Искуства Alfa Romeo 147 ?!

Моја грешка, незнам зашто на гугл пишувам 147 а ми дава брера... не е битно, мене прашањето ми беше околу 147 верзиите од 2005год нагоре, поточно нешто вакво
>>> http://reklama5.mk/AdDetails?ad=1370504

Дали истото што го велите за постариот модел, важи и за овој ? ( Му фали ова она, и слично)..

поз

Другар ми зеде Пасат од овие, од Крива Паланка,до сега сериозни проблеми немал..Али ме нервира текстов,па да му ебам мајката од салон кога ја купуваш нема волку пофалби за колата,не па половна кола стара 10 години
 
Јас возам Алфа 147ка веќе 8-9 месеци. Колата е со 3 врати, 1.9 јтд, 115 коња. Кожа нема, друго од опрема горе долу има се што би ти требало. Искрено, досега сум задоволен. Најпрво за потрошувачката, по борд просечна ми е 5.5 литри на 100 км, со некоја нормална вожња (на отворен пат 130-140, низ град се знае). Додуша од таа тие 5.5 литри, 70% ми е возење на отворено (Прилеп - Битола, секој ден), и некои 30% низ град, можеби и помалце. Еве веќе поминав 12000 км, досега ама буквално НИКАКОВ проблем сум немал, се од електроника си работи како што треба, моторот збор нема, е сега малце паднаја амортизерите зашто редовно возам со 4-5 луѓе во колата на ептен катастрофа пат, но другото е горе долу ок. Досега имам направено само голем сервис кога ја купив (маслото Селениа е 2100 денари, филтрите негде околу 2000 денари, можда и помалце беше, каиш 900 денари, затегач и ролер не се сеќавам, водна пумпа околу 2500 мислам, но не се сеќавам баш најточно). Споредено со Фиат Пунто 1.9 јтд кое го имав дотогаш, цените се исти или поевтини. (ова ти кажувам за цени во продавница во Прилеп, можда има и поевтино). Од предница, долните вилушки се скапи, 4800 денари е ЕДНА, гледај да не се за менување, зашто скапо ќе поминеш, другото е горе долу нормални цени како за секоја кола. Јас немам досега сменето, колата добро си се држи па не е нешто што ми е приоритет во моментов, но на пролет планирам се да менувам па ќе видам како ќе поминам. Исто така да знаеш малце е специфична за паркирање, затоа што воланот врти мноогу малце, така да ако обично со друга кола на пример за полукружно вртење ти требало 1-2 маневри, со 147ката ќе ти требаат можда 3-4. Тоа е тоа, за какви било прашања слободно може да ме прашаш. Поздрав
 
Јас возам Алфа 147ка веќе 8-9 месеци. Колата е со 3 врати, 1.9 јтд, 115 коња. Кожа нема, друго од опрема горе долу има се што би ти требало. Искрено, досега сум задоволен. Најпрво за потрошувачката, по борд просечна ми е 5.5 литри на 100 км, со некоја нормална вожња (на отворен пат 130-140, низ град се знае). Додуша од таа тие 5.5 литри, 70% ми е возење на отворено (Прилеп - Битола, секој ден), и некои 30% низ град, можеби и помалце. Еве веќе поминав 12000 км, досега ама буквално НИКАКОВ проблем сум немал, се од електроника си работи како што треба, моторот збор нема, е сега малце паднаја амортизерите зашто редовно возам со 4-5 луѓе во колата на ептен катастрофа пат, но другото е горе долу ок. Досега имам направено само голем сервис кога ја купив (маслото Селениа е 2100 денари, филтрите негде околу 2000 денари, можда и помалце беше, каиш 900 денари, затегач и ролер не се сеќавам, водна пумпа околу 2500 мислам, но не се сеќавам баш најточно). Споредено со Фиат Пунто 1.9 јтд кое го имав дотогаш, цените се исти или поевтини. (ова ти кажувам за цени во продавница во Прилеп, можда има и поевтино). Од предница, долните вилушки се скапи, 4800 денари е ЕДНА, гледај да не се за менување, зашто скапо ќе поминеш, другото е горе долу нормални цени како за секоја кола. Јас немам досега сменето, колата добро си се држи па не е нешто што ми е приоритет во моментов, но на пролет планирам се да менувам па ќе видам како ќе поминам. Исто така да знаеш малце е специфична за паркирање, затоа што воланот врти мноогу малце, така да ако обично со друга кола на пример за полукружно вртење ти требало 1-2 маневри, со 147ката ќе ти требаат можда 3-4. Тоа е тоа, за какви било прашања слободно може да ме прашаш. Поздрав

Прашања :
1.Која година(верзија) на алфа 147? 2000-2004 или од 2005 нагоре ?
2.Како те служи климата, дали откако си ја купил (од некој) е во ред или така-така лади\топли ?
3.За паркирање мислиш дека самата кола потешко се паркира од останатие коли(од нејзина големина и слично) или ?
4.Ако цените на деловите за Алфа 147 не се многу скапи, тогаш зашто 90% од луѓето слушам да ми викаат скапи-изгор делови, и тоа дали ќе најдеш делови(зависи кој дел и за што....)
5.И крајно прашање, дали вреди да дадеш 4000-5000евра за топ 147мица ?

Поздрав.
 
Прашања :
1.Која година(верзија) на алфа 147? 2000-2004 или од 2005 нагоре ?
2.Како те служи климата, дали откако си ја купил (од некој) е во ред или така-така лади\топли ?
3.За паркирање мислиш дека самата кола потешко се паркира од останатие коли(од нејзина големина и слично) или ?
4.Ако цените на деловите за Алфа 147 не се многу скапи, тогаш зашто 90% од луѓето слушам да ми викаат скапи-изгор делови, и тоа дали ќе најдеш делови(зависи кој дел и за што....)
5.И крајно прашање, дали вреди да дадеш 4000-5000евра за топ 147мица ?

Поздрав.

Јас ќе ти одговарам на 4 и 5-тото прашање.
4.Тие 90% народ колку што ги определи,НИКОГАШ НЕМАЛЕ ДОПИРНА ТОЧКА СО АЛФА РОМЕО:.
5.За топ 147-ица,доволни ти се и 3500-4000 евра максимум..Под услов да отидеш до Италија,ја наоѓаш за 1500-2000 евра,и капата настрана..
 
3.За паркирање мислиш дека самата кола потешко се паркира од останатие коли(од нејзина големина и слично) или ?
Па ти кажува дека има мал круг на вртење: кога го вртиш воланот скроз лево или скроз десно, не врти толку многу како повеќето други коли (просто кажано). Затоа потешко маневрира во тесен простор (т.е. при паркирање).
 
Прашања :
1.Која година(верзија) на алфа 147? 2000-2004 или од 2005 нагоре ?
2.Како те служи климата, дали откако си ја купил (од некој) е во ред или така-така лади\топли ?
3.За паркирање мислиш дека самата кола потешко се паркира од останатие коли(од нејзина големина и слично) или ?
4.Ако цените на деловите за Алфа 147 не се многу скапи, тогаш зашто 90% од луѓето слушам да ми викаат скапи-изгор делови, и тоа дали ќе најдеш делови(зависи кој дел и за што....)
5.И крајно прашање, дали вреди да дадеш 4000-5000евра за топ 147мица ?

Поздрав.
1. Мојата Алфа е 2003та година, ама со поновите се е исто од делови страна освен моторите, тие се JTDm, кои се понови нормално, имаш избор на 8 вентилски мотор со 120 коњски сили и страшниот 16 вентилски со 150 коњски сили, и таа е РАКЕТА. За разликите во моторот не верувам дека се големи, ама не сум многу запознаен точно кои разлики ги има, тоа може да прогуглаш или некој од другите членови да ти одговори. И нормално, шминката од надвор е различна, поубави се поновите :D.
2. Климата ме служи одлично, во лето лади дури и премногу и тешко ми е да си најдам идеална температура, или е преладно или жешко, а за греење секогаш ја користам, посебно посебниот мод за греење на шофершајбната и верувај го одмрзнува/одмаглува за 1-2 минути.
3. За паркирањето ти кажаа погоре, нема никаква врска големината, туку вртењето на воланот е мало и од крај до крај, да речеме од најлево до најдесно колцата вртат мноогу малце, ти треба стадион за полукружно да свртиш, што значи за во тесни места или паралелно паркирање треба пазење, а исто така приморан си да ги користиш надворешните ретровизори затоа што задното стакло е премногу мало и видливоста е минимална (зборувам за со 3 врати, со 5 би требало да е малце подобро).
4. Исто така ти одговорија, 90% од нив немаат никогаш возено Алфа, којзнае дали и се возеле во неа некогаш, јас ти кажав од лично искуство како стојат цените, а и тоа е бар лесно, проданици на секој чекор, прашај за цени за Голф 4ка да речеме и 147ка, и ќе видиш дека или нема да има разлика, или за Алфата ќе бидат дури и поевтини. Поскапи се деловите за предницата, нормално, затоа што има посложена предница, но, субјективно гледано, неспоредлива е и вожњата и стабилноста со Голфот.
5. Зависи од годината, моторот, и нормално, колку е зачувано возилото. За половно возило неможеш да прашаш дали вреди, затоа што некоја не вреди ни 500 евра, а некоја може да вреди и 5000 (да речеме 2007-2008ма година, најфул опрема, 1.9 јтдм 16в, да си СИГУРЕН дека нема враќани километри, навремени сервиси, добри гуми, одлично подвозје, можда и регистрирана). За таква јас би дал 5000 евра уште денес. Ама таа ни во Италија не е 1000-2000 евра, а до овде да ја донесеш може да премини и 6000 евра според мене.
 
1. Мојата Алфа е 2003та година, ама со поновите се е исто од делови страна освен моторите, тие се JTDm, кои се понови нормално, имаш избор на 8 вентилски мотор со 120 коњски сили и страшниот 16 вентилски со 150 коњски сили, и таа е РАКЕТА. За разликите во моторот не верувам дека се големи, ама не сум многу запознаен точно кои разлики ги има, тоа може да прогуглаш или некој од другите членови да ти одговори. И нормално, шминката од надвор е различна, поубави се поновите :D.
2. Климата ме служи одлично, во лето лади дури и премногу и тешко ми е да си најдам идеална температура, или е преладно или жешко, а за греење секогаш ја користам, посебно посебниот мод за греење на шофершајбната и верувај го одмрзнува/одмаглува за 1-2 минути.
3. За паркирањето ти кажаа погоре, нема никаква врска големината, туку вртењето на воланот е мало и од крај до крај, да речеме од најлево до најдесно колцата вртат мноогу малце, ти треба стадион за полукружно да свртиш, што значи за во тесни места или паралелно паркирање треба пазење, а исто така приморан си да ги користиш надворешните ретровизори затоа што задното стакло е премногу мало и видливоста е минимална (зборувам за со 3 врати, со 5 би требало да е малце подобро).
4. Исто така ти одговорија, 90% од нив немаат никогаш возено Алфа, којзнае дали и се возеле во неа некогаш, јас ти кажав од лично искуство како стојат цените, а и тоа е бар лесно, проданици на секој чекор, прашај за цени за Голф 4ка да речеме и 147ка, и ќе видиш дека или нема да има разлика, или за Алфата ќе бидат дури и поевтини. Поскапи се деловите за предницата, нормално, затоа што има посложена предница, но, субјективно гледано, неспоредлива е и вожњата и стабилноста со Голфот.
5. Зависи од годината, моторот, и нормално, колку е зачувано возилото. За половно возило неможеш да прашаш дали вреди, затоа што некоја не вреди ни 500 евра, а некоја може да вреди и 5000 (да речеме 2007-2008ма година, најфул опрема, 1.9 јтдм 16в, да си СИГУРЕН дека нема враќани километри, навремени сервиси, добри гуми, одлично подвозје, можда и регистрирана). За таква јас би дал 5000 евра уште денес. Ама таа ни во Италија не е 1000-2000 евра, а до овде да ја донесеш може да премини и 6000 евра според мене.

Имаш само една мала грешка во споредбата..Алфа 147 се споредува со Голф 5,не со Голф 4..[DOUBLEPOST=1414447648][/DOUBLEPOST]
Па ти кажува дека има мал круг на вртење: кога го вртиш воланот скроз лево или скроз десно, не врти толку многу како повеќето други коли (просто кажано). Затоа потешко маневрира во тесен простор (т.е. при паркирање).

Али затоа воланот лесно се мота..Такаречено со влакната од половиот орган ќе го вртиш..
 
Последно уредено:
Па ти кажува дека има мал круг на вртење: кога го вртиш воланот скроз лево или скроз десно, не врти толку многу како повеќето други коли (просто кажано). Затоа потешко маневрира во тесен простор (т.е. при паркирање).

Мм ок разбрав сега тотално, бидејќи имам другар кој има 156ка, и кога требаше да се паркираме на врв од СитиМал, малце беше феил(ситуацијата) ама сепак се снајде :D[DOUBLEPOST=1414455611][/DOUBLEPOST]
1. Мојата Алфа е 2003та година, ама со поновите се е исто од делови страна освен моторите, тие се JTDm, кои се понови нормално, имаш избор на 8 вентилски мотор со 120 коњски сили и страшниот 16 вентилски со 150 коњски сили, и таа е РАКЕТА. За разликите во моторот не верувам дека се големи, ама не сум многу запознаен точно кои разлики ги има, тоа може да прогуглаш или некој од другите членови да ти одговори. И нормално, шминката од надвор е различна, поубави се поновите :D.
2. Климата ме служи одлично, во лето лади дури и премногу и тешко ми е да си најдам идеална температура, или е преладно или жешко, а за греење секогаш ја користам, посебно посебниот мод за греење на шофершајбната и верувај го одмрзнува/одмаглува за 1-2 минути.
3. За паркирањето ти кажаа погоре, нема никаква врска големината, туку вртењето на воланот е мало и од крај до крај, да речеме од најлево до најдесно колцата вртат мноогу малце, ти треба стадион за полукружно да свртиш, што значи за во тесни места или паралелно паркирање треба пазење, а исто така приморан си да ги користиш надворешните ретровизори затоа што задното стакло е премногу мало и видливоста е минимална (зборувам за со 3 врати, со 5 би требало да е малце подобро).
4. Исто така ти одговорија, 90% од нив немаат никогаш возено Алфа, којзнае дали и се возеле во неа некогаш, јас ти кажав од лично искуство како стојат цените, а и тоа е бар лесно, проданици на секој чекор, прашај за цени за Голф 4ка да речеме и 147ка, и ќе видиш дека или нема да има разлика, или за Алфата ќе бидат дури и поевтини. Поскапи се деловите за предницата, нормално, затоа што има посложена предница, но, субјективно гледано, неспоредлива е и вожњата и стабилноста со Голфот.
5. Зависи од годината, моторот, и нормално, колку е зачувано возилото. За половно возило неможеш да прашаш дали вреди, затоа што некоја не вреди ни 500 евра, а некоја може да вреди и 5000 (да речеме 2007-2008ма година, најфул опрема, 1.9 јтдм 16в, да си СИГУРЕН дека нема враќани километри, навремени сервиси, добри гуми, одлично подвозје, можда и регистрирана). За таква јас би дал 5000 евра уште денес. Ама таа ни во Италија не е 1000-2000 евра, а до овде да ја донесеш може да премини и 6000 евра според мене.

Епа според ова твое мислење, а и севкупни за сите алфи од 146,156,159 за економичност,стабилност,квалитет,комфорт и слично, мене ми делува како 80-20% во позитива дека Алфа Ромео колите вредат за нашиот пазар(со таа `цена`) и квалитет.
Кога велам вредат за нашиот пазар(не мислам дека сме сиромашни или нешто слично -_-', него ае да кажам за мене лично ми треба нешто како `3во1` за моја кола а тоа се: 1.Убавина(дизајн) , 2.Економичност(дане троши премногу) и 3.Комфорт(да не е тесна и слично..).

Благодарам за сите ваши мислења и идеи кајганџии, ако имате уште нешто да споделите пишете, а ја ако имам нешто да прашам ќе постнам во наредните неколку дена :)

Поздрав!
 
Последно уредено:
Мојата наредна кола, се надевам наскоро, ќе биде 159 1750 ТБИ, турбо бензин, 200 КС, најверојатно Спортвагон.
Имав на времето 75 :)
Последна права Алфа.
147 се ОК коли. Алфа си е Алфа.
Крај!
 
10638135_10204767721297189_213256197_n.jpg
Пресно земена 147 2006 кожа црна врати седишта и со најфул опрема 1,9 јтдм колата е ебење поминати 4500 км за неполни два месеци сега за сега никаков проблем скараја да е цена 5400 еу со регистрација
П.С само оваа слика ја имав
 
Прегледај го приврзокот 105829
Пресно земена 147 2006 кожа црна врати седишта и со најфул опрема 1,9 јтдм колата е ебење поминати 4500 км за неполни два месеци сега за сега никаков проблем скараја да е цена 5400 еу со регистрација
П.С само оваа слика ја имав

Тата и ја би ово радио..
 
Прегледај го приврзокот 105829
Пресно земена 147 2006 кожа црна врати седишта и со најфул опрема 1,9 јтдм колата е ебење поминати 4500 км за неполни два месеци сега за сега никаков проблем скараја да е цена 5400 еу со регистрација
П.С само оваа слика ја имав

добра слика :)
 
Ајде бе, што е ова само 2-3ца возат алфа и тоа е тоа ? Пукајте со ваши мислења ајдее ! :D
 
Подобро за тие пари АМИН. Алфа е топ. Ама не е Голф. И не може да помине ни десетинка од километрите што ги поминува Голф. Но дизајн топ, ентериер топ.
 
Подобро за тие пари АМИН. Алфа е топ. Ама не е Голф. И не може да помине ни десетинка од километрите што ги поминува Голф. Но дизајн топ, ентериер топ.

Сакаш да кажеш дека е подобро да земеш Волксваген наместо Алфа Ромео (во било кој смисол) или ? :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom