Вечни студенти

  • Креатор на темата Креатор на темата DBack
  • Време на започнување Време на започнување
Сум видел на ПМФ (тогаш уште Институт за информатика беше под ПМФ) едно девојче не пројде за 0.25 поени кај таа една, буквално плакајќи излезе кај неа од канцеларија. Така да дефинитивно лешпери - професори има. Таа истата професорка доаѓаше на работа со точак, а на пачавиците си ставаше нешто као штипки за да не и се валкаат :facepalm:

@-={K-O-R-U-N}=- ќе потврди ако се сеќава
 
Сум видел на ПМФ (тогаш уште Институт за информатика беше под ПМФ) едно девојче не пројде за 0.25 поени кај таа една, буквално плакајќи излезе кај неа од канцеларија. Така да дефинитивно лешпери - професори има. Таа истата професорка доаѓаше на работа со точак, а на пачавиците си ставаше нешто као штипки за да не и се валкаат :facepalm:

@-={K-O-R-U-N}=- ќе потврди ако се сеќава

(Half-Life 3) Confirmed!
 
Кај се овие „студенти“? Што прават додека не одат на факс?
Јас ќе ти кажам што прават/правеа, барем по мојата струка (биохемија). Не дека е којзнае што или нешто претежок, ама наместо да идат 3 дена по 8 саати плус 2 дена по 4-5 саати на предавања и вежби, умешно се снаоѓаат и ќе дојдат на пола од предавањата колку да добијат потпис и да не ги заборават професорите како изгледаат, а во остатокот одат по клиники/лаборатории/пивари и волонтираат или дури и работат. И која би му била целта на некој кој 99 % со врски ќе го пикнат каде сака да се замара да иде на факултет. Не е срамота и 10 години да го оди факултетот.

Има една друга група од внатрешноста, која сфаќа дека не ги бидува и гледа да се напика во студентски парламент, во било којаорганизација, да фати некоја било каква функција, било секретар, па дури и обичен член. И со гордост чека да дојдат приматијади, ако веќе не може да положи барем да се шета бесплатно. Овие идат на факс чат пат колку потпис да добијат, за разлика од неколку скопски менаџерчиња на кои нималку не им е битен факултетот. Цела година ги неам сретнато низ ходник, се активираат само кога ќе дојдат приматијади по соседни земји и кај нас некои факултетски игри. Не им е битно дали ќе го презапишат предметот, му се може.

Знам една од внатрешноста, два-три пати неделно пијана ја гледав по студентски, постара од мене 2-3 генерации. Лани кога спремав дипломска со професорот, зборуваше како ќе ја пишел во некој научен труд. Ете кај отиде светов си викам, таа ако ги има пола од испитите положено ја име ќе си сменам, ама то е.

Кога веќе ги спомнавте и професорите, дали постои некој закон за блиски на професори, синови/ќерки/внуки и начинот на полагање? Кај нас имаше еден што цела фамилија поблиска и поширока, што генерација постари што генерација-две помали му студираат на истиот институт каде тој предава 6-7 предмети, да не речам е главен. Замисли од толку универзитети, факултети, баш на тој смер каде тој е главен се упишуваат. Каква случајност.

Нели постои конфликт на интереси или не знам како да се изразам поточно? Еднаш полагаме со еден од љубимците на дотичниот професор, полагавме кај друг професор, многу строг, академик е. И не собра сите 70-80 луѓе и вика, кој го нема на список дека го упишал предметот нема да полага, не ме интересира зошто го нема. И ги чита студентите и вика има ли некој што не го прочитав. И тој гореспомнатиот студент вика мене не ме прочитавте. Е си викам зар ќе го избрка? Се насмеа и вика, ај ти си, го кажува презимето на студентот и вика оди, влези, седни уште да му каже кој тест да го избере. Мене да ме немаше на список дали ќе ме пуштеше да полагам, се прашувам.

Или најдоа дупка во законот (хаха закон во Македонија) и фамилијарно станаа стручњаци? Што викате, дури и да постои некој закон предметите што ги полагаат кај него да ги полагаат комисиски, тука е тате/чиче/вујче да им се јави на колегиве и пак да им го дадат тестот.

Пропагандата оди до таа мера, што сега и другарите и другарките на родниниве се упишуваат. Ќе му дојде, као пуштаат добар глас за институтов.

Од некаде 90-100 на сите смерови 15-16 на време дипломираа, уште толку за 5 години, а останатите имаат потенцијал за вечни студенти.
 
Каде ќе го донесеш,на форум сме.Незнам зашто баш него му се закачил од толку студенти и не му дава да положи,изглеа ради 140+ интелегенцијата од Менса не му текнало кога треба да заќути.
Незнам што те убедувам,ти знаеш како се проаѓа што не си студент сега од рекла казала муабети.

А, ако имаш 140+ IQ треба да (знаеш кога) заќутиш? На некој морон да му дозволиш да биде по негово? Вие од Електро, или од кој и да си, стварно сте биле... Не му ќутам на никој. Ни сум ќутел, ни имам намера допрва да почнувам. Бев студент и знам како завршив. Сега ќе бидам на друг факултет пак и точно знам што ме чека. А оправдувањето дека на факултет се учи теорија и логично е да бидете дрва кога ќе се вработите не држи. Нели беше: учи синко за да не работиш? Или сега се смени во: учи синко, тие ќе те дообучат и ќе те вработат како инжињер? кој ни дигитрон не знае да користи...
 
А, ако имаш 140+ IQ треба да (знаеш кога) заќутиш? На некој морон да му дозволиш да биде по негово? Вие од Електро, или од кој и да си, стварно сте биле... Не му ќутам на никој. Ни сум ќутел, ни имам намера допрва да почнувам. Бев студент и знам како завршив. Сега ќе бидам на друг факултет пак и точно знам што ме чека. А оправдувањето дека на факултет се учи теорија и логично е да бидете дрва кога ќе се вработите не држи. Нели беше: учи синко за да не работиш? Или сега се смени во: учи синко, тие ќе те дообучат и ќе те вработат како инжињер? кој ни дигитрон не знае да користи...
Добро не ќути,по твое нека биде.Македонија е ова,меракот за инает ми пројде во средно.
А кај мене никад не било учи синко за да не работиш,иначе ќе отидев на штипски.Искуство>образование во секој случај,затоа и кога барат работа се цени кај си работел поише него дипломата.
 
Добро не ќути,по твое нека биде.Македонија е ова,меракот за инает ми пројде во средно.
А кај мене никад не било учи синко за да не работиш,иначе ќе отидев на штипски.Искуство>образование во секој случај,затоа и кога барат работа се цени кај си работел поише него дипломата.
Нема врска мое однесување со инает. Поентата ми е дека само овде имаш поговорки: "ќути синко, има и полошо"...и "наведната глава сабја не ја сече". Море да знаеш како ја сече, затоа што наведната глава не ја гледа сабјата и не знае кога да се тргне. Јас сум со еден факултет. Тоа м-р, д-р не ме интересира и сигурно нема ни да имам. Запишав втор. Од прво вработување,па досега, факултетот и тоа како ми има помогнато во работата. Стартував со (ај да не претерам) сигурно >70% познавање на работата. Во моја генерација имаше и некои 70-80% не знаеја обична Молба или Пријава да напишат, а не судска пресуда да им дадеш. Сите оние што завршуваат само со учење од книга, појма немаат од пракса. Пред некое време во Семос имаше група за SQL Server 2008R2, целосна обука. И админ и девелопер во едно. Од цела група од 15 луѓе, само јас и уште 1 не бевме од електро. Другите СИТЕ! Од тие сите, буквално СИТЕ појма немаа што е релациона база, што е t-sql како јазик...да не набројувам. И на прашањето: добро, што учите вие таму? А, бе знаеш, од се по малку...на крај ништо!!! Подобро некој, ако не му се учи глупости, да запише Академија. Таму нема многу филозофии кое, што е и зошто е. Таму ти вика: ова е рутер, ова е кабел...вака се поврзува. Јасно? Јасно. Е, ај сега ти поврзи. Толку. Од луѓе што ги познавам (поврзано со електро, информатика и сл), само ОВА го признавам. Какви момци и девојки излегуваат од таму...секоја чест.

П.С. Се извинувам, ако напишаново скока од едно на друго. Сакав да го направам пократко (и сигурно зезнав работа). Се надевам разбирливо е.
 
Малку сте забегале од темата. После факултет на работа повеќето се мулиња затоа што се имаат дупнато од бубање теорија, а 90% од тоа што ќе го научат (за 6ка или 10ка-небитно) во живо го немаат видено. Тоа веќе и не е вина на студентот. Потребна е теорија, но не на начинот на кој ја учиме, а тоа е начинот на кој ни бараат да учиме, не наш личен избор. Образованието не ни чини, ама тоа е такво какво што е и за сите важи исто, и не е причина за феноменот наречен вечни студенти. Единствен виновен за тоа што некој е вечен студент е тој самиот.

„Другар, ај потпиши ме, нема да дојдам на тој и тој час“. Не знам со која цел, ама ова се дешава. И тоа кај професори каде присутството носи само 5%,а требаат 60 за шестка.
После тежок бил материјалот, не се учело, искомплексиран бил професорот, ти биле задолжителни колуквиумите и домашните барем за потпис и кога ќе презапише (по не знам кој пат) пак другарот го потпишува. Бркал професори, а ни на предавања не иде. Па каде инаку планира да ги најде, еве не знам. o_O Или ги бара само ден-два пред испит. Е ова е типичен македонски вечен студент. Му се смее на некој што три недели пред испит седнал в читална, а после истиот тој што ќе дипломира на време, истите тие што само два пати се појавиле на факултет ќе го наречат 'врскаџија' или 'татино синче'.
 
Малку сте забегале од темата. После факултет на работа повеќето се мулиња затоа што се имаат дупнато од бубање теорија, а 90% од тоа што ќе го научат (за 6ка или 10ка-небитно) во живо го немаат видено. Тоа веќе и не е вина на студентот. Потребна е теорија, но не на начинот на кој ја учиме, а тоа е начинот на кој ни бараат да учиме, не наш личен избор. Образованието не ни чини, ама тоа е такво какво што е и за сите важи исто, и не е причина за феноменот наречен вечни студенти. Единствен виновен за тоа што некој е вечен студент е тој самиот.

„Другар, ај потпиши ме, нема да дојдам на тој и тој час“. Не знам со која цел, ама ова се дешава. И тоа кај професори каде присутството носи само 5%,а требаат 60 за шестка.
После тежок бил материјалот, не се учело, искомплексиран бил професорот, ти биле задолжителни колуквиумите и домашните барем за потпис и кога ќе презапише (по не знам кој пат) пак другарот го потпишува. Бркал професори, а ни на предавања не иде. Па каде инаку планира да ги најде, еве не знам. o_O Или ги бара само ден-два пред испит. Е ова е типичен македонски вечен студент. Му се смее на некој што три недели пред испит седнал в читална, а после истиот тој што ќе дипломира на време, истите тие што само два пати се појавиле на факултет ќе го наречат 'врскаџија' или 'татино синче'.

Не може да бидеш практичен ако не ја знаеш теоријата зад таа пракса. За да ги утилизираш твоите знаење практично потребно е темелно и квалитетно да ја познаваш теоријата бидејќи инаку нема ни да знаеш што правиш.

Инаку, jас сум студент, не забушавам, не сум пропуштил предавање освен во случај на тешка болест на ранг на мононуклеоза, не сум препишувал на испит, редовно учам и поголемиот дел од испитите ми се пројдени на колоквиуми и ТВРДАМ дека се што сум наброил во мојот прв пост на темава ми се има случено мене, или на мои колеги.
Јас, со свои очи сум гледал како најдобрите од мојата генерација препишувале на мобилни, на лаптопи, со ливчиња, со книги, со тетратки, биле забележувани од професори и не биле бркани од испит.
Зошто? Затоа што имаат врски кај тие професори.
Јас полагав испит пред три ипол недели, и секој божји ден од тогаш до вчера се влечкав од дома до факултет и назад за да видам дали има резултати, воедно да видам дали е професорот таму за да си земам оценка.
Три ипол недели немаше ни резултати ни професори. Резултатите беа објавени вчера, јас стигнав во 11, професорот не беше таму.
Друг пример, професорка ми има кажано в лице, имаш бодови да те пуштам ама нема да те пуштам бидејќи премногу сте ми положени.
Трет пример, веднаш после прва колоквиумска се разболев и бев болен месец ипол и месец ипол не смеев да станам од кревет. Дојдов на факултет после втора колоквиумска веднаш отидов кај сите професори со оправданија и отпусница од болница за да докажам зошто сум бил отстутен и професор по еден предмет не сакаше ни да ме погледне, ми го фрли во лице оправданието и не сакаше ниту да ми ги погледне проектите кои сум ги изработил.
Четврт пример, исто во прва година, имаше премногу студенти кои полагаа и откако се наполни една сала почна да се полни друга. Откако едвај се собравме сите во втората, професорката ни рече на неколку од нас да станеме и да се вратиме во првата сала оти тука немало место. Таму, асистентката не ни дозволи да седнеме со едно едноставно "тоа е, колега".
Можам да редам уште примери, и некои како Drain и Stealth ќе инсинуираат и ќе тврдат работи без аргументи кои се поткрепени со евиденција туку со навреди бидејќи
сакаат да се чувствуваат подобро во врска со себе бидејќи се/биле на одреден факултет и се чувствуваат супериорни во поглед на тие "вечни студенти".
Вистина е дека студенти забушаваат затоа што не учат, но да ми тврди некој како Drain или Stealth дека не сме жртви на корупција и бирократија во
образованието е навреда за целата студентска фела.
 
Ало елоквенцијо, јас во комуникацијата со тебе не реков НИКАДЕ дека не сме жртви, ти реплицирав лично тебе и твоето понашање на темава, не ми ставај зборови што не сум ги кажал. Плус никаде не инсинуирав НИШТО за институциите, впрочем види го мојот пост од оваа 5-та страна на темава во кој зборам нешто сосема обратно. Дај олабави ме малку и оди дома плакај кај мама за институциите.

Ниту се осеќам супериорен, ниту пак имам нешто против вечните студенти (освен кога кењаат како овој не ги сакал, оној не ги сакал, а максимално си го ладат курето), чак шта више и сам може да се каже дека бев дел од нив пошто студирав 7 години и сменив еден факултет. Ама јас работев во меѓувреме (што не е оправдување баш), ама ти упорно префрлаш цела вина за вечните студенти во институциите.

И намали со болдот и потцртаните работи, ОК е, те сфативме, повредено ти е егото од примериве што си ги навел и паламудиш на темава (што е оправдано), ама во исто време враќаш со МОЧКО на некој што демек ти влагал во дискусија ад хоминем.
 
Последно уредено:
Не може да бидеш практичен ако не ја знаеш теоријата зад таа пракса. За да ги утилизираш твоите знаење практично потребно е темелно и квалитетно да ја познаваш теоријата бидејќи инаку нема ни да знаеш што правиш.
.
Не можеш квалитетно и темелно да ја познаваш теоријата ако парелелно ништо нешто практично не си видел. Се што имаш учено теорија ќе го заборавиш за неколку години, ако не го примениш никаде. Само од книга не се учи.

Друго, кога сме кај вечните студенти, не е исто студент заглавил на еден предмет затоа што професорот бил терсене и студент што само еден предмет положил, а другите ги заглавил. Не може да бидат 90% професори никакви и искомплексирани. Напишав убаво погоре кој тип на вечни студенти ги осудувам. Не се замараат со факултет воопшто и после професорот, Грујо, Бранко, Ставре, Куpче ми е крив.

Еве и јас сум студент, тврдам дека постојат и професори што маста ќе ти ја извадат, сум паднала испит, сум чекала 100 века за резултати, знам како е, ти се малтретираш, а некому гајле му е, ама од друга страна не можам да кажам дека не сум сретнала професори за почит, достојни за тоа што го работат. Веќе трета година сум на факултет, не ми се случило да бидам одбиена за консултации и покрај тоа што (можеби) не сум го запазила терминот. Не ми се случило да паднам, ако имам доволно научено само затоа што листата на положени била веќе полна. Не знам на кој факултет е тоа каде што ја имаат веќе предвидено бројката на положени студенти? :eek:

Трето, да бидеме реални има и такви студенти кои учат и се трудат, ама едноставно не ги бидува. Поготово на техничкиве факултети. Не му оди и не му оди, а учи. Можеби едноставно не е за таа струка. И на Кембриџ и на Принстон не би го бидувало. Нема врска тука факултетот не чинел, професорот не чинел, а јас сакам (мама и тато сакаат) да сум програмер, инженер, технолог...
 
Ало елоквенцијо, јас во комуникацијата со тебе не реков НИКАДЕ дека не сме жртви, ти реплицирав лично тебе и твоето понашање на темава, не ми ставај зборови што не сум ги кажал. Плус никаде не инсинуирав НИШТО за институциите, впрочем види го мојот пост од оваа 5-та страна на темава во кој зборам нешто сосема обратно. Дај олабави ме малку и оди дома плакај кај мама за институциите.

Ниту се осеќам супериорен, ниту пак имам нешто против вечните студенти (освен кога кењаат како овој не ги сакал, оној не ги сакал, а максимално си го ладат курето), чак шта више и сам може да се каже дека бев дел од нив пошто студирав 7 години и сменив еден факултет. Ама јас работев во меѓувреме (што не е оправдување баш), ама ти упорно префрлаш цела вина за вечните студенти во институциите.

И намали со болдот и потцртаните работи, ОК е, те сфативме, повредено ти е егото од примериве што си ги навел и паламудиш на темава (што е оправдано), ама во исто време враќаш со МОЧКО на некој што демек ти влагал во дискусија ад хоминем.

Цитирај ме кога ми се обраќаш. Дебата е дејствие за кое се создадени постулати во врска со тоа како треба да се спроведе истата.
Овде може да се забележи твојата арогантна инсинуација за мене.
Комплекси much?
Останатиот дел од постот се однесува на однесувањето на drain, кој откако го цитирав со ова мое мислење
Има малку квалитетни студенти. Премалку. Се друго е просек. Дисциплина и начин на размислување се развива во основно училиште. На факултет треба да бидеш оспособен за работа, а не да потрошиш 4 години за нешто што требало да го имаш научено 8 години уназад.
ми врати емотивно, агресивно на овој начин
Веќе гледам со кој си имам работа и ќе престанам да те цитирам. Само знај колку и да пробуваш да ги деградираш факултетите и студентите џабе ти е. Има квалитетни факултети во земјава, има квалитетни студенти, од поимот факултет немаш појма и затоа те молам тргни се од темава кога немаш појма што пишуваш.
Ова е пост кој нема никаква врска со темата. Ова е пост кој ме таргетира мене како личност, а не го таргетира мојот став и ова де факто е навреда.
Е сега, комуникација функционира на принцип пинг-понг. Тоа што си ми го пратил, тоа ќе ти го вратам.
Ако веќе дошол да дебатира, нека дебатира. Нека ги навредува тие што му се блиски, не некој што го сретнал денес на интернет.[DOUBLEPOST=1410016329][/DOUBLEPOST]
Не можеш квалитетно и темелно да ја познаваш теоријата ако парелелно ништо нешто практично не си видел. Се што имаш учено теорија ќе го заборавиш за неколку години, ако не го примениш никаде. Само од книга не се учи.

Друго, кога сме кај вечните студенти, не е исто студент заглавил на еден предмет затоа што професорот бил терсене и студент што само еден предмет положил, а другите ги заглавил. Не може да бидат 90% професори никакви и искомплексирани. Напишав убаво погоре кој тип на вечни студенти ги осудувам. Не се замараат со факултет воопшто и после професорот, Грујо, Бранко, Ставре, Куpче ми е крив.

Еве и јас сум студент, тврдам дека постојат и професори што маста ќе ти ја извадат, сум паднала испит, сум чекала 100 века за резултати, знам како е, ти се малтретираш, а некому гајле му е, ама од друга страна не можам да кажам дека не сум сретнала професори за почит, достојни за тоа што го работат. Веќе трета година сум на факултет, не ми се случило да бидам одбиена за консултации и покрај тоа што (можеби) не сум го запазила терминот. Не ми се случило да паднам, ако имам доволно научено само затоа што листата на положени била веќе полна. Не знам на кој факултет е тоа каде што ја имаат веќе предвидено бројката на положени студенти? :eek:

Трето, да бидеме реални има и такви студенти кои учат и се трудат, ама едноставно не ги бидува. Поготово на техничкиве факултети. Не му оди и не му оди, а учи. Можеби едноставно не е за таа струка. И на Кембриџ и на Принстон не би го бидувало. Нема врска тука факултетот не чинел, професорот не чинел, а јас сакам (мама и тато сакаат) да сум програмер, инженер, технолог...

Не се согласувам за теоријата. Се што сум учел теорија од стручен аспект ми помогнало практично да изведувам обврски и на факултет, и на работа. Но, да. Се служувам дека не сум го заборавил затоа што сум нашол начин од истото практично да полезувам.

Никаде не негирам дека постојат студенти кои едноставно не сакаат да учат, и сосема се слагам во контекст на таа дистинкција помеѓу заглавување неколку предмети ради терсене професори и само еден положен испит но мене ми беше друга поентата. Темата тука аседентираше, и јас пробував да укажам на корупцијата и бирократијата во образованието како едни од факторити во поминување и паѓање а не како единствени и ултимативни.
Но неколку членови одбраа емотивно да реагираат и ревносно да ме нападнат со навреди, како што посочив во постот погоре.

Како што реков, дискусијата ескалираше и мојата поента беше дека многумина од тие кои завршуваат факултет на време го имаат буквално истото
знаење и способност како тие кои го влечат факултетот и положуваат единствено затоа што имаат врски и/или препишуваат.
Неколку члена го потврдија истото, дека по излегување од факултет, студентите сеуште не се способни за работа, односно не се способни да
го искористат знаењето со кое се стекнувале последните 3-5 години. Значи станува збор за високо стручно знаење кое е есенцијално за вршење на својата професија. Сепак имаше небулози од типот на постовите на Drain во кои тој тврдеше
"задачата на факултетите е да ти ги развојат мозочните способности, начинот на размислување, дисциплината, соочување со проблеми за кратки рокови и така натаму."
Ова налага дека лицата кои се запишуваат на факултет ги немаат овие способности и е ноторна глупост.

Не се слагам со третата точка.
Тоа не ги бива е премногу маглив и недефиниран поим. За да се образложи, треба првенствено да се дефинира што значи "да те бива". Веројатно може да се каже дека доколку си добар во сет од скилови кои се потребни за одредена работа тогаш автоматски си добар во таа работа.
Моментално, таквите сетови од скилови се дефинираат во склоп на umbrella поимот интелигенција кои при тренинг можат да бидат подобрени, секако во граници кои ги дозволува генетиката. Сепак и тука постои таа магливост, бидејќи не е возможно да се земат и/или изолираат сите фактори предвид кога детерминираш дали некого го бива или не бидејќи тие сетови од скилови исто така зависат од други фактори, па потоа постојат трети, околински фактори итн.
Точно е, секој може да научи било што, односно да меморира било што, и точно е дека утилизација на тие информации е клучниот аспект во тоа "да те бива", ама тука станува збор за факултет а не за екстремни случаи на IQ така да не верувам дека постојат луѓе кои туку така едноставно "не можат да завршат факултет".
 
Последно уредено:
Не се слагам со третата точка.
Тоа не ги бива е премногу маглив и недефиниран поим. За да се образложи, треба првенствено да се дефинира што значи "да те бива". Веројатно може да се каже дека доколку си добар во сет од скилови кои се потребни за одредена работа тогаш автоматски си добар во таа работа.
Моментално, таквите сетови од скилови се дефинираат во склоп на umbrella поимот интелигенција кои при тренинг можат да бидат подобрени, секако во граници кои ги дозволува генетиката. Сепак и тука постои таа магливост, бидејќи не е возможно да се земат и/или изолираат сите фактори предвид кога детерминираш дали некого го бива или не бидејќи тие сетови од скилови исто така зависат од други фактори, па потоа постојат трети, околински фактори итн.
Точно е, секој може да научи било што, односно да меморира било што, и точно е дека утилизација на тие информации е клучниот аспект во тоа "да те бива", ама тука станува збор за факултет а не за екстремни случаи на IQ така да не верувам дека постојат луѓе кои туку така едноставно "не можат да завршат факултет".
Не знаев ни јас како да го дефинирам, затоа така и го пишав. Можеби тој нема да биде вечен студент, ќе дипломира за 7-8 години, учи колку што може толку, му е капацитетот. Има разлика од студент до студент сепак. Од друга страна некој ќе си рече „Не сум јас за овде“ и ќе се отпише. Можеби тука влијае неговото претходно образование. Ако во прва средно не научил да реши линеарна равенка, можеби ќе научи на факултет, но учејќи го она што веќе требал да го знае ќе го пропушти она што навистина му е потребно. И тука е виновен образовниот систем, не студентот. се провлекол во средно на лепе очи, но ете за негова штета. И после колку и да се труди 4 години не му се доволни да го совлада материјалот. Можеби учи повеќе од некој со просек, ама поради пропустите што треба да ги надокнади не може да дипломира во предвиден рок.
Друг случај, се запишал на електро (пример), затоа што од дома така му кажале или затоа што мисли дека веднаш ќе се вработи, а тој можеби ќе дипломира на време и нема да може да се снајде на работа, како случајот што беше спомнат погоре или ќе остане вечен студент или ќе се отпише.
 
Не знаев ни јас како да го дефинирам, затоа така и го пишав. Можеби тој нема да биде вечен студент, ќе дипломира за 7-8 години, учи колку што може толку, му е капацитетот. Има разлика од студент до студент сепак. Од друга страна некој ќе си рече „Не сум јас за овде“ и ќе се отпише. Можеби тука влијае неговото претходно образование. Ако во прва средно не научил да реши линеарна равенка, можеби ќе научи на факултет, но учејќи го она што веќе требал да го знае ќе го пропушти она што навистина му е потребно. И тука е виновен образовниот систем, не студентот. се провлекол во средно на лепе очи, но ете за негова штета. И после колку и да се труди 4 години не му се доволни да го совлада материјалот. Можеби учи повеќе од некој со просек, ама поради пропустите што треба да ги надокнади не може да дипломира во предвиден рок.
Друг случај, се запишал на електро (пример), затоа што од дома така му кажале или затоа што мисли дека веднаш ќе се вработи, а тој можеби ќе дипломира на време и нема да може да се снајде на работа, како случајот што беше спомнат погоре или ќе остане вечен студент или ќе се отпише.

Секој што во Македонија се запишува на факултет стриктно за да се вработи и мисли дека ќе пројде само со факс гадно се заебал. Во Македонија услови за вработување се книшка и врски.

Aбе глеј, сите тие феномени, капацитет, бивање итн се всушност склоп на тој метафеномен, интелигенција. Е сеа постојат многу фактори тука кои влијаат на ограничување на перформанс за некоја ствар.
Генетски, и околински. Под околински спаѓаат миљарда фактори, како на пример евидентирано е дека ако си гладен имаш полош скор на IQ тест и слично.
Такви ситни фактори можат да бидат клучни при детерминирање дали ќе положиш или ќе паднеш.
Не знам, мене математика ми е лесно али тотално се слагам со тебе. Професорите, посебно тие на факултет, не се педагози. Иако постојат професори кои се навистина добри во пренесување на своето знаење, генерално тие не се квалитетно оспособени за предавање.
Исто е и со професорите во средно. Тие навистина се одлични во својата струка, ама не се педагози per se.
 
Премногу го тупите за непотребни работи.
Се знае ако ти се оди на предавања оди, ако мислиш дека си паметен и без тоа да ја совладаш материјата не одиш и тоа е.
Пред испит се знае која е математиката. 100 страни = 70часа учење.
Ако знаеш најверојатно ќе положиш.

Инаку заради немање доволно финансии моите студии можат да се опишат со 1 година работи да собереш пари, две студирај со тие пари. Дали тоа ме прави вечен студент знаејќи дека на тој начин скоро три години изгубив? :icon_lol:
 
Последно уредено:
Најпрво, постов ти е преполн со ад хоминеми како вторнична 24ка со припорски баби. Евидентно е дека од факултетите излегува просечен и потпросечен кадар. Безвреден кадар. За тоа сведочи и приватниот и државниот сектор. Неспособни благајни, имбецили во приватните фирми и така натаму. Самиот поим основно училиште диктира дека станува збор за институција при која е потребно да се стекнеш со основни познавања од општи животни сфери во кои спаѓа и дисциплина. Освен АСУЦ, ЕМУЦ и слични установи за пропаднати случаи ретко дека ќе најдеш средно училиште кое толерира аздисување и варварство.
Ако тебе ти требало да стигнеш до факултет за да почнеш да обрнуваш внимание на тие аспекти тогаш си заостанат.

Никој не го негира фактот дека постојат квалитетни студенти, но немој да ми глумиш слеп пред целата корупциска свињарија во која се препелкаат
образовните институции. Многу просто, преку низа логички анализи извлечени од се што беше кажано на темава, кои патем ти одбра да не ги протумачиш и плус во прилог на еден куп сведоштва за бескруполозната бирократија која владее на тие институции, како и очигледната катастрофална атмосфера во приватниот и државниот сектор, заклучок кој секој нормален би го донел е дека
единствена разлика помеѓу тие што завршуваат на време и тие што не завршуваат е фактот дека едните се врскаџии/препишувачи а другите не.

Пак ќе повторам, ад хоминеми, навреди и слични малограѓанштини слободно можеш да утилизираш дома со татко и, мајка ти и сестра ти. Јавно, на форум не.
Не планирам некој мочко емотивно да ми се раскурцава на интернет.[DOUBLEPOST=1409831850][/DOUBLEPOST]

Ај вака, јас ќе ви донесам дечко кој е гарантирано минимум 10 пати поедуциран и од скоро сите вас на форумов и воедно не може да дипломира бидејќи еден, единствен изборен предмет не може да земе оценка (Која се зема само со семинарска!) бидејќи професорот прво менуваше мислење за тоа како сака да изгледа семинарската а веќе со месеци се нема појавено на факултет; не одговара на повици, мејлови и слично.
Професорот буквално е пропаднат во земја и ниту деканот ниту другите професори сакаат да му помогнат на дечково.
Значи, дечкото сеуште нема дипломирано(Заради еден предмет.) а истовремено е предобар во својата струка, има длабоки познавања од стотици други сфери и е натпросечно интелигентен 140+ според МЕНСА, aма не, ти знаеш како се поминува.

Се правиш паметен со латински изрази за работи кои не ги разбираш и после го правиш истото за кое што обвинуваш друг. Да бев на власт за хипокризија ќе бесев на плоштад.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom