Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Ако ја возиш на кратки растојанија можно е да ти е запушен дизелпартикелфилтерот , новите дизели имаат проблем со чистењето на дизелпартикелфилтерот особено ако се возат на кратки релации. Однеси ја на сервис рачно да го исчистат и ќе се среди.



Друже,заборавив да напоменам дека едната сонда беше запушена,ја сменив и го исчистија дпф-то,така да не е до него.Друго чаре?
 
Друже,заборавив да напоменам дека едната сонда беше запушена,ја сменив и го исчистија дпф-то,така да не е до него.Друго чаре?
ako od vreme na vreme ti zatresuva motorot togas edna od diznite sto gi imas staveno ti ima problem od vreme na vreme. ne celo vreme no cat pat kje ti pravi taka osobeno ako imas klima ukluceno. ne e nekoj golem problem posto jas taka ja terav edno 5 godini
 
Шо малер ме има фатено од Јуни... -.-

Бев за Прилеп (пред месец дена пак ептен малку имаше исчезнато антифриз, додадов малку вода)... се океј се вратив добро е тоа, потоа ја возев уште едно 2/3 саати... и после тоа, се јави еророт дека НЕМА антифриз.

Пошто немав антифриз нормално, додадов обична вода. Но како што гледам и таа полека ја снемува, сабалје исто не запали на прва, мораше на втора. Пола од водата е исчезната.

Искуства некој со ова?
 
Шо малер ме има фатено од Јуни... -.-

Бев за Прилеп (пред месец дена пак ептен малку имаше исчезнато антифриз, додадов малку вода)... се океј се вратив добро е тоа, потоа ја возев уште едно 2/3 саати... и после тоа, се јави еророт дека НЕМА антифриз.

Пошто немав антифриз нормално, додадов обична вода. Но како што гледам и таа полека ја снемува, сабалје исто не запали на прва, мораше на втора. Пола од водата е исчезната.

Искуства некој со ова?
baraj kaj ti tece :)
 
Шо малер ме има фатено од Јуни... -.-

Бев за Прилеп (пред месец дена пак ептен малку имаше исчезнато антифриз, додадов малку вода)... се океј се вратив добро е тоа, потоа ја возев уште едно 2/3 саати... и после тоа, се јави еророт дека НЕМА антифриз.

Пошто немав антифриз нормално, додадов обична вода. Но како што гледам и таа полека ја снемува, сабалје исто не запали на прва, мораше на втора. Пола од водата е исчезната.

Искуства некој со ова?

Ти тече, види ладњакот, цревата дали се ок
 
Шо малер ме има фатено од Јуни... -.-

Бев за Прилеп (пред месец дена пак ептен малку имаше исчезнато антифриз, додадов малку вода)... се океј се вратив добро е тоа, потоа ја возев уште едно 2/3 саати... и после тоа, се јави еророт дека НЕМА антифриз.

Пошто немав антифриз нормално, додадов обична вода. Но како што гледам и таа полека ја снемува, сабалје исто не запали на прва, мораше на втора. Пола од водата е исчезната.

Искуства некој со ова?
Пикни се под колата и гледај дал ити тече од хладњакот. Ако нема од него, провери ги цревата, мора од некаде да пушта. Неможе водата да испари толкк многу.
 
Шо малер ме има фатено од Јуни... -.-

Бев за Прилеп (пред месец дена пак ептен малку имаше исчезнато антифриз, додадов малку вода)... се океј се вратив добро е тоа, потоа ја возев уште едно 2/3 саати... и после тоа, се јави еророт дека НЕМА антифриз.

Пошто немав антифриз нормално, додадов обична вода. Но како што гледам и таа полека ја снемува, сабалје исто не запали на прва, мораше на втора. Пола од водата е исчезната.

Искуства некој со ова?

Или ти тече од цревото,хладњакот..Види кај совозачкото седиште доле кај патосницата дали е мокро,најчесто малиот хладњак во кабината ако е пробиен,знае да тече и таму,или да си ја прегреал,или едноставно и дошол денот,па да мора моторот да се отвора..Масло ти троши ли?Црна боја е маслото?А што значи ова не запали на прва?Нема врска тоа што ти тече вода,со палењето..
 
Дали е точно дека не е добро за моторот да ја упалиш одма климата,или да стои нон стоп уклучена,штом ја запалиш да се уклучи климата ?
 
Не е добро ако ја возиш низ нагорница да ја возиш со клима зашо дополнително го оптеретуваш моторот, и може да ја прегрееш колата, посебно стара кола какви што се 90% од увоз. За во место, нема проблем, секако моторот работи, нема оптеретување.
 
Не е добро ако ја возиш низ нагорница да ја возиш со клима зашо дополнително го оптеретуваш моторот, и може да ја прегрееш колата, посебно стара кола какви што се 90% од увоз. За во место, нема проблем, секако моторот работи, нема оптеретување.
Ама не ме сфати,мислев,влагаш во кола палиш колата и да ти е уклучена одма климата,да си ја оставил уклучена,или ти била исклучена ама си влегол и одма си ја упалил климата...
 
Или ти тече од цревото,хладњакот..Види кај совозачкото седиште доле кај патосницата дали е мокро,најчесто малиот хладњак во кабината ако е пробиен,знае да тече и таму,или да си ја прегреал,или едноставно и дошол денот,па да мора моторот да се отвора..Масло ти троши ли?Црна боја е маслото?А што значи ова не запали на прва?Нема врска тоа што ти тече вода,со палењето..
Мхмм не ми се верува, барем не приметив ништо на совозачкото седиште. Ама чисто ќе проверам. Утре закажав сервис, па да видиме што ќе испадне.

Масло троши да, но тоа е проблем со турбината кој треба да се санира другата недела. (Или пак нема врска тоа???) Инаку да, црно е... имам поминато околу 7.000 со него, ко ќе средувам турбинава, ќе го менувам и него.
 
Zdravo , treba da smenam lamela za seat kordoba 1994 godina, 1, 9 obicen dizel, kade da najdam lamela i koj e nekoj dobar majstor za toa , pozdrav
 
Мхмм не ми се верува, барем не приметив ништо на совозачкото седиште. Ама чисто ќе проверам. Утре закажав сервис, па да видиме што ќе испадне.

Масло троши да, но тоа е проблем со турбината кој треба да се санира другата недела. (Или пак нема врска тоа???) Инаку да, црно е... имам поминато околу 7.000 со него, ко ќе средувам турбинава, ќе го менувам и него.
Провери ги СИТЕ црева и водната пумпа. И јас имав сличен проблем на Астра, се утепав од барање од кај тече, не можев да најдам. Сменив водна пумпа и се среди се. Пуштала водната пумпа али само во една позиција кога била и кога сум проверувал не сум ја начекал да пушта.
 
Мхмм не ми се верува, барем не приметив ништо на совозачкото седиште. Ама чисто ќе проверам. Утре закажав сервис, па да видиме што ќе испадне.

Масло троши да, но тоа е проблем со турбината кој треба да се санира другата недела. (Или пак нема врска тоа???) Инаку да, црно е... имам поминато околу 7.000 со него, ко ќе средувам турбинава, ќе го менувам и него.
Ако е заебана турбината, не чекај ама ич пошо заебана турбина = неповратно оштетен мотор.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom