Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Black Hok

CRUISE
Член од
11 декември 2012
Мислења
2.346
Поени од реакции
1.215
Zdravo. Imam problem so klimata vo kola. Koga ke ja pustam na najladno niz otvorite za ventilacija ispusta ladna parea kako koga ke otvoris frizider, a koga otvoriv hauba zabelezav deka gumenoto debelo crevo koe e povrzano za klimata zamrznuva. Mozno li e da e nekoe zapusuvanje ili istekuvanje na freonot?
Pred 3 dena zemav Topla akumulator i sabajle bese do tolku ispraznet sto ne mozev ni da zaverglam. Mozno li e da postoi nekakov spoj vo klimata i da mi go trosi akumulatorot dodeka kolata e izgasena?
За климата да работи мора компресорчето да брчи нонстоп,валјда ќе си го слушнел..Може имаш заборавено нешто па поради тоа се испразнил.
 
Член од
17 август 2015
Мислења
16
Поени од реакции
3
Zdr ima li nekoj sto ima Renault megane scenic 1.9 dTI od 1998 god da mi kaze na kolku obrati mu se aktivira turboto i dali dobro povlecuva so samoto aktiviranje I kakvo mislenje imate za ovoj avtomobil
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.211
Поени од реакции
15.263
Турбото е активирано постојано, фама е меѓу народот дека тоа се активира на некои 3000 обртаи. Кај обични атмосферски мотори работната карактеристика на моторот е функција од прв ред, што значи колку се зголемува обртајот, толку се зголемува и снагата.

кај турбо мотори работната карактеристика е експоненцијална крива, што значи ако обртаите ги зголемиме за двојно , моќноста ќе се зголеми за 4 пати или повеќе во зависност од степенот на кривата. Но и за толку се намалува снагата ако го намалиме обртајот.

Битно е дали моторот има снага, дали има сецкање во работата , чад низ ауспух и слично. Ако е сето ова вред возија колата и не се секирај многу
 
Член од
17 август 2015
Мислења
16
Поени од реакции
3
Турбото е активирано постојано, фама е меѓу народот дека тоа се активира на некои 3000 обртаи. Кај обични атмосферски мотори работната карактеристика на моторот е функција од прв ред, што значи колку се зголемува обртајот, толку се зголемува и снагата.

кај турбо мотори работната карактеристика е експоненцијална крива, што значи ако обртаите ги зголемиме за двојно , моќноста ќе се зголеми за 4 пати или повеќе во зависност од степенот на кривата. Но и за толку се намалува снагата ако го намалиме обртајот.

Битно е дали моторот има снага, дали има сецкање во работата , чад низ ауспух и слично. Ако е сето ова вред возија колата и не се секирај многу
Znaci kaj mene ima nesto bidejki i nad 3000 obratai ne se custvuva snaga sto treba da ja dade turboto samo zvuk se slusa kako fuce e sega i mnogo mi buce kolata se mislam da ne e MAF senzorot ili pak nesto drugo
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.211
Поени од реакции
15.263
Вака на интернет тешко нешто да можиме да кажиме без попрецизни објаснувања за работата на моторот. Треба доста знаење и искуство за да се осетат некои аномалии на моторот. дали е турбо, дали ЕГР вентилот(доколку постои како кај ТДи од VW групацијата) , дали е затестен катализаторот....

...или ти блокира точак па колата несака да се движи лесно...има многу[DOUBLEPOST=1443212129][/DOUBLEPOST]плус што можи да помогни како за пример:

BMW 318d gubi snagu iznad 3000/min

Problem je vjerojatno u začađenje turbopunjača i blokiranju krilaca statora turbine


BMW 318d iz 2008., sa 146.000 km, nedavno je počeo gubiti snagu iznad 3000/min. Na niskim je okretajima sve OK, ali na višim se počinje gušiti.

Vedran

Sve ukazuje na začađenje turbopunjača te su krilca koja zakreću polužni mehanizam blokirana u položaju za nisko opterećenje. Zakretanjem se sprječava lokalno probijanje zvučnog zida na vrhu lopatica rotora.

Naime, kad je kod velikog opterećenja brzina plinova na ulazu u rotor velika, na profilu lopatice može doseći brzinu zvuka. Tada ne može postići dovoljnu brzinu vrtnje, budući je spojena na kompresor, on ne može postići dovoljnu brzinu.

Turbopunjač treba rastaviti, očistiti, provjeriti centričnost vratila (ako se iskrivilo treba ga izmijeniti) te izmijeniti radijalni i aksijalni ležaj, karike usisa i ispuha, brtvila te odstojnike.

Na kraju rotor treba precizno uravnotežiti, a kad se turbopunjač sklopi treba u drugoj fazi 'finiširati' balansiranje. Time se poništavaju štetne neuravnotežene centrifugalne sile.
 
Последно уредено:

INDIJANEC123

Женкар, Илуватар
Член од
17 март 2014
Мислења
3.815
Поени од реакции
6.373
Јас сакам да го сменам ребрастиот за некој месец на 60 000. Сега имам 57 000 колата е купена 2010 од салон гледам во пежо овластениот сервис каиш сосе затегачи и работна рака 4.145 ден. Што мислите за ценава?
 
Последно уредено:
Член од
25 февруари 2014
Мислења
139
Поени од реакции
9
пред некое време менував мотор на кола ама бош пумпата не одговараше па ја ставивне старата а другата ми остана, е сеа сакам да ја продадам ама како да проверам дали е исправна
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.211
Поени од реакции
15.263
На машина-испитен стол за бошпумпи

Ајде една помош за мој другар-бара да купи кука влечење за Голф 5. Баш за овој модел биле малку поретки и специфични, а во овластените продавници се 600 евра
 
Член од
10 август 2012
Мислења
915
Поени од реакции
780
Некој со некакво искуство, или како се покажани до сега да не знае некој - Вектра 2.0 dti 74kw ecotec 98 god
 

Black Hok

CRUISE
Член од
11 декември 2012
Мислења
2.346
Поени од реакции
1.215
Некој со некакво искуство, или како се покажани до сега да не знае некој - Вектра 2.0 dti 74kw ecotec 98 god
Проблем со електрониката на бош пумпата,чија поправка не е баш ефтина..
 
Член од
10 август 2012
Мислења
915
Поени од реакции
780
Проблем со електрониката на бош пумпата,чија поправка не е баш ефтина..
Пред брзо време ја направил или сменил бош пумпата не сум сигурен, можно е пак за брзо време проблем или ?
 

Black Hok

CRUISE
Член од
11 декември 2012
Мислења
2.346
Поени од реакции
1.215
Пред брзо време ја направил или сменил бош пумпата не сум сигурен, можно е пак за брзо време проблем или ?
Таа кола они што ја купија беше ѓубре невидено..Прво откажа бош пумпата,па лупнаа над 500-600 евра за некоја друга,па турбината откажа,па акумулаторот,па свети сега за АБС,па свети check engine сијаличето,кровот падна,џамовите задни не се отвораат,бришачите шкрипат,дими сино,и уште 10 други дефекти..Генерално сите Опели со 2.0 DTI мотор имаат проблем со таа ебана пумпа..Со електронскиот дел,механичкот дел најчесто е здрав и може да се поправи..Комшија имам,сега пред 2 месеца зема Астра 2.0 DTI,првото палење мора да ја повергла 10-15 секунди за да запалии неговата е прикрај..Инаку во целина тие се добри возила,не се лоши..Ако ти ја нуди до кај 2000-2200 евра земај ја..
 

Kajgana Shop

На врв Bottom