Ipsissimus
P.I.
Ај по трет пат:
2. Како го замислуваш вртењето на другиот образ? Дај посочи начин...
Живо ме занима Твоето размишљање, од проста причина: да увидиме дали наведениот библиски стих има потреба од точно толкување, или секој кој ќе го прочита стихот, може и смее да го разбере по свој ум у своето фантазирање и конечно, да видиме дали толкувањето е точно или приватното мислење е точно.
Кое црно толкување е потребно овде? Упатство за употреба ти треба? Што има да се "размишља" у случајов?Матеј 5:
38. ”Сте чуле дека било речено: ‘Око за око и заб за заб.’
39. А Јас пак ви велам: не противете му се на злото; туку, ако некој те плесне по твојот десен образ, сврти му го и другиот.
40. Ако некој сака да се суди со тебе и да ти ја земе кошулата, остави му ја и наметката.
Јас (Православието) сум докажал дека ересите се ереси. Спротивното не е докажано.









Ако ми е семејството, заедницата, народот во опасност и те како ќе се браниме. Христос зарем некогаш му рекол на стотникот да ја напушти службата затоа што е војник?!!!
Ти може да се браниш, но тоа нема да има ништо со пораките во евангелијата! Војниците кои станувале христијани, итекако ја напуштале службата! Нема ништо нејасно во стиховите од 5-то поглавје на Матеј! Не возвраќај! Ако некој те удри по едниот образ, сврти му го и другиот! Ако некој ти ја земе наметката, дај му ја и кошулата! Е сега, вие саката да се ....ама да не ви .....! Сакате да се декларирате како христијани, ама да живеете спротивно на неговите принципи!
Христијаните за време на римското царство биле фрлани на лавови, живи да бидат изедени, па не се противеле и не возвраќале!