Т
Триптико
Гостин
Нема проблем. Нека оценува човек кој живее во времето на Русо 

Значи повторно стигнавме до тоа дека му ја спориш компетентноста?Нема проблем. Нека оценува човек кој живее во времето на Русо![]()
Добро, од сега ќе ги снимам што прават. Подобар аргумент/доказ нема да има нели?Ниту аргументираш за да го одбраниш првичното тврдење. Само вртиш во круг. Ама небитно.
Или можеби со двете прашања успеал да дознае што знаеш за двата модели и ти го оценил објаснувањето, а не изборот. Плус, со таквиот начин на испрашување може да добие слика и за елоквентноста, ставовите и капацитетот на студентот да го брани своето мислење, да размислува критички и реагирањето кога е под притисок. Нешто што не може да се дознае со стандардизиран тест и болоњски глупости.Добро, од сега ќе ги снимам што прават. Подобар аргумент/доказ нема да има нели?
На негови предавања постојано се слушаше владеење на право, владеење на право. Правна држава кој ја е*е. Плус, кога се полагаше испит, ти поставува прашање: кој изборен модел според ВАС колега е најдобар и зошто? И, ти си кажуваш мнозински и си објаснуваш зошто и како. На ова добиваш: се е во ред тоа што го кажувате, а сега, кој е најдобар според професорот? (овде имаш смешкање во стил: кажи јас како мислам, не ти). Даваш одговор пропорционален. - А, зошто колега баш тој? И си објаснуваш како ТОЈ што мисли и фантазира за "правична" застапеност на "сите"...И ти вика: е така колега. Седи (инаку полагавме со стоење пред 200 плус минус студенти), еве ти 8. Па пизда ти матер, ако ме прашуваш според вас (МЕНЕ) тогаш остави ме да објаснам и оценувај врз основа на објаснувањето. А не по твое! Има уште милион примери...не тема, пола форум ќе треба да го исполнам со пишување. И не е само тој. Барем половина на Правен (во тоа време, сега не знам ни кои се професори) беа такви. Од една страна ти кажуваат да размислуваш со своја глава и да ги кажуваш твоите ставови, мислења...а од друга страна те сечат во самиот почеток на излагање на истите. Вакви да ме оценуваат? Не фала!
Има едно видео, не знам дали може да се стави во оваа тема. Чисто, како потсетување на што личи нашето образование. Ако има потреба, ќе го ставам.
Да не расплинуваме за него во оваа тема. Значи, повеќе од 50% од тогашните професори само декларативно бараа студентите да размислуваат со своја глава. На испит, на дебати и слично, секогаш подобри оцени или победници на дебати беа оние, кои размислуваа како нив.Или можеби со двете прашања успеал да дознае што знаеш за двата модели и ти го оценил објаснувањето, а не изборот. Плус, со таквиот начин на испрашување може да добие слика и за елоквентноста, ставовите и капацитетот на студентот да го брани своето мислење, да размислува критички и реагирањето кога е под притисок. Нешто што не може да се дознае со стандардизиран тест и болоњски глупости.
Тоа е веќе нешто друго. Професорите (во множина) не би ги бранел. Дебатата почна со Шкариќ и ми падна чудно спорењето на компетентноста, бидејќи да му спорат компетентност не се осудиле ни луѓе кои имаат многу подебели причини за тоа, бидејќи директно им критикува и минира политики.Да не расплинуваме за него во оваа тема. Значи, повеќе од 50% од тогашните професори само декларативно бараа студентите да размислуваат со своја глава. На испит, на дебати и слично, секогаш подобри оцени или победници на дебати беа оние, кои размислуваа како нив.
Тој беше спомнат. Да беше друг и да имав искуство со него, ќе пишував за него. Во секој случај, не оспорувам стручност, туку начин на однесување и оценување. Мило ми е што се разбравмеТоа е веќе нешто друго. Професорите (во множина) не би ги бранел. Дебатата почна со Шкариќ и ми падна чудно спорењето на компетентноста, бидејќи да му спорат компетентност не се осудиле ни луѓе кои имаат многу подебели причини за тоа, бидејќи директно им критикува и минира политики.
Да поправиме, сега е вистинска комедијаНе се за споредување пртестите од 1968,во Европа и Југославија, и овие денес во Скопје. Тоа беа политички протести и тие имаа успех.
Ова денес што се случува е комедија.
Министерот (со купена диплома) ќе ги контролирал студентите и професорите дали знаат т.е дали и они купуваат дипломи.
Како ќе ги контролира? Зарем тој има поголеми знаења од еден универзитетски професор?
Вистинска комедија - само прават будали од себе
За уставно сега е и уште полошо, зошто прво нема усен испит, а второ и тој писмен испит ти е поделен на два дела после секој колоквиум и колку и да нејќеш да учиш на памет, бар уставно на крајот на тоа се сведува...Да не расплинуваме за него во оваа тема. Значи, повеќе од 50% од тогашните професори само декларативно бараа студентите да размислуваат со своја глава. На испит, на дебати и слично, секогаш подобри оцени или победници на дебати беа оние, кои размислуваа како нив.