Ало елоквенцијо, јас во комуникацијата со тебе не реков НИКАДЕ дека не сме жртви, ти реплицирав лично тебе и твоето понашање на темава, не ми ставај зборови што не сум ги кажал. Плус никаде не инсинуирав НИШТО за институциите, впрочем види го мојот пост од оваа 5-та страна на темава во кој зборам нешто сосема обратно. Дај олабави ме малку и оди дома плакај кај мама за институциите.
Ниту се осеќам супериорен, ниту пак имам нешто против вечните студенти (освен кога кењаат како овој не ги сакал, оној не ги сакал, а максимално си го ладат курето), чак шта више и сам може да се каже дека бев дел од нив пошто студирав 7 години и сменив еден факултет. Ама јас работев во меѓувреме (што не е оправдување баш), ама ти упорно префрлаш цела вина за вечните студенти во институциите.
И намали со болдот и потцртаните работи, ОК е, те сфативме, повредено ти е егото од примериве што си ги навел и паламудиш на темава (што е оправдано), ама во исто време враќаш со МОЧКО на некој што демек ти влагал во дискусија ад хоминем.
Цитирај ме кога ми се обраќаш. Дебата е дејствие за кое се создадени постулати во врска со тоа како треба да се спроведе истата.
Овде може да се забележи твојата арогантна инсинуација за мене.
Останатиот дел од постот се однесува на однесувањето на drain, кој откако го цитирав со ова мое мислење
Има малку квалитетни студенти. Премалку. Се друго е просек. Дисциплина и начин на размислување се развива во основно училиште. На факултет треба да бидеш оспособен за работа, а не да потрошиш 4 години за нешто што требало да го имаш научено 8 години уназад.
ми врати емотивно, агресивно на овој начин
Веќе гледам со кој си имам работа и ќе престанам да те цитирам. Само знај колку и да пробуваш да ги деградираш факултетите и студентите џабе ти е. Има квалитетни факултети во земјава, има квалитетни студенти, од поимот факултет немаш појма и затоа те молам тргни се од темава кога немаш појма што пишуваш.
Ова е пост кој нема никаква врска со темата. Ова е пост кој ме таргетира мене како личност, а не го таргетира мојот став и ова де факто е навреда.
Е сега, комуникација функционира на принцип пинг-понг. Тоа што си ми го пратил, тоа ќе ти го вратам.
Ако веќе дошол да дебатира, нека дебатира. Нека ги навредува тие што му се блиски, не некој што го сретнал денес на интернет.[DOUBLEPOST=1410016329][/DOUBLEPOST]
Не можеш квалитетно и темелно да ја познаваш теоријата ако парелелно ништо нешто практично не си видел. Се што имаш учено теорија ќе го заборавиш за неколку години, ако не го примениш никаде. Само од книга не се учи.
Друго, кога сме кај вечните студенти, не е исто студент заглавил на еден предмет затоа што професорот бил терсене и студент што само еден предмет положил, а другите ги заглавил. Не може да бидат 90% професори никакви и искомплексирани. Напишав убаво погоре кој тип на вечни студенти ги осудувам. Не се замараат со факултет воопшто и после професорот, Грујо, Бранко, Ставре, Куpче ми е крив.
Еве и јас сум студент, тврдам дека постојат и професори што маста ќе ти ја извадат, сум паднала испит, сум чекала 100 века за резултати, знам како е, ти се малтретираш, а некому гајле му е, ама од друга страна не можам да кажам дека не сум сретнала професори за почит, достојни за тоа што го работат. Веќе трета година сум на факултет, не ми се случило да бидам одбиена за консултации и покрај тоа што (можеби) не сум го запазила терминот. Не ми се случило да паднам, ако имам доволно научено само затоа што листата на положени била веќе полна. Не знам на кој факултет е тоа каде што ја имаат веќе предвидено бројката на положени студенти?
Трето, да бидеме реални има и такви студенти кои учат и се трудат, ама едноставно не ги бидува. Поготово на техничкиве факултети. Не му оди и не му оди, а учи. Можеби едноставно не е за таа струка. И на Кембриџ и на Принстон не би го бидувало. Нема врска тука факултетот не чинел, професорот не чинел, а јас сакам (мама и тато сакаат) да сум програмер, инженер, технолог...
Не се согласувам за теоријата. Се што сум учел теорија од стручен аспект ми помогнало практично да изведувам обврски и на факултет, и на работа. Но, да. Се служувам дека не сум го заборавил затоа што сум нашол начин од истото практично да полезувам.
Никаде не негирам дека постојат студенти кои едноставно не сакаат да учат, и сосема се слагам во контекст на таа дистинкција помеѓу заглавување неколку предмети ради терсене професори и само еден положен испит но мене ми беше друга поентата. Темата тука аседентираше, и јас пробував да укажам на корупцијата и бирократијата во образованието како едни од факторити во поминување и паѓање а не како единствени и ултимативни.
Но неколку членови одбраа емотивно да реагираат и ревносно да ме нападнат со навреди, како што посочив во постот погоре.
Како што реков, дискусијата ескалираше и мојата поента беше дека многумина од тие кои завршуваат факултет на време го имаат буквално истото
знаење и способност како тие кои го влечат факултетот и положуваат единствено затоа што имаат врски и/или препишуваат.
Неколку члена го потврдија истото, дека по излегување од факултет, студентите сеуште не се способни за работа, односно не се способни да
го искористат знаењето со кое се стекнувале последните 3-5 години. Значи станува збор за високо стручно знаење кое е есенцијално за вршење на својата професија. Сепак имаше небулози од типот на постовите на Drain во кои тој тврдеше
"задачата на факултетите е да ти ги развојат мозочните способности, начинот на размислување,
дисциплината, соочување со проблеми за кратки рокови и така натаму."
Ова налага дека лицата кои се запишуваат на факултет ги немаат овие способности и е ноторна глупост.
Не се слагам со третата точка.
Тоа не ги бива е премногу маглив и недефиниран поим. За да се образложи, треба првенствено да се дефинира што значи "да те бива". Веројатно може да се каже дека доколку си добар во сет од скилови кои се потребни за одредена работа тогаш автоматски си добар во таа работа.
Моментално, таквите сетови од скилови се дефинираат во склоп на umbrella поимот интелигенција кои при тренинг можат да бидат подобрени, секако во граници кои ги дозволува генетиката. Сепак и тука постои таа магливост, бидејќи не е возможно да се земат и/или изолираат сите фактори предвид кога детерминираш дали некого го бива или не бидејќи тие сетови од скилови исто така зависат од други фактори, па потоа постојат трети, околински фактори итн.
Точно е, секој може да научи било што, односно да меморира било што, и точно е дека утилизација на тие информации е клучниот аспект во тоа "да те бива", ама тука станува збор за факултет а не за екстремни случаи на IQ така да не верувам дека постојат луѓе кои туку така едноставно "не можат да завршат факултет".