http://www.brx.gr/en/product/zx2-comp-2013
денес го купив некој да ми каже искуство некое со ваков точак ако има
денес го купив некој да ми каже искуство некое со ваков точак ако има
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Одлични кочници, не гледам зошто би ги менувал. Мој другар ги вози веќе некое време и одлично кочат.@zocc заборавив да додадам еликсир, мислев на Elixir 5 Hydraulic Disc Brake.
МастерспортКој носи FOCUS кај нас?
Jaс мислам дека си М, можеби евентуално меѓу М и L.Дечки ме интересира ваше мислење околу проблем шо иам.
Ми се свиѓа еден точак али работава е шо има рамка XL и 29ки а ја сум висок 178цм, па ме интересира дали е голем или нема да смета. Нормално уште го неам пробано така да кој ќе пробаш најубоо е немора да пишувате.
Поздрав
Наводно, многу одржавање барале Авид кочниците, као им паднал квалитетот последниве години. Наспроти нив кочниците на Шимано ги фалат многу, наводно (и практично) maintenance free.Одлични кочници, не гледам зошто би ги менувал. Мој другар ги вози веќе некое време и одлично кочат.![]()
Нема врска тоа, кој ти кажа ?? Сигурно некој што сака да ти продаде Shimano. Одржувањето е исто, разликата е само што Shimano користат минерално масло, а Avid - от глицерин. Ништо повеќе. Менуваш плочки и правиш блидинг. Тоа е тоа. Ти кажав и пред тоа, мој добар другар ги вози, немал никакви проблеми и кочат многу јако. Нови такви со ротори во комплет чинат околу 200 ЕУР (предна + задна) Инаку јас возам хидраулика Shimano Deore. Така да знам како се одржуваат и однесуваат и тие и тие. Ич да не се грижиш, ако се одржувани нормално и исправни, ќе ги возиш долго време.Наводно, многу одржавање барале Авид кочниците, као им паднал квалитетот последниве години. Наспроти нив кочниците на Шимано ги фалат многу, наводно (и практично) maintenance free.
Украден е деновиве во центар на Скопје, ако некој случајно го види нека пише.
Не бе, нормално дека не им верувам на продавачите!Нема врска тоа, кој ти кажа ?? Сигурно некој што сака да ти продаде Shimano. Одржувањето е исто, разликата е само што Shimano користат минерално масло, а Avid - от глицерин. Ништо повеќе. Менуваш плочки и правиш блидинг. Тоа е тоа. Ти кажав и пред тоа, мој добар другар ги вози, немал никакви проблеми и кочат многу јако. Нови такви со ротори во комплет чинат околу 200 ЕУР (предна + задна) Инаку јас возам хидраулика Shimano Deore. Така да знам како се одржуваат и однесуваат и тие и тие. Ич да не се грижиш, ако се одржувани нормално и исправни, ќе ги возиш долго време.![]()
Фактички не е штит за ланецот да не паѓа туку да не се праиш бербат и да не кинеш панталони. Ако ти паѓа ланецот треба да се ограничи предниот мењач. А кај да најдеш незнам не се универзални и мислам дека не се продаваат посебно.[DOUBLEPOST=1392896766][/DOUBLEPOST]батки некој да не знае кај може да се најде пластичниот диск на средната осовина кај педалата што е фактички штит за ланецот да не паѓа?
Што сакаш bleed да им правиш или пакни да им менуваш и да ги штелуваш?Не бе, нормално дека не им верувам на продавачите!
http://forums.mtbr.com/forum.php
http://www.bikeforums.net/forum.php
По форуми зборуваат така, можам пак да ги пребарам темите ако те интересира. Но во главно тоа е консензус на повеќе теми во повеќе форуми. Не дека Авид ич не ги бива, туку дека Шимано во последниве години имаат направено голем пробив, за иста или поевтина цена работат постабилно со многу помала потреба од интервениции.
Туку кажи како научи да ги одржаваш кочниците, што алат треба?
Глицеринот што го употребуваат Авид, лесно се набавува? Такви работи ме интресираат, и сакам да си набавам некој основен поевтин алат и да научам некои работи да си ги правам сам.
Кажи нешто за ова, дај некој совет од што да се почне...![]()
За замена го вадиш тркалото и со штравцигер ги разделуваш пакните да се вратат клиповите навнатре бидејки со самото трошење на пакните излегуваат надвор и ако не ги вратиш со новите пакни ке блокира. После го одвртуваш горното штравче што ги држи пакните ги извлекуваш нагоре и новите ги ставаш во обратен редослед. А за штелување ме мрзи да пишувам сегаДап, такво редовно превентивно одржување и штелување (и замена на пакни). Не зборувам за сервисирање на озбилни кварови.
Фактички не е штит за ланецот да не паѓа туку да не се праиш бербат и да не кинеш панталони. Ако ти паѓа ланецот треба да се ограничи предниот мењач. А кај да најдеш незнам не се универзални и мислам дека не се продаваат посебно.[DOUBLEPOST=1392896766][/DOUBLEPOST]
Што сакаш bleed да им правиш или пакни да им менуваш и да ги штелуваш?
Ете @B_O_K_I ти објаснил многу добро. За блидинг, најдобро е да дадеш на некој што има искуство, за да не ти влезе воздух во системот и да не ги замастиш дисковите и пакните т.е. се да направиш лом. Не дека е тешко, ама е пипливо.Дап, редовно превентивно одржување и штелување (и замена на пакни). Не зборувам за сервисирање на озбилни кварови.
Ја ти кажав за што служи тој браник и на профи делови не го ни ставаат тоа. Отиди на некој точкар да ти го наштелува нема прецизно не прецизно ограничување е сеа ако ти е крива ѕвездата или некој друг дефект па да паѓа. Како и да е побрзо проблемот ке го средиш него што ке најдеш таква пластика. И што точак имаш пиши и каде го возиш.да дe ама и паѓа ланецот а не ми е добар мењачот па да го наштелувам толку прецизно