Прашането е што бараме ... шминка или функционалност на различни системи от градот(като почнеш от водовод и канализациja,преминеш през здравство, преминеш през транспорт,кутурани настани и места, образовни центри, икономика и така натаму...)? Разбирам,дека за некои е побитно да има барокна фасада,но тоа е шминка.
Дали бараме 'рбет например на градскиот транспорт, коj секи ден се користи от почти милион луге или бараме шминката атмосфера,коja тежко можеш да ja оцениш. За едни атмосферата во градот Х е добра,за други не е. Со два збора- субективизам полен.
Грциja не е ориентализам
Плочник да смениш е ситница која можеш да ја направиш во секое време... метро линии, општо јавен превоз, главни булевари-артерии на градот, тоа е веке нешто друго, тоа е капитален проект од важност за целовскупниот развој на градот, кој може да биде развиен дури и ако изгледа како крш
...шминката е последно и најлесно нешто на цел свет
Па стапи во един Солун,па види. Хаус полен, гужби полни, транспорт изкршен, мрасотиja до шиja,губре насекаде.
Да, зафати се ти за Белград, знам дека тамо е мило поради простата причина- Jгославиja ради, Београд се гради

Се зависи за што зборуваме..ако зборуваме за градски транспорт, Софиja е доста напред пред един Белград. Овде станува прашане за 31 км метро с'с 27 станици,а след месец време со утше 9 станици. Београд е се уште на кота 0 по тоа. Затоа реков-зависи какви са реперите. Да не забораваме,дека една инфраструктура на Београд беше изградена от 20 милиона Jгославиja. Со парите на вас македонците,хрватите,косоварите,босанците,словенците и така натаму...сега е прелесно една изградена инфраструктура да ja одржуваш.
Во Софија се присутни огромни европски и американски фирми и бизнис скторот е многу повисок од Белград. По тоа се гледа што се инвестира и се градат повеке бизнис згради. Во Белград од времето на Беораджанка се нема изградено ниедно комерцијално здание
Нема да зборувам за ланци от хипермаркети,нема да зборувам за молове. Се тоа покажува само економските разлики мегу двата града. Софиja почнуваш со невработеност от 2-3%.
Ако сакаш погледни дека Софиja се очертава како една от лидерите во IT во регионот и аутсорсинг на бизнес процеси. Београд може да само да мечтае за инвестициите кои ги има Софиja. Пример HP,коja во Софиja продолжува да изнесува работна рака и овде служителите на HP достигнаха 6000 души. IBM наjaви отваране на ист центар за услуги. Да не говорим,дека немската SAP премести развоjниот си центар во Софиja, VMware премести развоjниот си центар во Софиja.Johson Control премести дел от развоjниот си центар во Софиja.Бугарската Телерик, коja скоро беше продадена за около 250 милиона долара. Френската CSC. Да не наброувам помалите фирми до 100 човека.
Софиja не е поразлична от сите Балкански градови со изклучок на Загреб и Лублjaна.
Малце статистика за Софиja:
От вкупно 44 универзитета во Бугариja - 20 са во Софиja.
- приближно 40 000 студента (и ако мислам дека тоа е доста малце, само населбата Студенски град оди ком 60 000)
- 29 музеа
- 23 театара
- 37 галерии
- 31 кина
- 490 библиотеки
- 116 читалишта(тоа е специфична организациja, нешто како културен дом,каде се развиват различни изкуства.)
- 1400 културни споменика
- 2471 акра от Софиja са покриени со градини и паркови
Ке ти наброjaм и поне 5 причина,зашто Софиja е добра поне да се посети:
1. Не е скапа како цело
2. Софиja например е дом на едно от наj-стартие сакровишта на светот.
3. Една от наjстарите Европски градове.
4. Софиja е може би един от наjзелените градови на Балканот
5. Врие от млади луге,кои са образовани и толерантни
Пример за капитални проекти за 2015 за Софиja:
- 9 нови станици на метрото
- 5 детски градини и 8 започнуване на изградбата им
- 80 снадени автобуси
- 110 единични автобуси
- 5 нови трамваja
- Изградба на северна скоростна тангента (16,5 км) со проектирана брзина от 120 км/ч со три ленти во насока со авариjна лента.
- Завршуване на полна реконструкциja на железничка станица
Во 2015 започна процедура за набавуване на нови 20+10 нови метро воза.
Почнуване на третата метро линиja
Пробив за отпушване на едни от понаварените градски артерии.
Продолжуване со решаване на проблемите на транспортот-клучки на 2 и повеке ката.
За повеке можеш да погледнеш никата во build.mk
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1406