Тие ме будат пред зората за време на Рамазан и ми велат дека морам да јадам пред да се раздени. Ако одбијам, ми велат дека сум „куфар“, неверник. Тие плукаат во мене, се однесуваат како да сум животно и се закануваат дека ќе ме убијат“, тврди Саид, кој за сето ова ги известил службите за безбедност, но не добил помош бидејќи, како што вели, „припадниците на обезбедувањето се исто така муслимани“.

„Каде што сме ние, таму е и нашиот закон“

Слични жалби може да се слушнат и во Евангелистичката лутеранска црква на тројството во Берлин, каде што христијанските бегалци и баратели на азил предупредуваат на нетрпеливоста меѓу емигрантите и бараат да бидат сместени одделно. Свештеникот Готфрид Мартенс вели дека во црквата доаѓаат околу 600 Авганистанци и Иранци, од кои повеќето самиот ги крстил. „Речиси сите кажуваат дека имаат големи проблеми во своите прифатилишта, каде што муслиманите ги учат на своите гледишта: 'каде што сме ние, таму е и шеријатот, таму е нашиот закон'“, вели Мартенс. Тој додава дека христијаните не можат да ја готват својата храна во кујните и трпат малтретирања ако пет пати дневно не се молат свртени кон Мека.

„Повеќе од сите други, христијаните што се конвертирани од ислам трпат како малцинство“, додава свештеникот. „Тие си го поставуваат прашањето: „Што ќе се случи кога екстремните муслимански бегалци ќе го напуштат прифатилиштето? Дали во иднина ќе мора да се криеме како христијани во оваа земја?““.

Фанатиците звучат како убијците на ИСИС

Приказната на Саид е една од многубројните во последните недели, пишува Велт. Алжирски азиланти неодамна нападнале Еритреец и неговата бремена сопруга во градот Хемер. Еден од напаѓачите фрлил стаклено шише на двојката бидејќи на вратовите носеле крстови.

Закани пријавуваат и младите Сиријци во Гиесен, главниот град на сојузната покраина Хесен, загрижени дека меѓу бегалците има поддржувачи на Исламска држава. „Тие цитираат стихови од Коранот. Тоа се зборови што џихадистите на ИСИС ги викаат пред да отсечат глава. Јас не можам да останам тука, јас сум христијанин“, кажал еден од азилантите.

„Луѓето мора да ги штитат своите семејства“, вели Симон Јакоб од Централниот совет за источни христијани, кого приказните како овие повеќе не го изненадуваат. „Јас знам многу извештаи за бегалци што трпат напади. Но тоа е само врвот на сантата мраз. Бројот на непријавените случаи е огромен. Ние мора да очекуваме понатамошни судири што бегалците ги носат со себе од своите татковини во Германија. Меѓу христијаните и муслиманите, шиитите и сунитите, Курдите и фанатиците, јазидите и екстремистите“. Јакоб предлага, барем привремено, да се обезбеди одвоено сместување за бегалците од различна религиска припадност, иако притоа истакнува дека тоа не е долгорочно решение и бара јасно формулирани изјави за темелните вредности на демократијата и плуралистичкото општество кои би ги потпишувале барателите на азил. „Потребна ни е јасна изјава за религиските слободи, слободата на говорот и рамноправноста на жените“, што на бегалците ќе им овозможи да направат разлика меѓу себе и фанатиците.

Најголемиот ризик е за христијаните и јазидите


„Агресијата често доаѓа од Авганистанците и Пакистанците, кои често се далеку порелигиозни од Сиријците и Ирачаните“, вели Макс Лингберг од Меѓународното здружение за човекови права, кој исто така очекува засилување на насилствата во бегалските центри и прифатилиштата. „Ние мора да ја отфрлиме илузијата дека сите што доаѓаат се борци за човекови права. Меѓу новите дојденци не е мал бројот на оние чиј религиски интензитет е на ниво на египетското Муслиманско братство“.

Експертот истакнува дека веројатноста од конфликт расте со должината на заедничкиот престој на различните малцинства во мали простори. „Доброволните пријави на насилство сугерираат дека има најмногу судири меѓу шиитите и сунитите, но најмногу се загрозени јазидите и христијаните. Тоа особено важи за конвертираните кои не ја кријат својата вера. За нив веројатноста дека ќе станат жртви на насилство или малтретирање е 100 отсто“, заклучува Клингберг.
 

@cool@

Η Μακεδονία δεν είναι Ελληνική
Член од
2 јуни 2007
Мислења
23.601
Поени од реакции
27.114
немам ништо против мигрантите- да се разбереме у старт- секој си го бара своето место под сонцето, но „главниот и одговорен уредник “за нивната трагедија , а и за она што ја снајде Европа од плимата бегалци - треба да одговара САД, треба да им се испратат маса бродови со овие избеглици - да они си ја тупат главата со и околу нивно згрижување
сликава говори доста http://img4.joyreactor.ru/pics/post/full/расизм-песочница-224314.jpeg
 
Член од
16 април 2010
Мислења
2.558
Поени од реакции
1.503
Германски Велт: Исламистите ги малтретираат христијаните и другите малцинства во бегалските центри
http://www.mkd.mk/svet/analizi/germanski-velt-islamistite-gi-maltretiraat-hristijanite-i-drugite-malcinstva-vo
Саид е христијански кикбоксер со потекло од Иран. Тој ја препешачил цела Турција за да стигне до Германија, каде што повторно се соочил со ситуацијата поради која избегал. „Во Иран, Револуционерната гарда го уапси мојот брат во домашната црква. Јас избегав од иранските разузнавачи бидејќи мислев дека во Германија конечно ќе можам да ја живеам својата религија. Но во прифатилиштето за азиланти не можам отворено да кажам дека сум христијанин бидејќи тогаш ми се закануваат“, изјави мажот за германскиот весник Велт.

Саид Есаид е сместен во центар за азиланти на југот на покраината Бранденбург. Станува збор за едно од низата прифатилишта што го носат прекарот „џунгла“ и до кои нема автобуски линии. Центарот е дом за голем број бегалци од Сирија, повеќето сунитски муслимани што се предале. „Тие ме будат пред зората за време на Рамазан и ми велат дека морам да јадам пред да се раздени. Ако одбијам, ми велат дека сум „куфар“, неверник. Тие плукаат во мене, се однесуваат како да сум животно и се закануваат дека ќе ме убијат“, тврди Саид, кој за сето ова ги известил службите за безбедност, но не добил помош бидејќи, како што вели, „припадниците на обезбедувањето се исто така муслимани“.

„Каде што сме ние, таму е и нашиот закон“

Слични жалби може да се слушнат и во Евангелистичката лутеранска црква на тројството во Берлин, каде што христијанските бегалци и баратели на азил предупредуваат на нетрпеливоста меѓу емигрантите и бараат да бидат сместени одделно. Свештеникот Готфрид Мартенс вели дека во црквата доаѓаат околу 600 Авганистанци и Иранци, од кои повеќето самиот ги крстил. „Речиси сите кажуваат дека имаат големи проблеми во своите прифатилишта, каде што муслиманите ги учат на своите гледишта: 'каде што сме ние, таму е и шеријатот, таму е нашиот закон'“, вели Мартенс. Тој додава дека христијаните не можат да ја готват својата храна во кујните и трпат малтретирања ако пет пати дневно не се молат свртени кон Мека.

„Повеќе од сите други, христијаните што се конвертирани од ислам трпат како малцинство“, додава свештеникот. „Тие си го поставуваат прашањето: „Што ќе се случи кога екстремните муслимански бегалци ќе го напуштат прифатилиштето? Дали во иднина ќе мора да се криеме како христијани во оваа земја?““.

Фанатиците звучат како убијците на ИСИС

Приказната на Саид е една од многубројните во последните недели, пишува Велт. Алжирски азиланти неодамна нападнале Еритреец и неговата бремена сопруга во градот Хемер. Еден од напаѓачите фрлил стаклено шише на двојката бидејќи на вратовите носеле крстови.

Закани пријавуваат и младите Сиријци во Гиесен, главниот град на сојузната покраина Хесен, загрижени дека меѓу бегалците има поддржувачи на Исламска држава. „Тие цитираат стихови од Коранот. Тоа се зборови што џихадистите на ИСИС ги викаат пред да отсечат глава. Јас не можам да останам тука, јас сум христијанин“, кажал еден од азилантите.

„Луѓето мора да ги штитат своите семејства“, вели Симон Јакоб од Централниот совет за источни христијани, кого приказните како овие повеќе не го изненадуваат. „Јас знам многу извештаи за бегалци што трпат напади. Но тоа е само врвот на сантата мраз. Бројот на непријавените случаи е огромен. Ние мора да очекуваме понатамошни судири што бегалците ги носат со себе од своите татковини во Германија. Меѓу христијаните и муслиманите, шиитите и сунитите, Курдите и фанатиците, јазидите и екстремистите“. Јакоб предлага, барем привремено, да се обезбеди одвоено сместување за бегалците од различна религиска припадност, иако притоа истакнува дека тоа не е долгорочно решение и бара јасно формулирани изјави за темелните вредности на демократијата и плуралистичкото општество кои би ги потпишувале барателите на азил. „Потребна ни е јасна изјава за религиските слободи, слободата на говорот и рамноправноста на жените“, што на бегалците ќе им овозможи да направат разлика меѓу себе и фанатиците.

Најголемиот ризик е за христијаните и јазидите

„Агресијата често доаѓа од Авганистанците и Пакистанците, кои често се далеку порелигиозни од Сиријците и Ирачаните“, вели Макс Лингберг од Меѓународното здружение за човекови права, кој исто така очекува засилување на насилствата во бегалските центри и прифатилиштата. „Ние мора да ја отфрлиме илузијата дека сите што доаѓаат се борци за човекови права. Меѓу новите дојденци не е мал бројот на оние чиј религиски интензитет е на ниво на египетското Муслиманско братство“.

Експертот истакнува дека веројатноста од конфликт расте со должината на заедничкиот престој на различните малцинства во мали простори. „Доброволните пријави на насилство сугерираат дека има најмногу судири меѓу шиитите и сунитите, но најмногу се загрозени јазидите и христијаните. Тоа особено важи за конвертираните кои не ја кријат својата вера. За нив веројатноста дека ќе станат жртви на насилство или малтретирање е 100 отсто“, заклучува Клингберг.
Прекрасни примери како ќе се вклопат они во западното атеистичко општество, еве примери за нивната мирољубивост првенствено према христијаните и атеистите, хомосексуалците, потоа према останатите, групи, секти, вери итн.

„Агресијата често доаѓа од Авганистанците и Пакистанците, кои често се далеку порелигиозни од ....................“

ПС Чекај малку овие колку што знам не се погодени од војната во Ирак и Сирија, од каде они Сиријци?

 

Scirea

ZARDOZ
Член од
4 август 2010
Мислења
27.591
Поени од реакции
87.961
И одиме...


























П.С. Намерно не ги ставив во спојлер, нека гледаат душебрижниците што луѓе доаѓаат во Европа. Ланѓа ја нема да пише на темава, сигурно ги прибира дома мигрантите :pipi:
 
E

Epsilon

Гостин
ај бе колку преминааа за неколку души, а? Па процентуално ова е мирољубив народ, барем досега со сликиве шо се трудите да ги истакните.....
 
Член од
20 април 2012
Мислења
3.678
Поени од реакции
9.692
И одиме...


























П.С. Намерно не ги ставив во спојлер, нека гледаат душебрижниците што луѓе доаѓаат во Европа. Ланѓа ја нема да пише на темава, сигурно ги прибира дома мигрантите :pipi:
Ova se ljugeto koi ke donesat mir i prosperitet vo evropa,tolku se multikultikulturni.Do vcera pripadnici na razni teroristicki grupi ,veke se pretvorile vo borci za covekovi prava!?Licemerieto sekogas zavrsuva so katastrofa,ama lekciite covestvoto nikogas ne gi uci.Sekogas e profitot i mokta se na prvo mesto,zatoa i imame vakvi situacii,ama na krajot ke bidi- abe kolateralna steta drugoto e se biznis,normalmo!
 
Член од
16 декември 2013
Мислења
1.856
Поени од реакции
1.203
Прекрасни примери како ќе се вклопат они во западното атеистичко општество, еве примери за нивната мирољубивост првенствено према христијаните и атеистите, хомосексуалците, потоа према останатите, групи, секти, вери итн.

„Агресијата често доаѓа од Авганистанците и Пакистанците, кои често се далеку порелигиозни од ....................“

ПС Чекај малку овие колку што знам не се погодени од војната во Ирак и Сирија, од каде они Сиријци?
Ако им требаше(не дека се ситам) ова на западно-европејциве,малку динамика да им внесат ептен се само забравија, а плус точно тие беа иницијатори на мулти-култи па еве им сега.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom