Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
1. Не е камион туку возило за чистење на улци
2. Не е производство на Брако туку во соработка со Италијанска фирма
како и да вакви специфични возила се добри и имаат потенцијал за заработка, прашање е колку може да се произведе пошто вакви возила порачуваат комунални фирми за еден Берлин или Париз требаат можи 1000 возила скопје сигурно би му требале 50, ако Брако прави 2 месечно значи ќе може годишно да направи доволно возила за Битола
Bi sakal site komponenti da se proizveduvaat tuka, od gumi do motor i sofersajbna.
Ova mu doagja, sobrale komponenti i gi sostavile vo eden funkcionalen cistac na ulici.
1. Не е камион туку возило за чистење на улци
2. Не е производство на Брако туку во соработка со Италијанска фирма
како и да вакви специфични возила се добри и имаат потенцијал за заработка, прашање е колку може да се произведе пошто вакви возила порачуваат комунални фирми за еден Берлин или Париз требаат можи 1000 возила скопје сигурно би му требале 50, ако Брако прави 2 месечно значи ќе може годишно да направи доволно возила за Битола
Нечини бе , македонско е.
Рекоја инженерите и побрзаа да фатат џенем пошто тука не им се ценел трудот![]()
Очигледно не ми го сфати постот. Не очигледно туку повеќе од очигледно.Кажи им..
Нека одат кај Анѓушев во брако наместо да одат џенем, за обичен работник 10.000 за инжињер може и до 20.000 преку сила ќе стасаат.
Македонија не е способна мастики да произведи а не па камион.
E ај покажи ми во која фабрика во Македонија е направен моторот, менувачот, шофершајбните, гумите за камиончетоСите делови на возилово биле произведени во погоните на Брако само под лиценца на Италијанската фирма, инаку првите возила ќе биле за извоз во Италија и Катар.
Единствената фабрика за Југоисточна Европа со лиценца на МБ (во тогашно време само моторот бил на Мерцедес и аудио/видео системот на Блаупункт.Друго се домашно, дури и климите ги произведувале во Краљево).А сега склопуваме белгиски за американски пазарМакедонија е способна да произведе многу, многу повеќе одошто мислиме.
Татко ми на времето работеше во Каросерија (ФАС 11 Октомври) и знам дека извезуваа едно време по 8 автобуси на ден. Зборам за патнички автобуси со капацитет од 50 седишта. Од кои одеа 4 само во Кина. А, денеска.. ние ги возиме пластикине и крнтиине што за 2 год се раскантаа по улиците на Скопје.
А, само за податок, претходните автобуси кој ги заменија работеа цели 30 год и 10 пати бројчаникот го имаа превртено.
Друго време и друга држава беше тоа.Македонија е способна да произведе многу, многу повеќе одошто мислиме.
Татко ми на времето работеше во Каросерија (ФАС 11 Октомври) и знам дека извезуваа едно време по 8 автобуси на ден. Зборам за патнички автобуси со капацитет од 50 седишта. Од кои одеа 4 само во Кина. А, денеска.. ние ги возиме пластикине и крнтиине што за 2 год се раскантаа по улиците на Скопје.
А, само за податок, претходните автобуси кој ги заменија работеа цели 30 год и 10 пати бројчаникот го имаа превртено.