Ќе се полага државен испит во 2-ра и 4-та година (Студентски пленум)

  • Креатор на темата Атомската мравка
  • Време на започнување

MEDDLE

уставен кривичар
Член од
19 февруари 2008
Мислења
1.995
Поени од реакции
1.406
Па не ме читај ако сум ти досаден сега што да правам :) некако ми е тешко да поверувам дека некој правел проект зад кој застанале толку луѓе а тој проект во старт да ти имал мана - не бил уставен, а сето тоа е разоткриено од студентите. Според мене не го крши Уставот затоа што не се меша во начинот на кој се управува факултетот, изборот на професори и тн. Тоа е суштината на автономијата.[DOUBLEPOST=1421237750][/DOUBLEPOST]
Првото е точно, второто е 50-70% точно.
Па тролаш веќе бе брат.. максимално тролаш :)))))))

У осталом еве ти.. пошо те мрзи да читаш... пак.....

Академска слобода
Член 12
Академската слобода опфаќа:
-слобода во научно-истражувачката работа, уметничко создавање,
примената и посредување на знаењето,
-самостојно уредување на внатрешната организација и работењето
со статут во согласност со закон,
-слобода на изведување на наставата, спроведувањето на научните
истражувања, уметничката дејност, односно творештво и применувачка
дејност, вклучувајќи ја слободата на објавување и јавно преtставување на
научните резултатити и уметничките достигања,
-слобода на студирањето, утврдувањето на правилата на
студирање, облиците и видовите на наставно-образовните дејности и на
проверката на знаењата на студентите,
-слобода на избор на студиските програми и содржината на
одделните предмети, како и подготвување на учебници и други учебни
помагала,
-слобода на изборот на методот на интерпретирање на наставните и
уметничките содржини,
- утврдување услови и критериуми за студии од прв, втор и трет
циклус, како и други видови на образование,
- подготвување, усвојување и остварување на научно-истражувачки
програми и применувачка работа,
- доделување стручни, академски и научни звања согласно со закон,
како и доделување на почесни академски титули,
- определување услови, критериуми и постапка за избор во
наставно-научни, научни, наставни и соработнички звања и
- избор во наставно-научни, научни, наставни и соработнички звања.


Автономија во управувањетопревземено од www.mon.gov.mk
Член 13
Автономијата во управувањето со универзитетите и со самостојните
високообразовни установи се изразува во:
- планирањето, остварувањето и развојот на високообразовната
дејност,
- воспоставувањето и уредувањето на внатрешната организација,
- донесувањето на статутот, односно правилникот на единицата,
- изборот, именувањето и отповикувањето на органите согласно со
статутот,
- располагањето со одобрените финансиски средства, како и со
сопствените приходи,
- формирањето на фондови и основањето други организации од
сопствени приходи, донации и други извори заради вршење на
високообразовна, научно-истражувачка, издавачка и применувачка дејност,
- управувањето и користењето на имотот во согласност со
намената за која е добиен,
- одлучувањето за формите на соработка со други организации,
- здружувањето и асоцирањето во соодветни организации и форуми
во земјата и странство,
- остварувањето на меѓународна соработка, склучувањето договори
и учеството во меѓународни организации и асоцијации и
- одлучувањето за други права утврдени со статутот, односно
правилникот на единицата.
 
Член од
31 јануари 2014
Мислења
5.169
Поени од реакции
2.272
И? Освен оваа точка која може да биде спорна

слобода на студирањето, утврдувањето на правилата на
студирање, облиците и видовите на наставно-образовните дејности и на
проверката на знаењата на студентите,

друго не гледам ништо спорно?
 
Член од
27 ноември 2007
Мислења
31.059
Поени од реакции
74.679
Па тролаш веќе бе брат.. максимално тролаш :)))))))
Контрашиве на темава контраат од курташак, не дека нешто ги засега тематикава или дека поддржуваат една или друга страна.
Да почнеме да викаме еј супер е законов, истиве ќе ни ги отечеа јајцата како не чини.
Јебига, некој нема попаметна работа во животот...
 
Член од
20 септември 2011
Мислења
8.146
Поени од реакции
8.544
Па не ме читај ако сум ти досаден сега што да правам :) некако ми е тешко да поверувам дека некој правел проект зад кој застанале толку луѓе а тој проект во старт да ти имал мана - не бил уставен, а сето тоа е разоткриено од студентите. Според мене не го крши Уставот затоа што не се меша во начинот на кој се управува факултетот, изборот на професори и тн. Тоа е суштината на автономијата.[DOUBLEPOST=1421237750][/DOUBLEPOST]
Првото е точно, второто е 50-70% точно.
Eве ја Големата Карта на Унвирзитети. Ја има на повеќе јазици меѓу кои и на Југословенски.
http://www2.unibo.it/avl/charta/charta.htm
Можеш да прочиташ дека дека прв основен принцип е власта да не се меша во автономијата на универзитетот
Јас веќе дадов пример: Сегашнава власт многу сака „ барокни фасади “
Ако студентите учат од власта, нема да знаат за ништо друго освен за „ барокни фасади “, а има и други видови фасади
 
Член од
3 септември 2010
Мислења
6.600
Поени од реакции
9.237
Едноставно не сакаат да им се провери веќе стекнатата оценка ( не знаење). И јас не би сакал да сум на нивно место. Еве и зошто:
Каков феил ќе напраев сабајлево, аиии. :pos:
Имено, уште во петокот видов дека полагам на 12ти и викам со среќа нека ми е, нема теорија да го спремам испитов за два дена така да ќе отидам ревијално на полагање, да видам што прашања ќе има. И вчера случајно ја отварам страницата на факсот да видам од колку саат полагам и гледам дека сум гледал во грешен предмет. :lolzz: Мојот се вика економско планирање и се полага на 27 месецов, а сум гледал во деловно планирање. :D

И така навидум се спасив од паѓање, а на 27ми ќе видиме колку сум се спасил. :D


Па овој по еден месец да го прашаш за што полагал и добил оценка појма ќе нема не пак по две години да го прашаш. Тој сега врска си нема ни што полага ни кога, не пак да научил. Да читаш какви се исповеди има таму во врска со факултетите и полагањето и тебе на крај на памет би ти паднало проверка на оценка па колку сака нека бидат лесни прашањата. Едноставно неможи да има толку лесни прашања колку некои појма си немаат од тоа што полагале. Па другите кои стварно учеле и имаат знаење ги бранат и се солидализираат. Да незнаеш ставрно кој е поглуп, глупиот или тој што го следи и слуша:toe:
Moжеби ќе се изненадиш, но сосема се согласувам со ова што си го напишал.
Но што правиме со министерот за образование? Ако се применат и врз него критериумите што си ги навел, тој во посоченово министерство не би можел да биде ни хигиеничар, а камоли министер.

Што е уште пострашно, многу министри има како него.
 

MEDDLE

уставен кривичар
Член од
19 февруари 2008
Мислења
1.995
Поени од реакции
1.406
И? Освен оваа точка која може да биде спорна

слобода на студирањето, утврдувањето на правилата на
студирање, облиците и видовите на наставно-образовните дејности и на
проверката на знаењата на студентите,

друго не гледам ништо спорно?
Шо да ти праам тогаш брат.... не можам, нит јас, а нит никој друг, со тацна да ти дадам нешто коа и онака не можеш да примиш.. јебеш тоа е...

глеам, изминати се 303 страни на темава... и по 303 пат, уште јас да повторувам, да ти објаснувам, за нешто што исклучиво ти си го сфаќаш, според тебе, како ти сметаш дека е, неам намера...

доволно е повторувано....

не може да си толкуваш закон и устав, како тебе ќе ти текне... (шо патем и ова го разглабавме пред едно 100-тина страни, ако не се лажам ти јас и Инглориус Бастард)....
 

Bojan Van Buuren

Колектор
Член од
11 април 2008
Мислења
8.394
Поени од реакции
12.058
Малце го прочитав постот на @мкд владе и можев да заклучам дека гарант си купил шампањ и кавијар и сеа дома слави зошто протестиве немаат више толку масовност, ама најмногу зошто он бил во право. Сеа сите него треба да му се клањаме и слепо да го следиме (y)
Дали стварно бил у право или не, не ме ни интересира.

Движењево не успеа поради неколку причини.
Прво, зошто 70-80% од тие што идеа на маршовите идеа зошто тоа беше ин, за да можат после да ги кажат оние идиотски муабети „еј абе ја излегов на марш, а ти шо напраи“. Тие 70-80% нити беа информирани за државниот испит, нити за аргументите зошто не чини, нити се залагаа нешто да се смени. Нив битно им беше да се тагнат, да се сликаат и после по фејсбук да изиграваат генијалци. Баш затоа и сега нема масовност, зошто движењето веќе не е толку ин и нема некој што ќе иде за да се слика.
Второ, првиот и вториот марш беа добро организирани. Протестот веќе имаше грешка со музиката. Тоа пак придонесе за „ладење“ на еуфоријата и за тоа што движењево го снема тој ин во себе.
Трето, студентскиот пленум според мене не е тоа што се претставуваше. Еве и ја имав минимално учество во студентскиот пленум и видов дека работите не се такви како шо имаа план во почетокот. Причините зошто мислам вака ги знаат неколку луѓе од пленумот, ама дали ќе отворат дискусија за тоа не знам и ќе видиме што ќе се случува во наредниот период со нив. Кај мене они ја немаат поддршката.
Четврто, тоа што го кажува Ефтов во неговата емисија може и не е далеку од вистината. Професорите требаше да бидат првите што ќе ја почнат борбата, зошто они се попаметни и поискусни. Они чекаа некој друг да ги вовлече во таа борба.
Почна со работа студентски пленум, нив нигде ги нема. Прв марш, нив нигде ги нема. Тек кога се виде дека студентското движење има масовност и дека може да успее, е тек тогаш они нешто се активираа и баш како што вика Ефтов „се шлепаа“ од тогаш со студентите. На вториот марш излегоа, на протестот го формираа професорскиот пленум и ете уште „се шлепаат“ на студентите. Студентите сами организираа трибини и дебати, а од нив не произлезе ниедна самостојна иницијатива. На трибината после вториот марш Ванковска беше многу јака на зборови, ама остана слаба во реализација. Затоа и фактички студентски и професорски пленум може да ги гледаме како едно тело.
Петто, Ванковска и нејзината „победа“ против Груевски. Е тука целото движење и конечно беше уништено. До тогаш ајде ете може студентскиот пленум ја изгубил довербата кај мене и кај уште 10-20-50-100 луѓе, ама после ова „сакаме-нејќеме дебата во Собрание“ мислам дека масовно луѓето ја губеа довербата. И намерно кажувам „луѓето“, а не „студентите“ зошто движењево имаше масовна поддршка.
Затоа на крај испаѓа и точно тоа на Ефтов, дека професорите на движењево само повеќе штета му донесоа отколку корист.

Јас на почетокот верував дека едно масовно движење може да ги смени работите во државата и уште верувам во тоа. Уште верувам дека едно масовно движење, кое би било безгрешно или со минимум грешки, може да смени многу работи. Затоа не верувам и било кој што кажал нешто на темава, до сега да ги има сменето своите ставови. Јас пример останувам зад се што сум кажал до сега на темава.
 
Член од
28 март 2006
Мислења
17.832
Поени од реакции
12.334
Дури сега се збори за пилот проект, кога веќе се донесоа измените. Труба се кога се работи за промени
http://en.wikipedia.org/wiki/National_university
A national university is generally a university created or managed by a government, but which may at the same time operate autonomously without direct control by the state.
Суштината на проблемот не сега туку од формирањето на Универзитетите во Македонија. Целосна автономија има на приватен универзитет, а овие нашиве стари универзитети (колку ги има такви 2-3?) секогаш биле во некој неразјаснети односи со државата. Се знае кога можеш да бидеш целосно независен - кога не зависиш од нечии пари. Е сега поентата е што можеби е можно да функцинираат целосно независно ама државата не сака да се откаже од своето влијание таму (сепак нели ги создала:)) . Дали се причините финансиски, идеолошки, политички или било какви други не навлегувам а веројатно се комбинација од сите...
Ова не е точно односно точно е доколку го сведеш муабетот на пазар на проститутки. Јас ја плаќам, јас ќе ја...Ако те интересира за автономија и видови и степени автономија има подолу линк. Баровите кај државите означуваат ниво на напредок на автономија во одредена област. Поголеми барови, повисока автономија. Нормално највисоки се во просек во скандинавски те земји. Најниски во грчка.
http://www.university-autonomy.eu/
http://www.university-autonomy.eu/about/
To be successful in their research and teaching missions, universities need to be able to take their own decisions. The University Autonomy Tool lets you compare university autonomy in 29 higher education systems. It provides detailed information on organisational, financial, staffing and academic autonomy and ranks countries according to the level of autonomy they have in each of these dimensions.
About EUA
The European University Association (EUA) is the representative organisation of universities and national rectors’ conferences in 47 European countries. EUA plays a crucial role in the Bologna Process and in influencing EU and national policies on higher education, research and innovation. Thanks to its interaction with its members and a range of other European and international organisations, EUA ensures that the independent voice of European universities is heard wherever decisions are being taken that will impact on their activities.
http://www.eua.be/university-autonomy-in-europe
EUA strongly believes that increasing institutional autonomy is a key element to enable universities to best respond to the new demands placed on universities. However, perceptions and terminology of institutional autonomy vary greatly in Europe. To compare systems reliably, more systematic mapping of universities’ autonomy and accountability through a set of common indicators is necessary.
КУРир кажаа дека денес имало едвај 100 до 200 лица, претежно блиски до опозицијата или пак лица кои имаат политичка агенда. :shook:
околу 15, 20 до еден немаше никого (можда една група од 3-4-5 лица). И полицијата дури се спакува. Дали стварно нема веќе интерес?
 
Член од
31 јануари 2014
Мислења
5.169
Поени од реакции
2.272
@Bojan Van Buuren не успеа затоа што немаше јасни цели. Прво почна заради погрешна работа затоа што мислевте дека ќе ве опфати вас и протестот имаше едно мото ПРОТИВ. После тоа се замешаа разни интересни групи - кој излезе против влада, друг против споменици ,трет да се слика, четврт за нови реформи и тн. Немаше јасна цел.[DOUBLEPOST=1421239749][/DOUBLEPOST]
Дури сега се збори за пилот проект, кога веќе се донесоа измените. Труба се кога се работи за промени
Ова не е точно односно точно е доколку го сведеш муабетот на пазар на проститутки. Јас ја плаќам, јас ќе ја...Ако те интересира за автономија и видови и степени автономија има подолу линк. Баровите кај државите означуваат ниво на напредок на автономија во одредена област. Поголеми барови, повисока автономија. Нормално највисоки се во просек во скандинавски те земји. Најниски во грчка.
http://www.university-autonomy.eu/
http://www.university-autonomy.eu/about/
To be successful in their research and teaching missions, universities need to be able to take their own decisions. The University Autonomy Tool lets you compare university autonomy in 29 higher education systems. It provides detailed information on organisational, financial, staffing and academic autonomy and ranks countries according to the level of autonomy they have in each of these dimensions.
About EUA
The European University Association (EUA) is the representative organisation of universities and national rectors’ conferences in 47 European countries. EUA plays a crucial role in the Bologna Process and in influencing EU and national policies on higher education, research and innovation. Thanks to its interaction with its members and a range of other European and international organisations, EUA ensures that the independent voice of European universities is heard wherever decisions are being taken that will impact on their activities.
http://www.eua.be/university-autonomy-in-europe
EUA strongly believes that increasing institutional autonomy is a key element to enable universities to best respond to the new demands placed on universities. However, perceptions and terminology of institutional autonomy vary greatly in Europe. To compare systems reliably, more systematic mapping of universities’ autonomy and accountability through a set of common indicators is necessary.
околу 15, 20 до еден немаше никого (можда една група од 3-4-5 лица). И полицијата дури се спакува. Дали стварно нема веќе интерес?
Не реков дека финансиската зависност е најбитна ама секако е битна. Основата на автономијата е сам универзитетот да носи одлуки. А од нашиов универзитет Св. Кирил и Методиј има ли поавтономен во таа смисла? Ако станеш професор си станал доживотен професор и можеш да правиш буквално што сакаш и никој не може да те смени (не доаѓајх на работа, иди кога сакаш, објавувај/необјавувај трудови, пикни го син ти/ќерка ти асистент)), се додека не правиш кривични дела си сигурен, а дури и кога правиш си заштитен до некој степен.
 

Bojan Van Buuren

Колектор
Член од
11 април 2008
Мислења
8.394
Поени од реакции
12.058
@Bojan Van Buuren не успеа затоа што немаше јасни цели. Прво почна заради погрешна работа затоа што мислевте дека ќе ве опфати вас и протестот имаше едно мото ПРОТИВ. После тоа се замешаа разни интересни групи - кој излезе против влада, друг против споменици ,трет да се слика, четврт за нови реформи и тн. Немаше јасна цел.
Баш целта е јасна и целта е уште јасна, а тоа дека имало луѓе што биле против други работи, а излегувале на маршовите, секако дека имало, ама целта беше и остана „не за државниот испит“. Тоа дали мене ќе ме „фати“ државниот испит или не, е најнебитната работа.
А иначе ако ти знаеш некој механизам како да се филтрираат луѓето што доаѓаат на протести и да останат на протест само они на кои главна цел им е невоведување на државен испит, а другите што имаат и други цели да ги пратиме дома со една клоца у гз, слободно сподели го.
 
Член од
31 јануари 2014
Мислења
5.169
Поени од реакции
2.272
Баш целта е јасна и целта е уште јасна, а тоа дека имало луѓе што биле против други работи, а излегувале на маршовите, секако дека имало, ама целта беше и остана „не за државниот испит“. Тоа дали мене ќе ме „фати“ државниот испит или не, е најнебитната работа.
А иначе ако ти знаеш некој механизам како да се филтрираат луѓето што доаѓаат на протести и да останат на протест само они на кои главна цел им е невоведување на државен испит, а другите што имаат и други цели да ги пратиме дома со една клоца у гз, слободно сподели го.
Па да ама кога викаш НЕ а во исто време знаеш дека нешто не е во ред, треба да имаш контра предлози. Како и да е со првиот протест па и вториот ги фатија неспремени после се консолидираа работите и се средија:) Има доста измени од првичниот предлог и некои работи станаа појасни. Инфилтрирање не можеш да спречиш ама уште на вториот епик и леџендари протест (според вас :)) во првите редови беа пароли за споменици и не знам што, па се држеа говори за пензиите и тн. Добро ја разбирам дека така се подгрева атмосфера ама не за да кажеш на не државен испит тука за смена на власта.
 

Bojan Van Buuren

Колектор
Член од
11 април 2008
Мислења
8.394
Поени од реакции
12.058
Имам понапред кажано за тие контра-предлози, да не се повторувам сеа...
А за тоа паролите и говорите, ја не се сеќавам такви да имало.
 
Член од
28 март 2006
Мислења
17.832
Поени од реакции
12.334
Не реков дека финансиската зависност е најбитна ама секако е битна. Основата на автономијата е сам универзитетот да носи одлуки. А од нашиов универзитет Св. Кирил и Методиј има ли поавтономен во таа смисла? Ако станеш професор си станал доживотен професор и можеш да правиш буквално што сакаш и никој не може да те смени (не доаѓајх на работа, иди кога сакаш, објавувај/необјавувај трудови, пикни го син ти/ќерка ти асистент)), се додека не правиш кривични дела си сигурен, а дури и кога правиш си заштитен до некој степен..
мислиш дека ова со 2 испити нешто ќе смени? Ако ги казниш студентите да бубаат уште толку, некои и да плаќаат дополнително 100-200 евра? Повторно ќе биде исто. Иако е неблагодарно да се споредуваме со Холандија, најмалку 1000 години далеку во независност на институции и уредувањето, прочитај пример 1 како прави евалуација холандскиот судски совет и каква независност има. Советот ужива дури 80% доверба во јавноста, главниот акцент не е казнување туку градење капацитети, усовршување, надградба, обука. Пример два, во ЕЛЕМ последниот круг во одборот се запослувани луѓе со партиска книшка од високи позиции кои баш и немаат покажано некои успеси. Напротив
Спореди ги 2та примери, нашите 2 системи, партизираноста и коруптивноста која со години влече негативни поени во извештаите од ЕК, а која е водена и поттикната се знае од кого (а со тоа директно работи против некојаси интеграција во европските институции).
Така да, како се запослил асистент е чамче муабет. ..на власта со ваков пазар на труд и е гајле за квалитетот.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom