Далеку од тоа. Постојат цела низа на пречки и контрааргументи кои не дозволуваат да се стави крај на прашањето и дали Бог воопшто постои, а не пак на ситници од самото пренесување на светиот збор.Се потрудил и пренесено е на целото човештво.
Далеку од тоа. Постојат цела низа на пречки и контрааргументи кои не дозволуваат да се стави крај на прашањето и дали Бог воопшто постои, а не пак на ситници од самото пренесување на светиот збор.Се потрудил и пренесено е на целото човештво.
Вистината ја пренесоа мисионерите низ сите светски меридијани.Далеку од тоа. Постојат цела низа на пречки и контрааргументи кои не дозволуваат да се стави крај на прашањето и дали Бог воопшто постои, а не пак на ситници од самото пренесување на светиот збор.
Богами, тоа најквалитетно ги направија во Јужна Амерка. Мајката им ја расплакаа од љубов и милосрдие...Вистината ја пренесоа мисионерите низ сите светски меридијани.
Тоа е само една скршена верзија на една приказна раскажувана од устите на несовршени луѓе, и зошто и самата приказна не е доволно добра за да биде доволно и крајно убедлива и да не остава простор не само за контрааргументи, туку и за различни толкувања?Вистината ја пренесоа мисионерите низ сите светски меридијани.
Па не баш. Баш црквата во голем број случаи ги заштитувала домородците од угнетувањето на власта (секако, оние кои го прифатиле Господ Бог Исус Христос за свој личен спасител)[DOUBLEPOST=1420485196][/DOUBLEPOST]Богами, тоа најквалитетно ги направија во Јужна Амерка. Макјката им ја расплакаа од љубов и милосрдие...
Христијанството (особено православното) е религија на суштината, а не на формата.Тоа е само една скршена верзија на една приказна раскажувана од устите на несовршени луѓе, и зошто и самата приказна не е доволно добра за да биде доволно и крајно убедлива и да не остава простор не само за контрааргументи, туку и за различни толкувања?
Тоа ништо не кажува, напротив, само го продлабочува прашањето. Ако објективно го посматраме историскиот развиток на самата филозофија на религиите гледаме само луѓе кои се служат со човечки разум, одлучуваат со човечки разум, се препукуваат за човечки конструкции, нема краен доказ кој недвосмислено и воопшто би ја потврдил нултата хипотеза.Христијанството (особено православното) е религија на суштината, а не на формата.
До некаде си во право. Исусовците( Jesuits) они ги штителе домородците од робство. Али па главните во Католичката црква не ги сакале баш поради тоа што се мешале во работата на колонијалните сили и они биле против нив, на крај многу домородци па и исусовци биле масакрирани од властите. И Католичката црква не ни трепнала на муабетов, туку ги подржале колонијалните силиПа не баш. Баш црквата во голем број случаи ги заштитувала домородците од угнетувањето на власта (секако, оние кои гои прифатиле Господ Бог Исус Христос за свој личен спасител)
Језуитите (Исусовците) се дел од католичката црква. (мада технички и православната е католичка црква)До некаде си во право. Исусовците( Jesuits) они ги штителе домородците од робство. Али па главните во Католичката црква не ги сакале баш поради тоа што се мешале во работата на колонијалните сили и они биле против нив, на крај многу домородци па и исусовци биле масакрирани од властите. И Католичката црква не ни трепнала на муабетов, туку ги подржале колонијалните сили
Затоа што Господ го сака човекот.Зошто Господ дозволува вакви луѓе да му бидат гласот на земјата?
Бог го создал човекот да му биде роб. Го направил и го затворил во еденската градина да се грижи за земјата, растенијата и животните. Слободната воља, човек сам си ја здовбил каснувајќи од плодот на познавање на добро и зло кое бог му го забрани. Дури од како го касна, човекот стана свесен дека постои добро и зло, да распознава добро од зло и да избира меѓу добро и зло. Заради тоа што човек се здобил со слободна воља - Бог го казни целото човештво.Затоа што Господ го сака човекот.
Затоа му дал слободна воља.
инаку ќе го напраел роб(от) кој секогаш и секако ќе го слави и сака
Не.Бог го создал човекот да му биде роб. Го направил и го затворил во еденската градина да се грижи за земјата, растенијата и животните. Слободната воља, човек сам си ја здовбил каснувајќи од плодот на познавање на добро и зло кое бог му го забрани. Дури од како го касна, човекот стана свесен дека постои добро и зло, да распознава добро од зло и да избира меѓу добро и зло. Заради тоа што човек се здобил со слободна воља - Бог го казни целото човештво.
Па да, дел се од католичката црква Језуитите( не знаев како е на македонски ), тоа и мислев. Задачата на Језуитите им била да им ја наметнат христијанската религија на домородците и биле прилично успешни. Но колонијалните сили сепак решиле многу од нив да ги направат робови. И добиле подршка од католичката црква да го направат тоа и им било наредено на Језуитите да се тргнат, но некој не сакале и они биле масакрирани.Језуитите (Исусовците) се дел од католичката црква. (мада технички и православната е католичка црква)
За да имаш слободна воља, значи да знаеш што е добро а што не. Како ќе одбереш меѓу нешто добро и недобро ако не ги познаваш.Не.
Слободната воља човекот ја имаше од старт. Господ не го создаде како свој роб. Со каснувањето од јабуката се здоби со друго нешто. Не знам кај си прочитал дека со каснувањето се здобил со слободна воља, тоа е друга приказна со каснувањето.
Па на крају краева, ако тој беше создаден како роб, без слободна воља, како одлучи да касне?
Недвосмислено покажување и очигледен доказ за неговото постоење нема ништо да наштети на слободната волја и евентуалниот избор, напротив ќе ја засили евидентноста и легитимноста на последиците од таквиот избор.Затоа што Господ го сака човекот.
Затоа му дал слободна воља.
инаку ќе го напраел роб(от) кој секогаш и секако ќе го слави и сака
Hold it now Einstein!Недвосмислено покажување и очигледен доказ за неговото постоење нема ништо да наштети на слободната волја и евентуалниот избор, напротив ќе ја засили евидентноста и легитимноста на последиците од таквиот избор.
Кога веќе ти можеш да претпоставуваш што била целта, ако целта на немањето на очигледен доказ била со слободната волја да се направи што е можно полегитимен избор, тогаш многу пологично би било и вооптшто да немаме никаков доказ и показател на постоење на богот, со тоа на вистински начин би се виделе сите карактеристики на луѓето.
Со ова, наводно половично покажување, се постигнува само слепа верба која е резултат на индоктринација, а не вистински избор, или пак и воопшто можност за избор. Каква селекција се постигнува со тоа?
Значи приказната за осознавањето на доброто и злото не е еквивалент со причата за наводно здобивање со можност за одлучување по слободна воља.За да имаш слободна воља, значи да знаеш што е добро а што не. Како ќе одбереш меѓу нешто добро и недобро ако не ги познаваш.
Каде Бог му даде избор на Адам дали сака да живее во едемската градина?
Дали сака да работи то што Бог му рече? кај е слободната воља на почетокот? каде човек воопшто бира меѓу добро и зло?
Тој каснал оти не можеше да рече “Чекај ова е зло, неќам да каснам“ тој шеташе со ева гол низ градината и не знаеше дека тоа не е добро, дури од ко касна сфати дека е тоа срамно и не е добро. Тој беше слеп за добро и не добро се додека не касна, змијата им рече - јадете и тие јадеа пошто не знаеа дали прават добро или зло. Од кога изедоа, станаа свесни за доброто и злото
постоел и свет надвор од едем, едем беше само едно место на светот. Господ го зел Адам како своја сопственост и го ставил таму и му рекол што да прави. Не преговарале. Немало договор на две страни. Не му беше даден избор на Адам “Сакаш во градината или надвор да живееш“Hold it now Einstein!
Збори као сељак (мене) за да те разберам.[DOUBLEPOST=1420488801][/DOUBLEPOST]
Значи приказната за осознавањето на доброто и злото не е еквивалент со причата за наводно здобивање со можност за одлучување по слободна воља.
Тоа дека го стаил да живее во Еден, а не на друго место, нема врска со тоа дека наводно немал Адам избор да одлучува по слободна воља. Шо викаш, може он сакал да лебди у свемир, а? Или да живее у магмата у центарот?
по таа логика ни ти немаш слободна воља