А1 Македонија

А да си прочита секој што потпишал? Секој договор онаков каков што е потпишан е обврзувачки за двете страни, кој е оштетен може во секое време да спори пред Аек, суд... и нема смисла да рокот е максимален, бидејќи првиот ден по истек на договорот операторот треба да ти ги прекине услугите, што на поголем дел корисници верувам не им одговара.
 
Немa прoменa вo услoвите, мене лaни вo вип јaснo ми oбјaснијa. Дoгoвoрoт е зa тaрифa и брoј. Дaли имa oбврскa или не нa брoјoт е другo. Акo се рaскине сo oбврскa се нaплaќa пенaли. Акo пoмине oбврскaтa знaчи прoстo декa немa oбврскa и декa мoжaм дa пoбaрaм прoменa или исклучувaње кoгa сaкaм. Дoгoвoрoт ми е мене oд 2010 и ништo не е сменетo
 
дали може од вип претплатата после 12 месеци од договорот да ја намалиме без никакви пенали ?
 
Види дали пишува во договорот што се случува по истек на тие 24 месеци. Конечно, знам дека те интересира што се случува, но не знам зошто е толку проблем за еден месец доплатата. 1/3 нека биде 200-300 денари, 3/3 би биле 600-900 денари што и не е некоја сума.

Знам што се случува (се трансформира на неопределено), мене ме интересира основот за постоење на таков договор. Според ниеден закон, не може да постои договор, што сам себе се продолжува. Точно, на никој не му одговара "сатар" политика во смисла, истекува договорот утре и јас имам конекција до 24:00 денес. Ама, затоа и прашуваат 3 месеци однапред дали сакам да го продолжам. Зошто не прашуваат барем 3 дена пред истек дали сакам да го продолжам или раскинам? Тоа едно. Најважното сега: раскинување во прва декада од месец е 1/3 од месечна претплата. На 13ти поднесено барање за раскинување, сметката би требало да биде 400ден. Мене ми наплатуваат 1200 (цела). Објаснувањето им беше дека имале некаква процедура (прием на барање, разгледување (појма немам од кого) и одговор на барањето???) и мин е 10 дена, макс 30!!! Значи од 13ти + 10 дена е 23ти, или на сам крај на месец најдолгата варијанта (може се безобразни до тој степен, што, ако одат до макс рок, тогаш ќе те фати и дел од нареден месец - ова е претпоставка). И за ова прашав според кој закон, одлука, уредба... им е овој рок, одговорот беше - политика на фирмата. За крај, не е проблемот во сметката (иако и може да биде, затоа што наплатуваат без пружање услуга) и второ, плаќам цел месец сметка затоа што се неспособни по добивање на барањето да кликнат едно копче и да ме исклучат! Мин 10, а макс 30 дена им треба за еден клик?!? Плус, овој "рок" го нема никаде во договорот/анексите на истиот! Е, затоа барам кој е законот и дали тие нивни договори се правно издржани.
 
Како можам да вратам број од Вип, што ми го земаа без никакво известување? Се соочил ли некој со ваков проблем, да ми даде совет.
Ви благодарам.
 
@Tambolina ,ако не е даден на друг (провери во салон), со надополнување ќе ти го активираат. И така сим картичката е кај тебе. Само побрзај :)
 
@Tambolina ,ако не е даден на друг (провери во салон), со надополнување ќе ти го активираат. И така сим картичката е кај тебе. Само побрзај :)

Кога се јавив ми рекоа дека веќе не е активен,т.е дека неможе да се врати.Касно било,а јас не добив никакво предупредување.Дека ќе биде во мирување па потоа даден на друг.
Јас сум сеуште оптимист, па ќе видиме утре:)
Фала за советот :)
 
Кога се јавив ми рекоа дека веќе не е активен,т.е дека неможе да се врати.Касно било,а јас не добив никакво предупредување.Дека ќе биде во мирување па потоа даден на друг.
Јас сум сеуште оптимист, па ќе видиме утре:)
Фала за советот :)
Што направи со ова? Јас имав исто искуство со тимобајл, процедурата беше да отидам во салон и да платам 295 денари за да го реактивирам бројот. Тие пари ги префрлаат на припејд сметката, ко кредит да си ставил, што значи ништо не губиш и бројот беше одма вратен, направив само рестарт на телефонот. Али ова го направив 2-3 дена откако го зедоа (кога ѕвониш вели дека не постои) па не знам дали има врска и колку време чекаш
 
Ни
Што направи со ова? Јас имав исто искуство со тимобајл, процедурата беше да отидам во салон и да платам 295 денари за да го реактивирам бројот. Тие пари ги префрлаат на припејд сметката, ко кредит да си ставил, што значи ништо не губиш и бројот беше одма вратен, направив само рестарт на телефонот. Али ова го направив 2-3 дена откако го зедоа (кога ѕвониш вели дека не постои) па не знам дали има врска и колку време чекаш
Ништо не направив..ми рекоа дека никако не може да се врати,дека ќе биде во мирување некое време бројот,и потоа ќе го пуштат во оптек..т.е ќе го земе некој друг..го немаше воопшто во евиденција бројот, 15 месеци не сум ставила кредит според нив...а потсетување не добив,ама тоа е,лошо беше што тој ми беше за работа..си земав друг број и тоа е тоа,памет за друг пат :)
 
вип немаат намалено цена на мобилен телефон веќе 1 година , многу се набиени цените на телефоните а за претплата да не прам муабет
 
Телеком Австрија во Бугарија преку тамошниот мобилен оператор Мтел го купува бугарското blizoo, ист случај како и во Македонија:
http://www.blizoo.bg/news.html?single_news=139

Еве го целиот текст (само на бугарски, не можам да го преведам, но горе-доле за среќа се разбира):
[ 29.07.2015 ] Telekom Austria Group: Мтел придобива кабелнија оператор blizoo
Telekom Austria Group објави днес, че Мтел е постигнал с'гласие за придобиването на 100% от кабелнија оператор blizoo Б'лгарија с досегашнија собственик – EQT V.

