Првиот произведен камион во Македонија

  • Креатор на темата Креатор на темата Sungerot Bob
  • Време на започнување Време на започнување
Го бива Анѓушот,секоја чест(y)
 
Bi sakal site komponenti da se proizveduvaat tuka, od gumi do motor i sofersajbna.

Ova mu doagja, sobrale komponenti i gi sostavile vo eden funkcionalen cistac na ulici.
 
1. Не е камион туку возило за чистење на улци
2. Не е производство на Брако туку во соработка со Италијанска фирма

како и да вакви специфични возила се добри и имаат потенцијал за заработка, прашање е колку може да се произведе пошто вакви возила порачуваат комунални фирми за еден Берлин или Париз требаат можи 1000 возила скопје сигурно би му требале 50, ако Брако прави 2 месечно значи ќе може годишно да направи доволно возила за Битола

Bi sakal site komponenti da se proizveduvaat tuka, od gumi do motor i sofersajbna.

Ova mu doagja, sobrale komponenti i gi sostavile vo eden funkcionalen cistac na ulici.

Сите делови на возилово биле произведени во погоните на Брако само под лиценца на Италијанската фирма, инаку првите возила ќе биле за извоз во Италија и Катар.
 
1. Не е камион туку возило за чистење на улци
2. Не е производство на Брако туку во соработка со Италијанска фирма

како и да вакви специфични возила се добри и имаат потенцијал за заработка, прашање е колку може да се произведе пошто вакви возила порачуваат комунални фирми за еден Берлин или Париз требаат можи 1000 возила скопје сигурно би му требале 50, ако Брако прави 2 месечно значи ќе може годишно да направи доволно возила за Битола


Тука е склопен целиот,од гума до технологија и софтверски систем.
 
Нечини бе , македонско е.
Рекоја инженерите и побрзаа да фатат џенем пошто тука не им се ценел трудот:(
 
Нечини бе , македонско е.
Рекоја инженерите и побрзаа да фатат џенем пошто тука не им се ценел трудот:(

Кажи им..
Нека одат кај Анѓушев во брако наместо да одат џенем, за обичен работник 10.000 за инжињер може и до 20.000 преку сила ќе стасаат.
 
Кажи им..
Нека одат кај Анѓушев во брако наместо да одат џенем, за обичен работник 10.000 за инжињер може и до 20.000 преку сила ќе стасаат.
Очигледно не ми го сфати постот. Не очигледно туку повеќе од очигледно.
 
Пиххххх македонска работа само жути камиони знаат да праваат нека пробаат плави да ги видам.
Па и плата им дале на работниците.:facepalm:
А и не мислат за Ромите што ќе прават тие поред овие камиони без работа ќе останат.
 
Вакви метларки имат во Комуналец во Охрид ама нашиве се ургинал итаљански, да е жив Аце Петрески :cool: и Бог да ги прости граѓаните на гробиштата...
 
Македонија не е способна мастики да произведи а не па камион.

Македонија е способна да произведе многу, многу повеќе одошто мислиме.

Татко ми на времето работеше во Каросерија (ФАС 11 Октомври) и знам дека извезуваа едно време по 8 автобуси на ден. Зборам за патнички автобуси со капацитет од 50 седишта. Од кои одеа 4 само во Кина. А, денеска.. ние ги возиме пластикине и крнтиине што за 2 год се раскантаа по улиците на Скопје.

А, само за податок, претходните автобуси кој ги заменија работеа цели 30 год и 10 пати бројчаникот го имаа превртено.
 
Сите делови на возилово биле произведени во погоните на Брако само под лиценца на Италијанската фирма, инаку првите возила ќе биле за извоз во Италија и Катар.
E ај покажи ми во која фабрика во Македонија е направен моторот, менувачот, шофершајбните, гумите за камиончето
 
Македонија е способна да произведе многу, многу повеќе одошто мислиме.

Татко ми на времето работеше во Каросерија (ФАС 11 Октомври) и знам дека извезуваа едно време по 8 автобуси на ден. Зборам за патнички автобуси со капацитет од 50 седишта. Од кои одеа 4 само во Кина. А, денеска.. ние ги возиме пластикине и крнтиине што за 2 год се раскантаа по улиците на Скопје.

А, само за податок, претходните автобуси кој ги заменија работеа цели 30 год и 10 пати бројчаникот го имаа превртено.
Единствената фабрика за Југоисточна Европа со лиценца на МБ (во тогашно време само моторот бил на Мерцедес и аудио/видео системот на Блаупункт.Друго се домашно, дури и климите ги произведувале во Краљево).А сега склопуваме белгиски за американски пазар (n)

A Sanos до 92-93 извезувале до Велика Британија...

4303706560_322c348ef7.jpg
4351937157_b44dc9c33a_z.jpg
6990711859_2220cd152a.jpg
 
Македонија е способна да произведе многу, многу повеќе одошто мислиме.

Татко ми на времето работеше во Каросерија (ФАС 11 Октомври) и знам дека извезуваа едно време по 8 автобуси на ден. Зборам за патнички автобуси со капацитет од 50 седишта. Од кои одеа 4 само во Кина. А, денеска.. ние ги возиме пластикине и крнтиине што за 2 год се раскантаа по улиците на Скопје.

А, само за податок, претходните автобуси кој ги заменија работеа цели 30 год и 10 пати бројчаникот го имаа превртено.
Друго време и друга држава беше тоа.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom