Атеист
Дежурен Шаман
И тоа ќе да е генетскиДа, и поправањето заби не е по волјата Божја...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
И тоа ќе да е генетскиДа, и поправањето заби не е по волјата Божја...
Што е хормоналното?
И тоа ќе да е генетски![]()
Со божјата волја?Оформувањето на човековото тело и точното одвивање на неговите функции, со што е одредедено?.
ДаЦ, тоа е атеистички објективизам...
Па што спомињаш.......што значи дека субјектот-атеист размишља објективно...
Ај врати се на темава.
Лично, не сум љубител на дефиниции/одредници, но може(ме) да продолжиме со муабетот
...
Да се вратиме на темата. Не дај боже (Одине) да дојдеш до таму да не можеш поинаку пород да добиеш. .
Без одредници малку е тешко да се води дискусија. Нарочито кога треба да се долови исправноста на некоја постапка, или точноста на некој став.
Ќе се обидам и на овој начин.
Инаку до тогаш само информација дека за ин-витро прв чекор е припрема на матката со тоа што следи, односно менување на нивото на одредени хормони. Нема менување на генските алели.
Ама за ова, јас понатаму ќе те прашам откако ќе завршиме со то другото и изведеме соодветен заклучок![]()
Donald,
можеш сам да дадеш дефиниции по свое наоѓање, ја со тоа немам проблем, а лично и немам потреба од дефиниции, особено не човечки, оти ниту една од нив не е ниту доволно (се)опфатна, а камо ли точна.
Да. „Ин витро„-то не е непосредна манипулација со гените, но затоа е манипулација со Божјата волја.
Манипулација? Ти велам (не само што ти велам, тврдам) ако дојде до таму, гарант ќе се обратиш таму за помош. Затоа ти велам не посакувам да никој тропне таму, ама ако нема друго чаре......“Не дај Боже?„. А што ако „Боже„ токму тоа примислил? На кој „боже„ да му се обраќам за помош?...[DOUBLEPOST=1400246725][/DOUBLEPOST]
Donald,
можеш сам да дадеш дефиниции по свое наоѓање, јас со тоа немам проблем, а лично и немам потреба од дефиниции, особено не човечки, оти ниту една од нив не е ниту доволно (се)опфатна, а камо ли точна.
Да. „Ин витро„-то не е непосредна манипулација со гените, но затоа е манипулација со Божјата волја.
Ова болдот ме збуни тотално, ама ај.
То ме наведува на помисла дека, и покрај тоа што кажа дека Бушманот со здрава совест до кој не допрело словото Божје, е поприфатлив од атеистот кој безумно не верува во Бог (имајќи 0 докази за тоа), а живее во религиозна околина, постои можност за грешка?
Односно можно е да и таквиот атеист добие подобар третман од бушманот поради други работи кои нас не ни се познати?
Затоа ти велам не посакувам да никој тропне таму, ама ако нема друго чаре......
.
Работата е начелно едноставна:
- ако атеист живее во средина која има своја општо прифатена религија, ај да речеме дека тоа е атеист-македонец во Македонија, каде народот македонски е начелно православен, таквиот атеист има можност за контакт со верници од преовладувачката вера, а при тоа (атеистот) останува тврдоглав во своите атиеистички ставови, таквиот атеист ќе нема со што да се оправда на Судот Христов.
- ако незнабожец живее во „нецивилизирана„ заедница, до која евангалието Христово не допрело, а умот му е здрав и непотеретен со идолатриска религија, таквиот незнабожец ќе може може да се оправда на Судот Христов преку својата совест.
Тоа го разбрав, де
Се збунив и прашав дали е можно атеистов од твојов пример, да биде пред незнабожецот (по прифатливост) од твојот пример, пред Судот Христов?
Или дали ваквиот Црковен став е конечен и неменлив, и јасно прецизира што ќе им следи на двајцата пред Христос?
Твое субјективно мислење дека не знам.Има, има друго чаре: тоа е смирението пред Бога.
Ама, што знаеш Ти што е тоа смирение...![]()
Твое субјективно мислење дека не знам.
.
А знам и друго дека колку сака нека е верник 99% од нив ќе отрчаат и со две раце ако треба ќе потпишат и ако треба пакт со ѓаволот (ако им се понуди) само да си го решат проблемот.
.
Го наведов начелниот став од Црквата по двата посочени примери, кои се претпоставени, а на Судот Христов, Он ќе суди на реални ликови, каде ќе биде „пресметан„ вкупниот живот од конкретниот лик, а не судење „на парче„.
Црковното учење не познава менување ставови, кои се соборно утврдени и прифатени.