„Придобиването на blizoo е оште една ст'пка к'м това да развием доп'лнително изп'лненија с предизвикателства б'лгарски пазар. Ние, заедно с Мтел, виждаме огромен потенциал в силно растјаштија пазар на фиксирани услуги, което в крајна сметка ште е ползотворно за б'лгарските клиенти,“ коментира Алехандро Платер, главен изп'лнителен директор на Telekom Austria Group от 1 август 2015 година.

“Тази сделка открива широка гама от в'зможности за Мтел и засилва нашето портфолио от фиксирани услуги. Очакваме от властите положително решение за придобиването, т'ј като тази сделка ште спомогне за развитието на пазара и за по-големи инвестиции в б'лгарската икономика,“ каза Танасис Кацирубас, главен изп'лнителен директор на Мтел.

„И сега клиентите на blizoo се в'зползват от пакетни услуги, но заедно с Мтел вече ште можем да им предложим п'лнија спект'р от мобилни и фиксирани телеком продукти. Това ште доведе до големи в'зможности за б'дешт растеж,“ коментира Харалд Рош, изп'лнителен директор на blizoo Б'лгарија.

По данни на Telekom Austria Group blizoo Б'лгарија има дјал от 8% на пазара на фиксиран интернет и 11% на пазара на ТВ услуги. Компанијата има приблизително 373 000 клиенти, които получават фиксирани гласови, интернет и ТВ продукти чрез DOCSIS 3 технологија. blizoo Б'лгарија покрива 1.3 млн. домакинства.

През 2014 г. приходите на компанијата в'злизат на 47 млн. евро, а EBITDA – на 19 млн. евро. Двете страни се споразумјаха да не разкриват детајли за цената на сделката.

Telekom Austria Group ште финансира транзакцијата чрез свои с'штествувашти парични потоци. Финализирането на придобиването се очаква през четв'ртото тримесечие на 2015 година. Сделката подлежи на разрешение от с'ответните регулаторни органи.
Извор: blizoo.bg

А еве го инфото и од сајтот на Мтел (австрискиот мобилен оператор во Бугарија):
http://www.mtel.bg/medien-tsentar-informatsia-za-mediite/mc/index/ma/view/infoblock_id/1887

Telekom Austria Group: Мтел придобива кабелнија оператор blizoo
  • blizoo е водешта компанија в сектора на фиксираните услуги в Б'лгарија с близо 373 000 клиенти;
  • Приходите ј за 2014 г. в'злизат на приблизително 47 млн. евро, а оперативната печалба преди дан'ци, такси, лихви и амортизација (EBITDA) е 19 млн. евро;
  • Транзакцијата ште се финансира с'с с'штествувашти парични потоци на групата.
Telekom Austria Group објави днес, че Мтел е постигнал с'гласие за придобиването на 100% от кабелнија оператор blizoo Б'лгарија с досегашнија собственик – EQT V.

„Придобиването на blizoo е оште една ст'пка к'м това да развием доп'лнително изп'лненија с предизвикателства б'лгарски пазар. Ние, заедно с Мтел, виждаме огромен потенциал в силно растјаштија пазар на фиксирани услуги, което в крајна сметка ште е ползотворно за б'лгарските клиенти,“ коментира Алехандро Платер, главен изп'лнителен директор на Telekom Austria Group от 1 август 2015 година.

“Тази сделка открива широка гама от в'зможности за Мтел и засилва нашето портфолио от фиксирани услуги. Очакваме от властите положително решение за придобиването, т'ј като тази сделка ште спомогне за развитието на пазара и за по-големи инвестиции в б'лгарската икономика,“ каза Танасис Кацирубас, главен изп'лнителен директор на Мтел.

„И сега клиентите на blizoo се в'зползват от пакетни услуги, но заедно с Мтел вече ште можем да им предложим п'лнија спект'р от мобилни и фиксирани телеком продукти. Това ште доведе до големи в'зможности за б'дешт растеж,“ коментира Харалд Рош, изп'лнителен директор на blizoo Б'лгарија.

По данни на Telekom Austria Group blizoo Б'лгарија има дјал от 8% на пазара на фиксиран интернет и 11% на пазара на ТВ услуги. Компанијата има приблизително 373 000 клиенти, които получават фиксирани гласови, интернет и ТВ продукти чрез DOCSIS 3 технологија. blizoo Б'лгарија покрива 1.3 млн. домакинства.

През 2014 г. приходите на компанијата в'злизат на 47 млн. евро, а EBITDA – на 19 млн. евро. Двете страни се споразумјаха да не разкриват детајли за цената на сделката.

Telekom Austria Group ште финансира транзакцијата чрез свои с'штествувашти парични потоци. Финализирането на придобиването се очаква през четв'ртото тримесечие на 2015 година. Сделката подлежи на разрешение от с'ответните регулаторни органи.
Извор: mtel.bg
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom