Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
vaka sea,napred na sofersajnata na dolniot del malku e skinata gumata i koga ja miam kolata ili koga vrne silen dozd mi vleguva voda,staviv selikon i za 15 dena selikonot pocna da se kine od zeskoto
znae nekoj nesto drugo slicno na selikon sto moze da stavam
 
vaka sea,napred na sofersajnata na dolniot del malku e skinata gumata i koga ja miam kolata ili koga vrne silen dozd mi vleguva voda,staviv selikon i za 15 dena selikonot pocna da se kine od zeskoto
znae nekoj nesto drugo slicno na selikon sto moze da stavam
Китирај :icon_mrgr:
 
ne veruvam deka ce bide toa kadaif
se mislam dali ke bide efikasno ziva guma
Двокомпонентен лепак ќе ти заврши повеќе работа одколку жива гума, само гледај пред да стегне да навлезе секаде. Ако е на незгодно место измешан стави го во шприц и пополни секаде само треба бргу зошто за 5 минути ќе биде камен.
 
Мхмм не ми се верува, барем не приметив ништо на совозачкото седиште. Ама чисто ќе проверам. Утре закажав сервис, па да видиме што ќе испадне.

Масло троши да, но тоа е проблем со турбината кој треба да се санира другата недела. (Или пак нема врска тоа???) Инаку да, црно е... имам поминато околу 7.000 со него, ко ќе средувам турбинава, ќе го менувам и него.

Не ја вози со оштетена турбина,може да го зарибаш моторот..Доле кај совозачкото седиште,под патосницата,кај теписончето..Не на седиштето..Маслото и треба да биде црно..Никако светлобело,или како мајонез.
 
Ili e probien dihtungot na glava
Да си ибиш векот, стварно излезе то. Едно е јасно, дихтунгот ваљда е сјебан... сега ќе се оди на следно ниво, со отварање на моторот.

Не ја вози со оштетена турбина,може да го зарибаш моторот..Доле кај совозачкото седиште,под патосницата,кај теписончето..Не на седиштето..Маслото и треба да биде црно..Никако светлобело,или како мајонез.
Ете ко ќе се отвара, ќе се провери све. Пошто го немам отварано моторов досеа.

Ебате летово... сите пари за дефеци.
 
Да си ибиш векот, стварно излезе то. Едно е јасно, дихтунгот ваљда е сјебан... сега ќе се оди на следно ниво, со отварање на моторот.


Ете ко ќе се отвара, ќе се провери све. Пошто го немам отварано моторов досеа.

Ебате летово... сите пари за дефеци.

Ако главата не е пукната,ќе поминеш со 100-130 евра..Рамнење глава,шлалфување вентили,нов дихтунг,нов антифриз и работна рака за мајсторот..Се на се,нека испадне 150 евра..Ако е главата пукната,тогаш ќе ти треба половна глава,пак да ја испиташ и слично..Незнам колку се половните глави за Сеат,ако се скапи може и поарно да си купиш друг мотор..Јас поминав низ тие работи,еднаш ако се прегрее,тешко се оправа после..Со лесно.
 
Ако главата не е пукната,ќе поминеш со 100-130 евра..Рамнење глава,шлалфување вентили,нов дихтунг,нов антифриз и работна рака за мајсторот..Се на се,нека испадне 150 евра..Ако е главата пукната,тогаш ќе ти треба половна глава,пак да ја испиташ и слично..Незнам колку се половните глави за Сеат,ако се скапи може и поарно да си купиш друг мотор..Јас поминав низ тие работи,еднаш ако се прегрее,тешко се оправа после..Со лесно.
Може да ми објасниш за која глава поточно зборуваш? т.е. како оди процедурава, глава дихтунг...?
 
Дечки сакам да земам Мерцедес А Класа 1.6 со атестиран плин, 1999-2000 година. Мерцедесот е со Авантгарде опрема со сите салтанати, дали се исплати и како се покажани? :) Ако некој има искуство нека пише.
 
Дечки сакам да земам Мерцедес А Класа 1.6 со атестиран плин, 1999-2000 година. Мерцедесот е со Авантгарде опрема со сите салтанати, дали се исплати и како се покажани? :) Ако некој има искуство нека пише.

Run like the wind. And then, run some more.
За тие пари си купи Опел бензинец раат да чиниш. :)
 
Може да ми објасниш за која глава поточно зборуваш? т.е. како оди процедурава, глава дихтунг...?

Кога ќе го отворите моторот,прво што ќе видиш е главата..На неа стојат дизните,вентилите,има дупки т.е канали за ладење,канали за подмачкување со масло..Најверојатно ти си ја прегреал колата..Дихтунгот или диктонот служи за да диктува,како подебела гума,од графит мислам е направен,за да не дојде до мешање на масло и вода во главата..Таа е искривена поради висока температура,не е тоа да речеш како пластично шише извиткано,туку дел од милиметарот,и тука се најголемите заебанции..Али немора да значи,кај мене беше од лош антифриз цела изгризана кај каналите за ладење..Кога ќе ја извади мајсторот,ќе ти ја даде,ќе ја однесеш во Екштеин во Скопје,прво што треба да направат е да ја проверат дали е пукната,ако е пукната ќе си бараш половна..Ако ти речат дека не е пукната,ќе ја израмнат (пак исто дел од милиметарот) ќе ти ја вратат и ја носиш кај мајсторот да ја монтирате..Најубаво ќе биде да ја однесеш кај некој постручен,за да види доле кај блокот да не има нешто деформирано,ако има,треба и тоа да се рамни,или во крај краева нов мотор..Тоа не е наеднаш десено,туку постепено,да си го решил проблемот навреме,сега немало да биде овака..Али Барем за 1.9 ТДИ има колку сакаш..Главата има околу 13-14 кг и е алуминска...Вака изгледа тоа..
original.jpg
 
Дали знае некој да ми помогни, се работи за Lada 110 под километражот пишува Check Engine. кој можи да биде проблемот?
 
Горила-кога ќе завршиш со рамнењето без обзир кој ќе ја монтира главата (декла) направи го следното:

-земи едно шише бензин и ставија главата странично и тури бензин во сите четири отвори од едната страна. Почекај некоја минута и види каде што вентилите налегнуваат на главата дали зитекува бензин(навлажнето).

-повторија постапката од другата страна (усис-издув) .

-ако негде навлажни тогаш венитлите мора да се шлајфаат со маст,а ако е спојот сув монтирај дирекно.

Ако имаш алат и шлајфна маст ова можиш и сам да го направиш
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom