Прашања за Исламот III

Член од
3 септември 2010
Мислења
6.636
Поени од реакции
9.249
Секогаш кога немате одговор, ја префрлате темата на мене - ја каков човек сум. Тоа и не е така лоша тема, треба некој да ја отвори, па да дискутираме.
Сепак, за жал, прашањата ќе останат неодговорени - во врска со оваа тема.:(
Ништо необично. Он веднаш паѓа во логичка замка позната како Argumentum ad hominem:

Argumentum ad hominem

Najčešći pseudoargument u raspravi, pogotovo u onim "žešćim". Kad netko ne umije pobiti argumentima tvrdnju s kojom se ne slaže, pa je pokušava oboriti pričajući da je onaj koji ju je postavio "poznati lažljivac", "stari pijanac" ili "sin luđaka", i slično, reći ćemo da upotrebljava argumentum ad hominem (argument protiv čovjeka).

Argumentum ad hominem u svojoj "abuzivnoj" (pogrdnoj; uvredljivoj) varijanti sastoji se u tome da se ne raspravlja o spornoj tvrdnji, nego se pokušava diskreditirati čovjek koji je tu tvrdnju postavio.

Primer:

Einstein je bio najobičniji činovnik i loš učenik u školi, dakle teorija relativnosti je netočna.

Pokušaj osporavanja nečije tvrdnje napadom na samu osobu, bez argumentacije o tvrdnji.Mnoge osobe s mnogim manama mnogo puta budu u pravu ili u krivu, no te osobne mane nemaju odraza na njihove pojedinačne tvrdnje.

Posebna vrsta ad hominema je trovanje bunara / poisoning the well. Svodi se napreventivni pokušaj blaćenja nečijeg stava prije negoli je on uopće iznesen. Time se pokušava na logički nepovezan način diskreditirati bilo što izneseno u suprotnosti s željenim stavom i zaključkom. Primjerice kad jedan od sudionika debate kaže o svom protivniku:

Prije nego saslušate argumente mog sugovornika, znajte da je on komunjara i ateist. Očito je da mu se ne može vjerovati.

Postoji i naizgled dobroćudnija no ništa manje podla varijanta, ovog argumenta koja ne ide za tim da diskreditira oponenta, nego da ga uvjeri kako se on zbog posebnih okolnosti (zbog svog zanimanja, pripadnosti nekoj političkoj stranci, drustvenoj grupi, vjeri ili naciji, svojih ranijih izjava itd.) treba složiti s tezom kojoj se protivi.

Ovim se argumentom služimo, na primjer, kada u diskusiji sa svećenikom nastojimo pokazati da on, ako ne želi doći u kontradikciju sa Svetim pismom, treba prihvatiti našu tezu ili kada političkog protivnika uvjeravamo da naša teza s kojom on polemizira logično proizlazi iz nekih teza za koje se on zalaže.

[DOUBLEPOST=1406069977][/DOUBLEPOST]Зарем не ти е чудно следново:

И Евреите и христијаните зборуваа: „Ние сме синови Аллахови и љубимци Негови.“ Кажи: „Зошто, тогаш, Аллах ве казнува за гревовите ваши?“
Tвоето дете ако направи некоја белја дали го казнуваш? Ти ако си направил некоја белја како мал дали татко ти те казнувал?

Дали твоето дете мисли дека ти комшиското дете го сакаш повеќе зашто никогаш не си го карал и тепал за разлика од твоето?

Дали ти како мал си мислел дека татко ти повеќе го сака комшиското дете зашто тебе те карал и тепал, а него не?

Што мислиш, зошто? Зошто го караш сопственото дете, а комшиското не? Дали јас од тука треба да заклучам дека комшиското дете повеќе го сакаш?

Но како и секој разумен човек, јас знам дека ти на твоето дете му го мислиш најдоброто и сакаш да го изведеш на правиот пат, затоа го прекоруваш, казнуваш, дисциплинираш, поучуваш. Односно го правиш истото како и Бог во подолните стихови.

А комшиското дете воопшто не го караш не затоа што го сакаш, туку дека воопшто не ти е гајле дали тоа утре ќе фати крив пат, ќе заврши во банда, робија или на бесилка.



Откровение на светиот апостол Јован Богослов, Глава 3

19. Кои Јас ги сакам, нив ги карам и казнувам. И така, биди ревностен и покај се.


19. εγω οσους εαν φιλω ελεγχω και παιδευω ζηλωσον ουν και μετανοησον

19. As many as I love, I rebuke and chasten: be zealous therefore, and repent.
 
Последно уредено:
Член од
9 април 2013
Мислења
319
Поени од реакции
224


[DOUBLEPOST=1406069977][/DOUBLEPOST]Зарем не ти е чудно следново:



Tвоето дете ако направи некоја белја дали го казнуваш? Ти ако си направил некоја белја како мал дали татко ти те казнувал?

Дали твоето дете мисли дека ти комшиското дете го сакаш повеќе зашто никогаш не си го карал и тепал за разлика од твоето?

Дали ти како мал си мислел дека татко ти повеќе го сака комшиското дете зашто тебе те карал и тепал, а него не?

Што мислиш, зошто? Зошто го караш сопственото дете, а комшиското не? Дали јас од тука треба да заклучам дека комшиското дете повеќе го сакаш?

Но како и секој разумен човек, јас знам дека ти на твоето дете му го мислиш најдоброто и сакаш да го изведеш на правиот пат, затоа го прекоруваш, казнуваш, дисциплинираш, поучуваш. Односно го правиш истото како и Бог во подолните стихови.
.
sto mislis ti koi se tie sinovi bozji?a koi se tie komsiski deca?
sto mislis ti zosto isus gi ukoruva liderite na evreite kniznicite i fariseite ,
zosto isus im se sprotivstavil na evrejskiot etnocentrizam?
 
Член од
21 август 2008
Мислења
6.500
Поени од реакции
1.321
Najsmesno mi e koga ke recat a koj e bez grev toj prv neka udri, pa zosto ima policija i zakoni ako e taka ha ha.
 
Член од
3 септември 2010
Мислења
6.636
Поени од реакции
9.249
sto mislis ti koi se tie sinovi bozji?a koi se tie komsiski deca?
sto mislis ti zosto isus gi ukoruva liderite na evreite kniznicite i fariseite ,
zosto isus im se sprotivstavil na evrejskiot etnocentrizam?
Еве зошто ги укорува книжниците и фарисеите

Свето Евангелие според Матеј, Глава 23

1. Тогаш Исус му проповедаше на народот и на учениците Свои,
2. говорејќи: „На Мојсеевото седиште седнаа книжниците и фарисеите.
3. Затоа, сè што ќе ви кажат да пазите, пазете и извршувајте; а според делата нивни не постапувајте, оти тие говорат, а не извршуваат;
4. врзуваат бремиња тешки и мачни за носење и ги клаваат врз плеќите на луѓето, а сами не сакаат ни со прст да ги помрднат;
5. и сите свои дела ги прават, за да ги видат луѓето; ги истакнуваат своите записи од законот и прават големи поли на својата облека;
6. сакаат прво место на гозбите и предни места во синагогите,
7. и поздрави по улиците, и да им велат луѓето »учителе, учителе!«
8. А вие, немојте да се наречувате учители, зашто еден е вашиот Учител – Христос, а вие сте сите браќа;
9. и никого на земјата не викајте го свој татко, оти еден е вашиот Отец, Кој е на небесата;
10. и наставници немојте да се именувате зашто, еден е вашиот Наставник – Христос.
11. Но поголемиот меѓу вас да ви биде слуга;
12. зашто, кој се воздига, ќе биде понизен; а кој се понизува, ќе биде воздигнат.
13. Тешко вам, книжници и фарисеи, лицемери, затоа што го затворате царството небесно пред луѓето; оти, нити вие влегувате, ниту ги пуштате да влезат оние, што сакаат да влезат.
14. Тешко вам, книжници и фарисеи, лицемери, оти ги подјадувате домовите на вдовиците и лицемерно долго се молите; заради тоа ќе добиете поголема осуда.
15. Тешко вам, книжници и фарисеи, лицемери, зашто обиколувате по море и по копно за да добиете еден последовател, и кога ќе успеете во тоа, тогаш го правите син на пеколот, двапати полош од вас.
16. Тешко вам, водачи слепи, кои велите: »Ако се заколне некој во храмот, не е ништо; но ако се заколне некој во црковното злато, виновен е.«
17. Безумни и слепи! Што е поголемо, навистина: златото или црквата, која го осветува златото?
18. Исто така велите: »Ако некој се заколне во жртвеникот, ништо не е; но, ако некој се заколне во дарот што е на него, виновен е«
19. Безумни и слепи! Што е, навистина, посвето: дарот или жртвеникот, што го осветува дарот?
20. А кој се заколне во жртвеникот, се колне во него и во сè што е врз него;
21. и кој се заколне во црквата, се колне во неа и во Оној, Кој живее во неа;
22. и кој се заколне во небото, се колне во престолот Божји и во Оној, што седи на него.
23. Тешко вам, книжници и фарисеи, лицемери, оти давате десеток од нане, копра и кимин, а сте го оставиле најважното во Законот: праведноста, милоста и верата; ова требаше да го правите, а и она да не го оставате.
24. Водачи слепи, вие комарецот го цедите, а камилата ја проголтувате.
25. Тешко вам, книжници и фарисеи, лицемери, зашто ја чистите чашата и чинијата однадвор, додека внатре тие се полни со
грабеж и неправда.
26. Слепи фарисеју, очисти ја чашата и чинијата најнапред внатре, за да бидат чисти и однадвор.
27. Тешко вам, книжници и фарисеи, лицемери, оти многу личите на варосани гробови, што однадвор изгледаат убаво, а внатре се полни со мртовечки коски и секаква нечистотија;
28. така и вие, однадвор им се покажувате на луѓето како праведни, а внатре сте полни со лицемерност и беззаконие.
29. Тешко вам, книжници и фарисеи, лицемери, оти ѕидате гробници за пророците и ги украсувате спомениците на праведните,
30. па велите: »Ако живеевме во дните на нашите татковци, немаше да станеме нивни соучесници во крвта на пророците«.
31. А со тоа сведочите сами против себе, дека сте синови на оние, што ги убиле пророците.
32. Дополнете ја и вие мерата на татковците ваши.
33. Змии и породи аспидини, како ќе побегнете од пресудата за во пеколот?
34. Затоа, ете, Јас праќам при вас пророци и мудреци и книжници; едните ќе ги убиете и распнете, а другите ќе ги биете по синагогите и ќе ги прогонувате од град во град;
35. за да падне врз вас сета праведна крв што е пролеана на земјата, од крвта на праведниот Авел па до крвта на Захарија, синот Варахиин, кого го убивте меѓу храмот и жртвеникот.
36. Вистина, ви велам: сето тоа ќе падне врз овој род.
37. Ерусалиме, Ерусалиме, што ги убиваш пророците и со камења ги засипуваш испратените при тебе! Колкупати сакав да ги соберам чедата твои, како кокошка што ги собира пилињата свои под крилја, а вие нејќевте.
38. Ете, ви се остава вашиот дом пуст.
39. Оти, ви велам: нема да Ме видите отсега дури не кажете: »Благословен е Оној, Кој иде во името Господово!«“

Свето Евангелие според Лука, Глава 11

37. И кога зборуваше Он, еден фарисеј Го помоли да руча кај него. Он отиде и седна на
трпеза.
38. И фарисејот се зачуди, кога виде, дека Он не си ги изми рацете пред јадење.
39. Но Господ му рече: „Ете, вие фарисеите ја миете чашата и чинијата однадвор, а пак внатрешноста ви е полна со грабеж и лукавство.
40. Безумни, не е ли ист Оној што ја создаде и надворешноста и внатрешноста?
41. Но, давајте милостина според своите сили, тогаш сè во вас ќе биде чисто.
42. Но тешко вам, фарисеи, оти давате десеток од нане и рута, и од секаков зелен, а преминувате преку судот и љубовта Божја; ова требаше да го правите, но и она да не го оставате.
43. Тешко вам, фарисеи! Оти сакате да сте на првите места во синагогите и да ве поздравуваат по плоштадите!
44. Тешко вам, книжници и фарисеи, лицемери, оти сте како сокриени гробови, преку кои луѓето одат и не ги знаат.”
45. Одговори некој од закониците и Му рече: „Учителе, кога го говориш тоа, Ти и нас нè навредуваш.”
46. Но Он рече: „Тешко и на вас закониците, што ги натоварувате луѓето со тешки бремиња за носење, а вие сами ни со еден прст не се допирате до тие бремиња.
47. Тешко вам, оти им ѕидате гробници на пророците, што ги убија вашите татковци;
48. со тоа сведочите за делата на своите татковци и ги одобрувате, бидејќи тие ги убија пророците, а вие им ѕидате гробници.
49. Затоа и Божјата премудрост рече: »Ќе им пратам пророци и апостоли, и од нив едните ќе ги убијат, а другите ќе ги прогонат«;
50. за да се побара од овој род крвта на сите пророци, пролеана од постанокот на светот;
51. од крвта на Авела па сè до крвта на Захарија, кој е убиен меѓу жртвеникот и храмот. Да, ви велам, ќе се побара од овој род.
52. Тешко вам, законици, оти го зедовте клучот на познанието; сами не влеговте, а и на оние што сакаат да влезат им попречивте.”
53. А кога го зборуваше тоа, книжниците и фарисеите почнаа силно да се гневат на Него и да Го прашуваат за многу работи;
54. Го напаѓаа, сакајќи да уловат нешто од Неговата уста, за да Го обвинат.[DOUBLEPOST=1406143695][/DOUBLEPOST]Синовите Божји се овие:

Свето Евангелие според Матеј, Глава 5

1. Кога го виде народот, Он се искачи на планината; а штом седна, учениците Негови се приближија до Него.
2. И кога ја отвори устата Своја, ги поучуваше и говореше:
3. “Блажени се бедните по дух, зашто нивно е царството небесно
4. Блажени се оние што плачат, оти ќе се утешат!
5. Блажени се кротките, зашто тие ќе ја наследат земјата!
6. Блажени се гладните и жедните за правда, оти тие ќе се наситат!
7. Блажени се милостивите, зашто тие ќе бидат помилувани!
8. Блажени се чистите по срце, оти тие ќе Го видат Бога!
9. Блажени се миротворците, зашто тие ќе се наречат синови Божји!
10. Блажени се гонетите заради правда, бидејќи нивно е царството небесно!
11. Блажени сте вие, кога ќе ве срамат и прогонат и кога ќе говорат против вас секакви лоши зборови лажно – заради Мене!
...............................................
44. А Јас, пак, ви велам: љубете го непријателите свои, благословувајте ги оние што ве колнат, правете им добро на оние што ве мразат и молете се за оние што ве навредуваат и гонат,
45. за да бидете синови на вашиот Отец небесен; зашто Он го остава Своето сонце да грее над лошите и над добрите, и праќа дожд на праведните и на грешните.[DOUBLEPOST=1406144364][/DOUBLEPOST]Што мислиш, кој се посомнева во Божјата природа на Исус Христос? И зошто одиш по стапките на клеветникот, измамникот и лажливецот наречен Сатана и Ѓавол, прифаќајќи ги неговите размислувања?

Свето Евангелие според Матеј, Глава 4:

1. Тогаш Духот Го одведе Исуса во пустината за да биде искушуван од ѓаволот.
2. И како постеше четириесет дни и четириесет ноќи, најпосле огладне.
3. А кога се приближи до Него, искушувачот Му рече: „Ако си Син Божји, кажи овие камења да станат лебови.
4. А Он му одговори и рече: „Напишано е – »Не само од леб ќе живее човекот, а од секој збор што излегува од устата на Бога.«“
5. Тогаш ѓаволот Го одведе во Светиот град и Го постави на храмовата стреа,
6. и Му рече: „Ако си син Божји, скокни долу, зашто во Писмото стои
: »На ангелите Свои ќе заповеда за Тебе да Те запазат и на раце ќе Те земат за да не Си ја сопнеш некако ногата од камен.«“
7. А Исус му рече: „Напишано е исто така -»Не искушувај Го Господа, Твојот Бог«.”


Свето Евангелие според Лука, Глава 4:

1. Исполнет со Дух Свети, Исус се врати од Јордан, и беше одведен од Духот во пустина.
2. Четириесет дена Го искушуваше ѓаволот, и ништо не јаде во тие дни; а кога изминаа тие, најпосле огладне.
3. И Му рече ѓаволот: „Ако си Син Божји, кажи му на овој камен да стане леб.”
4. А Исус му одговори и рече: „Напишано е дека не само со леб ќе живее човекот, туку и со секој збор Божји.”
5. И кога Го одведе на една висока планина, ѓаволот Му ги покажа наеднаш сите царства во светот.
6. И Му рече ѓаволот: „Тебе ќе Ти ја дадам сета оваа власт, и нивната слава, зашто мене ми е предадена, и ја давам кому што сакам.
7. Ако ми се поклониш, сето тоа ќе биде Твое.”
8. Но Исус му одговори и рече: „Бегај од Мене, сатано, оти е напишано: »На Господа, Твојот Бог, клањај Му се и само Нему служи Му!«“
9. И Го одведе во Ерусалим, и Го постави на храмовиот покрив, па Му рече: „Ако си Син Божји, фрли се одовде долу!
10. Зашто е напишано: »На ангелите Свои ќе им заповеда за Тебе, да Те запазат;
11. и на раце ќе Те земат, да не би некако да ја сопнеш ногата Своја на камен«.”
12. И Исус му одговори и рече: „Кажано е: »Не искушувај Го Господа, својот Бог!«“
 
Последно уредено:
Член од
14 август 2006
Мислења
45.369
Поени од реакции
84.608
Која казна вие како Муслимани би ја примениле врз вашава соверничка?

Водете љубов, а не војна: Таа муслиманка, а тој евреин (ФОТО)
Среда, 23 Јули 2014 19:07


„Моето момче е Евреин по потекло, а јас сум Либанка. Минатата недела бевме на одмор, а нашиот пријател не фотографираше“, напиша на Твитер Муслиманката Суломе Андерсон, која живее и работи во Палестина.


Двајцата вљубени сакале да дадат поддршка за пријателството помеѓу Евреите и Арапите.

Нивниот заеднички пријател ги фотографирал кој присуствувал на расправијата за различните гледишта на конфликтите во Газа.
 
Член од
26 април 2013
Мислења
558
Поени од реакции
114
Што е ифтар? што се случува тогаш? И што се слави овој понеделник поточно?
 

kralot

Вистина!!
Член од
9 април 2008
Мислења
466
Поени од реакции
72
Која казна вие како Муслимани би ја примениле врз вашава соверничка?

Водете љубов, а не војна: Таа муслиманка, а тој евреин (ФОТО)
Среда, 23 Јули 2014 19:07


„Моето момче е Евреин по потекло, а јас сум Либанка. Минатата недела бевме на одмор, а нашиот пријател не фотографираше“, напиша на Твитер Муслиманката Суломе Андерсон, која живее и работи во Палестина.


Двајцата вљубени сакале да дадат поддршка за пријателството помеѓу Евреите и Арапите.

Нивниот заеднички пријател ги фотографирал кој присуствувал на расправијата за различните гледишта на конфликтите во Газа.
Оваа ЛИБАНКА не е моја Соверничка!

Не разговараме за Муслиманка, а дека овдека се работи за тешка медиумска пропаганда се гледа и по името на госпоѓата, Суломе Андерсон.[DOUBLEPOST=1406211858][/DOUBLEPOST]
Што е ифтар? што се случува тогаш? И што се слави овој понеделник поточно?
Ифтар е оброкот после пост, а време за ифтар е штом зајде сонцето, до тој момент трае постот, а од тој момент настапува време за Ифтар, односно може слободно да се јаде, се до изутрина, до моментот на изгревање на сонцето, кога повторно започнува постот.

Понеделник? Сигурно мислиш на Бајрам, во Понеделник е Рамазан Бајрам, односно празник кој го означува крајот на Месецот Рамазан, според Исламскиот календар, а воедно и завршување на Постот.

Рамазан Бајрам е празник на постачите!

Со почит.
 
Член од
9 април 2013
Мислења
319
Поени од реакции
224
Еве зошто ги укорува книжниците и фарисеите

Свето Евангелие според Матеј, Глава 23
«“
bes dolgometrazni tekstovi seto toa jas veke sum go procital mozes so dva tri zborovi seto toa da go kazis. jas vo toa podrazbiram deka isus mu se sportivstavi na etnocentrizmot , koj spored nego ja rasipale koskata i srsta na bozjata religija, isus ne samo sto ja otvrli ideata deka evreite se bozji ceda tuku deka i vrsalkata na potomstvoto vazese za site . evrejskiot etnocentrizam od stranata na isus bese gledan kako zamolcuvanje na carstvoto nebesno kon lugeto , koe zaedno so evrejskiot obicaj da se narekuvaat ceda bozji i bog kako nivni otec toj go smetase za odvraten i nepodnosliv, prviot preduslov na bozestvenata transcendentnost , bese potvrden od isussa so direktno sprotivstavuvanje na evrejkiot etnocentrizam. za isusa postoese samo eden bog , koj e bog na site luge citaj; (matej,19,17. marko 10,18 luka 18, 19) nikoj ne e dobar osven ediniot bog. isus go iscisti bozestvoto od kakvo bilo povrzuvanje so evreite , osven deka toj e nivniot sozdatel, kako i sozdatel na site drugi luge , ova bese golema reforma koja sto ja vovede isus , povikuvajki gi evreite kon tradicijata na hanifite kon semiotskiot monoteizam, vo najubava forma vo priznavanje na eden bog kako apsoluten trancedenten sozdatel i gospodar na svetot. vo kuranot jasno se zboruva za edinnstvo i transcedenstnot na bozestvoto, samo eden bog moze da bide vrven , ako e toj mora da bide transcedenten , nad site drugi , vo sprotivno negovata vrvnost na moze da opstoi.kade sto bog veli vo kuran. i koga bi imalo na nebesata i na zemjata drugo bozestvo osven bog bi propadnale sigurno(el isra17. 42)

vo evangelioto na jovan 20;17
20. По воскресението Исус ѝ се јавува на Марија Магдалина, потоа на единаесетте ученици, а по осум дена и на Тома.
. И рече Исус: „Не допирај се до Мене, оти уште не сум се вратил при Мојот Отец; туку отиди при браќата Мои и кажи им: се враќам при Својот Отец и вашиот Отец, при Својот Бог и при вашиот Бог.

so ova izjava isus se poistovetil so ostanatite luge vo toa sto negoviot bog e i niven bog i tatko , za da ne go izmamat i potoa recat deka toj e bog i sin bozji , kako sto se negovite ucenici negovi bozji robovi a ne vistinski bozji sinovi , bidiki tuka se raboti za preneseno znacenje na zborovite , taka i isus e bozji rob a ne sin bozji vo bukvalen smisol na tie zborovi , pa taka nivnoto sinovstvo , vo odnos nasproti boga ne znaci deka i tie se bogovi kako sto i negovoto sinovstvo ne znaci deka e toj bog.
ovoi zborovi sto isus gi kazal ima slicnost so bozjite zborovi, se slozuva so zboroviite na vozviseniot bog sto gi navede vo kuran kerim . citaj;Allah e navistina i moj i vas gospodar. pa nemu poklonuvajtemuse.(ali imran,3,51) govorot na trojstvoto i bogolikosta na isus sto vie taka posakuvate da go pokazete e sosema nespoiv so ovie zborovi i so drugi zborovi koi gi izrekol pred svoite ucenici pred vozdignuvanjeto , isus se do toj mig povikuval na veruvanje vo eden bog .при Својот Бог и при вашиот Бог.
 
Член од
21 декември 2011
Мислења
430
Поени од реакции
79
а[/DOUBLEPOST]Синовите Божји се овие:
9. Блажени се миротворците, зашто тие ќе се наречат синови Божји
citajki ti go tekstov edna recenica mi padna vo oci , kako bi go tolkuval ti so ovie bibliski citati;
56. зашто Синот Човечки дојде, не да погубува човечки души, туку да спаси.”

luka;
49.Јас дојдов да фрлам оган на земјата и колку би сакал да се беше веќе разгорел.
51. Мислите ли дека сум дошол да дадам мир на земјата? Не, ви велам, туку раздвојување;


dali isus gradel mir bil mirotvorec ili go urival?
 
Член од
3 септември 2010
Мислења
6.636
Поени од реакции
9.249
vo evangelioto na jovan 20;17
20. По воскресението Исус ѝ се јавува на Марија Магдалина, потоа на единаесетте ученици, а по осум дена и на Тома.
. И рече Исус: „Не допирај се до Мене, оти уште не сум се вратил при Мојот Отец; туку отиди при браќата Мои и кажи им: се враќам при Својот Отец и вашиот Отец, при Својот Бог и при вашиот Бог.
Немој мене такви финти.
А прочита ли што пишува во следниот стих?

18. Дојде Марија Магдалина и им кажа на учениците, дека Го видела Господа и дека тоа ѝ рекол.

18 ἔρχεται Μαρία ἡ Μαγδαληνὴ ἀπαγγέλλουσα τοῖς μαθηταῖς ὅτι ἑώρακε τὸν Κύριον, καὶ ταῦτα εἶπεν αὐτῇ.

18 Mary Magdalene came and told the disciples that she had seen the LORD, and that he had spoken these things unto her.

Па ако продолжиш да читаш понатаму во Евангелието, ќе дојдеш и до стиховите:

25. Другите ученици му рекоа: „Го видовме Господа.” А тој им рече: „Дури не ги видам раните од клинците на рацете Негови, и не го ставам прстот свој во раните од клинците, и не ја ставам раката своја во ребрата Негови, нема да поверувам.”

25 ἔλεγον οὖν αὐτῷ οἱ ἄλλοι μαθηταί· ἑωράκαμεν τὸν Κύριον. ὁ δὲ εἶπεν αὐτοῖς· ἐὰν μὴ ἴδω ἐν ταῖς χερσὶν αὐτοῦ τὸν τύπον τῶν ἥλων, καὶ βάλω τὸν δάκτυλόν μου εἰς τὸν τύπον τῶν ἥλων, καὶ βάλω τὴν χεῖρά μου εἰς τὴν πλευρὰν αὐτοῦ, οὐ μὴ πιστεύσω.

25 The other disciples therefore said unto him, We have seen the LORD. But he said unto them, Except I shall see in his hands the print of the nails, and put my finger into the print of the nails, and thrust my hand into his side, I will not believe.

A ако продолжиш да читаш и понатаму, ќе дојдеш и до стиховите:

28. Одговори Тома и му рече: „Господ мој и Бог мој!”
29. Исус му рече: „Тома, ти поверува, оти Ме виде; блажени се оние, кои не виделе, а
поверувале!”

28 καὶ ἀπεκρίθη Θωμᾶς καὶ εἶπεν αὐτῷ· ὁ Κύριός μου καὶ ὁ Θεός μου.
29 λέγει αὐτῷ ὁ Ἰησοῦς· ὅτι ἑώρακάς με, πεπίστευκας· μακάριοι οἱ μὴ ἰδόντες καὶ πιστεύσαντες.

28 And Thomas answered and said unto him, My LORD and my God.
29 Jesus saith unto him, Thomas, because thou hast seen me, thou hast believed: blessed are they that have not seen, and yet have believed.


И откако ги прочита овие стихови,откај заклучи дека (цитирам):

so ova izjava isus se poistovetil so ostanatite luge vo toa sto negoviot bog e i niven bog i tatko , za da ne go izmamat i potoa recat deka toj e bog i sin bozji , kako sto se negovite ucenici negovi bozji robovi a ne vistinski bozji sinovi.

Зошто се обидуваш да лажеш, зарем лажењето не е грев во исламот?

И кај пишува во Светото Писмо дека Исус е божји роб и неговите ученици се божји
робови? Наведи ми во кој стих пишува, немој да измислуваш!
 
Последно уредено:
Член од
9 април 2013
Мислења
319
Поени од реакции
224
Немој мене такви финти.
А прочита ли што пишува во следниот стих?

18. Дојде Марија Магдалина и им кажа на учениците, дека Го видела Господа и дека тоа ѝ рекол.



25. Другите ученици му рекоа: „Го видовме Господа.”
!
zosto isus im veli na ucenicite sе враќам при Својот Отец и вашиот Отец, при Својот Бог и при вашиот Бог. koga ti velis deka on bil gospod?kako moze da bide on bog , a da se vraka pokraj negoviot bog i nasiot bog , koga toj samiot imal bog?
sto bil spored tebe bog ili sin bozji?zosto veli;(matej,19,17. marko 10,18 luka 18, 19) nikoj ne e dobar osven ediniot bog.
zosto isus kako bog ne e podobar od otecot bog?
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
zosto isus im veli na ucenicite sе враќам при Својот Отец и вашиот Отец, при Својот Бог и при вашиот Бог. koga ti velis deka on bil gospod?kako moze da bide on bog , a da se vraka pokraj negoviot bog i nasiot bog , koga toj samiot imal bog?
sto bil spored tebe bog ili sin bozji?zosto veli;(matej,19,17. marko 10,18 luka 18, 19) nikoj ne e dobar osven ediniot bog.
zosto isus kako bog ne e podobar od otecot bog?
Затоа што има повеќе концепти за "Бог", а вашиот и христијанскиот не се исти.
 
Член од
3 септември 2010
Мислења
6.636
Поени од реакции
9.249
zosto isus im veli na ucenicite sе враќам при Својот Отец и вашиот Отец, при Својот Бог и при вашиот Бог. koga ti velis deka on bil gospod?kako moze da bide on bog , a da se vraka pokraj negoviot bog i nasiot bog , koga toj samiot imal bog?
sto bil spored tebe bog ili sin bozji?zosto veli;(matej,19,17. marko 10,18 luka 18, 19) nikoj ne e dobar osven ediniot bog.
zosto isus kako bog ne e podobar od otecot bog?

Се надевам дека не ти е премногу за читање. Прочитај, размисли и ќе ти се разјаснат многу работи. И прашај ако нешто нема да ти биде јасно.
Еве кој бил (е, и ќе биде) Исус Христос:

http://www.svetosavlje.org/biblioteka/AvaJustin/DogmatikaPravoslavneCrkve/DogmatikaPravoslavneCrkve59.htm
 
Член од
9 април 2013
Мислења
319
Поени од реакции
224
Се надевам дека не ти е премногу за читање. Прочитај, размисли и ќе ти се разјаснат многу работи. И прашај ако нешто нема да ти биде јасно.
Еве кој бил (е, и ќе биде) Исус Христос:

http://www.svetosavlje.org/biblioteka/AvaJustin/DogmatikaPravoslavneCrkve/DogmatikaPravoslavneCrkve59.htm
zosto ti ne se potrudis da mi odgovoris podetalno na postavaenite prasanja
1. sto mislis ako isus hrist navistina e gospod ili sin na gospoda kako moze da bide gospodar ili sin bozji koga ne go znael denot na sudot?
Свето Евангелие според Марка
А за тој ден и час никој не знае, ни ангелите небесни, ниту Синот, а само Отецот.

2.sto misus ti zosto samo sozdatelot(spored vas otecot) moze da znae a ne isus hrist?
neli isus e gospod kako sto veli Марија Магдалина и им кажа на учениците, дека Го видела Господа, ako e navistina gospod

3. zosto da ne znae koga e sudniot den zosto da neznae nisto da pravi sam od sebe? kade sto veli vo biblija spored jovan , 5-30Но Јас ништо не можам да правам Сам од Себе. Како што слушам, така и судам,

4.od kogo slusa naredbi ? ako e od otecot , zosto togas go velicite deka e gospod ? koga toj ne znae nisto koga on samiot veli deka bog e eden citaj(
Прво послание на светиот апостол Павле до Тимотеја
5.)Зашто еден е Бог,
ako otecot i sinot se edno spored vas logicno e toa sto go znae otecot da go znae i isus hrist, no spored biblijata toa e sprotivno otecot se znae a isus hrist ne,

.
 
Последно уредено:

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
zosto ti ne se potrudis da mi odgovoris podetalno na postavaenite prasanja
1. sto mislis ako isus hrist navistina e gospod ili sin na gospoda kako moze da bide gospodar ili sin bozji koga ne go znael denot na sudot?
Христијанскиот коцепт на Бог не знае се, понекогаш мора да праша за да дознае нешто:

Битие 3:
9. Но Господ Бог го повика Адама и му реча: „Адаме, каде си”?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom