Јеховини сведоци

Член од
20 март 2008
Мислења
694
Поени од реакции
414
Уште на почеток:
Првиот збор во Библијата е показ кон Светото Тројство, божественоста на Исус и точноста на Откровението.
После следат и други.
Во почетокот Бог ги создаде небото и земјата. Хмммм... Различна Библија имаме?
 
Член од
20 март 2008
Мислења
694
Поени од реакции
414
Ч.Т. Расел основачот имаше врски со адвентистот Барбур и заедно издаваа адвентистички весник. Откако имаа несогласувања околу учењата( кој е главна основа за настанување различни верски заедници што ги нарекуваат секти според твојата дефиниција) Расел се оддели и ја основал Watchtower корпорацијата( не религија туку фирма пази!!!) Која пак , е организацијата од која Јеховините сведоци денеска ги добиваат учењата.

Извор википедија.
Стварно? Википедија? Дај потруди се малце повеќе нареден пат.

One morning in January 1876, 23-years old Rusell received a copy of religious periodical called Herald of the Morning. The editor, Nelson H. Barbour believed......... This was in agreement with what Russell and his associates in Allegheny had believed for some time!..... Russell.... arranged to meet with Barbour in Philadelphia. „When we first met“, Russell later stated „he had much to learn from me .... as i had much to learn from him....
He and Barbour decided to revive publication of the Herald.... Russell contributed his own funds to revive the journal.... Очигледно уште пред да се сретнат овие двајца, тие веќе биле во две различни “Екипи“. Кога се сретнале дознале дека имаат многу знаеднички работи и дека можеле да учат еден од друг со тоа што го имаат истражено (Расел повеќе знаел за откупната жртва на Исус, додека пак Барбур многу повеќе знаел за временските пророштва). (Цитирано од: Jehovah's Witnesses - Proclaimers of God's Kingdom)

Иако тие двајца соработувале некое време, Расел во никој случај не бил адвентист!

И таа нивна разделба не дошла преку ноќ, како што звучи кога ќе го прочиташ текстот што го цитираше. Следи објаснување:
Расел и неговите соработници го истражувале подлабоко стихот од 1. Коринќаните 15:51,52. По деталното испитување, сфатиле дека имале погрешно разбирање за стиховите. „Our present clear view was the result of the examination thus started“. „So this re-examination showed further light upon the pathway and became a good cause for encouragement, as evidencing the Lord's continued leading“. I also wrote to Mr. Paton, calling his attention to the fundamental character of the doctrine assailed, and pointing out how the time and circumstances all corresponded with the parable of the one who took off the wedding garment when just about to partake of the wedding feast. (Matt. 22:11-14.) He replied that he had not seen the ransom feature in so strong a light before; that Mr. Barbour had a strong, dogmatic way of putting things which had for the time overbalanced him. I urged that, seeing now the importance of the doctrine, he also write an article for the Herald, which, in no uncertain tone, would give his witness also for the precious blood of Christ. This he did. These articles appeared in the issues of the Herald from July to December, 1878. (A sketch of the development of present truth", Zion's Watch Tower, July 15, 1906.)

„I LEAVE THE ’HERALD’ WITH YOU“
.......... In a letter to Barbour dated May 3, 1879, Russell explained his reason: "There has arisen a difference of view between us as to the teaching of our Father's word [ regarding the substitutionary value of the ransom ] and while giving you credit for all sincerity and honesty in your views, which i claim for myself in the opposite view, yet i must be guided by my own understanding of our Father's word, and consequently think you to be in error. . . . The points of variance seem to me to be so fundamental and important that the full fellowship and sympathy such as should exist among publishers and editors of a paper or magazine, no longer obtains between you and me, and because this is the case, I feel that our relationship should cease.
In a follow-up letter dated May 22, 1879, Russel wrote: “Now i leave the ’Herald’ with you. I withdraw entirely from it, asking nothing from you. Please announce in the next No. of the ’Herald’ the dissolution and withdraw my name.

Книгата од каде што се земени информациите на википедиа е напишана он екс-ЈС. Дефинитивно е објективно напишано што и да пишува таму... дека нели е ЕКС-ЈС.
@Kiko добро истражи ја историјата на било која организација пред да ја обвинуваш со копи-пејст текстови од википедија.
 
K

Kiko

Гостин
Стварно? Википедија? Дај потруди се малце повеќе нареден пат.

One morning in January 1876, 23-years old Rusell received a copy of religious periodical called Herald of the Morning. The editor, Nelson H. Barbour believed......... This was in agreement with what Russell and his associates in Allegheny had believed for some time!..... Russell.... arranged to meet with Barbour in Philadelphia. „When we first met“, Russell later stated „he had much to learn from me .... as i had much to learn from him....
He and Barbour decided to revive publication of the Herald.... Russell contributed his own funds to revive the journal.... Очигледно уште пред да се сретнат овие двајца, тие веќе биле во две различни “Екипи“. Кога се сретнале дознале дека имаат многу знаеднички работи и дека можеле да учат еден од друг со тоа што го имаат истражено (Расел повеќе знаел за откупната жртва на Исус, додека пак Барбур многу повеќе знаел за временските пророштва). (Цитирано од: Jehovah's Witnesses - Proclaimers of God's Kingdom)

Иако тие двајца соработувале некое време, Расел во никој случај не бил адвентист!

И таа нивна разделба не дошла преку ноќ, како што звучи кога ќе го прочиташ текстот што го цитираше. Следи објаснување:
Расел и неговите соработници го истражувале подлабоко стихот од 1. Коринќаните 15:51,52. По деталното испитување, сфатиле дека имале погрешно разбирање за стиховите. „Our present clear view was the result of the examination thus started“. „So this re-examination showed further light upon the pathway and became a good cause for encouragement, as evidencing the Lord's continued leading“. I also wrote to Mr. Paton, calling his attention to the fundamental character of the doctrine assailed, and pointing out how the time and circumstances all corresponded with the parable of the one who took off the wedding garment when just about to partake of the wedding feast. (Matt. 22:11-14.) He replied that he had not seen the ransom feature in so strong a light before; that Mr. Barbour had a strong, dogmatic way of putting things which had for the time overbalanced him. I urged that, seeing now the importance of the doctrine, he also write an article for the Herald, which, in no uncertain tone, would give his witness also for the precious blood of Christ. This he did. These articles appeared in the issues of the Herald from July to December, 1878. (A sketch of the development of present truth", Zion's Watch Tower, July 15, 1906.)

„I LEAVE THE ’HERALD’ WITH YOU“
.......... In a letter to Barbour dated May 3, 1879, Russell explained his reason: "There has arisen a difference of view between us as to the teaching of our Father's word [ regarding the substitutionary value of the ransom ] and while giving you credit for all sincerity and honesty in your views, which i claim for myself in the opposite view, yet i must be guided by my own understanding of our Father's word, and consequently think you to be in error. . . . The points of variance seem to me to be so fundamental and important that the full fellowship and sympathy such as should exist among publishers and editors of a paper or magazine, no longer obtains between you and me, and because this is the case, I feel that our relationship should cease.
In a follow-up letter dated May 22, 1879, Russel wrote: “Now i leave the ’Herald’ with you. I withdraw entirely from it, asking nothing from you. Please announce in the next No. of the ’Herald’ the dissolution and withdraw my name.

Книгата од каде што се земени информациите на википедиа е напишана он екс-ЈС. Дефинитивно е објективно напишано што и да пишува таму... дека нели е ЕКС-ЈС.
@Kiko добро истражи ја историјата на било која организација пред да ја обвинуваш со копи-пејст текстови од википедија.
Не обвинив никого! Ти се почуствува обвинет. Го почитувам твојот став. И твојата вероисповед. Мило ми е што си истражувал во сопствените книги. Но не можеш да ги отфрлиш ниту ЕКС ЈС како ти ги нарекуваш затоа што мора да ја знаеш секоја страна за да ја дознаеш вистината. Белким не мислиш дека па твоите книги ја кажуват вистината? Воопшто не очекувам од никоја религија да пишува лошо за себе си. Кај можам да ја најдам оваа книга Jehovah's Witnesses - Proclaimers of God's Kingdom? ПДФ нешто?
 
Член од
20 март 2008
Мислења
694
Поени од реакции
414
Не обвинив никого! Ти се почуствува обвинет. Го почитувам твојот став. И твојата вероисповед. Мило ми е што си истражувал во сопствените книги. Но не можеш да ги отфрлиш ниту ЕКС ЈС како ти ги нарекуваш затоа што мора да ја знаеш секоја страна за да ја дознаеш вистината. Белким не мислиш дека па твоите книги ја кажуват вистината? Воопшто не очекувам од никоја религија да пишува лошо за себе си. Кај можам да ја најдам оваа книга Jehovah's Witnesses - Proclaimers of God's Kingdom? ПДФ нешто?
Не се навредив воопшто. Почуствував мала иронија во твојот коментар кон аничка и реплицирав на таа основа. Извини ако немаше таква цел, мое прогрешно сфаќање. Сепак фактите остануваат исти. Колку што можев накратко да истражам, писателот на книгата која е користена како извор на википедија е пишувана од поранешен јеховин сведок, и тоа издал ревидирано издание од истата книга која оргинално е напишана пред 40-тина год. Знаејќи го тоа, не можам а да не го прифатам со резерва она што го пишал. Додека пак изданието од 1906 во која Расел ја опишува разделбата со Барбор и моментите што и претходеле на таа разделба ми е далеку поверодостојно бидејќи сепак е пишувано во прво лице.



Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
 
K

Kiko

Гостин
Види Расел секако бил во некоја друга религија пред јеховините сведоци(уствари тој не бил јеховин сведок пошто тогаш се викале библиски студенти или така нешто).Само глупо е да тврдиш дека после 2000 години ти не си бил дел од никоја друга религија (сите религии потекнуваат од една). Него муабетот ми беше друг. Овде зборот секта се кориси негативна конотација. Мислам се користи како замена за култ. Дали ЈС се култ е друго прашање.
 
Член од
11 април 2014
Мислења
138
Поени од реакции
57
Стварно? Википедија? Дај потруди се малце повеќе нареден пат.

One morning in January 1876, 23-years old Rusell received a copy of religious periodical called Herald of the Morning. The editor, Nelson H. Barbour believed......... This was in agreement with what Russell and his associates in Allegheny had believed for some time!..... Russell.... arranged to meet with Barbour in Philadelphia. „When we first met“, Russell later stated „he had much to learn from me .... as i had much to learn from him....
He and Barbour decided to revive publication of the Herald.... Russell contributed his own funds to revive the journal.... Очигледно уште пред да се сретнат овие двајца, тие веќе биле во две различни “Екипи“. Кога се сретнале дознале дека имаат многу знаеднички работи и дека можеле да учат еден од друг со тоа што го имаат истражено (Расел повеќе знаел за откупната жртва на Исус, додека пак Барбур многу повеќе знаел за временските пророштва). (Цитирано од: Jehovah's Witnesses - Proclaimers of God's Kingdom)

Иако тие двајца соработувале некое време, Расел во никој случај не бил адвентист!

И таа нивна разделба не дошла преку ноќ, како што звучи кога ќе го прочиташ текстот што го цитираше. Следи објаснување:
Расел и неговите соработници го истражувале подлабоко стихот од 1. Коринќаните 15:51,52. По деталното испитување, сфатиле дека имале погрешно разбирање за стиховите. „Our present clear view was the result of the examination thus started“. „So this re-examination showed further light upon the pathway and became a good cause for encouragement, as evidencing the Lord's continued leading“. I also wrote to Mr. Paton, calling his attention to the fundamental character of the doctrine assailed, and pointing out how the time and circumstances all corresponded with the parable of the one who took off the wedding garment when just about to partake of the wedding feast. (Matt. 22:11-14.) He replied that he had not seen the ransom feature in so strong a light before; that Mr. Barbour had a strong, dogmatic way of putting things which had for the time overbalanced him. I urged that, seeing now the importance of the doctrine, he also write an article for the Herald, which, in no uncertain tone, would give his witness also for the precious blood of Christ. This he did. These articles appeared in the issues of the Herald from July to December, 1878. (A sketch of the development of present truth", Zion's Watch Tower, July 15, 1906.)

„I LEAVE THE ’HERALD’ WITH YOU“
.......... In a letter to Barbour dated May 3, 1879, Russell explained his reason: "There has arisen a difference of view between us as to the teaching of our Father's word [ regarding the substitutionary value of the ransom ] and while giving you credit for all sincerity and honesty in your views, which i claim for myself in the opposite view, yet i must be guided by my own understanding of our Father's word, and consequently think you to be in error. . . . The points of variance seem to me to be so fundamental and important that the full fellowship and sympathy such as should exist among publishers and editors of a paper or magazine, no longer obtains between you and me, and because this is the case, I feel that our relationship should cease.
In a follow-up letter dated May 22, 1879, Russel wrote: “Now i leave the ’Herald’ with you. I withdraw entirely from it, asking nothing from you. Please announce in the next No. of the ’Herald’ the dissolution and withdraw my name.

Книгата од каде што се земени информациите на википедиа е напишана он екс-ЈС. Дефинитивно е објективно напишано што и да пишува таму... дека нели е ЕКС-ЈС.
@Kiko добро истражи ја историјата на било која организација пред да ја обвинуваш со копи-пејст текстови од википедија.
Еве и ја ви кажам малку за Расел: Во 1870, Чарлс Тејз Расел (1852—1916), еден ревен млад човек, почнал да поставува многу прашања околу традиционалните учења на христијанскиот свет.Што се однесува до религиозното потекло, припаѓал на презвитеријанската и конгрегационалната црква. Меѓутоа, го вознемирувале некои учења како предодреденоста и вечното мачење во огнен пекол. Кои биле причините за неговото сомневање во овие основни доктрини на некои религии на христијанскиот свет? Тој напишал: „Еден Бог кој ќе ја користи својата моќ да создаде човечки суштества за кои однапред ќе знае и ќе ги предодреди да бидат вечно мачени, не би бил ниту мудар, ниту праведен, ниту би имал љубов. Неговите мерила би биле пониски од мерилата на многу луѓе“ Сѐ уште во доцните тинејџерски години, Расел и една група младичи започнале секоја седмица да се собираат за да ја проучуваат Библијата. Тие почнале да ги анализираат библиските учења и на други теми, како што е бесмртноста на душата, Христовата откупна жртва и неговото повторно доаѓање. Во 1878, Расел имал голема несогласица со еден од своите соработници кој го отфрлил учењето дека Христовата смрт може да биде искупување за грешници. Побивајќи го тоа гледиште, Расел напишал: „Христос постигнал различни добри работи за нас со својата смрт и воскресение. Нѐ заменил што се однесува до смртта; умрел праведник за неправедници — сите биле неправедници. Исус Христос преку милоста на Бог ја искусил смртта за секојчовек . . . Станал изворот на вечно спасение за сите кои му се послушни“. Тој продолжил: „Да откупиш значи да купиш назад. Што купил Исус назад за сите луѓе? Живот. Ние сме го изгубиле преку непослушноста на првиот Адам. Вториот Адам [Христос] го купил назад со својот сопствен живот“ Како непоколеблив застапник на доктрината за откупнина, Расел ги прекинал сите врски со овој поранешен соработник. Во јули 1879, Расел започнал да ја издава СионскастражарскакулаигласникнаХристоватаприсутност, денес позната во целиот свет како Стражарскакула—гообјавуваЈеховинотоцарство. Во 1881 тој, заедно со други предадени христијани, основал непрофитно библиско друштво. Било наречно Zion’s Watch Tower Tract Society, денес познато како Watch Tower Bible and Tract Society of Pennsylvania, правно застапништво кое дејствува во корист на Јеховините сведоци. Од самиот почеток, Расел инсистирал да нема собирање прилози на собраниските состаноци ниту нивно изнудување преку публикациите на Watch Tower. Луѓето кои му се придружиле на Расел во длабокото проучување на Библијата станале познати едноставно како Библиски студенти.Како резултат на нивното проучување на Библијата, Расел и неговите придружници ги отфрлиле учењата на христијанскиот свет за мистериозната „Пресвета Троица“, за вродена бесмртна човечка душа и за вечно мачење во пеколен оган. Ја отфрлиле и потребата од одделена свештеничка класа обучувана на семинарии. Сакале да се вратат на едноставните корени на христијанството, со духовно оспособени старешини кои ќе го водат собранието без да мислат на плата или хонорар,Во 1916, на возраст од 64 години,Чарлс Тејз Расел ненадејно умрел.
 
Член од
24 октомври 2013
Мислења
12.192
Поени од реакции
26.997
Бог се знаел затоа и дал да сето тоа биде се така убаво запишано за наша корист и поука, се надоврзав за АДАМ И ЕВА И НОЕ!!!
Ај читај пополека и повнимателно (5-те Мојсееви). Покрај тоа што има многу контрадикции има и нелогички нешта како и докази за тоа дека тој бог не знаел баш се. ;)
 
K

Kiko

Гостин
Еве и ја ви кажам малку за Расел: Во 1870, Чарлс Тејз Расел (1852—1916), еден ревен млад човек, почнал да поставува многу прашања околу традиционалните учења на христијанскиот свет.Што се однесува до религиозното потекло, припаѓал на презвитеријанската и конгрегационалната црква. ....
Ако сакате некој по светов да ве свати сериозно да ќе треба да и давате повеќе кредит на википедија. И да барате различни извори наместо тоа да ми раскажувате приказни кои добро се исфилувани. Само од начинот на пишување на тој текс ми е јасно дека дака е измоделиран баш како бајка. Како гледам по интернетов реалноста за Расел е подруга. Што се однесува до поделбите ова го откопав на google. Јеховините Сведоци имаат многу поделби а се толку мала верска заедница. Ова се само некои од главните. Читам нешто за Романија имале цела заедница која им се откачила и си продолжила по старите учења и постои до ден денес. Многу поразлична слика од она што ј. сведоци кои ќе ти тропнат на врата ќе ти прикажат.

Ја разгледав нивната веб страна. Има мнооогу за дискутирање. Особено во секцијата ЧПП(имам мн прашања за ова затоа сведоци подгответе се :D). Гледам по градов ми се возат коли со логото на страницата. До пред неколку години кога двајца од нив ми дојдоја и им побарав веб страна ми рекоа дека тие немаат и дека интернетот е многу лош за духовноста на луѓето. Ехееј до каде стигнале. Изгледа видоа дека не можат против интернетот, па ај да се удружат. Гледам и таа страницата им е некој фетиш. Се радуваат ко мали деца. Ехеееј па касните бре 30 години. Мормоните и адвентистите од кога имаат веб страна. Слабо некако ги гледам по влезовиве инаку нон стоп се сретувавме.Мрза некоја ги фатила или сега и проповедаат по форуми :P. Во секој случај Добредојдовте на интернет под лупата на слободната мисла и информација! Каде што секоја една идеја се проверува дали држи вода или не.
 
Член од
20 март 2008
Мислења
694
Поени од реакции
414
. Што се однесува до поделбите ова го откопав на google. Јеховините Сведоци имаат многу поделби а се толку мала верска заедница. Ова се само некои од главните.
ЈС немаат никаква поделба. Тие што се ’поделени’ не се ЈС.

Ја разгледав нивната веб страна. Има мнооогу за дискутирање. Особено во секцијата ЧПП(имам мн прашања за ова затоа сведоци подгответе се :D). Гледам по градов ми се возат коли со логото на страницата.
Слободно застани ги и прашај. Мислам дека ќе им биде мило...
До пред неколку години кога двајца од нив ми дојдоја и им побарав веб страна ми рекоа дека тие немаат и дека интернетот е многу лош за духовноста на луѓето. Ехееј до каде стигнале. Изгледа видоа дека не можат против интернетот, па ај да се удружат. Гледам и таа страницата им е некој фетиш. Се радуваат ко мали деца. Ехеееј па касните бре 30 години.
Лично дома имам принт од ’93 кој ја содржи сега старата страница watchtower.org. Согласно со 27.08.2012 постоеја 3 страници, имено watchtower.org, jw-media.org & jw.org. Од 28.08.2012 тие страни беа споени во 1, за полесен пристап и навигација.
 
Член од
11 април 2014
Мислења
138
Поени од реакции
57
ЈС немаат никаква поделба. Тие што се ’поделени’ не се ЈС.


Слободно застани ги и прашај. Мислам дека ќе им биде мило...

Лично дома имам принт од ’93 кој ја содржи сега старата страница watchtower.org. Согласно со 27.08.2012 постоеја 3 страници, имено watchtower.org, jw-media.org & jw.org. Од 28.08.2012 тие страни беа споени во 1, за полесен пристап и навигација.
da taka dobro dosta si informiran, epa @Kiko kako sto tehnologijata raste taka i nie odeme napred :)
 

Kajgana Shop

На врв Bottom