Дури и терористичкиве напади да се местенка, сепак и најгромогласните теоретичари на заговор, би требало, доколку имаат барем малку ум, да се зачудат пред, по кој знае кој пат, прикажанато монолитно единство на Муслиманите, во одобрувањето на уште едно грозоморно дело во име на Исламот.
Сведоци сме на таквите реакции на Муслиманите по медиумите. Секако, видните Муслимани, кои се на некакви позиции на јавни личности, тоа не го кажуваат, но народот не можеш да го натераш да дава нашминкани изјави, тој секогаш ќе си каже што мисли. А тоа, е грозоморно, кога се во прашање реакциите на Муслиманите кога има вакви дела.
Кажете ми колку има тука на форумов немуслимани кои ќе кажат дека Брјвик е невин, наместен, дека Сребреница не е злосторство од омраза, туку местенка?
Е сега, најдете ми Муслимани, кои ќе кажат арам да им е на овие кои мислат дека Бог треба да се брани со убиства на луѓе кои цртале нешто. Најдете ми, да видам, колку Муслимани, ќе речат овие што убија невини деца за Велигден , нека скапаат во затвор, нека бидат убиени.
Најдете ми, да знам колку, Муслимани, на форумов или по мрежите, ќе речат, на пример, за палењето на црквата во Лабуништа и корнењето на крстовите, од гробиштата дека е за осуда и дека тие Муслимани кои тоа го направиле, треба да бидат осудени.
За жал, ваквите примери на акти на насилство кон немуслиманите има премногу, и тука и по светот. А за секој од нив, тие имаат унифицирана реакција - местенка е, тоа не го направиле Муслимани. Нема осуда, туку обид за амнестија или оправдание на чинот. Секогаш и во 90% од случаите (или повеќе).
Колку Муслимани на темава, се изјаснија дека чинот на одбрана на Господ (кој е семоќен, патем кажано), преку убивање на карикатуристи, е морално, етички или ментално пореметен?
Не. Зеро. Го имаме само патетичното негирање (од Филингли, кој или самиот/самата е ментално пореметена, шптом мисли дека ние ќе веруваме на секое папагалско негирање на сите ебани злосторства на Муслиманите врз немуслиманите, или пак мисли дека ние сме ментално пореметени, штом би поверувале на таква роботски конструирана, сто пати повторена небулоза), пото имаме и оправдување (од Хатаб, кој барем е искрен) и го имаме Пуно, кој што и да направат Муслиманите, без разлика дали убиле десетина карикатуристи, или деца за Велигден, или направиле геноцид во Сирија, - ги брани (што е технички, прилчно глупо од негова страна).
Форумов е сведок и можат, по секој поединечен настан, да се видат тие реакции.
Епа ги прашувам тие кафири, наивни и несреќни, како Bratot и другите, кои тврдат дека Муслиманите не се такви и не стојат, зад овие дела направени од верска омраза, како тогаш, нивните реакции, реакциите на мнозинството Муслимани, по интернетот се во контекст на подршка, амнестија или негирање на очигледните дела на Муслиманите против немуслиманите, направени поради верска омраза?
Разликата помеѓу масакрот во Париз и Смилковско Езеро е следна:
Во Париз беа убиени постари луѓе, заради тоа што цртаа карикатури.
На Смилковско беа убиени деца (и постар сведок), затоа што се Христијани (веројатно доволно добра причина).
Тие во Париз, ако не цртаа такви карикатури, веројатно немаше да погинат. (тука никако не го оправдувам убивањето заради цртеж)
Децата на Смилковско езеро.... па они ќе беа убиени, што и да направеа предходно.
Во Париз беа убиени на обичен ден.
Смилковско беше на најголемиот христијански празник.
Муслиманите во Париз на јавни собири ги осудуваа починителите.
Муслиманите во Македонија, преку насилни демонстрации ги бранат починителите, барајќи да се ослободат.
Цел свет се дигна против идеологијата и починителите на ова во Париз.
Цел свет го болеше уво, за истиве нешта кај нас. (како што и го боли уво за геноцидот на Христијаните во Египет, Нигерија, Сирија, Ирак, Пакистан, Авганистан....)
Делумно анонимните реакции по медиумите, на Муслиманите се исти, во двата случаи.