- Член од
- 4 јуни 2012
- Мислења
- 28
- Поени од реакции
- 1
- Возраст
- 31
1.Кој филозофски правец го застапуваме кога за стварноста тврдиме дека е „идејна творба на субјектот“ или „агрегат на неговите осети“?
2.Кога во нашето однесување не постапуваме самостојно, тогаш зборуваме за каков морал?
3.Аскетскиот начин на живот се води од идеалот за беспотребност и тоа дека ни треба многу малку за да бидеме среќни. Оваа животна определба потсетува на:
4.Во каков однос се битието – небитието?
5.Во Аристотеловата прва филозофија опишувањето на битието се одвива преку:
6.Која е темелната порака на христијанството?
7.Како се нарекува периодот во филозофијата од први до осми век, кога се гради и разработува христијанската наука?
8.Во какви општествено политички услови се појавува средновековната филозофија во Европа?
9.Според Августин, Бог е во сè:
10.Ако во спорот за универзалиите, општите поими не постојат пред предметите, ниту се само имиња, компромисното решение е дека тие постојат:
11.На средновековниот поим на универзалиите, општите поими, во античката филозофија одговара поимот:
12.Каде може да се најде влијание од учењето на питагорејците за потполно разликување на бројот (поимовното) како суштина на се што постои од предметите ( појавното) како минливо,трошно?
2.Кога во нашето однесување не постапуваме самостојно, тогаш зборуваме за каков морал?
3.Аскетскиот начин на живот се води од идеалот за беспотребност и тоа дека ни треба многу малку за да бидеме среќни. Оваа животна определба потсетува на:
4.Во каков однос се битието – небитието?
5.Во Аристотеловата прва филозофија опишувањето на битието се одвива преку:
6.Која е темелната порака на христијанството?
7.Како се нарекува периодот во филозофијата од први до осми век, кога се гради и разработува христијанската наука?
8.Во какви општествено политички услови се појавува средновековната филозофија во Европа?
9.Според Августин, Бог е во сè:
10.Ако во спорот за универзалиите, општите поими не постојат пред предметите, ниту се само имиња, компромисното решение е дека тие постојат:
11.На средновековниот поим на универзалиите, општите поими, во античката филозофија одговара поимот:
12.Каде може да се најде влијание од учењето на питагорејците за потполно разликување на бројот (поимовното) како суштина на се што постои од предметите ( појавното) како минливо,трошно?