Општи вело муабети, прашања, совети

  • Креатор на темата Креатор на темата Anonymus1
  • Време на започнување Време на започнување
А бе каков DH со hardtail, што тресете. Обичен XC спуст ако човек извози, не значи дека е DH. @B_O_K_I знае, тој вози.
Не ги лажи луѓето нека возат DH со Hardtail. Овие што пишуваат потешка стаза од гунда односно лајтерицата што ја викаме немаат видено. Замисли да се осмелат на некоја DH стаза да се пуштат и да ги прелета некој како воз бандера има у тежок шок да паднат. Инаку да не испадне магарето му рекло на зајакот дека има големи уши и јас сум далеку од DH ама имам пробано и ги знам разликите. А тој што вика дека е мала разликата помеѓу full sus и hardtail нема поима колку живее во тешка заблуда ама неам сеа живци да се објаснувам.
А овој @zocc нечесник знае колку ми се превртува желудник од муабетиве и намерно ме пингува:D
 
А бе каков DH со hardtail, што тресете. Обичен XC спуст ако човек извози, не значи дека е DH. @B_O_K_I знае, тој вози.
Факт е дека раликата е огромна да немало голема разлика Ајванот уште ќе возеше хардтаил бајк како на неговите ДХ почетоци :)
 
Не ги лажи луѓето нека возат DH со Hardtail. Овие што пишуваат потешка стаза од гунда односно лајтерицата што ја викаме немаат видено. Замисли да се осмелат на некоја DH стаза да се пуштат и да ги прелета некој како воз бандера има у тежок шок да паднат. Инаку да не испадне магарето му рекло на зајакот дека има големи уши и јас сум далеку од DH ама имам пробано и ги знам разликите. А тој што вика дека е мала разликата помеѓу full sus и hardtail нема поима колку живее во тешка заблуда ама неам сеа живци да се објаснувам.
А овој @zocc нечесник знае колку ми се превртува желудник од муабетиве и намерно ме пингува:D
Ваљда алудираше на Кајгана екипата која вози рекреативно и за дружба. Нас и лајтерицата ни е фрка, на дел-два треба дисмаунт да правиме. :D

Anyway знам многу добро што е DH и не ме влече тоа воопшто. Не сум adrenalin junkie и преферирам лесни offroad турички со уживање во природа, а hardtail-от е баш за тоа е измислен.
 
Не ги лажи луѓето нека возат DH со Hardtail. Овие што пишуваат потешка стаза од гунда односно лајтерицата што ја викаме немаат видено. Замисли да се осмелат на некоја DH стаза да се пуштат и да ги прелета некој како воз бандера има у тежок шок да паднат. Инаку да не испадне магарето му рекло на зајакот дека има големи уши и јас сум далеку од DH ама имам пробано и ги знам разликите. А тој што вика дека е мала разликата помеѓу full sus и hardtail нема поима колку живее во тешка заблуда ама неам сеа живци да се објаснувам.
А овој @zocc нечесник знае колку ми се превртува желудник од муабетиве и намерно ме пингува:D
А бе не збори многу, кажи пиво кога ќе пиеме ?? :D
 
Не ги лажи луѓето нека возат DH со Hardtail. Овие што пишуваат потешка стаза од гунда односно лајтерицата што ја викаме немаат видено. Замисли да се осмелат на некоја DH стаза да се пуштат и да ги прелета некој како воз бандера има у тежок шок да паднат. Инаку да не испадне магарето му рекло на зајакот дека има големи уши и јас сум далеку од DH ама имам пробано и ги знам разликите. А тој што вика дека е мала разликата помеѓу full sus и hardtail нема поима колку живее во тешка заблуда ама неам сеа живци да се објаснувам.
А овој @zocc нечесник знае колку ми се превртува желудник од муабетиве и намерно ме пингува:D

Дo пред некoе време вoзев минимум 3 пaти неделнo спуст сo хaрдтеил. Пoрaди недoвoлнo финaнсии зa нoв велoспиед пoлекa пoчнaв дa се oдкaжувaм. Хaрдтеилoт не ми ги зaдoвoлувa пoтребите. Пoчнaјa дa никнувaaт пoгoлеми скoкoви, дрoпoви.... Кoј речиси е невoзмoжнo дa се скoкнaт сo хaрдтеил... Имaм прoбaнo фулл сус велoсипеди кoј се нaменети зa спуст... Рaзликaтa е небo и земјa зa нa стaзa... Кaде штo прикoчувaв сo мoјoт, сo нивниoт мoжaм дa вртaм нa педaлa.



Sent from my LG-D855 using Tapatalk
 
Не ги лажи луѓето нека возат DH со Hardtail. Овие што пишуваат потешка стаза од гунда односно лајтерицата што ја викаме немаат видено. Замисли да се осмелат на некоја DH стаза да се пуштат и да ги прелета некој како воз бандера има у тежок шок да паднат. Инаку да не испадне магарето му рекло на зајакот дека има големи уши и јас сум далеку од DH ама имам пробано и ги знам разликите. А тој што вика дека е мала разликата помеѓу full sus и hardtail нема поима колку живее во тешка заблуда ама неам сеа живци да се објаснувам.
А овој @zocc нечесник знае колку ми се превртува желудник од муабетиве и намерно ме пингува:D
Дека Full Suspension е доста подобар од Hardtail за off-road тоа е непобитен факт ( тип на гуми и амортизација играат улога ). Но дека со обичен Full Suspension може да се вози прописна DH патека тоа малце потешко. Пред се ја немаат потребната геометрија за оптимално возење. Кај обични Full Suspension велосипеди виљушката напред е под прилично помал агол од таа кај DH велосипедите, а исто така и конструкцијата на рамот е таква што седиштето е доста повисоко. Таквата конструкција овозможува удобно возење и на угорници, рамни делови, а и на прилично добри спустови, но не и прописни DH спустови.
cube_stereo_120_HPA_2015.jpg

s780_2015_Kona_Supreme_Operator.jpg

Кога со обичен FS ќе се спушташ по удолница каква што се козјите патеки од Средно до Горно Водно тежиштето на велосипедот ќе се помести напред па при малце посилно кочење возачот може да летне напред.
Меѓутоа кај DH велосипед поради поголемиот агол на виљушката и пониската поставеност на седиштето тежиштето ќе си остане нормално па има можност да се постигнат поголеми брзини и да се прават понагли кочења.
Можеби имаме различна претстава за DH патека, па мислењето да не ми е толку на место. :smirce:
 
Дека Full Suspension е доста подобар од Hardtail за off-road тоа е непобитен факт ( тип на гуми и амортизација играат улога ). Но дека со обичен Full Suspension може да се вози прописна DH патека тоа малце потешко. Пред се ја немаат потребната геометрија за оптимално возење. Кај обични Full Suspension велосипеди виљушката напред е под прилично помал агол од таа кај DH велосипедите, а исто така и конструкцијата на рамот е таква што седиштето е доста повисоко. Таквата конструкција овозможува удобно возење и на угорници, рамни делови, а и на прилично добри спустови, но не и прописни DH спустови.
cube_stereo_120_HPA_2015.jpg

s780_2015_Kona_Supreme_Operator.jpg

Кога со обичен FS ќе се спушташ по удолница каква што се козјите патеки од Средно до Горно Водно тежиштето на велосипедот ќе се помести напред па при малце посилно кочење возачот може да летне напред.
Меѓутоа кај DH велосипед поради поголемиот агол на виљушката и пониската поставеност на седиштето тежиштето ќе си остане нормално па има можност да се постигнат поголеми брзини и да се прават понагли кочења.
Можеби имаме различна претстава за DH патека, па мислењето да не ми е толку на место. :smirce:
Не траскај глупости обичен FS и DH FS ке ми кажува. ама тоа е коа ке прочиташ нешто и стручњак одма коа ке станеш е лошо. FS точаци се делат на XC,AM,enduro,freeride,DH.Агол на виљушката се мења со headset и незначи дека со поголем агол си побрз зависи се е до стил на возење. Самата виљушка со 200mm дава таков агол ја крева предницата и така изгледа. Инаку тоа тежиштата напред назад фрлање преку рачки и такви глупости може само некој неискусен да го збори. Таман работа со некој AM/enduro точак да неможеш некој карпи или сериозни спустови да спушташ со оглед какви геометрии прават. и глупо е да споредуваме DH точак со АМ или enduro различна намена имаат.[DOUBLEPOST=1442391677][/DOUBLEPOST]https://vimeo.com/58608244
колку му е лошо на овој мислиш секој момент преку рачки ке летне пошо нема агол голем на виљушката[DOUBLEPOST=1442392901][/DOUBLEPOST]
А бе не збори многу, кажи пиво кога ќе пиеме ?? :D
Кога сакаш за пиво не е проблем :D
 
Последно уредено:
Не траскај глупости обичен FS и DH FS ке ми кажува. ама тоа е коа ке прочиташ нешто и стручњак одма коа ке станеш е лошо.
FS точаци се делат на XC,AM,enduro,freeride,DH.Агол на виљушката се мења со headset и незначи дека со поголем агол си побрз зависи се е до стил на возење.
Самата виљушка со 200mm дава таков агол ја крева предницата и така изгледа. Инаку тоа тежиштата напред назад фрлање преку рачки и такви глупости може само некој неискусен да го збори. Таман работа со некој AM/enduro точак да неможеш некој карпи или сериозни спустови да спушташ со оглед какви геометрии прават. и глупо е да споредуваме DH точак со АМ или enduro различна намена имаат.[DOUBLEPOST=1442391677][/DOUBLEPOST]https://vimeo.com/58608244
колку му е лошо на овој мислиш секој момент преку рачки ке летне пошо нема агол голем на виљушката
1. Немора агресивно да ми одговараш бидејќи никаде не те нападнав или ти оспорив познавање од велосипеди.
2. Многу јасно дека е до стилот на возење, искусен возач со Hardtail би бил многу побрз од почетник со FS. Но геометријата на велосипедот игра многу важна улога во возењето.
3. Типов е во ваква положба со цел да го задржи тежиштето во нормална положба за да не се приземји на фаца.
Cheap-downhill-mountain-biking-holidays-flickr-image-by-ThreeIfByBike10.jpg

Гемоетријата на рамот му овозможува подобра поставеност на телото и со тоа подобра контрола на тежиштето.
 
1. Немора агресивно да ми одговараш бидејќи никаде не те нападнав или ти оспорив познавање од велосипеди.
2. Многу јасно дека е до стилот на возење, искусен возач со Hardtail би бил многу побрз од почетник со FS. Но геометријата на велосипедот игра многу важна улога во возењето.
3. Типов е во ваква положба со цел да го задржи тежиштето во нормална положба за да не се приземји на фаца.
Cheap-downhill-mountain-biking-holidays-flickr-image-by-ThreeIfByBike10.jpg

Гемоетријата на рамот му овозможува подобра поставеност на телото и со тоа подобра контрола на тежиштето.
1. со Google знаење се правиш стручњак и тресеш зелени.
2. Пак тресеш зелени неможе на спуст да бидеш побрз со хардтеилептен ептен ако е некој нуб.
3.фала на информацијава само незнам зошто ја сподели коа секој што барем малце вози спуст знае како да го постави телото. и незнам каква поврзаност имаше со муабетот...
 
едно знам ова не го можат со DH : :vozbud:
Добро сега, ова е друго. DJ велосипед и е различен од XC и DH. Језда сум гледал видеа и со DH прават не нормални скокови, посебно на Red bull Rampage челенџот, може и поекстремни од DJ. Ѕирни го видеото:

 
Cheap-downhill-mountain-biking-holidays-flickr-image-by-ThreeIfByBike10.jpg

Гемоетријата на рамот му овозможува подобра поставеност на телото и со тоа подобра контрола на тежиштето.

Незнaм штo сaкaш дa кaжеш сo сликaтa...
Зa пoстaвувaње нa телoтo не зaвиси oд геoметријaтa нa рaмoт туку требa дa јa имaш избрaнo прaвилнo гoлеминaтa....


Sent from my LG-D855 using Tapatalk
 
2. Пак тресеш зелени неможе на спуст да бидеш побрз со хардтеилептен ептен ако е некој нуб.
3.фала на информацијава само незнам зошто ја сподели коа секој што барем малце вози спуст знае како да го постави телото. и незнам каква поврзаност имаше со муабетот...
2. Баш за таква ситуација зборував.
3. Па тука голема предност му дава и геометријата на рамот. Да му е виљушката напред под помал агол треба да го помести телото понапред, а со тоа и тежиштето ( можно е да се компензира со помал рам ). Исто така кај XC и AM велосипеди горната цевка на рамот има поблаг агол и со тоа повисока поставеност на седиштето. Тоа е голема предност при возење на угорници и на рамно, но баш бидејќи има повисока поставеност на седиштето не дозволува доволно ниско спуштање на возачот како кај DH.
 
Незнaм штo сaкaш дa кaжеш сo сликaтa...
Зa пoстaвувaње нa телoтo не зaвиси oд геoметријaтa нa рaмoт туку требa дa јa имaш избрaнo прaвилнo гoлеминaтa....


Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Нема врска тоа, друго сакаше да ти каже. Сликата горе е поставеност на телото за спуст т.е. тежиштето паѓа на задното тркало.[DOUBLEPOST=1442402303][/DOUBLEPOST]
2. Баш за таква ситуација зборував.
3. Па тука голема предност му дава и геометријата на рамот. Да му е виљушката напред под помал агол треба да го помести телото понапред, а со тоа и тежиштето ( можно е да се компензира со помал рам ). Исто така кај XC и AM велосипеди горната цевка на рамот има поблаг агол и со тоа повисока поставеност на седиштето. Тоа е голема предност при возење на угорници и на рамно, но баш бидејќи има повисока поставеност на седиштето не дозволува доволно ниско спуштање на возачот како кај DH.
Е па затоа постојат геометрии за DH, XC, DJ, FR.

Болдираното : Тоа лесно се постигнува со спуштање на седиштето. Ако возите спуст со пречки и дупки со дигнато седиште како на угорница, браво. Или мора да лазите надоле или не ви е мил животот.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom