Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Opel e.
:icon_mrgr:
Opel i dizel ne odat zaedno.[DOUBLEPOST=1417634167][/DOUBLEPOST]
To ti e isto ko da prasas dali da opnes nekoja postara milfica ili ne. Ako e drzeca i dobra nema da se mislis neli, ama ako e ruzna i zapustena odma ke fatis fitilj....
:icon_mrgr:
Inaku moj sovet e NE.
ништо не ми кажа со твоите глупи компарации,се работи за сочувано бмв и за ефтини пари не глеам причина зашто да не го земам ме интересира само мислење за колата што како иначе се работи за бензинец
 
БМВ Е46, почна на тргнување во 1ва да се слуша некој тап звук одпозади, и на тргнување да тресе колата (од задницата) додека после во возење нема проблем, и кога менувам во прва одпозади се слуша нешто како тап звук кога влегува во 1ва брзина, помош може?

Истото ти го прави и во рикверц. Туп/Туп. Број 1 од шемата. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=ET75&mospid=47633&btnr=26_0129&hg=26&fg=10 Таа гума треба да се смени. Moжеш да си провериш кој точно број е делот со винот на твојата кола.

Секое второ е46 го има истиот проблем. Не е болка за умирање, ама ако сакаш да ти е мирна главата, смени си го. :-)
 
Prvo da se proveri sitoto-filterot pozadi vo rezervoarot kaj plovakot da ne e zapuseno. Ako e malce zapuseno ke pravi povraten vakuum i ke go vlece gorivoto nazad.
Moze i da e padnata kompresija na motorot a moze i da se slabi diznite. PD motorite ne se bas pogodeni, imaat maka so tie bregastite zaradi toa stradaat i diznite, a ako plukaat diznite se ostetuvaat i karikite i klipovite.Ako ne se smeni pravovremeno bregastata sve drugo ke nastrada. Koga e ubavo zagrean motorot dimi li niz sipkata za ulje koga ke ja potegnes nadvor.
Baj d vej, citam gore neso si napisal glavata bila zapusena, so cudo ke bese ova ziti se, prvpat slusam.
Nemam pouma iskreno da ti kazam. Taka mi kazaa, deka bregastata i soljicite se sjebale od navodno nekakvo zapusuvanje na glavata i ne frlalo dovolno ulje gore. Inaku ne frla nisto niz sipkata za ulje se e vo red. A diznite pred 5-6 mes. gi menuvav. Pozadi se e cisto, filterot ne e posto go menjavme pak. Sega ostana da ja smenime tandem pumpata posto imala nepovraten ventil i toj na toplo popustal. Kje vidime sto kje ispadne nakraj :(
 
Последно уредено:
Колку излези за црева има филтерот за нафта? 3 како на сликата?
2fuelfilter.jpg


Смени го со филтер од голф што има 2, и поврзи ги двете црева што се најдесно дирекно. Нема да прави повеќе така.
Smeneto i pak isto :(
 

А ти го извадија воздухот од системот за гориво? Чудно, затоа што кај еден мајстор ја правевме истата процедура на еден пасат со истиот мотор, со истиот проблем, и се реши со премостување.
 
А ти го извадија воздухот од системот за гориво? Чудно, затоа што кај еден мајстор ја правевме истата процедура на еден пасат со истиот мотор, со истиот проблем, и се реши со премостување.
Navodno do tandem pumpata e. Taa na toplo sirela i vrakjala gorivoto na nepovratniot ventil. Sega ja menuvame pa kje vidime dali e do toa. Kje ti pisam.
 
Neznam što problem imaš so pasatot,kaj niv najmogu strada luf masterot. Indiciite se kako da nema snaga motorot,kako da nema turbo. Košta okolu 100 evra
 
Neznam što problem imaš so pasatot,kaj niv najmogu strada luf masterot. Indiciite se kako da nema snaga motorot,kako da nema turbo. Košta okolu 100 evra
Luftmaserot nema nisto so palenjeto.
Jas pak sumljam na diznite ili vo najlos slucaj motorot da nema kompresija. Ova se najcesti kvarovi koga zagrean motor nejke da pali.[DOUBLEPOST=1417780306][/DOUBLEPOST]
Navodno do tandem pumpata e. Taa na toplo sirela i vrakjala gorivoto na nepovratniot ventil. Sega ja menuvame pa kje vidime dali e do toa. Kje ti pisam.
Vaka. Trgni ja plastikata nad motorot i najdi go termostatot za temperatura i za greacite Obicno e na plasticnata cefka za voda sto izleguva od glavata. Otkaci go utikacot i probaj zapali go taka, bez termostat. Togas e kolata vo rezim na rabota za najniska temperatura, ke gi drzi zapaleni greacite dolgo vreme iako motorot e zagrean i ke drukne malce povekje nafta. I vidi dali taka ke zapali odma. Ako zapali odma to est poubavo moze da e ko so kazav padnata kompresijata na motorot. Eventualno moguce e da ti e slab alanserot ili akumulatorot. Ima edna finta kaj ovie moze da se programiraat na verglanje da druknat povekje nafta i da se olesni palenjeto, poso im e palenjeto povrzano so brojot na vrtezi ako e malce poslab alanserot nema da ubrizgava dovolno nafta za da zapali ubavo.[DOUBLEPOST=1417780771][/DOUBLEPOST]http://www.rsrmotorsport.com/slo/storitve/problem-vroc-vzig-vw-golf-v-1-9-in-2-0-tdi/
Eve firma vo Slovenija sto gi reprogramira motorite poubavo da palat koga se topli. Ustvari go programiraat kompjuterot koga motorot vergla da drukne povekje nafta. Kaj nas ne znam nekoj ova da go pravi, treba da se rasprasas. Ima firma i vo Beograd istoto so go pravat, ne mi teknue kako se vikase.
 
Последно уредено:
Истото ти го прави и во рикверц. Туп/Туп. Број 1 од шемата. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=ET75&mospid=47633&btnr=26_0129&hg=26&fg=10 Таа гума треба да се смени. Moжеш да си провериш кој точно број е делот со винот на твојата кола.

Секое второ е46 го има истиот проблем. Не е болка за умирање, ама ако сакаш да ти е мирна главата, смени си го. :)
Овој кругот со дупките ми е проблемот? Иначе да и во рикверц го имам истиот проблем , кога ќе тргнам нагло во рикверц се слуша ТУП одпозади, денеска повторно бев со колата и тресењето е значително послабо, шо дел е ова, за да знам да посочам кај мајсторот... Фала многу
 
Овој кругот со дупките ми е проблемот? Иначе да и во рикверц го имам истиот проблем , кога ќе тргнам нагло во рикверц се слуша ТУП одпозади, денеска повторно бев со колата и тресењето е значително послабо, шо дел е ова, за да знам да посочам кај мајсторот... Фала многу

Тоа е делот што го сврзува карданот со диференцијалот. Како се вика на македонски немам појма. Ќе си го најдеш со број на делот. Затоа што зависи дали е автоматски менувач, дали рачен, дизел, бензин, итн. Најчесто напукува и се слуша тупкање. На претходното бмв ми правеше така, на новото нема ништо.
26111225624.jpg
 
А ти го извадија воздухот од системот за гориво? Чудно, затоа што кај еден мајстор ја правевме истата процедура на еден пасат со истиот мотор, со истиот проблем, и се реши со премостување.

Исто и кај мене е така поврзано,со обичен филтер од Голф 2 дизел,баш вчера ја поврзавме..Денеска за Штип бев,ладна-топла не прави проблем си пали нормално и не гаси..Иначе Фиат е во прашање..
 
Тоа е делот што го сврзува карданот со диференцијалот. Како се вика на македонски немам појма. Ќе си го најдеш со број на делот. Затоа што зависи дали е автоматски менувач, дали рачен, дизел, бензин, итн. Најчесто напукува и се слуша тупкање. На претходното бмв ми правеше така, на новото нема ништо.
26111225624.jpg
Лагер.
 
не е ова лагер ,туку е гумен зглоб.на службената лада нива ја мењававме пред некоја година и кошташе околу 100 евра.

служи да го пренеси обртниот момент,ама да ги амортизира наглите удари.се изработува од тврда гума во која се вметнати метални пиксни
 
Знае некој каде има сервис за Landrover? Овластени беа МАККАР ама знам дека се преместени негде, остана некој сервис друг?
 
Знае некој каде има сервис за Landrover? Овластени беа МАККАР ама знам дека се преместени негде, остана некој сервис друг?

Како што знам МакКар повеќе не функционира и затворија.Нели беа претставништво и за БМВ?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom