Со градски превоз, карта дневна 12 франка=600 денари, а местото населено 25000 жители

.
Во нормални држави со нормален јавен превоз најчесто има различни комбинации на карти дневни неделни за млади постари, за еден или сите системи на транспорт па честопати може да се земе дневна карта која ќе важи и за трамвај и за автобус и за подземна, ако има. Друго, дневна карта според
нивниот ценовник е 5.2 франци (околу 260 денари), за едно возење 130 денари што е нормално за да земеш месечна карта за повеќе возења со што по возење оди поефтино. Не сум бил Цирих ама од сајтот што читам дневна карта изгледа е за сите видови транспорт во зоната. Такви комбинации имаше Лондон и Виена колку што се сеќавам. Земаш карта за автобус што важи и за метро или трамвај или воз, како каде. Ама нивниот превоз и нашиот, доцнењето и услугите се бог и шеширџија. Првин од аеродром до Виена возот е за нас мисловна именка. На секоја станица има информации за линиите, во автобус/трамвај што и да е, знаеш точно каде одиш... и да сакаш не можеш да се изгубиш...Скопје да се чудиш кој автобус каде оди и во колку саат. И што музика ќе ти пушти мајсторот или кој ќе те гаѓа со стракови праз у око.
A day ticket for the zones 10 and 21 is the cheapest solution for the first day.
As to tram vs. Train, there are no specific tickets for different means of transportation, any ticket is just zone to zone using whatever comes your way.
Затоа зборам, не се само плати. Има и миљон други работи -здравствен систем, транспорт, инфраструктура, улици, институции, корумпираност...све она во што Македонија е меѓу најлошо рангираните.