И нивната идна директна замена Ми-38
Едно е 737 во Америка, друго во Русија.Или озбилна авиокомпанија со помалку сериозна, аналогно на ова и
одржувањето.Фокерот на Палер во Скопје беше само 11 месеци стар, Јаковлевот на Авиоимпекс во Охрид само 3 години.Од друга страна Авиоимпекс, Мета и МАТ имаа и
DC-9-30,
737,
MD-81/82/83 ,
Jak-42Д,
Ту-154М - произведени во 70-те и 80-те, најновиот авион во флотата на Авиоимпекс беше произведен 1989-та година.Па најновите авиони отидоа
Кога сме веќе кај некогашните домашни компании, Мета и Палер ги именуваа леталата по местата во Македонија - Охрид
Фокерите на Палер
Крушево (F-OLGB, F-OLGA Охрид и уште еден Фокер - Скопје)
Плус општото мислење уште од советско време дека Русите, нивната авијација и посебно нивните авиони (Јак,Ту) се небезбедни, огромни потрошувачи на гориво и бучни кое секако западот го искористи во своја полза...Дури имаше и докумемтарец за ова:
Ама ќе се сменат работите...
Sukhoi 100-95 Superjet, регионален летач со 88-103 седишта.
Втор цивилен авион после Ербас 320 фамилијата со некласично управување на џојстик.Интересно е проект 50/50 на италијанската Алениа и Сухои, со консултантска улога на Боинг.Моторите и пилотскиот софтвер се француско-руско-германски микс, електрониката е американска , опремата за слетување канадска...oсвен екс-советските земји, Кина, Тајланд и Индија, убав сигнал е првата западна нарачка - од италијанската компанија Blue Panorama Airlines, а 20 (+10) нарачки мексиканската нискобуџетна InterJet.
Па во бои на Аерофлот и карактеристичните предни стакла е вреден за внимание
Цената е 30% помала од неговиот бразилски роднина Ембраер ERJ
170 /
190, 50% од Ербас А 318/А 319 и скоро во ист ранг со канадскиот
CRJ 900/1000.
Туполев ТУ-214, за средни линии (156-210 седишта).
Цeната на ТУ-214 е скоро два пати помала од неговата Боинг (737-800/737-900) и три пати од Ербас во истата величина (321).
Ги спомнав цениве чисто онака дека ни е останат од Русите долг уште од времето на СССР и СФРЈ и не е израмнат.