Филмови, режисери, актери: Генерална дискусија

  • Креатор на темата Креатор на темата tha CaspeR
  • Време на започнување Време на започнување
Тоа што најавил дека ќе биде плиток и без поента уште пред да излезе, не го прави добар филм, туку свесно - глуп. Патем, требале и на постерот да стават дисклејмер дека филмот е само showreel за визуелни ефекти и дека не треба да се обидеш да го разбереш. Ќе поминевме полесно така. Се радувам што барем некој уживал во срањево, јас не можев.
 
Тоа што најавил дека ќе биде плиток и без поента уште пред да излезе, не го прави добар филм, туку свесно - глуп. Патем, требале и на постерот да стават дисклејмер дека филмот е само showreel за визуелни ефекти и дека не треба да се обидеш да го разбереш. Ќе поминевме полесно така. Се радувам што барем некој уживал во срањево, јас не можев.
Не ни малку плиток туку супер осмислен и перфектно релизиран, да се разбереме ова е reboot на Мад Макс од 70тите, филм кој ги промени стандардите за како еден акционен филм треба да изгледа во тоа време а ако ти си очекувал длабока приказна од типот на The Godfather со долги дијалози во ваков филм тогаш тоа друга приказна
 
Оригиналниот Mad Max е сто пати подобар филм од ова америчкото срање. Американските студија веќе немаат нови идеи и земаат се странско и го преработуваат и прилагодуваат за американската зомбирана популација. reboot, remake...
ништо оригинално и квалитетно нема излезено од холивуд веќе цела деценија.
 
Оригиналниот Mad Max е сто пати подобар филм од ова америчкото срање. Американските студија веќе немаат нови идеи и земаат се странско и го преработуваат и прилагодуваат за американската зомбирана популација. reboot, remake...
.
Истата Австралиска продукција од пред 30 години е,истиот режисер е.Не е толку америчко ко шо мислите.
Премногу лесно е новиов Макс да го окарактеризираш ко срање затоа шо има повеќе дупки и помалку дијалог од тв1000 порнич.
Очигледно е,но секој со своја поента.
 
Оригиналниот Mad Max е сто пати подобар филм од ова америчкото срање. Американските студија веќе немаат нови идеи и земаат се странско и го преработуваат и прилагодуваат за американската зомбирана популација. reboot, remake...
ништо оригинално и квалитетно нема излезено од холивуд веќе цела деценија.
Кенеди Милер е Австралиска продукциска куќа, не пиши вака напамет за некои работи.
Оваа година беше една од најдобрите филмски години у последни 15..
 
Тоа што најавил дека ќе биде плиток и без поента уште пред да излезе, не го прави добар филм, туку свесно - глуп. Патем, требале и на постерот да стават дисклејмер дека филмот е само showreel за визуелни ефекти и дека не треба да се обидеш да го разбереш. Ќе поминевме полесно така. Се радувам што барем некој уживал во срањево, јас не можев.

Што е со немине филмови од минатиот век кои немаат дијалог или многу малку, кои што го оформиле филмскиот свет каков што е денес, цело време што се листаат како класици пред класиците и основоположници на модерната кинематографија. Тие да не бликаа со дијалог-исполнети сценарија, комплексно изградени карактери и сл.? Не, ударната ствар била визуелната, презентирање на нови технологии на репродуцирање на слика во движење, тематски-придвижени приказни, наместо карактерно-раскажани.

Плитко и без поента е опис за ваков филм кога некој е навикнат суштина да има некој филм само ако има ликови кои поседуваат одредена длабочина и способност да говорат. Филмот е првенствено уметност, а после може да глуми и филозофија. Како уметност не секогаш постојат такви јасни правила што диктира суштина на некој филм.

И Mad Max е далеку од првиот таков филм, голем дел и од посовремените класици се такви.
 
Што е со немине филмови од минатиот век кои немаат дијалог или многу малку, кои што го оформиле филмскиот свет каков што е денес, цело време што се листаат како класици пред класиците и основоположници на модерната кинематографија. Тие да не бликаа со дијалог-исполнети сценарија, комплексно изградени карактери и сл.? Не, ударната ствар била визуелната, презентирање на нови технологии на репродуцирање на слика во движење, тематски-придвижени приказни, наместо карактерно-раскажани.

Плитко и без поента е опис за ваков филм кога некој е навикнат суштина да има некој филм само ако има ликови кои поседуваат одредена длабочина и способност да говорат. Филмот е првенствено уметност, а после може да глуми и филозофија. Како уметност не секогаш постојат такви јасни правила што диктира суштина на некој филм.

И Mad Max е далеку од првиот таков филм, голем дел и од посовремените класици се такви.
Па што не јадеш живо место тогаш, порано така го јаделе луѓето и сега сме еволуирале па јадеме шарска плескавица. Споредбава со вредноста на филмовите со Чарли Чаплин и Мед Мекс ти вришти :)))
 
Споредбава со вредноста на филмовите со Чарли Чаплин и Мед Мекс ти вришти :)))

Океј. Важно твојата споредба многу подобро излезе :D.

Поентата ми беше дека филм не мора да има длабочина нити дијалог да пренесе поента или раскаже приказна. Поента што изгледа ти избега, затоа што имаш своја дефиниција за тоа што е филм, а општата изгледа не ти се допаѓа.

Разбирам ако не си фан на таквите филмови, али да го наречеш тоа што си го гледал срање е субјективна оценка на база на субјективна дефиниција за филм.
 
Океј. Важно твојата споредба многу подобро излезе :D.

Поентата ми беше дека филм не мора да има длабочина нити дијалог да пренесе поента или раскаже приказна. Поента што изгледа ти избега, затоа што имаш своја дефиниција за тоа што е филм, а општата изгледа не ти се допаѓа.

Разбирам ако не си фан на таквите филмови, али да го наречеш тоа што си го гледал срање е субјективна оценка на база на субјективна дефиниција за филм.
која поента и приказна ја има Mad Max: Fury Road ? на такви филмови може да им се восхитуваат само мали деца и тинејџери. за нив и е правен филмот.
 
која поента и приказна ја има Mad Max: Fury Road ? на такви филмови може да им се восхитуваат само мали деца и тинејџери. за нив и е правен филмот.
Не е битна приказната во филмов. Визуелноста и дизајнот е муабетот.
Башка и правен е на олд скул начин со 80% практични ефекти, сосема на друго ниво ја перцепираш акцијата.
Перверзии е филмот.
 
Не е битна приказната во филмов. Визуелноста и дизајнот е муабетот.
Башка и кога ќе ти текне дека е правен на олд скул начин со 80% практични ефекти.
Перверзии.

На времето како деца гледавме многу филмови со нинџи. Абе по зидови се качуваа, летаа, невидливи беа, десетина души за секунда убиваа, што се не правеа. И се занесуваме, дури и мислевме дека навистина има нинџи кои сето тоа го можат.

Но пораснавме.
 
Не е битна приказната во филмов. Визуелноста и дизајнот е муабетот.
Башка и правен е на олд скул начин со 80% практични ефекти, сосема на друго ниво ја перцепираш акцијата.
Перверзии е филмот.
Да дополнам само дека филмов го има најдобриот world building во изминатите 10+ години. Светот, изгледот на ликовите и over-the-top акцијата се лудило!

Единствена замерка ми е што можеби требаше да заврши едно 20тина мин порано пошто ме мавна fatigue при крај.
 
Поентата на жанрот акција е да ти понуди адреналин и да те внесе преку акцијата. Мед Мекс нуди лудо добра акција. Плус, саундтрак прејак, кинематографја прејака, закон лик во Фјуриоса и супер тандем со Мекс, дистопскиот свет на Милер и споредбата што ја прави со денешниот свет..
И добра споредба направи Шкорпијон со немите филмови, таму нема зборење и полесно ги впиваш емоциите. Не мора секогаш преку дијалог да ти пренесе филмот нешто. Во Вертиго најдобрите делови се без дијалог на пример..
По мене најважно за филм е да знаеш "што" ќе гледаш и да се препуштиш на жанрот, а после зависи од самиот филм. А не да влезеш во "Шерлок моуд" и да глеаш акција...
Најдобриот од сите Мед Мекса до сеа, и едвај ги чекам другите делови, а за филмов и посебно за Шарлиз Терон очекувам номинации.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom